ufc 192

Wyniki oraz relacja z mającej miejsce w Teksasie gali UFC 192.

Po fenomenalnej walce Daniel Cormier obronił pas wagi półciężkiej naprzeciw Alexandra Gustafssona. Pojedynek od pierwszej do ostatniej rundy był bardzo emocjonujący i obfitował w wiele zwrotów akcji. Otwierające pięć minut należało do mistrza, który szybko zdobył przewagę w klinczu i wynosząc rywala wysoko, wysoko nad głowę rzucił nim o matę niczym szmacianą lalką – a później kontrolował go na ziemi. Kolejna runda należała już jednak do pretendenta, który znalazł dystans i zaczął punktować ciosami, by w kocu potężnym kolanem posłać championa na deski. W trzeciej rundzie powrócił znów Cormier, choć Gustafsson nie ustępował, cały czas napierając. Mistrzowskie rundy także były bardzo wyrównane, choć to Amerykanin – zwłaszcza w ostatniej – wyglądał w nich lepiej. Tak też zadecydowali sędziowie, przyznając mu (nie bez sporu) zwycięstwo. Walka była jednak naprawdę bliska, o czym najlepiej świadczy punktacja: 47-48, 48-47, 49-46.

Ryan Bader całkowicie stłamsił Rashada Evansa w drugiej głównej walce teksańskiej gali. Pojedynek nie był może porywający pod względem widowiska, jednak styl w jakim Bader pokonał Evansa był imponujący. Fighter z Arizony od początku narzucił swój styl walki, skutecznie pracował z dystansu – przede wszystkim lewym prostym – ale także inicjował klincze, w których wyrządzał rywalowi najwięcej szkód. Evans kompletnie nie miał pomysłu na przełamanie ofensywy swojego przeciwnika, jedyne co był w stanie zrobić przez trzy rundy to rzucić od czasu do czasu prawym sierpowym bądź niskim kopnięciem. Po kończącym walkę gongu wszyscy sędziowie zapisali każdą z rund na korzyść Badera.

Ruslan Magomedov w dobrym stylu pokonał Shawna Jordana. Rosjanin nie dał się wciągnąć Jordanowi w klincz, do którego tamten parł od początku starcia. Magomedov atakował z dystansu, wykorzystując przewagę zasięgu. Na twarzy Jordana lądowały całkiem ładne i rzadko spotykane w wadze ciężkiej kombinacje rąk i nóg, powodując kolejne rozcięcia. Po trzech rundach sędziwie zgodnie przyznali zwycięstwo Ruslanowi.

Bardzo mądrze z mocno bijącym Alm Bagautinovem zawalczył Joseph Benavidez. Nie wdawał się on w bliskie wymiany, przez cały czas starał się być poza zasięgiem przeciwnika i stamtąd atakował ciosami prostymi oraz sporadycznymi kopnięciami. Taki styl walki wyraźnie nie odpowiadał Rosjaninowi, który zdawał się być bezradnym rzucając raz po raz rozpaczliwe sierpowe. Dopiero w trzeciej rundzie Bagautinov zdołał dostać się bliżej Benaideza – zeszedł pod ciosem i obalił go za dwie nogi. Akcja nie zmieniła jednak wiele, gdyż Amerykanin natychmiast powrócił na nogi i stamtąd kontynuował pojedynek aż do kocowego gongu.

Julianna Pena bez większych problemów pokonała Jessicę Eye. Pena była wyraźnie silniejsza od swojej oponentki, co pozwalało jej kontrolować walkę zapaśniczo – a później grapplersko. Eye miała co prawda w walce kilka dobrych momentów, miała też kilka złych (jak np. nielegalne kolano, którym uraczyła rywalkę walcząc z pleców), lecz  ostatecznie zdołała „urwać” tylko jedną rundę u punktowych. Ci po trzech odsłonach byli zgodni, wskazując na Penę.

Przez wszystkie trzy rundy Yair Rodriguez był lepszym zawodnikiem od Dana Hookera. Lepszy w stójce oraz lepszy w parterze. Choć częściej i celniej trafiał, to Hooker wywierał presję, która wymuszała na Rodriguezie ciągłe cofanie i ucieczkę na boki. Nawet w trzeciej rundzie, gdy Dan obalił Yaira, ten był lepszy z dołu. Sędziowie bez problemu przyznali jednogłośną decyzję na jego konto.

