Walka wieczoru

185 lbs: Robert Whittaker pok. Yoel Romero przez niejednogłośną decyzję sędziowską (48-47, 48-47, 47-48).walka o pas | 5 rund

Karta główna (około 04:00 naszego czasu)

170 lbs: Colby Covington pok. Rafael dos Anjos przez jednogłośną decyzję sędziowską (49-46, 48-47, 48-47).walka o pas145 lbs: Holly Holm pok. Megan Anderson przez jednogłośną decyzję sędziowską (30-26, 30-26, 30-27).
265 lbs: Tai Tuivasa pok. Andrei Arlovski przez jednogłośną decyzję sędziowską (29-28, 29-28, 29-28).
170 lbs: Mike Jackson pok. CM Punk przez jednogłośną decyzję sędziowską (30-26, 30-26, 30-26).

Karta wstępna (około 02:00 naszego czasu)

265 lbs: Curtis Blaydes pok. Alistair Overeem przez TKO (łokcie w parterze), runda 3, 2:56.
115 lbs: Cláudia Gadelha pok. Carla Esparza przez niejednogłośną decyzję sędziowską (29-28, 29-28, 28-29).
145 lbs: Mirsad Bektic pok. Ricardo Lamas przez niejednogłośną decyzję sędziowską (30-27, 29-28, 28-29).
265 lbs: Chris De La Rocha pok. Rashad Coulter przez TKO (ciosy w parterze), runda 2, 3:53.

Karta przedwstępna (około 00:15 naszego czasu)

205 lbs: Anthony Smith pok. Rashad Evans przez KO (kolano), runda 1, 0:53.
125 lbs: Sergio Pettis pok. Josepha Benavideza przez niejednogłośną decyzję (28-29, 29-28, 30-27).
155 lbs: Charles Oliveira pok. Claya Guidę przez poddanie (gilotyna), runda 1, 2:18.
145 lbs: Dan Ige pok. Mike’a Santiago przez TKO (ciosy), runda 1, 0:50.

425 KOMENTARZE

  1. UFC 225: Whittaker vs Romero 2 – wyniki na żywo od 00:15

    Walka wieczoru

    185 lbs: Robert Whittaker (MMA 19-4-0) vs. Yoel Romero (MMA 13-2-0) | | 5 rund

    Karta główna (około 04:00 naszego czasu)

    170 lbs: Rafael dos Anjos (MMA 28-9-0) vs. Colby Covington (MMA 13-1-0) | | 5 rund

    145 lbs: Holly Holm (MMA 11-4-0) vs. Megan Anderson (MMA 7-2-0) | 3 rundy

    170 lbs: CM Punk (MMA 0-1-0) vs. Mike Jackson (MMA 0-1-0) | 3 rundy

    265 lbs: Andrei Arlovski (MMA 27-15-0) vs. Tai Tuivasa (MMA 9-0-0) | 3 rundy

    Karta wstępna (około 02:00 naszego czasu)

    265 lbs: Alistair Overeem (MMA 43-16-0) vs. Curtis Blaydes (MMA 9-1-0) | 3 rundy

    115 lbs: Cláudia Gadelha (MMA 15-3-0) vs. Carla Esparza (MMA 13-4-0) | 3 rundy

    145 lbs: Mirsad Bektic (MMA 12-1-0) vs. Ricardo Lamas (MMA 18-6-0) | 3 rundy

    265 lbs: Rashad Coulter (MMA 8-3-0) vs. Allen Crowder (MMA 9-3-0) | 3 rundy

    Karta przedwstępna (około 00:15 naszego czasu)

    205 lbs: Rashad Evans (MMA 19-7-1) vs. Anthony Smith (MMA 28-13-0) | 3 rundy

    125 lbs: Sergio Pettis (MMA 16-3-0) vs. Joseph Benavidez (MMA 25-4-0) | 3 rundy

    155 lbs: Clay Guida (MMA 34-17-0) vs. Bobby Green (MMA 24-8-1) | 3 rundy

    145 lbs: Mike Santiago (MMA 21-11-0) vs. Dan Ige (MMA 8-2-0) | 3 rundy

    Guida vs Bobby Green?

