fot. instagram.com/joannajedrzejczyk

Joanna Jędrzejczyk, która dziś wróciła do Polski, w rozmowie z Polsatem Sport i Polskim Radiem przedstawiła ponownie swoje spojrzenie na walkę z Rose Namajunas i kolejny raz potwierdziła, że jej zdaniem to ona powinna wygrać starcie na kartach sędziowskich.

Pomimo tego, że przegrałam w oczach sędziów, to jestem z siebie dumna, bo ja tę walkę wygrałam. Wiele wpływowych osób ze świata MMA też uważa, że wygrałam. Nawet trener Rose powiedział po werdykcie, że ta walka powinna być dla nas. Może to nie było wystarczająco, by pokonać mistrzynię, ale to był wyrównany pojedynek. Liczby nie kłamią: numery były wyższe po mojej stronie. Komisja w Stanie Nowy Jork jest bardzo młoda, także oni dopiero uczą się sędziowania. Na pewno jest niesmak, ale jestem dumna z siebie. Niczego nie chciałam udowadniać ludziom, tylko sobie.

Jędrzejczyk dodała również, że liczy na kolejną walkę o mistrzowski pas kategorii słomkowej.

Zdecydowanie chciałabym zawalczyć o pas. Zobaczymy, czy UFC zgodzi się od razu na trylogię, czy też będę musiała stoczyć jedną walkę i dopiero wtedy stanę do tego starcia. Z wiekiem cięcia wagi mają jakiś wpływ. Chociaż przy ostatnim obozie treningowym, ja sama dołożyłam starań, aby być w bardzo niskiej wadze, abym dobrze się czuła, abym była zdrowa. Ja chcę walczyć dalej w 115 funtach i moim celem jest odebranie pasa. Chcę zostać kolejny raz mistrzynią kategorii słomkowej, ale nie mogę oszukiwać siebie, swojego organizmu. Być może spróbuję walki w wyższej kategorii wagowej. Zobaczymy. Po rozmowie z Daną, być może za tydzień lub dwa tygodnie, będę wiedziała coś więcej.

Cała rozmowa do obejrzenia tutaj.

151 KOMENTARZE

  1. BUGI masz szczęście, że jesteś Polką, bo bardzo nie lubię robienia z siebie Boga i mistrza. Taki Robert Whittaker się nie zmienił po zdobyciu paska od spodni i niech on będzie tutaj przykładem mistrza.

  2. Będą je zestawiac az jedrzejczyk nie wygra. Królowa logiki. Niech wygra ze 2 walki i dopiero mysli o rose

  3. Byłem wielkim fanem i nadal jej kibicuje ale jej pierdolenie w mediach, dla prasy i telewizji, na insta oraz FB, jest nie do wytrzymania.

  4. Byłem wielkim fanem i nadal jej kibicuje ale jej pierdolenie w mediach, dla prasy i telewizji, na insta oraz FB, jest nie do wytrzymania.

    Ja to pierdolenie czytam tylko na cohones, ale mam identyczne zdanie.

  5. Pomimo tego, że przegrałam w oczach sędziów, to jestem z siebie dumna, bo ja tę walkę wygrałam

    Ja prdl, wygrała choć przegrała.

    Dajcie jej Snickersa

  6. Diaboliczny plan trenera Najamus, przyznać Jędrzejczyk, że powinna wygrać potem się tego wyprzeć i patrzeć jak się dalej pogrąża w wywiadach xDDD

    O rany, ona się zastanawia czy UFC w ogóle rozważa zestawienie jej walki z tym samym zawodnikiem 3 raz z rzędu?

    Czy kiedykolwiek była taka sytuacja?

    To zdanie powinno brzmieć czy UFC zestawi 3 walkę za 2 moje kolejne walki, czy 3 ….

  7. jestem fanem a nie chce o tym słuchać, o trzeciej walce też, znowu Asia na autopilocie  a Namajunas "lewy sierpowy-lewy sierpowy-lewy sierpowy", raz wystarczy, jakieś nowe zestawienia może?

  8. Lysy juz na pewno nie da sie zrobic w chuja 2 raz…

    Akurat Łysy zaraz po pierwszej walce mówił, że na rewanż zasługuje, a Asia coś tam, że sobie trochę odpocznie, niech Mamajunas zawalczy raz itd.itp. ale po ostatniej walce będą ją pchać do muszej imo.

  9. Rose jest dla niej po prostu niewygodna. Taki nieortodoks i do tego szybko się uczy. W walce z Aśką umiejętnie zmieniała pozycje, schodziła z linii ataku.. generalnie taka niepozorna, ale (a może i _dzięki_ temu) bardziej groźna. Szczególnie dzięki temu specyficznemu byciu 'nieobecną'. Co do statystyk, one oczywiście mówią swoje, tylko że liczy się jeszcze jak to wszystko wyglądało w walce, a tutaj niestety, ale łysa pała odskakuje mniej niż warkocze po uderzeniu, to po prostu inna sytuacja wizualnie. To samo efekty uderzeń, choć obie zebrały swoje.

    I teraz nie jestem pewien co dalej… Aśce z jednej strony metryka lekko nie pomaga (bardziej obicie, ale to też), więc w teorii mogłaby brać taką walkę GDYBY ją dawali – a nie dadzą. Nie potrzeba jej tak bardzo otrzaskania (bo to ma, choć ewentualne przetarcie nie zaszkodzi, tylko że to nie jest dokładnie ta sama sytuacja co poprzednio, nie tylko mentalnie..), tylko więcej inteligencji ringowej po stronie trenerów IMO. Nastawienie bojowe miała dobre (bo medialne pomijam, i mówię to jako fan, choć nie tak zaciekły jak kiedyś..) tylko ta taktyka… nie wyglądała że tak powiem na zbyt skomplikowaną.. a nawet chyba Janusze widzieli około końcówki 4tej rundy, że będzie ciężko i to bardzo na punkty (mimo wygrania IMO rund #3 i #4), Rose mimo że miała obite kopyta tymi lowami mimo wszystko dalej była aż tak groźna? To świadczy dobrze o jej poziomie, ale i przygotowaniu logistycznym, a te jednak robi głównie TEAM, a nie zawodnik… nie wierzę, że Rose jest AŻ tak niesamowicie dobra niezależnie od większej przekrojowości (zresztą, to wyjdzie w praniu bo 1-2 obrony będzie miała na pewno teraz), jednak ATT nie błysnął – i to mówiąc tak kurwa najdelikatniej.