Już od pierwszych chwil pojedynku, inicjatywę przejął Albert Tumenov, który celnie trafiał Alana Joubana w stójce. Przechwytywał również kopnięcia Alana po których go obalał. Minutę przed końcem pierwszej rundy, Tumenov zapędził Joubana pod siatkę i tam trafił go wysokim kopnięciem, które Amerykanin przyjął na gardę. Kopnięcie było jednak tak mocne, że jego impakt przeszedł przez blok i naruszył Alana. Albert szybko to zauważył i dobił zranionego rywala ciosami.

Adriano Martins nie dał żadnych złudzeń Islamowi Makhachevowi w drugim pojedynku karty wstępnej na FOX Sports 1. Wraz z początkiem rundy, obaj grapplerzy zaczęli atakować ciosami w stójce, ale gdy Islam źle ocenił dystans i jego cios nie doszedł szczęki Adriano, ten skontrował pięknym prawym sierpem. To właśnie ten cios zakończył pojedynek i znokautował Makhacheva. Dla Martinsa było to już 12 zwycięstwo przez nokaut.

W karcie wstępnej transmitowanej na UFC Fight Pass, Sage Northcutt spełnił pokładane w nim nadzieje i szybko odprawił Francisco Trevino. Również Sergio Pettis nie zawiódł, dochodząc do decyzji z Chrisem Cariaso  choć w trzeciej rundzie było gorąco i odsłona ta poszła na konto Cariaso. W walce rozpoczynającej galę, Derrick Lewis rzutem na taśmę pokonał Viktora Pestę, który miał sukcesy w płaszczyźnie zapaśniczej i obalał Lewisa do czasu aż sam został znokautowany.

Karta główna (PPV)

Pojedynek o pas wagi półciężkiej
205 lbs: Daniel Cormier pok. Alexandra Gustafssona przez niejednogłośną decyzję (47-48, 48-47, 49-46).

205 lbs: Ryan Bader pok. Rashada Evansa przez przez jednogłośną decyzję (3x 30-27).
265 lbs: Ruslan Magomedov pok. Shawna Jordana przez przez jednogłośną decyzję (2x 30-27, 29-28).
125 lbs: Joseph Benavidez pok. Aliego Bagautinova przez jednogłośną decyzję (2x 30-27, 29-28).
135 lbs: Julianna Pena pok. Jessica Eye przez jednogłośną decyzję (3x 29-27).

Karta wstępna (FOX Sports 1)

145 lbs: Yair Rodriguez pok. Daniela Hookera przez jednogłośną decyzję (2x 30-27, 30-26).
170 lbs: Albert Tumenov pok. Alana Joubana przez TKO (ciosy), runda 1., 2:55.
155 lbs: Adriano Martins pok. Islama Makhacheva przez KO (prawy sierp), runda 1., 1:46.
115 lbs: Rose Namajunas pok. Angelę Hill przez techniczne poddanie (stojąca gilotyna), runda 1., 2:47.

Karta wstępna (UFC Fight Pass)

155 lbs: Sage Northcutt pok. Francisco Trevino przez TKO (łokcie i ciosy), runda  1., 0:57.
125 lbs: Sergio Pettis pok. Chrisa Cariaso przez jednogłośną decyzję (3x 29-28).
265 lbs: Derrick Lewis pok. Viktora Pestę przez TKO (ciosy), runda 3., 1:15.

Chief Financial Officer | Shareholder of MMAROCKS. Columnist. Does not avoid political topics. Radical for Capitalism.

282 KOMENTARZE

  1. Historyczna gala, pierwszy raz UFC w polskiej TV obejrzec bedzie mozna w HD i pierwszy raz Szwed zdobedzie pas tej organizacji 😉

  2. Historyczna gala, pierwszy raz UFC w polskiej TV obejrzec bedzie mozna w HD i pierwszy raz Szwed zdobedzie pas tej organizacji 😉

    co najlepsze prawdziwy Szwed, bo takich już ze świecą szukać 😉

  3. co najlepsze prawdziwy Szwed, bo takich już ze świecą szukać 😉

    Prawdziwy Szwed zdobędzie nieprawdziwy pas!

