Valentina Shevchenko nie boi się walki z mężczyzną. Wczoraj Henry Cejudo, podwójny mistrz UFC, wyzwał na pojedynek aktualną posiadaczkę tytułu w kategorii muszej, bo jak twierdzi, jest zazdrosny o to jak fani wychwalają „The Bullet”.

Zawodniczka w wywiadzie z Arielem Helwanim stwierdziła, że ma teraz na celowniku dwójkę potencjalnych rywali: Katlyn Chookagian oraz… Henry’ego Cejudo. Valentina dała jasno znać, aby podwójny mistrz uważał czego sobie życzy. Mistrzyni nie wie czy „Triple C” sobie żartuje, ale jest gotowa na walkę z Cejudo.

Shevchenko w ostatniej walce udanie zrewanżowała się Liz Carmouche. Teraz prawdopodobnie jej rywalką będzie wcześniej wspomniana Chookagian. Jeśli chodzi o Cejudo, ten pewnie nie wróci do rywalizacji w tym roku, lecz jak widać zawodnik nadal chce wzbudzać zainteresowanie mediów.

63 KOMENTARZE

  1. Ludzie no…nie propagujcie patologii. Zresztą Heniek nie może tej walki wygrać. Jeśli wygra to "tylko z kobietą", jeśli przegra ośmieszy się jeszcze bardziej. Dobra nie wiem czy może się ten troll jeszcze bardziej ośmieszyć.

  2. Nie będzie takiej walki, ale ja tam trochę szanuję Henia.

    Mysza był taki niekwestionowany itp. i co? I cisza. Henio to nie jest kopia McGregora, ale swoim gadaniem robi robotę. O Myszy nie było tylu newsów w ogóle, ile o Heniu jest przez ostatni rok.

  3. Nie będzie takiej walki, ale ja tam trochę szanuję Henia.

    Mysza był taki niekwestionowany itp. i co? I cisza. Henio to nie jest kopia McGregora, ale swoim gadaniem robi robotę. O Myszy nie było tylu newsów w ogóle, ile o Heniu jest przez ostatni rok.

    A ja właśnie za to szanuje bardziej Myszę niż Cejudo.

    Ludzie no…nie propagujcie patologii. Zresztą Heniek nie może tej walki wygrać. Jeśli wygra to "tylko z kobietą", jeśli przegra ośmieszy się jeszcze bardziej. Dobra nie wiem czy może się ten troll jeszcze bardziej ośmieszyć.

    Valentyna nawet po tej słabej walce z Liz, nadal gwałci Cejudo. :jjsmile:

  4. Aż mi się przypomniało jak w trakcie prime'u Rousey część ludzi (m.in. Rogan) wieszczyła jej podbój męskiej dywizji koguciej.

  5. Ja wiem, że nierealne i nigdy do tego nie dojdzie, ale byłoby zajebiście cringe'owo gdyby mu ta ziemniaczyca najebała. Najlepiej jakby go skończyła przed czasem. Przecież gość musiałby skończyć karierę i zniknąć z mediów, albo by się wyhuśtał. A jakby jeszcze przy okazji Val zajebała lepca w ten terrorystyczny ryj Abełajziza, to bym został jej fanem nr 1 i oglądał każdą jej walkę…

    … z odtworzenia :awesome:

  6. Ja naprawde bym sie smial jak jakims cudem np. taka Amanda Nunes zacznie w pewnym momencie naciskac na Dane o takie starcie jako, ze i tak juz praktycznie nie ma przeciwniczek. Juz widze tytuly pojawiajace sie w internecie i informujace o potencjalnym starciu damsko-meskim. Heniowi mina by zrzedla. No ale piwa nawazyl (amanda) to go by piwo wypilo.

  7. Podejrzewam, że taka walka się nie może odbyć ze względu na przepisy i inne komisje. Tak samo jak nie zrobią walk dzieci albo zwierząt. Musieliby się spotkać w Pride albo innym cyrku lub zawalczyć w bjj albo zapasach walkę pokazową

  8. To nawet jest śmieszne do momentu, w którym ludzie zaczynają pisać na serio,że Szewczenko pokona Cejudo.:siara: Cejudo wie jakimi idiotami jest sporo fanów.

  9. Ja naprawde bym sie smial jak jakims cudem np. taka Amanda Nunes zacznie w pewnym momencie naciskac na Dane o takie starcie jako, ze i tak juz praktycznie nie ma przeciwniczek. Juz widze tytuly pojawiajace sie w internecie i informujace o potencjalnym starciu damsko-meskim. Heniowi mina by zrzedla. No ale piwa nawazyl (amanda) to go by piwo wypilo.