    Innymi słowy sytuacja nie do pozazdroszczenia, ale wszystko jest możliwe w przyszłości, mimo że będzie trudniej niż było. #TeamJoanna #JebaćHejterów

  10. Pomimo tego, że przegrałam w oczach sędziów, to jestem z siebie dumna, bo ja tę walkę wygrałam. […] Zobaczymy, czy UFC zgodzi się od razu na trylogię

    :wow:

  11. Litości…Aśka była dominatorką, przegrała głupio pierwszą walkę – dostała instant rematch. I jego również przegrała, dość wyraźnie, jej lamenty niestety nic tu nie zmienią. Niestety, ale Seba był lepszy, gimbaza triumfuje.

    Danie im kolejnej walki z miejsca to by było jakieś popierdolone, nikt tego nie chce oglądać, o braku sensu i blokowaniu dywizji już nie wspominając.

    Aśka musi albo zmienić kategorię, jeśli do 115 ścinanie jest dla niej zbyt forsowne, albo jeśli chce zostać w tej dywizji – znów zapracować na TS. Dwie dobre walki z mocnymi przeciwniczkami i dopiero wtedy można gadać o jakiejś walce o pas, który z pewnością będzie już wówczas w czyichś innych rękach

  12. Napisze wprost

    Ja pierdole co za bezczelne zadufane w sobie babsko,o chujjjjj nie wierze::clintdis::

    To jej pierdololo wymknelo sie juz spod kontroli,moze Daru Strong jej przyjebal sierpa niechcaco na treningu jakims,weszlo za mocno i jej sie odkleilo cos.

    Egzorcysta moze pomoze,albo wycieczka z Bazeleakiem do jakiegos starego kosciolka tudziez kurwa lobotomia

  13. Diaboliczny plan trenera Najamus, przyznać Jędrzejczyk, że powinna wygrać potem się tego wyprzeć i patrzeć jak się dalej pogrąża w wywiadach xDDD

    No właśnie to jest fakt czy fejk? Bo byłoby to bardzo, bardzo, baaardzo dziwne, gdyby powiedział coś takiego. Mi wieje to fejkiem, tym bardziej, że mówi też: "Wiele wpływowych osób ze świata MMA też uważa, że wygrałam."

    A tym czasem na http://mmadecisions.com/decision/8956/fight na 22 branżówki aż 18 dało tę walkę dla Rose. Plus 70% obserwatorów. Ma rację JJ – liczby nie kłamią 🙂

    Zobaczymy, czy UFC zgodzi się od razu na trylogię, czy też będę musiała stoczyć jedną walkę i dopiero wtedy stanę do tego starcia.

    Nie Asiu, nie zgodzi się ani od razu, ani być może w ogóle. Zejdź na ziemię paskudo.

  14. Udowodniłaś coś sobie tą walką i zajebiście :kis: ale na myśl o trylogii mam ::clintdis:: niech najpierw kogoś zamorduje w klatce a potem mysli o pasie. Tak jak ją cenię i kibicuję jej szczerze na długo przed tym jak była popularna to tego pierdolenia nie moge już znieść. Gdzie ta fajna Asia z czasów Sexton, czy pierwszych walk w UFC?

  15. Gdzie ta fajna Asia z czasów Sexton, czy pierwszych walk w UFC?

    Nie ma jej już dawno, ale póki wygrywała jej zachowanie poza oktagonem było do zniesienia mimo wszystko. Teraz nie jest.

  16. "Jak wygrywała, to spoko, sie jarałem jak ksiądz Gil w Smyku. Ale z tym ATT to zjebała. Nie dość, że wpierdol obskakuje cały czas, to jeszcze chce rewanżu dwa razy pod rząd. Eh, Asia, poczekaj jeszcze z rok, to ci PvZ wpierdoli"

    Nie będę się powtarzać, ale powinna się teraz szybciutko wyprowadzić z USA, myk do Olsztyna, kupić mieszkanko naprzeciwko Arrachionu, no i dobrą lornetkę, by przez grube szkła podglądać treningi – powinno się jej przypomnieć wszystko, i odblokować zwycięskie podejście.

  17. bugilumen : Trenerzy Rose powiedzieli że tej walki nie wygrali

    :kis:

    jeszcze perfidnie klamie, ona jest skonczona, proponuje pokoj bez klamek z ladnym widokiem

  18. Mam pomysł Asia, nie szykuj się mocno do trzeciej walki, poćwicz sobie na luzie, nagraj filmiki jak skaczesz na jednej nodze z palcem na nosie i łopatkami pod kątem 30 stopni itd., ale generalnie pełen luz, bylebyś wagę zrobiła. Potem wyjdź do walki, pewnie przegrasz, ale…

    1. Powiesz, że wygrałaś.

    2. Rose będzie zmęczona pełnym obozem.

    3. Zrobi się kolejną walkę, czwartą, zaraz po trzecie, powiedzmy za 6-8 tygodni.

    4. Rose padnie z wycieńczenia, a Ty ją rozwalisz nie tylko w swoich oczach, ale i sędziów.

    5. Jak się nie uda za czwartym razem, to zróbcie piątą walkę, do które znów olej przygotowania, żeby zajechać Rose obozami i potem od razu szósta walka i do końca roku pas jest Twój :dobry:

  19. Z ta 3 walka to jakis fejk wydaje mi sie ze Kowalkiewicz jest blizej walki o pas niz Asia teraz,Asia powinna wygrac cos zeby znowu zawalczyc o pas

  20. Asia w USA tez jest tak hejtowana? nie sledze innych portali

    Obawiam się, że gorzej. :siara:

    Polecam sprawdzic, to co sie dzieje na polskim necie to nic :razz:jelen:

  21. Polecam sprawdzic, to co sie dzieje na polskim necie to nic :razz:jelen:

    Wiem, że już przed pierwszą walką z Rose było źle na forach za granicą. Teraz jest katastrofa, to jestem pewien bez czytania. :frankapprove:

  22. Na zagranicznych forach nie wiem – ale na instagramie komentarze mówią same za siebie…

    Ludzie już się na niej poznali – i wiedzą że z niej taka gangsta bugiłumen jak z koziej dupy trąbka.

