jędrzejczyk i błachowicz

Jan Błachowicz zapowiedział, że jeśli UFC zorganizuje w Polsce gale na PGE Narodowym, to porozmawia z Joanną Jędrzejczyk, aby wróciła do klatki.

Podczas gali UFC 275, która odbyła się w 11 czerwca w Singapurze, Joanna Jędrzejczyk przegrała starcie z Weili Zhang. Po walce Polka ogłosiła przejście na sportową emeryturę, chociaż nie kryje, że była to dla niej trudna decyzja i myśli o powrocie do klatki cały czas się pojawiają. Jan Błachowicz w rozmowie dla kanału Shak MMA mówiąc o Joannie stwierdził:

Jeśli UFC zorganizuje galę w Polsce na Stadionie Narodowym z moim pojedynkiem z Jirim Prochazką, wtedy porozmawiam z Joanną i ona wróci.

Błachowicz dodał też, że:

Joanna zrobiła już wystarczająco dużo w oktagonie. Zasłużyła na dobre życie.

Jędrzejczyk walczyła w MMA od roku 2012. W roku 2015 pokonała Carlę Esparzę i zdobyła mistrzowski tytuł wagi słomkowej, który obroniła pięć razy. Joanna zakończyła karierę po przewalczeniu 21 pojedynków w MMA, z których 16 wygrała. W jednym z wywiadów Dana White, szef UFC, przyznał, że jego zdaniem Joanna Jędrzejczyk trafi za jakiś czas do Galerii Sław UFC.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

25 komentarzy (poniżej pierwsze 30)

...wczytuję komentarze...

beef

Bellator
Lightweight

4,260 komentarzy 6,934 polubień
alww

Maximum FC
Bantamweight

1,445 komentarzy 7,311 polubień

Blachowicz sie juz robi niczym jego idol Wałęsa :jjsmile:

Odpowiedz 11 polubień

Średniej wielkości znawca

Shark Fights
Heavyweight

1,390 komentarzy 3,449 polubień
B.I.G Makumba

UFC
Lightweight

9,072 komentarzy 14,294 polubień

Janek chyba naczytał sie za dużo twórczości Kawulsona

Odpowiedz 7 polubień

lemmy

PRIDE FC
Lightweight

6,315 komentarzy 13,695 polubień

Blachowicz sie juz robi niczym jego idol Wałęsa :jjsmile:

I ja jej wtedy mówię, wróć Joanna bo już wystarczająco dużo zrobiłaś w oktagonie. :brainoverload:

Odpowiedz 22 polubień

WaszkaOG

Maximum FC
Super Heavyweight

1,779 komentarzy 4,253 polubień

"Joanna zrobiła już wystarczająco dużo w oktagonie. Zasłużyła na dobre życie wpierdol przed całym krajem".

Po chuj ma wracac jak juz pewnie trenuje tylko rekreacyjnie..

Odpowiedz 5 polubień

Pietras...

ONE FC
Welterweight

2,438 komentarzy 3,945 polubień

Janek bawi się tym wszystkim (już może:) a na forum co 2 wysłałby go na rok za wielką wodę na treningi , zmieniał team układał życie osobiste :D

Odpowiedz polub

ermine

BAMMA
Featherweight

837 komentarzy 2,447 polubień

Z Drwalem porozmawiaj, może też wróci

Odpowiedz 6 polubień

Navio2.0

Shark Fights
Middleweight

1,254 komentarzy 1,697 polubień

Tak, wszyscy czekamy na jej powrót :siara:

Odpowiedz 5 polubień

BogdanJanusz

Bellator
Bantamweight

3,944 komentarzy 12,513 polubień
Bambo

KSW
Featherweight

5,098 komentarzy 22,448 polubień

Po chuj ma wracac jak juz pewnie trenuje tylko rekreacyjnie..

Obić jakaś cukinię typu Kowalkiewicz. Dwie polki na polskiej gali. :fjedzia:

Odpowiedz polub

Raven

Bellator
Bantamweight

3,946 komentarzy 13,453 polubień

Po chuj ma wracac jak juz pewnie trenuje tylko rekreacyjnie..

Albo i prokreacyjnie
:happy dance:

Odpowiedz 2 polubień

chaoz

WSOF
Welterweight

3,260 komentarzy 6,367 polubień

Tak namów ją żeby wróciła po jakiś sowity wpierdol XD
Aśka swoje zrobiła niech nie wraca bo ją zdeklasują znowu.
Coś się z Jankiem niedobrego dzieje, jak przegra to chyba koniec kariery bo nahajpowany jest przeokrutnie.

Odpowiedz 4 polubień

Jeff

WSOF
Strawweight

3,067 komentarzy 7,982 polubień

Czy tylko ja odnoszę wrażenie, że od kiedy w sztabie pojawiła się szamanka, wysłanniczka kosmosu, jaskółka przepowiadania, źródło mądrości, to Janek brzmi jak rasowy mental Kołcz? :/

Odpowiedz 4 polubień

MaloHombre

KSW
Light Heavyweight

5,847 komentarzy 19,866 polubień

Co on pierdoli w ogóle?

Odpowiedz 2 polubień

a
adaskoo

Oplot Challenge
Light Heavyweight

124 komentarzy 322 polubień

Już raz ustawiał walke z Prochazką w Polsce, przed pojedynkiem z Gloverem. Wiadomo co z tego wyszło. Teraz podobnie mówi, więc to plus szamanka w sztabie = przejebie z kozojebcą

Odpowiedz polub

alww

Maximum FC
Bantamweight

1,445 komentarzy 7,311 polubień

Co on pierdoli w ogóle?

Kocopoly juz od dłuższego czasu, jakos od szczesliwego trafu i walki z najslabszym challengerem w dywizji reysem

Odpowiedz 3 polubień

Cyklop Schabowy

KSW
Lightweight

5,243 komentarzy 10,595 polubień

Jan Błachowicz zapowiedział, że jeśli UFC zorganizuje w Polsce gale na PGE Narodowym, to porozmawia z Joanną Jędrzejczyk, aby wrócił do klatki.

:damjan:

Odpowiedz polub

ninja

UFC
Middleweight

11,292 komentarzy 17,639 polubień

To będzie dla nas ciężka sobotnia noc.

Odpowiedz 3 polubień

Grubas

UFC
Middleweight

12,957 komentarzy 17,660 polubień

Jano mordeczko najpierw pokonaj ruska do chuja wacka a pozniej Glovera i na koniec mozesz snuc plany o Jurku... Gdzie kurwa narodowy prosze Cie...

Odpowiedz 2 polubień

Kar0l

Shark Fights
Heavyweight

1,365 komentarzy 3,910 polubień

Janek nie wszystko na raz. Najpierw skalp z ruskiej brody, a później pierdolenie.

Joanna niech już tego dzieciaka majstruje.

Odpowiedz 3 polubień

Draniu

BAMMA
Lightweight

844 komentarzy 848 polubień

Obawiam się że Janusz sie zestarzał i stąd te jego wywody. Zbliża się emerytura...

Odpowiedz 1 Like

Halny

KSW
Middleweight

5,542 komentarzy 1,875 polubień

Z Drwalem porozmawiaj, może też wróci

A właśnie, kiedy walczy Drwal?

Odpowiedz 1 Like

b
billmurray

UFC
Light Heavyweight

15,619 komentarzy 67,322 polubień
ermine

BAMMA
Featherweight

837 komentarzy 2,447 polubień

A właśnie, kiedy walczy Drwal?

Przed Pudzianem

Odpowiedz polub