Karta walk oraz godziny transmisji sobotniej gali UFC 265: Lewis vs. Gane w Teksasie.

Gala: UFC 265: Lewis vs. Gane

Data: niedziela, 08 sierpnia 2021, 02:00

Miejsce: Toyota Center w Houston, Texas, USA

Transmisja gali UFC 265: Lewis vs. Gane:

  • Karta główna: Polsat Sport od godziny 04:00
  • Karta wstępna: Polsat Sport od godziny 02:00
  • Karta przedwstępna: UFC Fight Pass od godziny 00:00

Walka wieczoru

120.2 kg.: Derrick Lewis (25-7-0) vs. Ciryl Gane (9-0-0)

Karta główna

61.2 kg.: José Aldo (29-7-0) vs. Pedro Munhoz (19-5-0)
77.1 kg.: Vicente Luque (20-7-1) vs. Michael Chiesa (17-4-0)
52.2 kg.: Tecia Torres (12-5-0) vs. Angela Hill (13-9-0)
61.2 kg.: Yadong Song (16-5-1) vs. Casey Kenney (16-3-1)

Karta wstępna

70.3 kg.: Rafael Fiziev (9-1-0) vs. Bobby Green (27-11-1)
61.2 kg.: Drako Rodriguez (7-2-0) vs. Vince Morales (9-5-0)
93 kg.: Ed Herman (25-14-0) vs. Alonzo Menifield (10-2-0)
52.2 kg.: Karolina Kowalkiewicz (12-6-0) vs. Jessica Penne (13-5-0)

Karta przedwstępna

56.7 kg.: Manel Kape (15-6-0) vs. Ode Osbourne (9-3-0)
61.2 kg.: Miles Johns (11-1-0) vs. Anderson dos Santos (21-8-0)
56.7 kg.: Victoria Leonardo (8-3-0) vs. Melissa Gatto (6-0-2)
61.2 kg.: Johnny Munoz Jr. (10-1-0) vs. Jamey Simmons (7-3-0)

Wideo zapowiedź gali UFC 265

 

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

40 komentarzy (poniżej pierwsze 30)

...wczytuję komentarze...

andrzej_t.

UFC
Middleweight

12,527 komentarzy 25,956 polubień
s
slonik

Oplot Challenge
Middleweight

110 komentarzy 170 polubień

Odkąd Nunes wypadła z karty, to na głównej zrobiło się jedno wolne miejsce na walkę. No i patrzę na kartę wstępną i widzę Fiziev vs Green i myślę „zajebiście”. Ale zobaczyłem, że tuż za tą walką jest Torres vs Hill, a na głównej nie ma żadnych cukiń. Już wtedy wiedziałem co ten chory, łysy pojeb zrobi…

Odpowiedz 5 polubień

PaulPGR

BAMMA
Lightweight

876 komentarzy 1,713 polubień

Dwie zmiany by się tej karcie przydały: Kape za walkę w 93 na wstępnej i Fiziev za Hill na głównej

Odpowiedz 3 polubień

jihaad

UFC
Flyweight

7,829 komentarzy 14,516 polubień

Cos czuje, że brutalna siła wygra z techniką.

Odpowiedz 4 polubień

Baasteek

UFC
Middleweight

13,547 komentarzy 10,340 polubień

Odkąd Nunes wypadła z karty, to na głównej zrobiło się jedno wolne miejsce na walkę. No i patrzę na kartę wstępną i widzę Fiziev vs Green i myślę „zajebiście”. Ale zobaczyłem, że tuż za tą walką jest Torres vs Hill, a na głównej nie ma żadnych cukiń. Już wtedy wiedziałem co ten chory, łysy pojeb zrobi…

I tak masz prawie cala gale na polsat sport ze wzgledu na wystep Kowalkiewicz

Odpowiedz 1 Like

jihaad

UFC
Flyweight

7,829 komentarzy 14,516 polubień

Karalajna w prelimsach? :korwinwhat:

Odpowiedz polub

Vvallachia

Bellator
Lightweight

4,276 komentarzy 6,052 polubień
kaczka94

Brutaal
Super Heavyweight

645 komentarzy 1,160 polubień

Fajna karta główna, całkiem niezła wstępna, a przedwstępna :whodefuk:

Odpowiedz 1 Like

jd0490

WSOF
Lightweight

3,227 komentarzy 3,264 polubień

Odkąd Nunes wypadła z karty, to na głównej zrobiło się jedno wolne miejsce na walkę. No i patrzę na kartę wstępną i widzę Fiziev vs Green i myślę „zajebiście”. Ale zobaczyłem, że tuż za tą walką jest Torres vs Hill, a na głównej nie ma żadnych cukiń. Już wtedy wiedziałem co ten chory, łysy pojeb zrobi…

Myślałem że nie żyjesz.