    Amanda to by mu po prostu wpierdol spuscila a Valentina tylko nastukala… Taka mala roznica.

  10. Jak triple cringa nie trawie tak nie ma szans żeby przegrał z kobietą. Zupelnie inna budowa ciała, predyspozycje, siła ciosu, zapasy. Miotałby nią jak lalką.

    Ale to tylko gadanie bo wiadomo, że do takiej walki nigdy nie dojdzie.

  11. Jak triple cringa nie trawie tak nie ma szans żeby przegrał z kobietą. Zupelnie inna budowa ciała, predyspozycje, siła ciosu, zapasy. Miotałby nią jak lalką.

    Ale to tylko gadanie bo wiadomo, że do takiej walki nigdy nie dojdzie.

    Zabawne, jak dla wielu nie jest to oczywistością :lesnarhappy:

  12. Jak triple cringa nie trawie tak nie ma szans żeby przegrał z kobietą. Zupelnie inna budowa ciała, predyspozycje, siła ciosu, zapasy. Miotałby nią jak lalką.

    Ale to tylko gadanie bo wiadomo, że do takiej walki nigdy nie dojdzie.

    Nie no naprawdę? Dziewczę mówi o obolałych nogach po low kickach Liz Carmouche, a tutaj jeszcze trzeba tłumaczyć, że nie ma szans z facetem…

  13. Ja tam z anatomią damsko-męską się nie sprzeczam, tylko w ten sposób pokazuje moją niechęć do Cejudo i sympatie do Bullet. Każdy kto ogarnia cokolwiek chyba rozumie że:

    1. Do walki nie dojdzie nigdy, nie da sie tego ugryźć, jak chłop zleje babe to bedzie pierdolenia na cały świat o utrwalaniu stereotypów :jjsmile:
    2. Kobiece MMA istnije tylko dlatego że nie rywlaizują z chłopami, bo jak praktycznie w każdym innym sporcie i wszędzie indziej, kobiety są od chłopów fizycznie słabsze. Drużyna juniorów do lat 15 ogrywa żeńską reprezentacje USA, gdzie zresztą biega jakaś super femini kapitanka ameryczka.
    3. To by się nawet fajnie nie oglądało, podkopało by wartość kobiecego MMA.
  14. @Baton17 no ale zobacz jaka ładna Walentynka na tym zdjęciu, jak Matrioszka normalnie ; )

    No wlasnie. Kojarzy mi sie z typowa rosjanka czy ukrainka z targu o tlenionych wlosach, umalowanych niebieskich powiekach, czerwonych ustach i domalowanych wypiekach na policzkach. Ruska wiejska baba. :jimcarreyvomit:

    A co do dyskusji o sile i kto wygra, to jasne ze Henio. Mysle ze taki Henio to i nastukalby takiej ogrzycy jak Gabi. Poza tym dysproporcja naturalna sily nie jest taka latwa do zniwelowania. Wezcie swoje kobiety i potrenujcie zapasy w domu.

  15. Ja tam z anatomią damsko-męską się nie sprzeczam, tylko w ten sposób pokazuje moją niechęć do Cejudo i sympatie do Bullet. Każdy kto ogarnia cokolwiek chyba rozumie że:

    1. Do walki nie dojdzie nigdy, nie da sie tego ugryźć, jak chłop zleje babe to bedzie pierdolenia na cały świat o utrwalaniu stereotypów :jjsmile:
    2. Kobiece MMA istnije tylko dlatego że nie rywlaizują z chłopami, bo jak praktycznie w każdym innym sporcie i wszędzie indziej, kobiety są od chłopów fizycznie słabsze. Drużyna juniorów do lat 15 ogrywa żeńską reprezentacje USA, gdzie zresztą biega jakaś super femini kapitanka ameryczka.
    3. To by się nawet fajnie nie oglądało, podkopało by wartość kobiecego MMA.

    Serena Willimas dostała baty od jakiegoś faceta z dołów rankingowych i niczego to nie podkopało, przecież trzeba być kompletnym debilem, żeby myśleć, że kobieta ma szansę z facetem na mistrzowskim poziomie  w większości dyscplin.

  16. Normalnie po tych tekstach o walce z Amanda i teraz Szewczenką jestem fanem Cejudo. Mega troll. To jest tak komiczny pomysł. No mistrzostwo.Autoironia.