  2. Trochę jestem zaskoczony, że tak mało osób zdaje sobie sprawę, że RDA to stylistycznie wymarzony rywal dla Colby'ego.

  3. Trochę jestem zaskoczony, że tak mało osób zdaje sobie sprawę, że RDA to stylistycznie wymarzony rywal dla Colby'ego.

    tez mam takie wrazenie ale jednak postawilem na RDA

  4. Subtelny fuckerek przy Covingtonie xD Orientujecie się gdzie mogę obejrzeć wcześniejsze karty nim trafi to na polsat?

  5. Subtelny fuckerek przy Covingtonie xD Orientujecie się gdzie mogę obejrzeć wcześniejsze karty nim trafi to na polsat?

    czat

  6. Jak myślicie czy Yoel będzie w pełni sił po zbijaniu wagi (i tak nieudanym).Bo jeżeli wyjdzie osłabiony to jeżeli  nietrafi Roberta jakimś lujem na początku pierwszej rundy to Robert go zajebie.

  7. Jak myślicie czy Yoel będzie w pełni sił po zbijaniu wagi (i tak nieudanym).Bo jeżeli wyjdzie osłabiony to jeżeli  nietrafi Roberta jakimś lujem na początku pierwszej rundy to Robert go zajebie.

    nie bedzie w pelni sil to jest pewne

  8. nie bedzie w pelni sil to jest pewne

    Też mi się tak wydaje.Swoją drogą ciekawe ike Romero zbija do średniej.Bo na roztrenowaniu zdaje mi się , że ponad 100kg waży napewno.

  9. Widzę, że UFC idzie dziś szlakiem najlepszej federacji na świecie – albo same szybkie skończenia, albo bliskie splity.

  10. co do walki sergio z joejitsu to sergio mogl to 30-27 wyrwac za obrony obalen dobrze jak by to zaczeto punktowac bo typ broni 10 obalen i ma przegrac przez smieszna nic nie dającą ( w tym akurat przypadku ) presję dajcie spokoj dobra decyzja

  11. Dobry wieczór Cohones! Co prawda straciłem early prelimsy ale już jestem! Rashad widzę dał radę.

  12. Chłopaki naoglądali się Pettisa z tym od Megan i zapomnieli, że mają kardio na pół rundy, ale i tak dobrze się to ogląda.

  13. Kurde, krytykom walki freaków na KSW polecam aktualnie odbywającą się walkę grubasów na UFC :lol:. Tyle że ci są w UFC i nie mają wymówki, że to ich odpowiednio pierwsza i druga walka w życiu.

  14. co do walki sergio z joejitsu to sergio mogl to 30-27 wyrwac za obrony obalen dobrze jak by to zaczeto punktowac bo typ broni 10 obalen i ma przegrac przez smieszna nic nie dającą ( w tym akurat przypadku ) presję dajcie spokoj dobra decyzja

    obrony obaleń się nie punktuje, za dużo Rogana się nasłuchałeś, jakby Joe mówił o tym jak ciągłą presję wywiera Benavidez to może nawet i wynik byłby inny bo sędziowie siedzą w pobliżu, kibiców za dużo nie było, bo były to pierwsze walki, jebany Rogan nienawidzę go

  15. w tym przypadku powinno sie punktowac poniewaz joseph opieral wszystko na obaleniach ktore sergio rozrywal i trafial w kontrach widocznie nie tylko ja widzialem zwyciestwo mlodego, walke powinno sie sedziowac jak sie ja oglada a nie trzymajac sztywnych ram bo wtedy nikomu nie dogodzisz a wybronienie tylu obalen zasluguje na punkt a co do joe rogana to on punktowal chyba dla josepha wiec nie wiem o co ci chodzi facet

  16. w tym przypadku powinno sie punktowac poniewaz joseph opieral wszystko na obaleniach ktore sergio rozrywal i trafial w kontrach widocznie nie tylko ja widzialem zwyciestwo mlodego, walke powinno sie sedziowac jak sie ja oglada a nie trzymajac sztywnych ram bo wtedy nikomu nie dogodzisz a wybronienie tylu obalen zasluguje na punkt a co do joe rogana to on punktowal chyba dla josepha wiec nie wiem o co ci chodzi facet

    walki punktuje się runda po rundzie, a za obrony obaleń nie ma punkttów w zasadach punktowania (tak samo jak nie ma ze defensywę w stójce :no no:), Rogan jedyne co pozytywne to mówił  o Pettisie i jak wspaniale bronił obaleń ( i tak nie obronił wszystkich), Benavidez wygrał 2-1, ale zasady można nagiąć zależy kogo się lubi, u jednych będą punktować obrony obaleń u innych obalenia, w zależności od uznania;:beczka:

    Pettis noga czerwona, a Rogan, że w sumie to  nie ma znaczenia, bo normalnie się porusza…i tak biznes się kręci, Benavidez do śmetnika, młody 24 lata to może coś z niego będzie, aż się Anikowi głupio zrobiło i przerwał Roganowi w pewnym momencie.