Odpowiedz polub

Eazy-E

Jungle Fight
Bantamweight

201 komentarzy 364 polubień

Mam tylko nadzieje ze koniska nie będą kalkulować z uwagi na pas tylko w starym dobrym stylu to załatwia :corn:

Odpowiedz 1 Like

defthomas

Vale Tudo
Open

24,352 komentarzy 32,603 polubień

Ten plakat lepszy

Zajebisty, jakiś stażysta się dorwał chyba w wakacje do pracy że UFC w końcu zrobilło dobry plakat :D ?

Odpowiedz 2 polubień

Vvallachia

Bellator
Lightweight

4,276 komentarzy 6,052 polubień

Zajebisty, jakiś stażysta się dorwał chyba w wakacje do pracy że UFC w końcu zrobilło dobry plakat :D ?

Ogarnęli zajebistego artystę. Jego plakat z 262 też świetny

Odpowiedz 5 polubień

Ludwiczek

UFC
Featherweight

8,424 komentarzy 15,245 polubień

Plecki znowu się odezwą Lewisowi :devil smile:

Odpowiedz 1 Like

Sekator

Legacy FC
Heavyweight

2,156 komentarzy 2,785 polubień

Zajebisty, jakiś stażysta się dorwał chyba w wakacje do pracy że UFC w końcu zrobilło dobry plakat :D ?

Spierdolony jeden i drugi... Polska szkola plakatu ma takiectradycje a wy sie taka szmira jaracie?
Fani robia w chuj lepsze arty nie kumam czemu taka korpo nie moze kogos ogarnac....
Wczesniej byly kwiatki jak koszulka z Connorem czy pomylone nazwy panstw na reeboku.

Odpowiedz polub

defthomas

Vale Tudo
Open

24,352 komentarzy 32,603 polubień

Spierdolony jeden i drugi... Polska szkola plakatu ma takiectradycje a wy sie taka szmira jaracie?
Fani robia w chuj lepsze arty nie kumam czemu taka korpo nie moze kogos ogarnac....
Wczesniej byly kwiatki jak koszulka z Connorem czy pomylone nazwy panstw na reeboku.

Dla mnie petarda w porównaniu do tego z czym jadą od zawsze czyli zwykłym wklejaniem postaci i cyk czas na CSa :lol:

Odpowiedz 1 Like

click to expand...
Sekator

Legacy FC
Heavyweight

2,156 komentarzy 2,785 polubień

Dla mnie petarda w porównaniu do tego z czym jadą od zawsze czyli zwykłym wklejaniem postaci i cyk czas na CSa :lol:

Wiesz jako grafika na strone internetowa jest to ok ale plakat ma pewna koncepcje. I tu wlasnie tematycznie niestety pasuje wklejanie zdjec. Komiksowy mix jest nieczytelny i nawet w tej konwencji Luis Gane jest po prostu slaby technicznie.
To wyglada jak okladki kaset w wypozyczalniach vhs na poxzatku 90' albo okladki komiksow.

Odpowiedz polub

click to expand...
Sekator

Legacy FC
Heavyweight

2,156 komentarzy 2,785 polubień

Zeby nie byc zgorzknialym narzekaczem moj ulubiony plakat gali UFC
Niecalkiem wklejanie postaci

images - 2021-08-04T072026.231.jpeg

Odpowiedz 8 polubień

j
jon blachowicz

Oplot Challenge
Lightweight

30 komentarzy 26 polubień

Cos czuje, że brutalna siła wygra z techniką.

