Zobaczcie, co przed drugim odcinkiem ma do powiedzenia Joanna Jędrzejczyk o pobycie na planie filmowym TUF 23, pierwszych wrażeniach z programu i eliminacjach.

33 KOMENTARZE

  1. To sporo wyjaśnia. Ale i tak te jej pociski trochę poniżej jakiegoś tam akceptowalnego poziomu

  2. Zobaczcie, co przed drugim odcinkiem ma do powiedzenia Joanna Jędrzejczyk o pobycie na planie filmowym TUF 23, pierwszych wrażeniach z programu i eliminacjach.

    Nie wiem kto montował ten filmik, ale uszy ta muzyka rozpierdala uszy na słuchawkach jak są te przerwy pomiędzy wypowiedziami Asi. Niby telewizja, a amatorka jakby to gimnazjalista za kare montował…

  3. Fajny wywiad. To chyba o tym materiale mówił Dominik, że w zasadzie Asi nie potrzebny jest rozmówca. Można by ją postawić przed kamerą, pójść na kawę, a materiał i tak byłby świetny. Choć mam wrażenie, że gdy rozmawia po angielsku to ten luz trochę trochę zanika.

  4. Ja ufam w dobre serce aski, może to ideałowe, patetyczne, ale wątpię czy rzeczywiście jest taka zła na jaką ja maluja.

  5. Fajny wywiad. To chyba o tym materiale mówił Dominik, że w zasadzie Asi nie potrzebny jest rozmówca. Można by ją postawić przed kamerą, pójść na kawę, a materiał i tak byłby świetny. Choć mam wrażenie, że gdy rozmawia po angielsku to ten luz trochę trochę zanika.

    To nie wywiad w sumie. Takie materiały, w których Joanna opowiada o kulisach TUF-a, pojawiać się będą raz w tygodniu przez cały czas trwania programu. Zatem zapraszam do oglądania ;).

  6. Ja ufam w dobre serce aski, może to ideałowe, patetyczne, ale wątpię czy rzeczywiście jest taka zła na jaką ja maluja.

    Przecież nikt nie kwestionuje tego, że dobry z niej człowiek, bo tak na pewno jest. Po prostu za często jej się korba odkręca (przed kamerami).

  7. Bardzo fajnie się to ogląda. Ogromny kontrast jest pomiędzy tym, jak tutaj się wypowiada, a co widzimy w TUFie. Aż mam ochotę sam zrobić napisy eng do tego materiału, aby świat to zobaczył, zanim kolejne osoby się od niej odwrócą przez ten wybiórczy montaż.

    Alberkorki.

    moja koleżaka z pracy mówi: Albukierka.

    Zatem owszem, Aśka to spolszczyła, ale lekko 😉

  8. Ja cały czas nie kumam jak oni mogli przenieść ten event do MGM, mając tylko main event i może Rossa Pearsona choć nie wiem czy nazwiskiem to on przyciąga ludzi w Vegas, może ze względu na styl walki ale czy oni to kojarzą?

    Jak chcą wypełnić MGM Grand to koniecznie muszą dorzucić jakieś chwytliwe nazwisko przed walką Aśki… Skoro Edgar z Mendesem, Edsonem Barbosą i Tonym Fergusonem, Lauzon v Dunham zrobili jakieś 2 tysi w tym The Chelsea at The Cosmopolitan


    Wgl mam wrażenie że bezsensem jest robienie gal finałowych TUFa w Vegas powinni to robić choćby w Londynie skoro Angole wykupują wszystkie bilety w godzinę, na pewno taka gala mimo że nie oparta o Anglików też dobrze by poszła i nie robili by tego dla 3 tysi tylko dla 10


    Finał Blackzillians vs. TopTeam w MGM zrobił mniej niż 5 tyśków

    A Champion Will Be Crowned Finale w Palms Resort poniżej 2 000

  9. Bardzo fajnie się to ogląda. Ogromny kontrast jest pomiędzy tym, jak tutaj się wypowiada, a co widzimy w TUFie. Aż mam ochotę sam zrobić napisy eng do tego materiału, aby świat to zobaczył, zanim kolejne osoby się od niej odwrócą przez ten wybiórczy montaż.

    moja koleżaka z pracy mówi: Albukierka.

    Zatem owszem, Aśka to spolszczyła, ale lekko 😉

    Mam znajomych co na Dunkerque mówią Dunkierka;)

  10. Mam znajomych co na Dunkerque mówią Dunkierka;)

    not sure if troll… Ale Dunkierka to polska nazwa tego miasta.

  11. Joanna propsuje Tatiane, żeby podbić zainteresowanie walką i zobaczyć jak jej zawodniczka wygrywa. potwierdzona teoria.

  12. ale lekko, bo sie trochę zabezpieczylem pisząc "not sure, if troll" 😛

    Albukierka wcale nie brzmi tragicznie.

  13. Albukierka wcale nie brzmi tragicznie.

    jak to sie wymawia? bo jak ogladam jakies materialy, to nigdy nie moge tego powtorzyc, tym bardziej jak murzyny mowia 😀

  14. jak to sie wymawia? bo jak ogladam jakies materialy, to nigdy nie moge tego powtorzyc, tym bardziej jak murzyny mowia 😀

    Trzeba by tu wezwać @Tidzej 🙂

  15. jak to sie wymawia? bo jak ogladam jakies materialy, to nigdy nie moge tego powtorzyc, tym bardziej jak murzyny mowia 😀

    Albakerki z akcentem na "ke"

  16. Asia widzi duchy jeśli siedziała z Deyną 😉

    Kurde, co to za spoilery z TUF'em…UFC jej kary nie wrzuci :/? Tam to się chyba nic wydostać nie może.

  17. Joanna propsuje Tatiane, żeby podbić zainteresowanie walką i zobaczyć jak jej zawodniczka wygrywa. potwierdzona teoria.

    Tatiana to swoją drogą kawał chłopa.

    Jeśli będzie się rozwijała i nauczy się wykorzystywać swój zasięg, który wydaje mi się ogromny, to może naprawdę namieszać w dywizji. Łatwość, z jaką podnosiła i slamowała przeciwniczkę w pierwszej walce to poezja

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.