Potwierdziły się plotki, jakie pojawiły się wczoraj w różnych zakątkach internetu. Najlepsza polska zawodniczka Joanna Jędrzejczyk odeszła z klubu, w którym przygotowywała się do wszystkich zawodowych walk w MMA. Mistrzyni dywizji słomkowej UFC zamieniła Berkut Arrachion Olsztyn na American Top Team.
Ta bez wątpienia sensacyjna informacja obiegła świat MMA po tym, jak amerykański klub przywitał nową zawodniczkę na swoim pokładzie:
Welcome to the team @joannamma!!! pic.twitter.com/h9gshvBePU
— American Top Team (@AmericanTopTeam) September 24, 2016
Co więcej, pojawiła się także informacja, iż Joanna zakończyła współpracę z dotychczasowym menadżerem reprezentującym interesy Polki w USA. Te doniesienia przekazał na Twitterze dziennikarz FloCombat, Jim Edwards:
https://twitter.com/MMA_Jim/status/779753422618779648
https://twitter.com/MMA_Jim/status/779755965096792064
O ile na temat menadżerskich zawirowań nie wiemy zbyt dużo, to odejście Jędrzejczyk z Berkutu Arrachion Olsztyn zostało potwierdzone przez jednego z dotychczasowych trenerów Polki.
“Asia postanowiła zmienić swój sztab treningowy i wyjechać do Miami” – potwierdza Szymon Bońkowski w rozmowie ze sport.wm.pl.
“Po raz pierwszy w jej karierze MMA nie będziemy jej przygotować do walki i stać w jej narożniku. Asia wybrała inną drogę i takie ma prawo. Wiadomą sprawą jest, że nie jest to dla nas powód do radości. Dużo razem osiągnęliśmy i szkoda, że teraz ktoś inny będzie to kontynuował, tym bardziej że Asia z nami w MMA nigdy nie przegrała.”
Co więcej, w rozmowie z innym portalem, sport.egit.pl, Bońkowski stwierdza, że o decyzji Polki dotyczącej zmiany klubu dowiedział się w ostatniej chwili:
“Decyzja Asi dopadła nas dosyć nagle, praktycznie dowiedzieliśmy się dzień przed jej wyjazdem. I tyle. Ciężko mi coś więcej powiedzieć w tej sprawie, nie ma tu czego komentować, bo już nie współpracujemy.”
Mistrzyni UFC kilka dni temu pojawiła się w klubie ATT. Jak widać na poniższym zdjęciu, nie będzie narzekać na brak sparingpartnerek. W American Top Team trenuje bowiem między innymi aktualna mistrzyni kategorii koguciej, Amanda Nunes oraz zawodniczki UFC: Tecia Torres i Raquel Pennington.
American Top Team umiejscowiony jest w Coconut Creek na Florydzie. Tam nasza mistrzyni będzie przygotowywać się do obrony pasa mistrzowskiego wagi słomkowej UFC. Jędrzejczyk skrzyżuje rękawice z Karoliną Kowalkiewicz na gali UFC 205, która odbędzie się 12 listopada w Nowym Jorku.
Uciekła od Arabów. I dobrze.
Czułem, że do tego dojdzie. Ciężko jest godzić obowiązki związane z pełnieniem funkcji ambasadora i mistrza UFC i jednoczesne mieszkanie oraz trenowanie w Polsce.
O.oCholera, zaskoczyło mnie to strasznie. Zawsze bardzo szanowałem to co robią Paweł i Szymon bo prowadzili Aśkę nie tylko przed walkami ale iw trakciew swietny sposób. Oby ta zmiana wyszla jej na dobre :)PS. Karolina, w Arachionie zwolniło się miejsce dla kobiety 😛
😮 o: a tak się zarzekała że nie wyjedzie z Polski…
@yonigga a poprawiales mnie ostatnio ze wyjechala tylko na konferencje… To jest szansa dla Karoli ze Aska cos zjebie w przygotowaniach ale tak jak pisalem moze miec forme kose i Karola polegnie jeszcze mocniej. Kurwa Lombard widze na malym roztrenowaniu:bayan:
a tu taka niespodzianka, aski wybor
Nie wiem czemu, ale trochę szkoda mi Pawła i Szymona. W dużej mierzę Asia jest dzięki chłopakom w miejscu w którym jest. Natomiast z drugiej strony, jeżeli Aśka myśli żeby zostać w Stanach na stałe to raczej model współpracy z Olsztynem i tak by nie działał w 100% jak do tej pory. Niech im wszystkim się wiedzie.