  17. Lamas to największy test Bektica. Zobaczymy czy go zaliczy.

    Uwaga na słownictwo, bo zaraz znowu padnie pytanie, który jest dziewczyną:jjsmile:…

  18. Pierwsza wyraźnie dla wąsacza.

    Akcja movember w tym roku wypadła w czerwcu? Najpierw Strachu teraz Mirsad.

  19. Akcja movember w tym roku wypadła w czerwcu? Najpierw Strachu teraz Mirsad.

     Może Bektić też gra w nowym filmie wegi

  20. A to ma coś wspólnego z tymi filmami? :homer:

    Wuns Oświecińskiego tak. Bektić pewnie gangster gościnny, na mały kontrakt.

  21. Ciekawe czy znowu ten sam "juror" dał 30-27.

    To był Sal D'Amato, akurat nie był winien poprzedniego splita, ale ma na koncie parę niezłych wyskoków, gdzie widział (i punktował) rzeczy, których inni nie widzieli.

  22. To był Sal D'Amato, akurat nie był winien poprzedniego splita, ale ma na koncie parę niezłych wyskoków, gdzie widział (i punktował) rzeczy, których inni nie widzieli.

    Yup.

    Zawsze jak widzę że D'Amato sędziuje mam ochotę włączyć Warcrafta 2 i zażynać foki

  23. Jak chujowa musi być ta dywizja, że Esparza jest na 6 miejscu.

    :mamedwhat:

    od walki z Asią przegrała 1 walkę i to w sumie rabunek był, praktycznie jest 4-0 od tamtego czasu

  24. Jak chujowa musi być ta dywizja, że Esparza jest na 6 miejscu.

    To najlepsza dywizja kobieca w UFC :beczka:

  25. Dobrze, że już są w klatce, a nie dopiero włażą. Miejmy to szybciej z głowy.

    Nie mogę się doczekać CM Punka :tysonhappy:

  26. :mamedwhat:

    od walki z Asią przegrała 1 walkę i to w sumie rabunek był, praktycznie jest 4-0 od tamtego czasu

    No właśnie o tym mówię. Esparza jest na 6 miejscu. Teoretycznie niedaleko walki o pas, a wyobrażasz sobie w ogóle jakikolwiek scenariusz dopuszczający możliwość zdobycia przez nią pasa? Dla mnie abstrakcja, a mówimy o zawodniczce z prawie top 5.

  27. Czy dobrze widziałem, że Gadelha przy jednym ze sprowadzeń w 2 rundzie wylądowała w pozycji bocznej i szukała nogi Esparzy, żeby się w nią wpiąć i wejść w jej półgardę? :wow:

  28. Ale take Klaudia to jest leszcz jednak, obalenia, nic z obaleń, pierwsza runda i styl geriatria … szkoda że Karoli się noga podwinęła z Nią bo powinna ja zajechać jak bura s*ke.

  29. Ale take Klaudia to jest leszcz jednak, obalenia, nic z obaleń, pierwsza runda i styl geriatria … szkoda że Karoli się noga podwinęła z Nią bo powinna ja zajechać jak bura s*ke.

    Dobrze prawisz Kolego!

  30. Ale take Klaudia to jest leszcz jednak, obalenia, nic z obaleń, pierwsza runda i styl geriatria … szkoda że Karoli się noga podwinęła z Nią bo powinna ja zajechać jak bura s*ke.

    Jeżeli oddawanie pleców bez walki z taką zawodniczką jak Gadelha to powinięcie nogi to tak, szkoda, że tak się stało.