  17. Bez kitu, teraz Nunes powinna wyskoczyć z twittem, że skrzat Cejudo wyzywa Schevchenko, bo się boi prawdziwej dominatorki lwicy i powinna go wyzwać na solo.

  18. Cringe użył by swoich zapasów by ocierać się o pusie . I dziewczyna doznałą by orgazmu w 3 rundzie.

  19. przecież trzeba być kompletnym debilem, żeby myśleć, że kobieta ma szansę z facetem na mistrzowskim poziomie w większości dyscplin.

    Ale jak to?

    :muttley:

  20. JJ w swojej biografii w jednym rozdziale pisała o zjeban*m ego Valentiny i o walkach damsko męskich, konkretnie chyba o tej:

    (morderstwo od 4:55)

  21. Karzeł vs kobieta – to by się sprzedało. Pewnie 90% tego forum by to obejrzało mimo że każdy by się wypierał 😀

  22. Valentina proszę napierdol tego krasnala ogrodowego tak mocno by odbiła mu się oranżada z komunii.

    Jak Heniek komunie będzie miał dopiero za 3 lata…

  23. A potem wyszły filmiki jak Mousasi się z nią bawił na macie

    To chyba Nick Diaz ją robił jak chciał w parterze, nawet się nie pocąc.

  24. a swoją drogą to jest komiczne że ona tak odp. Że ma takie ego wysrane w kosmos. Cejudo by ją zabił w tym ringu w 30 sekund, Kto myśli inaczej to ma źle w głowie. Amande tak samo.

  25. Kuźwa rozumiem (do jakiegoś stopnia, bo i tak to głupie w sumei) laski które pokazują trochę ciała po przegranych walkach, żeby podtrzymać zainteresowanie…ale żeby robić to po wygranych :razz:ociesznymirek:

  26. My name is Triple C: głupi Chuj, wkurwiający Chuj i nudny Chuj.

    :razz:enn:

    Co do samej ideii walki to jest z dupy. Oznaczałaby, że ufc jest na poziomie Janusz level ksw. Wykuruje się Cruz, Cody ogarnie głowę, Faber i już mamy 3 osoby które mogłyby naklepać enano mexicano. I dla mnie osobiście ten moment byłby tak samo zajebisty jak znokautowany #tiramisutime.

  27. Niech lepiej Cehudo uważa, bo jak nie Val, to mu Kościelski tak dopierdoli, że będzie myślał, że jest w grze komputerowej.

  28. UFC nie może sobie pozwolić na cos takiego jako poważna organizacja sportowa bo feminogenderyzm jeszcze nie dobił takich wpływów, żeby taka inba została pochwalona. W takim razie…@valentina @ trippleC have you ever been to Poland??

  29. Karzeł vs kobieta – to by się sprzedało. Pewnie 90% tego forum by to obejrzało mimo że każdy by się wypierał 😀

    Czego się wypierać. Oglądałbym jak zły. :jjsmile:

  30. Karzeł vs kobieta – to by się sprzedało. Pewnie 90% tego forum by to obejrzało mimo że każdy by się wypierał 😀

    Ja się nie wypieram, ale problem jest w tym że Cejudo ma jeszcze dużo roboty w swoich dywizjach w przeciwieństwie do Amandy i Valentiny, które nie mają opozycji.

  31. Jaka jest różnica wzrostu między nimi  ?W końcu Cejudo to prawie  karzeł. To takie brakujące  ogniwo między karłem a człowiekiem nie chorym. Lubie go. I nie jestem uprzedzony , tylko stwierdzam fakty. Sięga jej do cycków?

  32. Walentyna to kobieta z klasą, ale wyobraźcie sobie, gdyby na backstage wypłaciła liścia Cejudo. Ciekawe czy Triple Cringe by odpuścił czy wjechalby w nogi (na wysokości kostek rzecz jasna) :crazy:

  33. Walentyna to kobieta z klasą, ale wyobraźcie sobie, gdyby na backstage wypłaciła liścia Cejudo. Ciekawe czy Triple Cringe by odpuścił czy wjechalby w nogi (na wysokości kostek rzecz jasna) :crazy:

    Do Valentiny fika ale juz do Amandy nie( tez ma przeciez 2 pasy). Moral jest jeden- obsrane gacie przed Nunes bo jeszcze Lysy by to zorganizowal:cool:

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.