    Oczywiście zgodnie z przewidywaniami akcja na insta ruszyła po walce – 20 zdjęć pt jestem na plaży, a po powrocie do Polski pewnie ruszy akcja pomagam chorym dzieciom lub modlę się do Boga.

    A co do wypowiedzi… Po co trylogia – może niech ją zestawiają do skutku aż uda się wygrać?

  23. Jędrzejczyk trochę fantazjuje, ale może dzięki temu ugra jakąś dobrą walkę, ale tych komentarzy pod artykułem to czytać się nie da, oglądał ktoś np. wywiad z konkurencyjnym portalem?

    1.Gratuluje Rose itd. obroniła pas, ale w jej opinii wygrała walkę (pierwszy zawodnik który tak myśli po jakiejkolwiek walce?). Imo ma do tego prawa, co prawda większość mediów i ekspertów przyznała zwcyięstwo Rose, ale 20-25% dało zwycięstwo Joannie.

    2. Mówiła, że w słomkowej jeśli ma się bić to tylko o coś, bo cięcia wagi ją dużo kosztują zdrowia itd. Z tego wynika, że jak UFC nie będzie miało jakichś sprecyzowanych planów dla niej w słomkowej, to będzie walczyć w muszej.

  24. Z całym szacunkiem do obecnych dokonań, to nie róbmy komedii z tytułu trylogii walk. Jeśli znowu przegra to co?? 4 walka? I tak do skutku, aż nie wygra?

    Teraz przyda się walka nie o pas, a później jak wygra może się o to starać.

  25. She won’t even let us shake her hand! How she gunna say we said she won? 1st fight she says Pat says bad things about her, now this? The only thing I have to say to her his RESPECT!

    — Trevor Wittman (@TrevorWittman) (komentarz trenera Rose)

    Czyzby Joanna znowu mijala sie z prawda?

    O ile pokutujacy na zachodzie stereotyp Polaka Cebulaka czesto jest bardzo krzywdzacy, to niestety Joanna nie tylko spelnia wszystkie kryteria , ale wbija sie na jeszcze wyzszy poziom. Dobrze ze jest w UFC przeciwwaga pod postacia KK, Tybury czy tez Piechoty…

    Moze czas oglosic konkurs na nowy przydomek dla naszej rodaczki?

    Joanna Classless ?

  26. Burza wokół wypowiedzi Joanny Jędrzejczyk. "Nawet nie chciała podać nam ręki"


    Joanna Jędrzejczyk (MMA 14-2) jest już w Polsce i podtrzymuje zdanie, iż jej zdaniem to ona powinna zostać zwyciężczynią rewanżu z Rose Namajunas. Na słowa "JJ" odpowiedział trener jej ostatniej rywalki Trevor Wittman.

    Jędrzejczyk nie zgadza się z werdyktem. W poniedziałek wylądowała na lotnisku w Warszawie i udzieliła wywiadu portalowi InTheCage.pl. Stwierdziła, że po walce nawet trener Rose Namajunas był zaskoczony werdyktem. Miał też przyznać, że decyzja sędziów powinna być na korzyść Pollo. Redaktor branżowego serwisu, Mariusz Olkiewicz, postanowił więc na Twitterze zapytać Trevora Wittmana, czy faktycznie taka sytuacja miała miejsce.

    Amerykański trener odpowiedział w wymowny sposób: – Nawet nie chciała podać nam ręki! Jak może mówić, że powiedzieliśmy jej, że wygrała? Przy pierwszej walce twierdziła, że Pat (przyp. red. – Pat Barry narzeczony Namajunas) mówił o niej złe rzeczy, a teraz to? Jedyne, co mam jej do powiedzenia to: SZACUNEK! – napisał.

    Joanna Jędrzejczyk uporczywie twierdzi, że o jej zwycięstwie w Nowym Jorku mówią statystyki, w których to Polka zadała więcej uderzeń. Dodała, że werdykt może być podyktowany doborem sędziów punktowych, których wybrała "młoda komisja z Nowego Jorku". W obronie sędziów i werdyktu rewanżowego starcia stanął m.in. Wojsław Rysiewski, obecnie dyrektor sportowy KSW, a niegdyś redaktor naczelny portalu MMARocks.pl.

    7 kwietnia na gali UFC 223 Jędrzejczyk po pięciu rundach uległa jednogłośną decyzją sędziów Rose Namajunas. Arbitrzy punktowali ten pojedynek w stosunku: 49-46, 49-46, 49-46 dla Amerykanki. Eksperci z całego świata w zdecydowanej większości również wskazali zwycięstwo Namajunas (więcej tutaj). Na temat werdyktu wypowiedział się również Cezary Wojciechowski. Czołowy polski sędzia punktowy wyjaśnił, wg jakich kryteriów punktuje się walki w MMA i obalił tezę Jędrzejczyk (więcej tutaj).

    Obecnie Joanna Jędrzejczyk przebywa w Polsce. Olsztynianka jest już jednak po pierwszych rozmowach z prezydentem UFC, Daną White'em i niedługo kibice powinni poznać szczegóły jej dalszej kariery.

    https://sportowefakty.wp.pl/mma/749408/burza-wokol-wypowiedzi-joanny-jedrzejczyk-nawet-nie-chciala-podac-nam-reki

  27. Jestem już tym zmęczony.

    Ja niestety tez, a co gorsze nie widze dobrego rozwiazania tej sytuacji. Mam wrazenie, ze Asia zabrnela w slepa uliczke.

  28. Do puki nie spokornieje, nie zrobi kroku do przodu. Sama często mówiła, że to jest sport i takie tam, a teraz wydaje się tego nie rozumieć. Lubię Aśkę i rozumiem, że wiele słów i zachowań to rola jaką przyjęła, ale są momenty kiedy trzeba być zwyczajnie szczerym.