  31. Ale ryj ładnie ma obity :beczka:

    Odnoszę wrażenie, że Gadelhę by porobiło większość top15 tej dywizji pod warunkiem, że byłaby to 5-rundówka i dotrwałą do decyzji

  32. Okej, Klaudia oszalała "najlepsza walka wieczoru, Dana dej mi kasę" .LOLLOLOOl

    A widziałeś jak wyglądała po walce? Po takim obiciu głowy można mieć jakieś oderwania od rzeczywistości.

  33. Okej, Klaudia oszalała "najlepsza walka wieczoru, Dana dej mi kasę" .LOLLOLOOl

    Claudia już od dawna pieprzy głupoty, ale jak ktoś jej to wypomni to od razu jest uważany za psychofana Jędrzejczyk. A prawda jest taka, że Gadelha to czysta favela.

  34. W sumie nie dziwie się oburzeniu Konia, że walczy w prelimsach. Waga ciężka, jakby nie było zwana królewską i walczy #2 z #4.

  35. wio koniku!! tzn. war ;p

    To akurat prawda. Ale zrobiła cycki więc jest na zero.

    może zabieg zabrał jej duszę, a nie andrade… medyka.

  36. W sumie nie dziwie się oburzeniu Konia, że walczy w prelimsach.

    Przecież on powiedział, że dla niego spoko i nawet lepiej.

  37. W sumie nie dziwie się oburzeniu Konia, że walczy w prelimsach. Waga ciężka, jakby nie było zwana królewską i walczy #2 z #4.

    a Koniu nie mowil ze ma wyjebane i nawet spoko ze walczy w TV?

  38. Ona ma dwubiegonówkę, raz kocha świat i wybacza wszystkim, później nienawidzi a na koniec pojebało jej się w głowie i myśli, że dała dobrą walkę haha

  39. Jeżeli oddawanie pleców bez walki z taką zawodniczką jak Gadelha to powinięcie nogi to tak, szkoda, że tak się stało.

    Karolina jest najlepszym skalpem Gadelhi,już o tym pisałem. Z top 5 tylko Karolę pokonała, przegrała 2 razy z Jędrzejczyk, i Andrade, od obu dostała wpierdol. Przeanalizujcie sobie karierę Gadelhi w UFC, ona zrobiła karierę na tym splicie z Jędrzjczyk, z nikim innym dobrym (poza Karolą) nie wygrała. Po splicie z Jędrzejczyk zawalczyła raz przeciwko starej Aguilar, jeszcze bez USADY, Asia stoczyła 3 walki, Gadelha 1, zrobili TUFa i je zestawili, Klaudia głównie trasztalkowała przed TUFem.

  40. Karolina jest najlepszym skalpem Gadelhi,już o tym pisałem. Z top 5 tylko Karolę pokonała, przegrała 2 razy z Jędrzejczyk, i Andrade, od obu dostała wpierdol. Przeanalizujcie sobie karierę Gadelhi w UFC, ona zrobiła karierę na tym splicie z Jędrzjczyk, z nikim innym dobrym (poza Karolą) nie wygrała. Po splicie z Jędrzejczyk zawalczyła raz przeciwko starej Aguilar, jeszcze bez USADY, Asia stoczyła 3 walki, Gadelha 1, zrobili TUFa i je zestawili, Klaudia głównie trasztalkowała przed TUFem.

     Mądrze prawisz bracie.

  41. Przecież on powiedział, że dla niego spoko i nawet lepiej.

    a Koniu nie mowil ze ma wyjebane i nawet spoko ze walczy w TV?

    Tak, a zdjęcie z Whittakerem i "śmieszkowy" podpis to tak dla zgrywy. Co innego ma mówić, jak nie to, że ma to gdzieś.

  42. Curtis Blades będzie tym kim był swego czasu Jim Miller w wadze lekkiej UFC. Będzie miał  10 zwycięstw pod rząd ale i tak nie doczłapie się do walki o pas

  43. Właśnie dlatego nie jest to na głównej. Kurtis nuda bejbs

    U mnie wjechała druga kawa, ale nie widać efektów na tej walce, chyba nie dotrwam do Żołnierza Boga. :<

  44. U mnie wjechała druga kawa, ale nie widać efektów na tej walce, chyba nie dotrwam do Żołnierza Boga. :<

    Wierzę w Ciebie, dotrwasz

  45. Ale zmasakrował.

    Reem jest już cieniem samego siebie, niestety.

    A sędzia nieco za późno to przerwał.

    Teraz chyba Reem dla Tybury byłoby ok.