  4. Prawdziwy Szwed zdobędzie nieprawdziwy pas!

    z Jonesem dał zajebistą, wyrównaną walkę. Z chęcią obejrzę rewanż 🙂

  5. Typera brak, to sobie tutaj skrobnę 😉

    Cormier 4r sub

    Bader decyzja

    Rusłan 2r TKO

    Benavidez decyzja

    Eye decyzja …

    Rose 1r TKO

  6. z Jonesem dał zajebistą, wyrównaną walkę. Z chęcią obejrzę rewanż 🙂

    Nie będzie szybko rewanżu bo ja Jones wróci to dadzą mu od razu walę o pas, a stoczy ją z Cormierem.

  7. Tak chcieliście tego ESC w HD, że mi teraz zajebali z kolei ESC, bo mam dekoder SD, a nie zrobili osobnego kanału z HD jak w większości wypadków w Vectrze….

    No nic, sporo już kanałów HD, więc w poniedziałek zakupię dekoder ;]

  8. Tak chcieliście tego ESC w HD, że mi teraz zajebali z kolei ESC, bo mam dekoder SD, a nie zrobili osobnego kanału z HD jak w większości wypadków w Vectrze….

    No nic, sporo już kanałów HD, więc w poniedziałek zakupię dekoder ;]

    na lakim już z 3 miechy wcześniej pisali, że Ex będzie w HD 🙂

  9. na lakim już z 3 miechy wcześniej pisali, że Ex będzie w HD 🙂

    To to ja wiedziałem. TVP 1 czy 2, Polsaty i Eurosport też jest w HD i wiele innych, ale jest i opcja SD, którą wybieram na dekoderze SD, a tu CHUJ. Zamienili dotychczasowe SD na HD i mogę sobie posłuchać, a nic nie widzieć ;] Jak jedynie dotąd bodajże zrobił Animal Planet…

    No nic, dekoder wykupię, ale dopiero w poniedziałek. Chyba, że i opłata miesięczna wzrośnie to wyjebane mam.

  10. Ogladam nudna walke, cos sie zacielo a pare sekund pozniej goscie sie zabijaja 😮 o: Tak to powinno wygladac w pierwszej rundzie.

    No to moze teraz Pesta dla Damiana na mily poczatek.

  11. wierzyłem w Bambo! Dobra walka jak na jUeFCi.

    Rozśmieszyłeś mnie dziś, jak na Tarana ;p

    Teraz Pettis, ale z problemami przez decyzje.

  12. Rozśmieszyłeś mnie dziś, jak na Tarana ;p

    Teraz Pettis, ale z problemami przez decyzje.

    to lajkuj- smiało, Rybko

  13. Pettis znów mógł ujebać kilka kirasówek przez przegraną wygranej walki 🙂

    Zobaczymy co ten Northcut zaprezentuje

    jak na razie prezentuje wyjątkowej klasy rzeźbę

  14. Celowo napisze to przed rozpoczeciem walki. Mam przeczucie, ze Trevino bardziej w tej walce bedzie oplacalo sie przegrac niz wygrac.

  15. Celowo napisze to przed rozpoczeciem walki. Mam przeczucie, ze Trevino bardziej w tej walce bedzie oplacalo sie wygrac niz przegrac.

    Chyba przegrać niż wygrać

  16. Zobaczymy co ten Northcut zaprezentuje

    Northcutt dostał kogoś do rozjebania by hype rósł! Będzie prowadzony za rączkę jak Konorek MakGregorek!

  17. Northcutt będzie nielubiany za to za co PVZ jest uwielbiana: młody wiek i młodzieńczy wygląd

    Na razie go chyba kochaja :crazy:

  18. Co za debiut!

    Już wiem kogo mi Sage przypominał od ważenia – taka mini wersja Ivana Drago

    I ktoś chyba jeszcze dostanie karę za rzucanie się do Herba

  19. Kocur, Meksykanin to twardziel. Czułem, że jednak szybkość i celność ciosów sprawi, że Herb przerwie, a Trevino nie zdąży zareagować. Szkoda, że tak, no, ale przeżyję. Czekam na kolejną walkę Sage'a.

    Chujowo tylko, ze do Róży tak długo przez tak krótką walkę. Będa emocje.

  20. Czy on zrobił salto do przodu?

    😆 gość pisze nową definicje bycia atletycznym. jebana maszyna.