a mowila ze rodzimego miejsca nie opusci za zadne pieniadze, mi tam obojetnie wazne aby to nie zaburzylo dotychczasowych osiagniec
Ciekawi mnie jaki wpływ na Aśkę mieli bracia w wierze jej byłego już klubowego kolegii. Kilka razy było chyba podkreślane, że Czeczeni nie lubią obecności kobiet na treningach
Przecież od roku mówiła, że chciałaby trenować w USA. Wymieniała nawet kluby w jakich chciałaby trenować. W Olsztynie była od pewnego czasu gęsta atmosfera. Ciekawe na ile ona przyczyniła się do tej decyzji, a na ile aspekt sportowy i obowiązki mistrza UFC.
Casus Dany, widać, że dużo z nim przebywała.
Po tych przeciekach wydawało mi się, że to sytuacja jak z Karoliną, że zawodniczka wypięła się na trenerów, jednak to wygląda to całkiem inaczej. Karola opuściła Kowalika, gdy doszła do walki o pas, a Asia już po kilki walkach mistrzowskich i byciu na szczycie.
Czy dobrze robi? Dowiemy się po wynikach i stylu walki. Jedno jest pewne, że Duet Arachionu prowadził ją perfekcyjnie. Tak jak mówi Bońkowski – Nigdy nie przegrała. Taktykę zawsze miała przygotowana perfekcyjnie i przygotowanie fizyczne było bez zarzutu. Szkoda, ale być może Aśka dzięki temu wskoczy na jeszcze wyższy poziom – oby.
Chyba wlasnie rozpoczal sie skok Asi na naprawde wielka kase. Zapewne zamierza bardzo aktywnie wlaczyc sie w promocje gali w NY, pozostajac w Stanach conajmniej do momentu tej walki, co praktycznie uniemozliwia przygotowania pod okiem Bonkowskiego i Derlacza. Chcialbym wierzyc, ze to odejscie przebieglo w nieco inny sposob niz ten wylaniajacy sie ze strzepokow informacji jakie mamy. Mam tez nadzieje, ze nie odbije sie negatywnie na dyspozycji naszej Mistrzyni. Kuriozalne jest to, ze zapewne na Asie spadnie za moment fala krytki, ze wybiera czolowy amerykanski klub, podczas gdy wiekszosc czolowych, polskich zawodnikow krytykowana jest za dokonywanie wyborow dokladnie odwrotnych.
Chmurka co masz na mysli?
Nie wiem czy to dobry ruch. Zawsze była w super formie w swoich walkach, dobra kondycja, gameplan. Liczę, że jednak wyjdzie jej to na plus.
1:27 :mamed:
Priorytety jednak się zmieniają.Ja strzelałem ,że w wieku 30 lat zakończy kariere a wcale sie nie zdziwie jak 2,3 lata dłużej powalczy.
Nic tylko życzyć powodzenia bo Asia to nasz największy skarb.
Jeśli tak faktycznie było jak zostało to opisane na sport.egit to bardzo brzydkie zachowanie że się nawet nie pożegnała i na jeden dzień przed wyjazdem raczyła coś im powiedzieć.
Trochę jak szczur uciekający, tak się nie robi.
Można się z kimś rozstać zmienić otoczenie ale na normalnych warunkach tym bardziej że tyle lat razem trenowali i to jeszcze za czasów MT.
A tu nagle takie akcje jak by coś się mega wielkiego stało i zmusiło ją do opuszczenia klubu. No i jeszcze ta historia z menago że się rozstała… jeśli też prawdziwa to stawia Jędrzejczyk w bardzo dziwnym świetle.