  46. Szkoda Reema, ale pas odjechał mu bezpowrotnie w chwili, gdy poszedł po tę idiotyczną gilotynę w walce ze Stipe.

  47. U mnie wjechała druga kawa, ale nie widać efektów na tej walce, chyba nie dotrwam do Żołnierza Boga. :<

    Swoją drogą mam trochę gorzej – po Yoelu mam całe ksw do nadrobienia, czyli spać około 10. W robocie do po 1 byłem i przejebany dzień. Także musisz wytrzymać jak ja dam radę 😉

    Proszę bez spoilerów o ksw :scary:

  48. Ale timing wciąż ma zajebisty (to kolano). Chodzi o to, że walczy mega kretyńsko… Za dużo kalkuluje na początku walk, tym razem zapaśnik mu wjechał i cardio też poszło się jebać. No i jeszcze nie wiadomo, czy rzeczywiście coś z tą nogą mu się nie stało.

  49. Oczywiście Jackson może mieć tatuaż na klacie „Black power” ale żadnego białego zawodnika z tatuażem „white power” by do UFC nie dopuścili choć byłby najlepszy na świecie…

  50. Oczywiście Jackson może mieć tatuaż na klacie „Black power” ale żadnego białego zawodnika z tatuażem „white power” by do UFC nie dopuścili choć byłby najlepszy na świecie…

    Nie dość, że to, to jeszcze sobie paznokcie maluje. U stóp. Też na czarno.

  51. Nie dość, że to, to jeszcze sobie paznokcie maluje. U stóp. Też na czarno.

    O kur…. rzeczywiście! Tatuaż oko Horusa na ramieniu, na klacie Krzyż Chrześcijański….nie pojmuje…brakuje tylko pentagrama

  52. i jak freak fight ten jackson dziwny gosc jakis totalnie ale i tak by polowe naszego rostera tej wagi rozjechal a gwiazdor cos tam walczyl 3 rundy tlenu malo i tak wiecej niz u kilku niby mocniejszych

  53. i jak freak fight ten jackson dziwny gosc jakis totalnie ale i tak by polowe naszego rostera tej wagi rozjechal a gwiazdor cos tam walczyl 3 rundy tlenu malo i tak wiecej niz u kilku niby mocniejszych

    Ty tak na poważnie z tym Jackosnem?

  54. i jak cos @kubabuba dalej imo pettis wygral to gladko i na bank wzieli pod uwage obrony obalen

    zrozum, że obrony obaleń nie bierze się pod uwagę w ocenianiu walk, jeden zawodnik próbuje zdobyć pozycję drugi go powstrzymuje, wychodzi na zero, tak samo jak blokowanie ciosów, nie ma za to punktów. tak samo za styl i pracę nóg.:irish:

    wynik jaki jest taki jest nie ma się co spierać, tylko, nie uzasadniajmy zwycięstwa Pettisa obroną obaleń bo robi się śmiesznie.

  55. Panowie poratujcie linkiem na priva!!!

    Googlaj Reddit mma streams i jesteś w domu. "I jesteś w domu" nie googlaj

  56. Wlasnie wstalem , mocna czarna weszla bo duzo buzzu przed spaniem poszlo. Witam Szanowne COHONES

    Pytanie nr1 bo widze walka kobiet na karcie glownej , mialem nadzieje ze to zamienia ake chuja i nie wiem kto wygral Tai czy Andrej?

  57. Wlasnie wstalem , mocna czarna weszla bo duzo buzzu przed spaniem poszlo. Witam Szanowne COHONES

    Pytanie nr1 bo widze walka kobiet na karcie glownej , mialem nadzieje ze to zamienia ake chuja i nie wiem kto wygral Tai czy Andrej?

    Tai jednogłośnie

    Nawet prosił Rogana o buta ale ten powiedział, że to obrzydliwe 😛

  58. Wlasnie wstalem , mocna czarna weszla bo duzo buzzu przed spaniem poszlo. Witam Szanowne COHONES

    Pytanie nr1 bo widze walka kobiet na karcie glownej , mialem nadzieje ze to zamienia ake chuja i nie wiem kto wygral Tai czy Andrej?

