W nocy z soboty na niedzielę zostanie wyłoniony niekwestionowany mistrz wagi lekkiej w boksie. Będzie nim Vasiliy Lomachenko lub Teofimo Lopez, do walki dojdzie w MGM Grand w Las Vegas. W stawce znalazły się pasy: IBF, WBA, WBC oraz pas WBO. Od godziny 4:00 kibice będą mogli oglądać pięściarskie wydarzenie roku na antenach Polsat Sport.

Teofimo jest posiadaczem pasa IBF, swoją przygodę ze sportem rozpoczął w wieku 6 lat. Wystąpił na Igrzyskach Olimpijskich w 2016 roku, kiedy to reprezentował Honduras. W zawodach przegrał ze srebrnym medalistą Sofianem Oumihą. Po igrzyskach zdecydował się przejść na zawodowstwo i jego pierwszym sukcesem był pas Północnej Ameryki. Jeżeli Lopez pokona świetnego Ukraińca to bez dwóch zdań stanie się nową gwiazdą w USA i powiększy swoje grono trofeów o trzy nowe tytuły.

Cóż można powiedzieć o Vasilym? To świetny pięściarz, który w każdym pojedynku udowadnia, że jest prawdziwym wirtuozem. Cechuje go nienaganna technika oraz szybkość. Bokser ten bardzo szybko przemieszcza się na nogach i zawsze ma opracowaną taktykę na pojedynek. W przypadku Ukraińca pochwał nie braknie.

Jeżeli chodzi o samą potyczkę, to warto dodać, że Lomachenko rozpoczynał karierę w 126 funtach, a waga Lopeza oscyluje w granicy 154 funtów. Amerykanin do każdego starcia musi zbijać kilogramy, ale dzięki temu ma znaczną przewagę siły oraz warunków fizycznych nad rywalami. Fani wstępnie zaznaczają, że jeżeli Vasily poradzi sobie z siłą uderzenia Teofimo, to powinien wygrać na punkty, jeżeli nie, to zostanie znokautowany.

Karta walk:

Wasyl Łomaczenko (14-1) vs Teofimo Lopez (15-0) – WBC, WBO, WBA i IBF w kategorii lekkiej

super lekka: Alex Saucedo (30-1) – Arnold Barboza Jr. (24-0)

super lekka: Josue Vargas (17-1) – Kendo Castaneda (17-2)

super średnia: Edgar Berlanga (14-0 – Lanell Bellows (20-5-3)

średnia: Quatavious Cash (12-2) – Quincy LaVallais (9-0-1)

52 KOMENTARZE

  1. Cóż można powiedzieć o Vasilym? (…)bardzo szybko przemieszcza się na nogach i zawsze ma opracowaną taktykę na pojedynek.

    Gdzieś to już czytałem.

    Łoma

    :bleed:

  2. @yonigga oglądasz?

    :razz:utinlaugh:

    zmiana planow

    dopiero po meczu:lol:

    Walka Lomy nie wczesniej niz 5 rano.

    dopiero po meczu Alabama-Georgia rusza walka wieczoru

  3. @yonigga oglądasz?

    :razz:utinlaugh:

    04:00

    Apel Jasnogórski

    Wiedza, Religia

    Transmisja nabożeństwa poświęconego Maryi w intencji Kościoła i Polski z Kaplicy Cudownego Obrazu Matki Bożej Częstochowskiej z udziałem pielgrzymów

    Nie obrażaj kolegi – na tv trwam są lepsze rzeczy do oglądania – nie tam jakiś sport dla marginesu społeczeństwa

  4. Nie obrażaj kolegi – na tv trwam są lepsze rzeczy do oglądania – nie tam jakiś sport dla marginesu społeczeństwa

    :mamedwhat:to predzej dla @HubiSSJ3

  5. Wydaje mi sie (tak jak zreszta i bukmacherom patrzac na kursy), ze Lopez sie duzo pospieszyl z tym atakiem na Lome. Jest niesamowicie pewny siebie ale mysle, ze tym bardziej bolesna bedzie lekcja pokory ktora da mu Wasyl. Natomiast zwyciestwo Lopeza to byloby cos wielkiego bo mlody 23 letni chlopak zdetronizowalby goscia ktory jest od dluzszego czasu uwazany za zawodnika top 3 P4P. Fakt, ze niektorzy rozpatruja taki scenariusz jest swiadectwem tego, ze Teofimo to wielki talent. Ale stawiam zdecydowanie na Lome i mysle, ze moze nawet skonczy to przed czasem.

  6. Tak tylko przypominam, że wszyscy na tym forum (Ty @yonigga  nie) oglądamy w tym czasie UFC.

    A niby jak, jak UFC się kończy 3.40, a Łoma wychodzi najwcześniej o 5.30 :mamedwhat:

  7. A niby jak, jak UFC się kończy 3.40, a Łoma wychodzi najwcześniej o 5.30 :mamedwhat:

    :watchingyou:

  8. Totalny mismacz. Lomaczenko to prawdopodobnie najlepszy bokser w historii.

    calkiem sie myslisz wg mnie, to najciekawsza walka w tej dekadzie.

  9. calkiem sie myslisz wg mnie, to najciekawsza walka w tej dekadzie.

