W fantastycznym stylu Francis N’Gannou powrócił na drogę zwycięstw. Były pretendent do mistrzowskiego pasa swoim prawym sierpem najpierw rzucił Blaydesa na deski, a kiedy Amerykanin półprzytomny chciał powrócić do pojedynku, został brutalnie dobijany, na co Marc Goddard przytomnie zareagował przerywając pojedynek!

41 KOMENTARZE

  1. To nie powinno być przerwane tak szybko. Blaydes kumał o co chodzi jak sędzia przerwał czyli nie był na skraju nokautu. Bombę przyjął ogromną ( i nie trafioną czysto – moc ma w łapie Kamerun 😮 o:) ale nie powinno się tak skończyć.  Swoją drogą to gdzie on go trafił przez ramię w czachę czy czysto na czubek czachy?

  2. To nie powinno być przerwane tak szybko. Blaydes kumał o co chodzi jak sędzia przerwał czyli nie był na skraju nokautu. Bombę przyjął ogromną ( i nie trafioną czysto – moc ma w łapie Kamerun 😮 o:) ale nie powinno się tak skończyć.  Swoją drogą to gdzie on go trafił przez ramię w czachę czy czysto na czubek czachy?

    Dobra decyzja , Mark dał mu 3 szanse do powrotu . . .

  3. To musi być chujowe uczucie. Trenujesz jak głupi, robisz obóz, trzymasz diete, odmawiasz sobie wszystkiego, wierzysz że jesteś krok od pasa….. I wylapujesz wpierdol po 20 sekundach

  4. Gdyby to nie była waga ciężka to chyba sędzia by jeszcze puścił, ale jak widzisz jak Francis Ngannou kogoś napierdala, to jednak inaczej niż jakby napierdalał jakiś piórkowy czy inny lekki

  5. A ja liczylem ze Curtis w nastepnej walce bedzie sie bil o pas… Franek to jest taki typ ze w 2 pierwszych rundach jest wygrac przez KO absolutnie z kazdym. Fajnie ze wrocil bo brakuje takich zabijakow w ciezkiej.

  6. Trzeba Ngannou oddać, że dopóki ma siły to jak na wagę ciężką porusza się naprawdę lekko, nieprzeciętnie szybki. Oczywiście paliwo szybko się kończy, i ostatnio psychika siadła. Ale w pierwszej rundzie, będzie groźny dla każdego.

  7. I właśnie takiego Ngannou ja chcę oglądać! Myślałem, że Blaydes się po nim przejedzie, a tu takie zdziwienie. Jeszcze ten pierwszy knockdown przez łapę :applause::razz:enn:

  8. No i kolejny Hype Train się wykoleił. Myślałem , że Blaydes zamęczy Gugu partnerowo a tu 45 sekund i nara. Oj ale ta ciężką to padaka. Najgorsza dywizja w UFC obecnie. Może kiedyś Curtisowi się uda doczłapać do pasa ale dzisiaj się wykoleił . Ciekawe kto teraz dla Francisa

  9. No i kolejny Hype Train się wykoleił. Myślałem , że Blaydes zamęczy Gugu partnerowo a tu 45 sekund i nara. Oj ale ta ciężką to padaka. Najgorsza dywizja w UFC obecnie. Może kiedyś Curtisowi się uda doczłapać do pasa ale dzisiaj się wykoleił . Ciekawe kto teraz dla Francisa

    Jak by przetrwał 1rd.to by pewnie właśnie tak było.

  10. Nie rozumiem tylko czemu Francis był takim underdogiem, ale nokautu tak mocnego się nie spodziewałem.

    Jednak co zarobiłem to moje 😀

  11. Francis znowu pokazał że nie ma techniki zadawania ciosów ale taką moc że i tak każdy padnie. Oczywiście brak techniki przekłada się na szybsze zmęczenie. Nic się nie dowiedzieliśmy oprócz tego że ma słaby technicznie słaby boks. Dalej pewnie do zamęczenia jak się wystrzeli. Zawsze miło się ogląda mistrzów KO w HW. Hunt już nie te lata więc godne przejęcie pałeczki.

  12. Francis szybszy niż nie jeden lekki , te pierwszy kick :antonio:

    Miałem wrażenie, że Blaydes trochę się przestraszył po tym low kicku.

  13. Szkoda, że z Lewisem tego trybu nie odpalil, byłoby pięknie

    Walka z Lewisem pokazuje jak ważną rolę odgrywa psychika w sztukach walki.

  14. Ten cel był widoczny z orbity Saturna, ale i tak Blaydes dał się trafić. I chuj, wygrał Nigganou, bez sensu, bo już raz miał szansę bić się o pas i zostały obnażone wszystkie jego braki. Nie oszukujmy się, jak Stipe zrobił mu 5 rund szkoły, to DC zrobiłby mu to wszystko…. tylko bardziej.

    Chujowa ta waga ciężka w chuj.

  15. Ten cel był widoczny z orbity Saturna, ale i tak Blaydes dał się trafić. I chuj, wygrał Nigganou, bez sensu, bo już raz miał szansę bić się o pas i zostały obnażone wszystkie jego braki. Nie oszukujmy się, jak Stipe zrobił mu 5 rund szkoły, to DC zrobiłby mu to wszystko…. tylko bardziej.

    Chujowa ta waga ciężka w chuj.

    Kurła kiedyś to było

  16. Niby szkoda ze przerwał bo moze Franek by się wystrzelał, ale to gdybanie bo równie dobrze Razor chwile później by mógł nie wyjść z klatki o własnych siłach. Ale niesmak jest 😀

  17. Blaydes cos mowil o czyszczeniu dywizji..

    Teraz najwyzej moze czyscic kupy z miejskich szalet.

    Widac bylo , ze moc jest z predatorem.

    Niesam9wicie szybki jak na hw.

    Moze cus z niego jeszcze bedzie.

  18. takiego muzina moge ogladac, mam nadzieje, ze sie juz odblokował i nie odprawi wiecej takiej maniany jak z lewisem, jeszcze jedno zwyciestwo w takim stylu z kims z czołówki i mogłby walczyc znowu o pas… tylko czy ufc mu zaufa? 🙂 oby zawalczył z jdsem, jesli ten ofkoz wygra z grubciem

  19. szkoda, że nie ma soccer kicków, zabiłby Blaydesa po pierwszym nokdaunie :irish:

    strasznie mi tego brakuje w UFC niech chociaż stompy zalegalizują :robbie:

  20. Niby szkoda ze przerwał bo moze Franek by się wystrzelał, ale to gdybanie bo równie dobrze Razor chwile później by mógł nie wyjść z klatki o własnych siłach. Ale niesmak jest 😀

    Niby kręcił się jak gówno w przeręblu, sugerując że kontroluje ale każda następna bomba mogła go wysłać do krainy snów. Dobrze  że przerwał sędzia.

  21. Niby kręcił się jak gówno w przeręblu, sugerując że kontroluje ale każda następna bomba mogła go wysłać do krainy snów. Dobrze  że przerwał sędzia.

    To trzeba było poczekać aż go wyśle a nie odbierać szansę na powrót

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.