Albo musiało się stać coś wielkiego albo po prostu pieniądze i odrobina sukcesu uderzyła do głowy, bo ciężko tak nagłą i zakrojoną na szeroką skale zmianę w jakiś sensowny sposób pojąć, tym bardziej że nagła i niezapowiedziana bez wyraźnego powodu. Co innego gdy planuje się odejście i przeprowadzkę do USA na spokojnie i jest to proces zajmujący czas, a co innego jak się po cichu czmycha….
Dziwne to trochę.
Jeśli tak faktycznie było jak zostało to opisane na sport.egit to bardzo brzydkie zachowanie że się nawet nie pożegnała i na jeden dzień przed wyjazdem raczyła coś im powiedzieć.
Trochę jak szczur uciekający, tak się nie robi.
Można się z kimś rozstać zmienić otoczenie ale na normalnych warunkach tym bardziej że tyle lat razem trenowali i to jeszcze za czasów MT.
A tu nagle takie akcje jak by coś się mega wielkiego stało i zmusiło ją do opuszczenia klubu. No i jeszcze ta historia z menago że się rozstała… jeśli też prawdziwa to stawia Jędrzejczyk w bardzo dziwnym świetle.
Albo musiało się stać coś wielkiego albo po prostu pieniądze i odrobina sukcesu uderzyła do głowy, bo ciężko tak nagłą i zakrojoną na szeroką skale zmianę w jakiś sensowny sposób pojąć, tym bardziej że nagła i niezapowiedziana bez wyraźnego powodu. Co innego gdy planuje się odejście i przeprowadzkę do USA na spokojnie i jest to proces zajmujący czas, a co innego jak się po cichu czmycha….
Dziwne to trochę.
@Gaara
@Gaara
Przeciez od dawna bylo wiadomo ze Asia predzej czy pozniej przeprowadzi sie do USA … a skoro tak, to musi miec klub w USA ! Przeciez nie bedzie z kazda pierdola latac z polski do stanow … co do menagera to sie nie wypowiadam …
Kurwa, szczerze mówiąc to nie wiem co myśleć o tej decyzji. Jestem zwolennikiem zasady, że zwycięskiego składu się nie zmienia. A ten skład był nawet nie zwycięski, tylko wygrał życie. Aśka nigdy z Arrachionem nawet nie przegrała walki, chociaż wydaje mi się, że i ona to wie. Pewnie chodziło o to, że obowiązki medialne nie pozwalały na dobry trening na drugim końcu świata. Cóż, tak musiało się stać. Boje się żeby tego po prostu nie spierdolić, tego co się udało wypracować, wiadomo jak jest w Stanach. Niby wszystko lepsze, większe, ale tam Aśka nie będzie już jedynym oczkiem w głowie trenerów ATT. Jeśli więcej było plusów za, niż przeciw takiej decyzji, to spoko, ale po prostu żeby to się nie zjebało, bo to jednak zmiana, a czy dobra czy zła, to się dopiero okaże w przyszłości, chociaż odnosząc się do postawy Asi w ostatnich latach, ciężko będzie o lepszą zmianę.
Kurwa, szczerze mówiąc to nie wiem co myśleć o tej decyzji. Jestem zwolennikiem zasady, że zwycięskiego składu się nie zmienia. A ten skład był nawet nie zwycięski, tylko wygrał życie. Aśka nigdy z Arrachionem nawet nie przegrała walki, chociaż wydaje mi się, że i ona to wie. Pewnie chodziło o to, że obowiązki medialne nie pozwalały na dobry trening na drugim końcu świata. Cóż, tak musiało się stać. Boje się żeby tego po prostu nie spierdolić, tego co się udało wypracować, wiadomo jak jest w Stanach. Niby wszystko lepsze, większe, ale tam Aśka nie będzie już jedynym oczkiem w głowie trenerów ATT. Jeśli więcej było plusów za, niż przeciw takiej decyzji, to spoko, ale po prostu żeby to się nie zjebało, bo to jednak zmiana, a czy dobra czy zła, to się dopiero okaże w przyszłości, chociaż odnosząc się do postawy Asi w ostatnich latach, ciężko będzie o lepszą zmianę.