  29. Gadać o tym co jej się wydaje może ile chce. Jej sprawa. Problem się zaczyna gdy w żywe oczy publicznie do kamery zaczyna kłamać na temat innych ludzi. To ją może bardzo szybko pogrążyć po całości.

  30. No cóż. Jesteś mistrzem Jędrzejczyk, przebilas samą Rondę.

    Kurde, nie myślałem o tym w ten sposób, a to ma sens. :wow:

  31. sory panowie, szczegolnie psychofani Aski, ale to jest dramat i tak za granica jeszcze duza wieksza fala pomyj i 'hejtu' wylewana na bugilumen

    fora, roznego rodzaju portale itd. tutaj na cohones i tak jest spokojnie

    mi jest po prostu wstyd, tragedia, rece opadaja, nic tylko zakrywam oczy z zazenowania

    nie przypominam sobie zadnego zawodnika/zawodniczki UFC, ktora by takie niedorzeczne rzeczy prawila, no kurwa dramat

    to jest ponizej wszelkich granic

    :siara: dla mnie moze juz nigdy nie walczyc, nigdy sie nie wypowiadac, zniknac z mediow

    o Rondzie mozna wiele mowic, ze calkowicie po porazkach nie zabierala glosu, usunela sie w cien, ale przynajmniej nie pierdolila takich rzeczy jak nasza prawilna mistrzyni, krolowa juefsi, klekajcie do stop, sufit sie juz niestety odkleil i nie ma ratunku

    :kis:

  32. Jedrzejczyk on UFC 223 loss to Namajunas: Dana White was ‘disgusted’ by the decision

    Joanna Jedrzejczyk arrived in Poland and spoke about how she should’ve won the UFC 223 bout with Rose Namajunas.

    Almost two weeks since their UFC 223 rematch, and Joanna Jedrzejczyk is still sticking to the idea that she was robbed off a win against Rose Namajunas. After coming back to Poland, the former strawweight champion spoke to the local media to double down on her original statements and claim that both Dana White and Namajunas’ coach agree with her.

    “Even Rose’s coach said after the verdict that I won that fight,” Jedrzejczyk told PolsatSport.pl, as translated by Bartek Stachura. She again brought up the disparity in total number of strikes for both of them as “proof” that she should’ve won.

    “Numbers don’t lie. Commission in New York is very young. They are still learing how to score fights,” Joanna said. “Dana White was also a little bit disgusted by the scoring.”

    Jedrzejczyk also went on to say that she will be meeting with the UFC brass about her next move soon. Moving up to flyweight isn’t completely out of the question, but she mainly wants a trilogy with Namajunas, whether it happens immediately, or after she picks up one more win at strawweight.

    For what it’s worth, at least publicly, Dana White didn’t mention or show any “disgust” about the scoring, and thought it was a pretty close fight.

    “Rose looked incredible. If you look at how much she has grown since the Ultimate Fighter, she looked amazing tonight,” White said during the UFC 223 post-fight press conference. “Joanna did too. It was a great fight. I had it 2-2 going into the last round.”

    It is also worth noting that 18 out of the 22 media members compiled by MMA Decisions scored it for Namajunas. The three official judges had it 49-46 for Namajunas, while the majority from the media had it 48-47, also for Rose.

    https://www.bloodyelbow.com/2018/4/17/17246056/jedrzejczyk-on-ufc-223-loss-to-namajunas-dana-white-was-disgusted-by-the-decision-mma

  33. No fakt Ronda zeszła ze sceny w pokorze. Wszyscy z niej się śmiali ale chyba godniej postąpiła od Joanny. Mi jest po prostu za nią wstyd.

    Oby dostała walkę z jakąś średnią zawodniczką i odbudowała swój umysł.

  34. Dziewczyna się pogrąża. Jeszcze chwila i powie ze sam bóg jej powiedział że jest niezadowolony z decyzji sędziów…

    Chyba że to taki pomysł na PR. Nie ważne co ważne żeby było głośno.

  35. Idealnym scenariuszem teraz jest by Karolina dostala TS z Rose i go wygrała, wtedy juz bugisruman pęknie dupa w poprzek….. :antonio:

  36. o zrobiła się niezła historia w stylu "uprzejmię donoszę", eh polaczki, swoboda tłumaczeń, i bloody elbow znowu płacze, zapominają, że gościu z bloodyelbow dał tę walkę Jędrzejczyk?

  37. Będą je zestawiac az jedrzejczyk nie wygra. Królowa logiki. Niech wygra ze 2 walki i dopiero mysli o rose

    Hehe, dobre 🙂

  38. I gdzie są rteraz Ci wszyscy psycho fani którzy na krytykę zachowania JJ wyzywali ludzi od gowien i hejterow????

    Płaczą w poduszkę?

  39. o zrobiła się niezła historia w stylu "uprzejmię donoszę", eh polaczki

    nikt nie donosi, myslisz ze polacy nakrecaja afere za granica? ogarnij sie kurwa

    to sie samo dzieje, ludzie jednak nie sa tak zaslepieni i nieogarnieci jak ty

    :no no:

  40. I gdzie są rteraz Ci wszyscy psycho fani którzy na krytykę zachowania JJ wyzywali ludzi od gowien i hejterow????

    Płaczą w poduszkę?