  21. 😆 gość pisze nową definicje bycia atletycznym. jebana maszyna.

    Powinni go zbadadać zanim się okaże że to android z przyszłości.

    BTW Jakaś ładniutka aktoreczka się chwaliła że to jej old friend. Skurwysyn

  22. Powinni go zbadadać zanim się okaże że to android z przyszłości.

    BTW Jakaś ładniutka aktoreczka się chwaliła że to jej old friend. Skurwysyn

    no kurwa mać, ahahahaha!!!

  23. To jest właśnie ten jeden procent z jednego procenta. Chryste panie co ci jajogłowi potrafią w tych laboratoriach pod ziemią tworzyć 😆

    Ja wsiadam na Hype Train. Android rozjedzie wszystkich

  24. ale że ty się cieszysz ze zwycięstwa Brazylijczyka? 😆

    eh, wiele razy pisałem jak potrafię docenić również ich. 🙂 kwestia tego jak zawodnik się prezentuje, Martinsa lubię już od jakiegoś czasu i nie jest on jedynym z kraju kawy, do których mam szacunek. 🙂

  25. eh, wiele razy pisałem jak potrafię docenić również ich. 🙂 kwestia tego jak zawodnik się prezentuje, Martinsa lubię już od jakiegoś czasu i nie jest on jedynym z kraju kawy, do których mam szacunek. 🙂

    i tak nic o żadnej faveli nawet nie napiszesz? i post bez hashtaga?

    KIM JESTEŚ I CO ZROBIŁEŚ Z BAJEM?

    E: Einstein po chuju z Tumenova, nie ma co

  26. Tumenov musi dostac jakies powazniejsze wyzwanie bo Joubana rozmontowal po profesorsku. Bardzo celne kombinacje. Skok jakosciowy od walki z Musoke wydaje sie znaczny.

  27. Haj definiszyn, jeszcze tylko wyciszyć tych dwóch pajaców i puścić Rogana, którego słychać w tle i będzie niebo!

  28. Karta wstępna widzę że do nadrobienia… Jestem na pokładzie już zaczynam oglądać z Wami panowie:wink:

  29. ja bym nie odejmował tego punktu, chociaż weszło ładnie

    E: Bardzo ładna kulanka, podoba mi się progres jaki zrobiła Eye w parterze

  30. Ładna kulanka jak na babeczki!

    obrona Eye piękna przed tym bulldog choke (nie było hooksów bodajże)!

    fajnie się pokulały, Pena 29-27 IMO.

  31. Ogólnie wróciłem do domu z domówki. Szpachlowałem zacną koleżanke, druga zazdrosna aż uciekłem do domu na UFC.

    Czekam na Gusa, niech rozypyka grubasa 5 do jaja.

  32. Panowie z LHW proszę uratujcie to PPV. Kurwa czy była kiedyś numerowana gala w której zarówno karta wstępna jak i główna była zajebista?

  33. Ogólnie wróciłem do domu z domówki. Szpachlowałem zacną koleżanke, druga zazdrosna aż uciekłem do domu na UFC.

    Czekam na Gusa, niech rozypyka grubasa 5 do jaja.

    Już 4, król lajków jak Mmakłowicz 😀

  34. W sumie najbardziej czekałem na Northcutta i main event, po reszcie nawet nie spodziewałem się dobrej walki.

  35. W porównaniu do poprzednich dwóch to nawet dobra walka. Bader bardzo dobrze przygotowany i widzę go w roli kandydata do walki o pas.

    WAR MAULER!!!

  36. Evans kompletnie nic nie pokazał, kolejny zawodnik po którym widać długą przerwę. Bones by ich dzisiaj przemielił obu naraz… Jaka ta gala jest słaba! Ludzie pewnie kurwią jak wykupili PPV:sad:

  37. Evans kompletnie nic nie pokazał, kolejny zawodnik po którym widać długą przerwę. Bones by ich dzisiaj przemielił obu naraz… Jaka ta gala jest słaba! Ludzie pewnie kurwią jak wykupili PPV:sad:

    Trzeba było oglądać wcześniejsze walki. ^^ Tam to się działo. Jedne z najlepszych kart wstępnych.