    Mentalnie oczywiście Andrzej

  59. Masz coś?

    Tak, mam, oglądamy…myłem zęby w czasie walki Holm Anderson, dzięki za troskę. Typer w tej walce wpadł wyjątkowo udanie dla mnie

  60. Ja pierdole ten pajac jedyne co umie robić to kleić się do rywala :facepalm:

    Najbardziej wkurwiajaca rzecz , jaka mozna ogladac w klatce

  61. RDA narazie nie może znaleźć miejsca na kombinacje bo pajac co chwile spamuje fronty itp ale zaraz opadnie z sił. Rafael narazie nie panikuje i czeka.

  62. RDA narazie nie może znaleźć miejsca na kombinacje bo pajac co chwile spamuje fronty itp ale zaraz opadnie z sił. Rafael narazie nie panikuje i czeka.

    Dokładnie to to. Rda ma zajebistego trenera. Głupio to zabrzmi ale wszystko wygląda na spokojne dążenie na koniec przed czasem

  63. Dokładnie to to. Rda ma zajebistego trenera. Głupio to zabrzmi ale wszystko wygląda na spokojne dążenie na koniec przed czasem

    Tylko niestety jak dojdzie do decyzji to nawet jak RDA znajdzie miejsce w 4 i 5r. Może się skończyć 2:3 na niekorzyść Brazola :/

  64. RDA narazie nie może znaleźć miejsca na kombinacje bo pajac co chwile spamuje fronty itp ale zaraz opadnie z sił. Rafael narazie nie panikuje i czeka.

    Tak myslalem w 2 r ale teraz troche zaczynam sie dziwic dlaczego nie wystrzeli konkretnym lowem, jakby zeszlo powietrze z DosAnjosa ale mam nadzieje ze jeszcze sie uda bo na punkty walke ma przegrana juz

  65. Tylko niestety jak dojdzie do decyzji to nawet jak RDA znajdzie miejsce w 4 i 5r. Może się skończyć 2:3 na niekorzyść Brazola :/

    Jak dojdzie do decyzji to Rogan to określi jako dominant performance

  66. Coraz gorzej to wygląda dla RDA. Liczyłem że Colby będzie już bez sił a on ciągle trzyma tempo a RDA nadal sie nie rozkręił.

  67. Kurwa ta walka jest taka dziwna RDA wywala zapasnika a nie może go ustrzelic w stojce a Covington nie może wywalić a coś tam trafia.

  68. RDA chociaż udanie sprowadza

    Ej kurwa ktos serio mysli ze jeden z nich moze wygrac z Woodleyem?

    Colba vs T. Wood myślę że ta walka startowałaby do miana najnudniejszej walki dekady

  69. RDA może

    Narazie wjebal kazda runde z najbardziej wkurwiajacym gangsterem i nie dal rady pizda na szczeke bo usadzic . Nie sadze zeby wg sie odrobil w tej walce a Woodley rasista takim hakiem usadza kazdego

  70. Covington wypierdalaj tego się oglądać nie da. Jakby chociaż mielil w tym klinczu jak Cain za najlepszych czasów a on przytula się

  71. Narazie wjebal kazda runde z najbardziej wkurwiajacym gangsterem i nie dal rady pizda na szczeke bo usadzic . Nie sadze zeby wg sie odrobil w tej walce a Woodley rasista takim hakiem usadza kazdego

    COOOOO xDD, wygrał 1 i 4

  72. 49-46 dla geja innej opcji nie ma. RDA trochę na własne życzenie przegrał sam dawał się wciskać pod siatkę cofajac się prosto na nią a w stojce wgl nie mógł się rozbójac. Już mi się rzygać chce na samą myśl o gadaniu pseudogangusa

  73. Niestety RDA dal dupy, cala Brasilia okazala sie filfthy animals , walka nie nudna , dali duzo sil z siebie 100% Colby mozna nie lubic ale jest dobry tylko ze Woodley zjada ich obu z palcem w dupie. Oby Whittaker nie zawiodl

  74. A 4 nie?!LOL

    Mialem na mysli jedna runde ,a konkretnie 4  nie pierwsza sorki zle napisalem . Po co sie klocimy, zostal zdominowany taka prawda nic tego nie zmieni , tez mu kibicowalem ale Covington byl lepszy nawet w stojce kurwa

  75. No i wykleił chuj decyzję :stevecarell:

    Już nie mogę się doczekać walki z Woodleyem. Fajerwerki gwarantowane :siara:

  76. No i wykleił chuj decyzję :stevecarell:

    Już nie mogę się doczekać walki z Woodleyem. Fajerwerki gwarantowane :siara:

     Gala, na której do tego dojdzie oznacza wcześniejszy sen :)))

  77. Gala, na której do tego dojdzie oznacza wcześniejszy sen :)))

    To prawda. Odechciewa się tego oglądać na samą myśl o tej walce.