Ja nie wiem ale chcialbym zby tak bylo , nie mowie ze Gane nie jest spoko morda ale chyba dla mma ciekawiej by bylo jak Lewis by KO ustrzelil za 4.50

Odpowiedz 1 Like

Grubas

UFC
Middleweight

12,230 komentarzy 15,344 polubień

Sportowo fajna karta glowna ale pod PPV kibel totalny. Powinni to zrobic za damke tak jak ma byc niby gala z walka Janka z Gloverem. Fajnie ze pokaza karte wstepna na PS.

Odpowiedz 1 Like

Siedem

KSW
Featherweight

4,922 komentarzy 4,073 polubień

Lewis win!
FATALITY!

Odpowiedz 1 Like

Mickey666

Oplot Challenge
Featherweight

10 komentarzy 13 polubień

Gane powinien luźno to ogarnąć, jest dużo lepszy w każdym aspekcie chyba że... no własnie. Chyba, że Lewis trafi czysto

Odpowiedz 1 Like

Bambo

BAMMA
Bantamweight

794 komentarzy 1,836 polubień

Kurwa ludzie serio jaracie się tymi plakatami? Mi wystarczy, że rozpoznaje na nich zawodników :mamed:

Odpowiedz 2 polubień

Jebuch

BAMMA
Bantamweight

750 komentarzy 1,844 polubień
Sekator

Legacy FC
Heavyweight

2,156 komentarzy 2,785 polubień

Kurwa ludzie serio jaracie się tymi plakatami? Mi wystarczy, że rozpoznaje na nich zawodników :mamed:

Jeden z najlepszych moim zdaniem:
images - 2021-08-04T082450.752.jpeg
Spokoj Silvy i Sonnen probujacy mu wejsc do glowy.
Proste i jest w tym jakas historia/jakis podtekst.
Nie kurwa choinka bum bum kurwa wiecej swiatel Stefan!
Pokazemy tej malpie z naprzeciwka ze mamy lepsza.

Odpowiedz polub

Bambo

BAMMA
Bantamweight

794 komentarzy 1,836 polubień

Jeden z najlepszych moim zdaniem:
View attachment 24577
Spokoj Silvy i Sonnen probujacy mu wejsc do glowy.
Proste i jest w tym jakas historia/jakis podtekst.
Nie kurwa choinka bum bum kurwa wiecej swiatel Stefan!
Pokazemy tej malpie z naprzeciwka ze mamy lepsza.

Dla mnie plakat jak każdy inny, i tak bym go sobie nad łóżkiem nie powiesił :fjedzia:

Odpowiedz polub

DżiEsPi

Oplot Challenge
Welterweight

78 komentarzy 163 polubień

Chciałbym, żeby Gane wygrał. Chłopak wydaje się być pokorny, atletyczna budowa, fajna technika walki, umie kopać jak na ciężką.
Prawdziwy sportowiec, a nie te ulańce spaślaki. Ciężka to mają być koksy co potrafią zajebać z półobrotu (jak Burneika :lol:).
Może za dużo filmów z lat 90 się naoglądałem, ale taki właśnie mam wyobrażenie mistrza MMA w ciężkiej :conorsalute:

Odpowiedz 6 polubień

Patrosixxx

BAMMA
Lightweight

845 komentarzy 875 polubień

Będę na cohones na gali. Wszywka mi się skończyła to będzie grubo haha

Odpowiedz polub

Gienek

UFC
Welterweight

9,984 komentarzy 12,643 polubień

Gene ogarnie Lewisa, chyba że Derrick trafi cepem.

Oczywiście War Karola !!!

Odpowiedz 1 Like

Vvallachia

Bellator
Lightweight

4,276 komentarzy 6,052 polubień

Gene ogarnie Lewisa, chyba że Derrick trafi cepem.

Oczywiście War Karola !!!

Walka Lewisa to zawsze jest "chyba że Derick trafi" :muttley:

Odpowiedz 9 polubień

Sekator

Legacy FC
Heavyweight

2,156 komentarzy 2,785 polubień

Walka Lewisa to zawsze jest "chyba że Derick trafi" :muttley:

Juz mialem napisac ze te rokowania sprawdza sie na 100 hehehe
Ale mnie ubiegles heh

Odpowiedz 1 Like