  38. Bez kitu, trzecia słaba gala pod rząd. Chyba te kontrole odcisnely swoje pietno na tym wszystkim.

    Karta wstępna była super. Dobrze się bawiłem oglądając ją. Genialna wstępna i marna główna = gala średnia, a nie słaba :razz:.

  39. Karta wstępna była super. Dobrze się bawiłem oglądając ją. Genialna wstępna i marna główna = gala średnia, a nie słaba :razz:.

    Musze nadrobic, ostatnio oglądam tylko główne :/

  40. Bader słabiutko. nie zasługuje na walkę o pas. teraz obstawiam zwycięstwo grubaska przed czasem

  41. @theMat zdążyłem poczytać relacje z karty wstępnej ale niestety kimałem:sad:no zawsze nastawiam się na główne karty na ESC a karty wstępne z odtworzenia. A dzisiaj chyba najsłabsza gala numerowana w tym roku( porównywalna do gali w Meksyku).

  42. Co za zamuła w głównej. Mam nadzieję, że walka wieczoru nie zawiedzie. W sumie nie ma prawa. Cormier faworytem, ale czuję w kościach ciężką, wyrównaną walkę!

  43. Bywa, ze walka wieczoru ratuje gale, ta przynajmniej na papierze jest mega mocna więc moze sie jeszcze odwroci i bedzie fajna pięcio rundowa walka.

  44. Takie gale zabijają we mnie fana MMA. Zmieniam się podczas nich w hejtera z Cohones.

    Ale prelimsy piękne.

    W tym roku, z tego co pamietam, zawsze jest tak, że jak prelimsy super to główna daje dupy. I odwrotnie.

    War Cormier!

  45. w 5 Cormier chciał tego bardziej… proste. #EmbraceTheGrind

    IMO 3-2 DC.

    wyjebało mnie z czatu… :C

  46. Brawo Cormier za piękną, w dodatku zwycięską walkę!

    Pokonać Gusa w stójce? No niech jeszcze toś sie odezwie ze Cormier nie jest zajebisty.

  47. Tam chyba Baju sędziował, że split wyszedł 😀

    coś jeszcze o punktowaniu @halibut masz do powiedzenia? bo krzyczałeś na mnie bardzo mocno, a jeden sędzia dał nawet 48-47 Gus. 😆

    Tak, mam, sędzia ten jeden był chujowy 😀

  48. Zajebista walka! Trochę poprawiła obraz reszty karty głównej. Ja nie miałem wątpliwości przed werdyktem że to DC wygrał. A Guss mnie irytował też tym spierdalaniem. Powiem więcej że nawet ta niejednogłośna to przesadzona nawet. DC udowodnił że łeb to ma z tytanu, jebaniutki! No nic 2 pojedynek z Bonesem się szykuje- zajebiście!

  49. To prawda. Runda max dwie dla Gusa ale wiecej?

    Ogolnie DC wyglądał sporo lepiej wydolnosciowo nawet biorac pod uwage fatality kolanem. Sadzicie ze to taki progres czy mniejsza ilosc ciosow przyjetych? Z JJ pod koniec 3 rundy juz pływal na oparach.

  50. Zajebista walka! Trochę poprawiła obraz reszty karty głównej. Ja nie miałem wątpliwości przed werdyktem że to DC wygrał. A Guss mnie irytował też tym spierdalaniem. Powiem więcej że nawet ta niejednogłośna to przesadzona nawet. DC udowodnił że łeb to ma z tytanu, jebaniutki! No nic 2 pojedynek z Bonesem się szykuje- zajebiście!

    bo to pierwszy raz Alex tak walczył? z Jonesem robił dokładnie to samo… 🙂

  51. GratulacjeDC – jesteś kozak. Przetrwać bombę od Johnsona i potężne kolano od Gustafssona – to trzeba mieć charakter mistrza.

    Za takie walki kocham MMA. Za walki a nie brawle. Za walki w których pokaz techniki i umiejętności może być piękny i emocjonujący.

    Czekam na rewanż DC z Jonesem. Bones będzie miał dużo ciężej.

    Alex – nie poddawaj się następnym razem sie uda!

  52. bo to pierwszy raz Alex tak walczył? z Jonesem robił dokładnie to samo… 🙂

    Dlatego z Jonesem też zasłużenie przegrał 😀  i ewidentnie mocno ;p

  53. @Comber

    Piona!