  78. Wydaje mi się że to ostatnia walka Yoela bez względu na wynik

     Jak wykraczesz to wysyłam Różala z psami do Ciebie. Raz że nie mieszkam w Polsce a dwa że sam się trochę cykam.

  79. Ten skoksowany balas wogóle coś trenował poza siłownią? Czy tylko zapasy w podstawówce?co za klocek

  80. Ten skoksowany balas wogóle coś trenował poza siłownią? Czy tylko zapasy w podstawówce?co za klocek

    Zapasy trenował jeszcze w liceum…:beer:

  81. Kurwa znowu chuj zaczyna przeciagac na czasie , jebany kondon cala kariera naciaganie przepisow…

    Przecież ma 5 minut po kopie a to że sobie tlen łapie to chuj haha może da mocna rundę jeszcze

  82. Jak dla mnie 47-47 remis przez ostatnia rundę, która wg mnie powinna pójść 10-8 dla jebanego oszusta z Kuby.

  83. No i split dla Roberta i pięknie!

    Pierwsza walkę z Romero wygrał na jednej nodze, a druga jedną ręka! :beczka:

  84. Jaki tam remis. W 2 pierwszych rundach to Robert miał z 8 punktów przewagi 😆

    A ten jeszcze zdziwiony po werdykcie – aktorzyna yebana

  85. Moim zdaniem remis ostatnia runda 10-8. Dawać 3 walkę tych dzików

    Pierw niech ta kurwa zrobi wage i nie oszukuje

  86. W którym momencie walki oszukał?

    Odpoczywajac jak nie bylo faulu, w walce z Kennedym miedzy rundami przedluzyl przerwe, w walce z Rockholdem nie zrobil wagi, w dzisiejszyn pojedynku nie zrobil wagi, wpadl na dopingu, co jeszcze ma zrobic zebys przyznal racje??

  87. Maks remis dla Romero. Dobrze że jest decyzja dla Roberta, bo nie wiem co by z pasem zrobili. No i może teraz gruby szansę dostanie.

  88. Odpoczywajac jak nie bylo faulu, w walce z Kennedym miedzy rundami przedluzyl przerwe, w walce z Rockholdem nie zrobil wagi, w dzisiejszyn pojedynku nie zrobil wagi, wpadl na dopingu, co jeszcze ma zrobic zebys przyznal racje??

    Chodzi mi o dzisiejszą walkę 🙂

  89. Chodzi mi o dzisiejszą walkę 🙂

    A mi o cala kariere, dzisiaj tez nie bylo faulu , kazdy wie jak trzeba przyjebac zeby byla potrzebna przerwa

    Maks remis dla Romero. Dobrze że jest decyzja dla Roberta, bo nie wiem co by z pasem zrobili. No i może teraz gruby szansę dostanie.

    W przypadku remisu pas zostaje u mistrza

  90. W którym momencie walki oszukał?

    Pewnie chodzi o przerwę po kopie w jaja albo nie zrobienie wagi o JEBANE 90 gramów :brainoverload:

  91. A mi o cala kariere, dzisiaj tez nie bylo faulu , kazdy wie jak trzeba przyjebac zeby byla potrzebna przerwa

    W przypadku remisu pas zostaje u mistrza

    Bardziej miałem na myśli wygraną Romero bo nie zrobił wagi. Trochę to nieskładnie opisałem.