    Chcialbym sie mylic i sadzic, ze Lopez jest na poziomie Lomaczenki, ale totalnie nie widze jego wygranej. Niech pokaze, ze sie myle. Chetnie zobacze jak ktos ogrywa Ukrainca, to bedzie historyczne.

  10. Chujowa walka, boks jest w dupie. Mogłem już smacznie spać, ale mnie podkusiło żeby to oglądać :childcry:

    Nigdy wincyj

  11. Chujowa walka, boks jest w dupie. Mogłem już smacznie spać, ale mnie podkusiło żeby to oglądać :childcry:

    Nigdy wincyj

    chuja sie znasz, kozak walka

    6 runda i 6-0 dla lopeza:cmgkeepgoing:

  12. chuja sie znasz, kozak walka

    6 runda i 6-0 dla lopeza:cmgkeepgoing:

    Gówno wchuj, ukrainiec przez 6 rund spierdala, a ciosów więcej to chyba zadał dzisiaj Phillips w walce z Koreańczykiem, po tym co pokazuje to bym go do żabki na kasę nie wziął. Możesz się oczywiście oszukiwać że to co oglądasz jest spoko ale nie jest.

  13. Możesz się oczywiście oszukiwać że to co oglądasz jest spoko ale nie jest.

    piekna walka, widac zes zwykly janusz

    7-1 dla lopeza:bayan:

    lipton, ze australia dostaje w pizde:cry:

  14. Bardzo dobrze wygląda to dla Lopeza. Świetna presja, lewy prosty łączony z lewym sierpem od razu – poezja. Jak utrzyma to do końca to champ champ

  15. Tyle ile tutaj ciosów idzie… Kondycyjnie to rewelacja, żaden nie myśli o ciężkim oddechu, tylko skupienie na walce. Boks klasy światowej, też ciężko o mocny cios tutaj, są za bardzo ruchliwi

  16. Jajebie IMO Loma to przejebie przez swoją pasywność 😮 o:

    Ps. nie da się słuchać tego amerykańskiego pierdolenia tych pseudokomentatorów

  17. lome juz tylko moze uratowac nokaut:tysonhappy:chyba , ze bedzie jakis walek…

    Polemizowałbym. Sam Ward punktował na remis więc uj go wie jak to pójdzie

  18. lopez lepszy ale lekko, mógł być remis… łoma przekombinował, za późno zaczął no ale ostatnią przejebał… boks do mma podjazdu nie ma :hi::cool:

  19. Totalny mismacz. Lomaczenko to prawdopodobnie najlepszy bokser w historii.

    :waldeklaugh:

    dobra, mozna nadrabiac ufc:fingers:

  20. :waldeklaugh:

    lopez dużej przewagi nie miał, remis wisiał w powietrzu ale wałku nie ma, łoma przejebał i tyle ale boks jest w dupie przy mma

    :kis:

    edit:

    o kurwa, zły emot, brudnopis na pinści z barnetem, no dobra – to ten:

    ::jondance::

  21. Mlody pieknie zawalczyl. Zupelnie stlamsil Ukrainca swoja fizycznoscia. No i dobrze, cos sie dzieje w boksie.

  22. lopez dużej przewagi nie miał, remis wisiał w powietrzu ale wałku nie ma, łoma przejebał i tyle ale boks jest w dupie przy mma

    :kis:

    edit:

    o kurwa, zły emot, brudnopis na pinści z barnetem, no dobra – to ten:

    ::jondance::

    Gdzie tu było blisko? Lopez wygrał zdecydowanie, 8 rund dla Lopeza easy, 2 bliskie, 2 dla Łomy.

  23. O matko ale Lopez stlamsil Lomaczenke. Przyznaje, ze nie docenilem Teofimo. Wydawalo mi sie, ze Loma bedzie znacznie czesciej wchodzil w walke w zwarciu i oszukiwal Lopeza swoim tancem, a tu widze wystraszonego Ukrainca walczacego na dystans bo az takie wrazenie robi na nim sila ciosu i eksplozywnosc Lopeza :joe: Bylem pewien, ze jego dominacja nie bedzie trwala juz bardzo dlugo bo cala jego gra opierala sie o nogi ale nie spodziewalem sie czegos takiego juz w tym momencie. Tak na goraco wydaje mi sie, ze Loma urwal moze z 2-3 rundy :damjan:Czekam zatem na super starcia Lopeza z Haney i Gervonta czy w przyszlosci Ryanem Garcia bo wysypalo talentami w wadze lekkiej.

  24. To nieźle

    Lopez byl po prostu za duzy na Ukrainca. Umiejetnosciami nikt sie nie rowna z Lomaczenka, jedynie Crawford jest blisko.

  25. Lopez byl po prostu za duzy na Ukrainca. Umiejetnosciami nikt sie nie rowna z Lomaczenka, jedynie Crawford jest blisko.

    Jaki za duży? Gdyby Loma się mentalnie nie zesrał siły ciosu Lopeza to wygrał by tę walkę. W drugiej połowie starcia walczył dobrze, trafiał. Z retszą porównajmy twarze obu po ostatnim gongu..celniejszy był Loma ale dał dupy jeśli chodzi o strategię walki IMO

    Ja tam jestem wkur*** bo zarwałem nockę dla tak ujowej walki że głowa mała :jimcarrey:

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.