    Jestem niepocieszony tym splitem, bo tam w najgorszym wypadku ślepy sędzia mógł dac 48-47 Danielowi, przy ewidentnym 49-46.

  54. Brawo Alex, Brawo DC. To była świetna walka, chyba walka roku dla mnie (pobiła Lawlera z McDonaldem). Jest mi w chuj smutno ze Gus przegrał, ale co zrobić… Daniel tymi podbródkowymi ustawił sobie walkę.

    Pocieszam się jedynie faktem, że DC vs Bones 2 jara mnie duzo bardziej niz Mauler vs Bones 2. Whoaa

    EDIT:

    @halibut kierunek poruszania sie nie jest punktowany

    a kontrola oktagonu?

  55. @halibut kierunek poruszania sie nie jest punktowany

    Obawiam sie ze juz taka dola Maulera – jest swietnym kompletnyn zawodnikiem ale bedzie przegrywal walki o cos.

    Ależ ja się zgadzam, że nie jest punktowany. i nawet czassem takie cos lubie – tylko gdy służy to kontrowaniu, jak u Machidy. Tutaj służyło tylko unikaniu ciosów, bo w wymianach Cormier…wygrywał, lub od razu sklinczował i walił piękne podbródkowe które wygrały walkę.

    Ja nic nie umniejszam Gusowi – tyle samo pierdolniecia przetrzymał co Cormier. Tylko ,że Cormier był lepszy. Gus niestety nigdy już nie zdobędzie pasa – to była jego jedyna szansa. Jonesowi nie odbierze, gdy ten wróci. Też mi go szkoda bo zawsze go lubiłem…ale Cormiera jeszcze bardziej i jaram sie strasznie , że wygrał 🙂

    A Gusowi dziekuje za piękną walke.

  56. @baju miałem napisać że kolejny raz mnie wkurwiał tym spierdalaniem a poprawiłem że dzisiaj i wiedziałem że ktoś mnie poprawi że zawsze tak robi:wink: Guss-Evans bym zestawił teraz!

  57. Gus odpuścił 4 i 5 tak jak z Jonesem, nic nie wyciągnął nauki to jak miał to wygrać? proste, DC ma ten ciąg, to zaparcie, ten ogień, którego Gusowi brakuje.

    Jones wrzucił już na insta reakcję, ale skasował… HE IS BACK. 😆

    napisał tam: "You showed some heart today DC", a cały filmik to JBJ bez koszulki robiący minę typu "not bad!"

  58. a kontrola oktagonu

    Kontrola ale w walce

    Jedno trzeba przyznac, z czego tutaj sie smiano – zgodnie z zapowiedzia Cormier mial obalic raz moze dwa 🙂

  59. Cala czolowa trojka polciezkiej pokazala dzis z jednej strony calkiem fajne MMA, a z drugiej dystans dzielacy ja od bylego mistrza. Trochę się boje o dalszą motywację Alexa po tej porazce.

  60. Wspomniana wcześniej reakcja Jonesa na walkę…

    hahaha serio, JJ staje sie powoli jednym z moich ulubionych zawodników.

    Kontrola ale w walce

    w sumie teraz zagłębiłem się dokładniej w temat i rzeczywiscie, troche źle interpretowałem octagon control. Dzięki zią

  61. Skracania dystansu można się uczyć od DC, podbródkowe i ciosy na wyjściu z klinczu, klasa. Alex chciał robić punkty pojedynczymi obaleniami, gdyby mu weszły punktacja wyglądałaby inaczej. Dobra walka, do samego końca w szybkim tempie.

  62. Glowna szlu nie zrobila. Tylio tyle koglem ogladac gdyz dostep do internetu ograniczony transferem, glowna karta zjadla 700mb w dobtej jakosci. Kobiety szalu nie zrobily lecz nie spodziewalem sie wygranej Penne. Ten calus to albo emocje lub podjarala sie na Rogana 😉 Walki nastepnej nie bede komentowal mimo szacunku do umiejetnosci. Evans widac zardzewienie bo przerwie choc oczywiscie Bader ladnie sie przygotowal, moze teraz TS ;p Zapomnial bym o ciezkich. Rusek szacunek do przeciwnika jak Fedor kiedys, co do walki to zbyt zachowawczo walczyl a Jordan po pierwszej rindzie myslalem, ze sie poplacze. Mistrzowie pokazali serce do walki(w przypadku Gusa tylko do 3 rundy) moze gdyby tak nie uciekal to by idalo sie cos wiecej ugrac. Oczywiscie tak jak wiekszosc nie widzialem wiecej niz jednej rundy dla Szweda.  Po tej gali proponuje Bader vs Cormier i Gus vs Evans zeby Amerykanin sie odrdzewil.