  92. Ciepły Romeo, to imho ukryty gej, Rockholda po walce wylizał a Robertowi teraz cycka wycałował… to mocno podejrzane.:???:

  93. A mi o cala kariere, dzisiaj tez nie bylo faulu , kazdy wie jak trzeba przyjebac zeby byla potrzebna przerwa

    W przypadku remisu pas zostaje u mistrza

    Co do dopingu to został oczyszczony i walka z Jacare jest zaliczona jako wygrana a nie nc. Sędzia sam odrazu zastopowal walkę i Romero mógł sobie odpoczywać i tyle co tu więcej rozkminiać. Bywaj:beer:

  94. suepr walka, ale Robert to chyba na emeryturę, kolano, brzuch, teraz ręka

    słucham tego osła Rogana i chyba Romero miał to wygrać, tłumaczy go jak ogłupiały, powinien być remis itd ostatnia runda 10-7, źli sędziowie, ja pierdole, nie jego wina, że wagi nie zrobił…

    równie dobrze to Robert mógł dostać 10-8 z pierwszą czy drugą;

    albo wiedzą, że z Roberta potych wszystkich kontuzjach nic będzie…

  95. Pewnie chodzi o przerwę po kopie w jaja albo nie zrobienie wagi o JEBANE 90 gramów :brainoverload:

    Ma być 185 lbs a nie 185,1. Równie dobrze można mówić, że 186 to też żadna przewaga. Przecież wiadomo, że nie chodzi o przewagę masy, a o to jak wycieńczają organizm zbijając wagę.

  96. Ma być 185 lbs a nie 185,1. Równie dobrze można mówić, że 186 to też żadna przewaga. Przecież wiadomo, że nie chodzi o przewagę masy, a o to jak wycieńczają organizm zbijając wagę.

    Zgadzam się, faktem jest że nie zrobił wagi. Nie tłumacze go. Ale raczej Romero nie miał interesu w tym żeby mieć nadwagę 0.2 funta, nie walczyć o pas i skrócić se życie o parę lat. Napewno nie w celu oszukania kogoś, chyba że samego siebie.

  97. A mi o cala kariere, dzisiaj tez nie bylo faulu , kazdy wie jak trzeba przyjebac zeby byla potrzebna przerwa

    W przypadku remisu pas zostaje u mistrza

    trzezwy jestes czy tak w kit? jak nie bylo faulu jak zajebal w jajca, nie wiem czy kazdy wie, mnie akurat nie kopia po jajcach, a po drugie przeciez to nie byla walka o pas.

  98. Zgadzam się, faktem jest że nie zrobił wagi. Nie tłumacze go. Ale raczej Romero nie miał interesu w tym żeby mieć nadwagę 0.2 funta, nie walczyć o pas i skrócić se życie o parę lat. Napewno nie w celu oszukania kogoś, chyba że samego siebie.

    Nie wnikam czy robil to specjalnie. Ale miało być 185 i tyle. Myślę że w końcowej fazie zbijania nawet te gramy robią dużą różnicę dla stanu organizmu. A to przecież przekłada się na dyspozycję w walce.

  99. Nie wnikam czy robil to specjalnie. Ale miało być 185 i tyle. Myślę że w końcowej fazie zbijania nawet te gramy robią dużą różnicę dla stanu organizmu. A to przecież przekłada się na dyspozycję w walce.

    Zgadzam się. Fakt, faktem jest że mimo wszystko dali atrakcyjne widowisko dla oka. Oszukał czy nie przyjemnie spędziłem dzisiejszy ranek podczas oglądania tej walki 🙂

  100. Pewnie chodzi o przerwę po kopie w jaja albo nie zrobienie wagi o JEBANE 90 gramów :brainoverload:

    o jebany drugi raz kiedy nie wypelnil limitu . nie jest srednim po prostu i juz

  101. Jak dla mnie 47-47 remis przez ostatnia rundę, która wg mnie powinna pójść 10-8 dla jebanego oszusta z Kuby.

    Ej ej wyhamuj bo ci napisze kto jest " jebany "….

  102. Ej ej wyhamuj bo ci napisze kto jest " jebany "….

    Proszę, tutaj dowody na to jak często oszukuje:

    A tera dajesz Tytek, misiaczku, napisz mi kto jest „jebany”…

  103. Proszę, tutaj dowody na to jak często oszukuje:

    A tera dajesz Tytek, misiaczku, napisz mi kto jest „jebany”…

    Nie bo bana dostanę :deniro::neildegrassewhoa:

  104. Romero to jest najlepszy zawodnik wszechczasów. A Whittaker skończy się jak Cain. Za mocno się eksploatuje. Wspomnicie moje słowa.

  105. Bardzo dobra gala, zbliżająca się walka cofikturona z wudlejem to będzie uber zamulacz ponoć anestezjolodzy bojo się o swoje posady.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.