    Popelnili sepuku,  dlatego nikt nie pisze :siara:

  41. nikt nie donosi, myslisz ze polacy nakrecaja afere za granica? ogarnij sie kurwa

    to sie samo dzieje, ludzie jednak nie sa tak zaslepieni i nieogarnieci jak ty

    uszanuj ze ma ciebie na ignore, zaslepiony to chyba jesteś ty, bo jakoś nie latam bo tematach i nie nakręcam gównoburzy na zawodników, za którymi nie przepadam, "uprzejmie donoszę" dokładnie tak jak jest, bo już gdzieś widziałem, że ona niby powiedziała, że White powiedział, że ona to wygrała, zagubione w tłumaczeniu jak widać wypowiedzi. :applause::applause::applause:chyba skisnę, czytając te wszystkie komentarze to się zastanaiwam jak baba weszła dorosłym facetom (jak mniemam) do głowy, widziałem jakiś podcast konkurencji o UFc 223, to gościu ględził połowę czasu a tym o czym powiedziała Jędrzejczyk, to chyba ten sam co to tłumaczył;

    pierwszy zawodnik/zawodniczka której nie podoba się decyzja sędziów w historii sportów walki? TJ Dillashaw to chyba do dzisiaj ględzi o walce z Cruzem… i wielu wielu innych i to wcale nie nie pierwsi lepsi, ale fani sportów walki to chyba to powinni wiedzieć, więc :fjedzia:

  42. uszanuj ze ma ciebie na ignore, zaslepiony to chyba jesteś ty, bo jakoś nie latam bo tematach i nie nakręcam gównoburzy na zawodników, za którymi nie przepadam, "uprzejmie donoszę" dokładnie tak jak jest, bo już gdzieś widziałem, że ona niby powiedziała, że White powiedział, że ona to wygrała, zagubione w tłumaczeniu jak widać wypowiedzi. :applause::applause::applause:chyba skisnę, czytając te wszystkie komentarze to się zastanaiwam jak baba weszła dorosłym facetom (jak mniemam) do głowy, widziałem jakiś podcast konkurencji o UFc 223, to gościu ględził połowę czasu a tym o czym powiedziała Jędrzejczyk, to chyba ten sam co to tłumaczył;

    pierwszy zawodnik/zawodniczka której nie podoba się decyzja sędziów w historii sportów walki? TJ Dillashaw to chyba do dzisiaj ględzi o walce z Cruzem… i wielu wielu innych i to wcale nie nie pierwsi lepsi, ale fani sportów walki to chyba to powinni wiedzieć, więc :fjedzia:

    Komu weszla, temu weszla :mamed:

  43. możemy policzyć komenty i wtedy zobaczymy

    Ok, w rankingu prosze uwzglednic sile napiecia zwieraczy piszacych posty, ale twoj ostatni post chyba pobil rekord w tej kategorii, a wiec jestes na prowadzeniu :mamed:

  44. Ok, w rankingu prosze uwzglednic sile napiecia zwieraczy piszacych posty, ale twoj ostatni post chyba pobil rekord w tej kategorii, a wiec jestes na prowadzeniu :mamed:

    siła napięcia zwieraczy to jest chyba u ciebie, bo ta wypowiedz nie była skierowana nawet do ciebie a odpowiedziałeś, więc…

  45. uszanuj ze ma ciebie na ignore

    :wow: wyjatkowej klasy wyroznienie :mjsmile:

    po co z toba dyskutowac, nie chce nawet, prosze, rak dla umyslu, szkoda energii zyciowej

    wiatrak nic wiecej, ja mam wyjebane, to rekreacja, wyrazenie swojego zdania

    od tego jest forum i COHONES

    z tego co widze, to ty latasz i wszedzie bronisz biednej Asi, wypisujesz jakies gówno, nie tylko w tematach zwiazanych z twoja ulubienica

    pondro  :kis:

  46. o zrobiła się niezła historia w stylu "uprzejmię donoszę", eh polaczki, swoboda tłumaczeń, i bloody elbow znowu płacze, zapominają, że gościu z bloodyelbow dał tę walkę Jędrzejczyk?

    Kto donosi? Jakie polaczki? Które tłumaczenia?

    Dziewczyna wygaduje dziwne rzeczy to ludzie zwracają na to uwagę. I tak dobrze że żadne duże medium wprost jej nie nazwało kłamcą czy coś.

  47. Jak chce ratować karierę to powinna wrócić do Mauricza i Arrachionu

    Mauricz jest zajęty leczeniem autyzmu.

    Arrachion ma zamurowane wejście dla niej.

    Aśka już oznajmiała że ATT nie opuszcza.

  48. siła napięcia zwieraczy to jest chyba u ciebie, bo ta wypowiedz nie była skierowana nawet do ciebie a odpowiedziałeś, więc…

    U mnie pelen luzik, mam sporo zabawy czytajac komentarze w tematach o Jedrzejczyk i po to tu jestem, a ty sie napiales jakby ci ktos czlonka rodziny krzywdzil. Ale jesli uwazasz, ze do Jedrzejczyk nie ma o co sie przyczepic i zachowuje sie jak zdrowy psychicznie czlowiek to git, ale wiedz jedno, jestes zaslepiony, jak to juz ci tutaj zarzucono 🙂

  49. U mnie pelen luzik, mam sporo zabawy czytajac komentarze w tematach o Jedrzejczyk i po to tu jestem, a ty sie napiales jakby ci ktos czlonka rodziny krzywdzil. Ale jesli uwazasz, ze do Jedrzejczyk nie ma o co sie przyczepic i zachowuje sie jak zdrowy psychicznie czlowiek to git, ale wiedz jedno, jestes zaslepiony, jak to juz ci tutaj zarzucono 🙂

    Czytać się twoich bzdet nie da. Co poeta miał na myśli. Zwykły troll.

  50. to byly czasy jeszcze jak michalem jackson byl czarny:applause:

    Wiem, że czasy nie tak odległe 😆 bo zaledwie kilka lat wstecz, ale chyba wiesz co miałem na myśli.

  51. Mauricz jest zajęty leczeniem autyzmu.

    Arrachion ma zamurowane wejście dla niej.

    Aśka już oznajmiała że ATT nie opuszcza.

    Skąd wiesz że zamurowane ?

    Czytać się twoich bzdet nie da. Co poeta miał na myśli. Zwykły troll.

    Taa troll odrazu, bo co ? Bo @FusionMMA  napisał coś złego na temat Aśki ? ogarnij się typie.

    Prawda czasami boli co ?

  52. Skąd wiesz że zamurowane ?

    Spekuluje po wypowiedziach Pawła Derlacza. Wprost nie powiedział ale za każdym razem jak go cisną tymi pytaniami to stara się raczej dość dobitnie zasugerować językiem dyplomaty co i jak.

    Do tego wątpię żeby sama JJ tego chciała. Tam chyba naprawdę most został doszczętnie spalony i żadna strona nie jest chyba zainteresowana odbudową.

