Jak poinformował niedawno serwis TheAthletic.com gala UFC 251 sprzedała około 1,3 miliona subksrypcji PPV. Jest to najlepszy wynik od czasu UFC 229, na której zmierzyli się z sobą Conor McGregor i Khabib Nurmagomedov.

Zapytany o ten wynik Dana White, szef UFC, powiedział jedynie, że to była duży sukces, z którego się cieszy. Podczas konferencji prasowej dodał też jednak, że dziś UFC, mimo pandemii koronawirusa, trzyma się bardzo dobrze.

Nasz marka jeszcze nigdy nie była większa, ani silniejsza niż jest teraz. Jeśli spojrzy się na oglądalność i inne dane… Moje konta w mediach społecznościowych przebiły wszystkie statystyki. Osiągnąłem największe liczby w historii. Podobnie wygląda sytuacja z działalnością UFC w mediach społecznościowych. Niedawno mówiłem wam o tym, że  już dziś sprzedaliśmy więcej towaru w naszym sklepie niż w całym 2019 roku. Dosłownie rozgnietliśmy liczby z 2019 roku. Lista sukcesów jest znacznie dłuższa.

White przypomniał jednak, że UFC straci w tym roku sporo pieniędzy przez brak możliwości sprzedaży biletów.

Oczywiście cała sytuacja wpłynęła na nasz biznes. Nie mamy wpływów z biletów. Stracimy na tym około 110 milionów dolarów. Trzeba jednak patrzeć całościowo na zbudowaną wartość marki. Pojawili się nowi fani, którzy wcześniej zapewne nas nie oglądali. Zamierzamy przygotować dokładną analizę tego, co dzieje się dziś z naszą marką.

UFC aktualnie szykuje się do kolejnych gal na „Fight Island”, które będą odbywać się w lipcu, a potem zamierza wrócić do USA z dalszymi wydarzeniami.

Zobacz również: Doniesienia: Fantastyczne wyniki sprzedaży PPV gali UFC 251! Rekord 2020 roku!

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.