  63. Yair jest mega kotem, jak ja lubię tak walczących zawodników 😀 Tylko może być nieciekawie jak trafi na dobrego zapasiora, ale narazie hype train może nadjeżdżać!

  64. Wy tu o walce wieczoru, glownej karcie…a bocznymi drzwiami umyka gruba zmiana warty w UFC;) UFC jako calosc zaczyna powoli zmieniac wizerunek, szuka nowych fanow tam gdzie wczesniej rzadzilo NFL, NBA, NHL…czyli CZESTO (nie zawsze)  wsrod "mlodych, nieglupich z calkiem dobrych domow". Sage Northcutt i Paige Van Zant maja stac sie idolami nastolatkow i nastolatek, przyciagnac tez ich rodzicow przed tv. Wielbiciele Chrystusa- zaloze sie ze z rodzin republikanskich, maja powalczyc o konserwatywna czesc "tortu" do podzialu;) Nowe gwiazdy jakze inne pod kontem wizerunku i prowadzenia medialno-sportowego niz chocby dawni bad boye Liddell, Tito, Big Nog, Wanderlei S., czy nawet Jon Jones (z niego chcieli zrobic idola dla mlodych, tylko on za bardzo nie chcial). Nie dosc, ze brzydcy to jeszcze stylem bycia mowili "nie chcesz nas widziec.po zmroku". Teraz mamy, slicznych, wygadanych cherubinkow z Jezusem na ustach…i Reebokiem na gaciach. Tylko tacy trafiaja do swiadomosci ogolu Januszy…Tefalenu, polsatu, tefalpe.

    Calkiem juz powaznie -powinien byc to dobry sygnal dla naszych rodzimych organizatorow. Szukac milych, inteligentnych chlopcow i dziewczynek, wygadanych, utalentowanych sportowo, tylko tacy sa kaskiem dla reklamodawcow, przyciagaja sponsorow do MMA jako ogolu…po to zeby ci mniej urodziwi i poprawni politycznie nie musieli sie znowu napi@rdalac w piwnicach i wbijac cweli.

  65. Teraz mamy, slicznych, wygadanych cherubinkow z Jezusem na ustach

    Z Jezusem na ustach? Przecież Romero za słowa o Chrystusie dostał niemiłosierne zjebki od Łysego z Brazzers z UFC

  66. Z Jezusem na ustach? Przecież Romero za słowa o Chrystusie dostał niemiłosierne zjebki od Łysego z Brazzers z UFC

    Mylisz sie, nie dostal jak to piszesz 'zjebek' za Chrystusa i slowa o nim..tylko za slowa o homoseksualistach, ktore podparl religia.

    Chyba nie musze Ci tlumaczyc, ze w USA przy calym gejowskim lobby i poprawnosci politycznej takie slowa sa nie na reke organizacji…a Dana jako szef musial zj@bac swojego kubanskiego podwladnego, tym bardziej, ze ma go w dupie bo UFC na nim nie zarabia.

  67. Jedno spostrzezenie.

    Viktor Pesta przygotowywal sie w All Star Gymie. Kondycji starczylo mu na pol 1 rundy. Taki troche warning dla Janka by nie wierzyc innym tylko dlatego, ze trenuje tam Alex G. Alex G to moze jak Adam Malysz lub Robert Lewandowski i po prostu tak ma.

    I moze inaczej by wygladala jego walka by dal sie calkowicie pokierowac trenerowi Ankosu, rowniez w kwestii przygotowania kondycyjnego…

  68. Nadrobiłem sobie walkę Rose-Hill i… o mój "borze" te dziewczyny są w przedszkolu, a Aśka kończy doktorat. Stójka i garda nie istnieją. W parterze też zbyt wielkiej agresji nie ma. Nawet patrząc przez pryzmat Karoliny, to wejście do TOP5 będzie fraszką.

    Main event to kandydat do walki roku.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.