  53. Oh no not again: Joanna Jedrzejczyk is getting a little fuzzy on the facts while protesting her UFC 223 loss

    Joanna Jedrzejczyk does a lot of things well. Handling a loss is, apparently, not one of them.

    We all remember how, after she suffered a first-round TKO loss to UFC women’s strawweight champion Rose Namajunas in their first meeting at UFC 217, she spent weeks afterward blaming the loss on a bad weight cut and on the doctor who “failed” her before that bout.

    Then they rematched at UFC 223, had themselves an awesome five-round war, and Namajunas walked away the victor again with scores of 49-46 from all three judges.

    Jedrzejczyk wasn’t thrilled about the scoring right after the loss, and as time goes by she seems to be getting more and more upset with it, to the point where she might even be making up her own version of the recent past to make it all more palatable.

    In interviews with local media in her home country of Poland (courtesy of BloodyElbow.com), Jedrzejczyk continued to blame the loss on the judges, and she’d even have us believe that this is the consensus viewpoint.

    “Even Rose’s coach said after the verdict that I won that fight,” Jedrzejczyk said. “ … Numbers don’t lie. Commission in New York is very young. They are still learning how to score fights. Dana White was also a little bit disgusted by the scoring.”

    Here we have a statement that appears to mix fact and fiction. Did Namajunas’ coach (assuming she’s referring to Trevor Wittman) say that he thought Jedrzejczyk deserved to win? If he did, we sure missed it. Also, that would be a really weird thing for him to say after his protege successfully defended her title in one of the best women’s fights we’ve seen in the UFC.

    Also, did UFC President Dana White say he was “disgusted” by the scoring here? Not publicly. In fact, he said he thought the bout was even heading into the final round, which Namajunas pretty clearly won.

    However, it is true that Jedrzejczyk led the stats in the striking department, landing 145 significant strikes to Namajunas’ 105, according to FightMetric.com.

    And while it’s true that the New York commission is new to regulating MMA, the judges who scored that bout – Glenn Trowbridge, Dave Tirelli, and Chris Lee – certainly aren’t. Between the three of them, they’ve judged more than 700 MMA bouts, according to MMADecisions.com.

    Obviously, that experience is no guarantee of competence (Adalaide Byrd has judged 172 bouts), but come on. Is Jedrzejczyk really going to go around acting like the entire MMA world decried this result as a robbery? Because that didn’t happen.

    If it’s true that we learn a lot about fighters by how they deal with defeat, Jedrzejczyk continues to make a pretty poor case for herself.

    http://mmajunkie.com/2018/04/joanna-jedrzejczyk-fuzzy-on-facts-protesting-ufc-223-title-loss

  54. Taa troll odrazu, bo co ? Bo @FusionMMA napisał coś złego na temat Aśki ? ogarnij się typie.

    Prawda czasami boli co ?

    O następny ma problem.:fjedzia: I na dodatek troll.

  55. Oh no not again: Joanna Jedrzejczyk is getting a little fuzzy on the facts while protesting her UFC 223 loss

    Joanna Jedrzejczyk does a lot of things well. Handling a loss is, apparently, not one of them.

    We all remember how, after she suffered a first-round TKO loss to UFC women’s strawweight champion Rose Namajunas in their first meeting at UFC 217, she spent weeks afterward blaming the loss on a bad weight cut and on the doctor who “failed” her before that bout.

    Then they rematched at UFC 223, had themselves an awesome five-round war, and Namajunas walked away the victor again with scores of 49-46 from all three judges.

    Jedrzejczyk wasn’t thrilled about the scoring right after the loss, and as time goes by she seems to be getting more and more upset with it, to the point where she might even be making up her own version of the recent past to make it all more palatable.

    In interviews with local media in her home country of Poland (courtesy of BloodyElbow.com), Jedrzejczyk continued to blame the loss on the judges, and she’d even have us believe that this is the consensus viewpoint.

    “Even Rose’s coach said after the verdict that I won that fight,” Jedrzejczyk said. “ … Numbers don’t lie. Commission in New York is very young. They are still learning how to score fights. Dana White was also a little bit disgusted by the scoring.”

    Here we have a statement that appears to mix fact and fiction. Did Namajunas’ coach (assuming she’s referring to Trevor Wittman) say that he thought Jedrzejczyk deserved to win? If he did, we sure missed it. Also, that would be a really weird thing for him to say after his protege successfully defended her title in one of the best women’s fights we’ve seen in the UFC.

    Also, did UFC President Dana White say he was “disgusted” by the scoring here? Not publicly. In fact, he said he thought the bout was even heading into the final round, which Namajunas pretty clearly won.

    However, it is true that Jedrzejczyk led the stats in the striking department, landing 145 significant strikes to Namajunas’ 105, according to FightMetric.com.

    And while it’s true that the New York commission is new to regulating MMA, the judges who scored that bout – Glenn Trowbridge, Dave Tirelli, and Chris Lee – certainly aren’t. Between the three of them, they’ve judged more than 700 MMA bouts, according to MMADecisions.com.

    Obviously, that experience is no guarantee of competence (Adalaide Byrd has judged 172 bouts), but come on. Is Jedrzejczyk really going to go around acting like the entire MMA world decried this result as a robbery? Because that didn’t happen.

    If it’s true that we learn a lot about fighters by how they deal with defeat, Jedrzejczyk continues to make a pretty poor case for herself.

    http://mmajunkie.com/2018/04/joanna-jedrzejczyk-fuzzy-on-facts-protesting-ufc-223-title-loss

    Dobre, dzieki.

  56. Dla mnie ona zawsze wyglądała na "nieco jebnięta". W końcu jej temperament przekładał się na to, co robiła w klatce. Dopóki wygrywała to było to do zniesienia. No ale teraz to leci równo po bandzie. Takie komentarze to żenada w najczystszej postaci. Wjazdy na Rose to element walki, więc z tych co ją za to krytykowali kręciłem bekę. Za wymówki o cięciu wagi też nic jej nie ujmuję, bo to w zasadzie było wielce prawdopodobne i okazało się prawdą, że została znokautowana nie przez siłę ciosu Rose, tylko przez osłabienie organizmu. Ale uderzyć dała się przez dziurawą obronę. Za to te ostatnie komentarze to już inny poziom. Poziom zjebizmu niestety. Trener Rose powiedział, że wygrałaś? Gaethje z rozjebanym mózgiem takiej bzdury by nigdy nie powiedział. Czy to jakiś trolling? Czy ona pierdoli takie głupoty celowo? Raczej nie. Dla takiej żenady ja tolerancji nie mam i nie zamierzam bronić tego nonsensu.

  57. Dla mnie ona zawsze wyglądała na "nieco jebnięta". W końcu jej temperament przekładał się na to, co robiła w klatce. Dopóki wygrywała to było to do zniesienia. No ale teraz to leci równo po bandzie. Takie komentarze to żenada w najczystszej postaci. Wjazdy na Rose to element walki, więc z tych co ją za to krytykowali kręciłem bekę. Za wymówki o cięciu wagi też nic jej nie ujmuję, bo to w zasadzie było wielce prawdopodobne i okazało się prawdą, że została znokautowana nie przez siłę ciosu Rose, tylko przez osłabienie organizmu. Ale uderzyć dała się przez dziurawą obronę. Za to te ostatnie komentarze to już inny poziom. Poziom zjebizmu niestety. Trener Rose powiedział, że wygrałaś? Gaethje z rozjebanym mózgiem takiej bzdury by nigdy nie powiedział. Czy to jakiś trolling? Czy ona pierdoli takie głupoty celowo? Raczej nie. Dla takiej żenady ja tolerancji nie mam i nie zamierzam bronić tego nonsensu.

    Ta fiksacja na punkcie sędziów i sędziowania jest chora. Nikt w historii (krótkiej) żeńskiego mma nie zdobył pasa punktując przeciwniczkę. Poczuła krew w 5 rundzie i teraz jest ból dupy, bo mogła to inaczej rozegrać a trzeciej szansy nie będzie.

  58. Dla mnie ona zawsze wyglądała na "nieco jebnięta". W końcu jej temperament przekładał się na to, co robiła w klatce. Dopóki wygrywała to było to do zniesienia. No ale teraz to leci równo po bandzie. Takie komentarze to żenada w najczystszej postaci. Wjazdy na Rose to element walki, więc z tych co ją za to krytykowali kręciłem bekę. Za wymówki o cięciu wagi też nic jej nie ujmuję, bo to w zasadzie było wielce prawdopodobne i okazało się prawdą, że została znokautowana nie przez siłę ciosu Rose, tylko przez osłabienie organizmu. Ale uderzyć dała się przez dziurawą obronę. Za to te ostatnie komentarze to już inny poziom. Poziom zjebizmu niestety. Trener Rose powiedział, że wygrałaś? Gaethje z rozjebanym mózgiem takiej bzdury by nigdy nie powiedział. Czy to jakiś trolling? Czy ona pierdoli takie głupoty celowo? Raczej nie. Dla takiej żenady ja tolerancji nie mam i nie zamierzam bronić tego nonsensu.

    Albo się dziewczyna totalnie pogubiła w tym co robi i naprawdę mega jej to wszystko siadło na psyche albo to jest jakiś większy misterny plan…

  59. Wcześniej też było widać, że jest narcyzem, i pewnie pomogło jej to wejść tak wysoko, ale zbyt dużo codziennych afirmacji boskości na tych buteleczkach od PA sprawiło, że całkowicie zatraciła kontakt z rzeczywistością – moim zdaniem. I tego już się nie naprawi, bo jak ktoś będzie śmiał nie widzieć w niej bogini a normalnego zawodnika to go zwyczajnie oleje – o czym doskonale wiedzą trenerzy w ATT. Wielka szkoda, że tak to się kończy. Nie mniej dawnych osiągnięć to nie zaciera i za nie zawsze szacun, bo wymiatała swoimi umiejętnościami jak niewielu w historii MMA, chętnie sobie za jakiś czas wrócę do deklasacji Esparzy czy Penne.

  60. Wiele wpływowych osób ze świata MMA też uważa, że wygrałam. Nawet trener Rose powiedział po werdykcie, że ta walka powinna być dla nas…

    Ogólnie jak się czyta lub słuch jej wypowiedzi po 2 PORAŻCE !!!

     z rąk Rose to:

    Aśka robi wrażenie kompletnie odrealnionej …  i mówię to jako fan jej umiejętności fighterskich

  61. Co tam takiego było w tej książce? Przyznać się kto czytał

    Jechała po trenerach

    Berkut Arrachion, że chodziło im tylko o kasę. Jak była w szpitalu po walce w Berlinie czy tam Hamburgu to siedzieli w kawiarni i popijali kawkę. Poganiali ją, żeby szybko przelew zrobiła tylko. Znając BUGI chuj wie, czy to prawda.

  62. Aśka zawsze chciała być jak Ronda…no i jest, ale w gwiazdorzeniu, oderwaniu od rzeczywistości i wygadywaniu niestworzonych głupot

  63. Przegięła pałę już dawno, chce być traktowana jak Bogini. Jakbyś ją traktował, jak zwykłego człowieka to uznałaby to za obrazę. Zapomniała, jak kilka lat temu była zwykłym szarym człowiekiem i że w niczym nie różni się np od sprzątaczki lub parkingowego. Niezle psycha siadła i odjebało, dlatego tak bardzo szanuję zawodników, którzy zachowują się jak normalne ziomki, a nie Bogowie. W życiu nie chciałbym spotkać kogoś takiego, wolałbym z jakąś zawodniczką lub zawodnikiem z dołu rankingu pogadać, potrenować. Niedługo będzie ze świtą kilku służących koleżanek latać jak Rondzia. :coffeepc:

  64. Dla mnie ona zawsze wyglądała na "nieco jebnięta". W końcu jej temperament przekładał się na to, co robiła w klatce. Dopóki wygrywała to było to do zniesienia. No ale teraz to leci równo po bandzie. Takie komentarze to żenada w najczystszej postaci. Wjazdy na Rose to element walki, więc z tych co ją za to krytykowali kręciłem bekę. Za wymówki o cięciu wagi też nic jej nie ujmuję, bo to w zasadzie było wielce prawdopodobne i okazało się prawdą, że została znokautowana nie przez siłę ciosu Rose, tylko przez osłabienie organizmu. Ale uderzyć dała się przez dziurawą obronę. Za to te ostatnie komentarze to już inny poziom. Poziom zjebizmu niestety. Trener Rose powiedział, że wygrałaś? Gaethje z rozjebanym mózgiem takiej bzdury by nigdy nie powiedział. Czy to jakiś trolling? Czy ona pierdoli takie głupoty celowo? Raczej nie. Dla takiej żenady ja tolerancji nie mam i nie zamierzam bronić tego nonsensu.

    To się nazywa "narcystyczna rana". W tej chwili sączy się z niej ropa.

  65. Jechała po trenerach

    Berkut Arrachion, że chodziło im tylko o kasę. Jak była w szpitalu po walce w Berlinie czy tam Hamburgu to siedzieli w kawiarni i popijali kawkę. Poganiali ją, żeby szybko przelew zrobiła tylko. Znając BUGI chuj wie, czy to prawda.

    pewnie taka sama prawda jak z tym trenerem Rose

  66. A rok temu miała jeszcze tylu fanów… którzy ją tak wiernie bronili

    :jjsmile::beczka::śmiech:

    Pytanie mordo jest takie ilu z nich ma pretensje  o jej postawę w octagonie ??? a ilu irytuje  jej zakłamywanie rzeczywistości ???

    Ja jestem fanem FCB i czy np: trener Valverde po odpadnięciu z LM z Romą powiedział że jego team nie odpadł , no kur.. nie , przeszli obok meczu , odpadli i tyle. A nie zapomniałem trener Romy powiedział Ernest zagraliście beznadziejny mecz , dostaliście 3:0 ale to wy zasłużyliście na awans

     :beczka:

  67. Pytanie mordo jest takie ilu z nich ma pretensje o jej postawę w octagonie ??? a ilu irytuje jej zakłamywanie rzeczywistości ???

    Ja jestem fanem FCB i czy np: trener Valverde po odpadnięciu z LM z Romą powiedział że jego team nie odpadł , no kur.. nie , przeszli obok meczu , odpadli i tyle. A nie zapomniałem trener Romy powiedział Ernest zagraliście beznadziejny mecz , dostaliście 3:0 ale to wy zasłużyliście na awans

    Jak trochę się wie co mówiła zawodniczka po innych porażkach w innych sportach, to jest praktycznie identyczne tłumaczenie, jak np. w 2011/2012 po porażkach w boksie, czy np. po porażce w muay thai w 2013. Tu jest normalka w jej zachowaniu, więc jako fan nie budzi to jakiegoś zaniepokojenia (nie w sensie, że to jest okej i w porządku, ale zawodnicy różnie sobie radzą z porażkami i akurat w tym przypadku jest tzw. delusion of grandeur, oceniając przebieg tych pojedynków i sposób podejścia do nich przez zawodniczkę)

    Co do samego podejścia do walki i nastawienia na to, żeby wypunktować mistrzynię to nie wiem jak można być tak niereformowalnym po kilkunastu latach w sporcie i porażkach "na wyjazdach", gdzie sędziowie zawsze patrzą przychylniej na zawodników gospodarzy, no ale drugie wynika z pierwszego. Skoro ktoś w taki a nie inny radzi sposób z porażkami, to oczywiste,że będzie brakować refleksji co do samych walk czy sędziowania w pewnych sytuacjach, pytanie tylko co jest ważniejsze: pewność siebie czy realna ocena sytuacji?

  68. A rok temu miała jeszcze tylu fanów… którzy ją tak wiernie bronili

    :jjsmile::beczka::śmiech:

    Jak założyłeś to konto, to sam udawałeś, że jej kibicujesz :fjedzia:

  69. Jak sama nie może to powinien ktoś z ATT to zrobić, sprowadzić ja na ziemię, bo ona szkodzi i sobie i im.:goldi:bo nie wierze, że oni popierają takie coś.

  70. Własnie była w DDTVN. I znowu to samo. Ja jako jej fan oglądałem to z zażenowaniem. Pierwsza przegrana przez błąd medyczny. Teraz młodzi, niedoświadczeni sędziowe z NY. Liczby nie kłamią, zadała więcej ciosów, trener Namajunas sam był zdziwiony, że dostali to wygraną. Prawdopodobnie Rose wygrała bo Jedrzejczyk miała więcej siniaków, a ona po prostu tak ma itd itd.

    Wpiera ludziom na wizji taki kit,że chyba sama w to wierzy. Szkoda…

  71. Jak sama nie może to powinien ktoś z ATT to zrobić, sprowadzić ja na ziemię, bo ona szkodzi i sobie i im.:goldi:bo nie wierze, że oni popierają takie coś.

    A po co? To dla nich tylko kolejna krowa do wydojenia

  72. Własnie była w DDTVN. I znowu to samo. Ja jako jej fan oglądałem to z zażenowaniem. Pierwsza przegrana przez błąd medyczny. Teraz młodzi, niedoświadczeni sędziowe z NY. Liczby nie kłamią, zadała więcej ciosów, trener Namajunas sam był zdziwiony, że dostali to wygraną. Prawdopodobnie Rose wygrała bo Jedrzejczyk miała więcej siniaków, a ona po prostu tak ma itd itd.

    Wpiera ludziom na wizji taki kit,że chyba sama w to wierzy. Szkoda…

    janusze uwierzo.

  73. O kłamstwie liczb.

    Niech to ktoś podrzuci tej manipulatorce, ale za pół roku jak trochę ochłonie, żeby nie zaczęła boksować w monitor.

  74. Jesteś wart(a) tyle, co Twoja ostatnia walka. Zweryfikowana w oktagonie, teraz ją wyjaśniają z farmazonów.

  75. W KAŻDEJ walce będę PO CICHU kibicował Joannie Jędrzejczyk ale NIKOMU się do tego nie przyznam bo to WSTYD. Gdy dziś rano żona zawołała mnie bym to zobaczył ją na TVNie to było mi ZA NIĄ WSTYD a raczej za brednie którymi karmi Januszy teFałenu.

    ZERO godności wojownika.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.