Może serio Czejeny, które przyjeżdżały z Berkutu miały jakieś "ale", że laska nie jest zawinięta w kurwa nidżab i nie siedzi w kuchni, tylko ma czelność trenować z facetami. Kamieniowanie albo opuszczenie klubu? 😉
Oby wyszło to na dobre!
Może serio Czejeny, które przyjeżdżały z Berkutu miały jakieś "ale", że laska nie jest zawinięta w kurwa nidżab i nie siedzi w kuchni, tylko ma czelność trenować z facetami. Kamieniowanie albo opuszczenie klubu? 😉
Oby wyszło to na dobre!
@crt14 , jak się odwołujesz do jakiegoś artykułu to bądź tak miły i poratuj jakimś linkiem. Też bym się chętnie dowiedział o co poszło, a tak pozostaje mi tylko wróżyć z fusów. Z drugiej strony jeśli ktoś oczekuje po kobiecie stałości to powodzenia życzę. :confused:
@crt14 , jak się odwołujesz do jakiegoś artykułu to bądź tak miły i poratuj jakimś linkiem. Też bym się chętnie dowiedział o co poszło, a tak pozostaje mi tylko wróżyć z fusów. Z drugiej strony jeśli ktoś oczekuje po kobiecie stałości to powodzenia życzę. :confused:
http://sport.egit.pl/artykul/4934/A…zygotowywal-Joanny-Jedrzejczyk-do-walki-w-UFC
http://sport.wm.pl/385758,Joanna-Jedrzejczyk-rozstala-sie-z-klubem-Berkut-Arrachion-Olsztyn.html
http://sport.egit.pl/artykul/4934/A…zygotowywal-Joanny-Jedrzejczyk-do-walki-w-UFC
http://sport.wm.pl/385758,Joanna-Jedrzejczyk-rozstala-sie-z-klubem-Berkut-Arrachion-Olsztyn.html
Różnica jest taka, że w tym polskim klubie miała na prawdę dobrych trenerów i tego nie trzeba było zmieniać. Domyślam się, że decyzja była podyktowana kwestiami pozasportowymi. Można tylko spekulować: 1. Kasa; 2. Religia; 3. Sposoby promowania pojedynków; 4. Ogólnie pojmowana kariera.
Różnica jest taka, że w tym polskim klubie miała na prawdę dobrych trenerów i tego nie trzeba było zmieniać. Domyślam się, że decyzja była podyktowana kwestiami pozasportowymi. Można tylko spekulować: 1. Kasa; 2. Religia; 3. Sposoby promowania pojedynków; 4. Ogólnie pojmowana kariera.
Jeżeli te pożegnanie było z dnia na dzień to faktycznie jest słabe zachowanie Aśki, poczekajmy na wypowiedź zawodniczki jak to wyglądało z jej punktu widzenia.
Jeżeli te pożegnanie było z dnia na dzień to faktycznie jest słabe zachowanie Aśki, poczekajmy na wypowiedź zawodniczki jak to wyglądało z jej punktu widzenia.
http://sport.egit.pl/artykul/4934/A…zygotowywal-Joanny-Jedrzejczyk-do-walki-w-UFC
http://sport.egit.pl/artykul/4934/A…zygotowywal-Joanny-Jedrzejczyk-do-walki-w-UFC
Moim zdaniem na chłopaków spada fala krytyki, że nie chcą jeździć do Stanów po walkach w których zostają zgwałceni zapaśniczo. Zawsze wtedy pojawia się temat AKA czy innych klubów. Jako, że Asia była zawsze perfekcyjnie przygotowana a Jej przeciwniczki rozłożone na czynniki pierwsze to zmiana klubu i szukanie nowych rozwiązań mija się chyba trochę z celem bo wszystko działało super. Co do Asi to ja wątpię, że Ona będzie się w ATT rozwijać, umiejętności ma już na najwyższym poziomie. Trzymam kciuki żeby ATT tego po prostu nie spierdoliło.
Moim zdaniem na chłopaków spada fala krytyki, że nie chcą jeździć do Stanów po walkach w których zostają zgwałceni zapaśniczo. Zawsze wtedy pojawia się temat AKA czy innych klubów. Jako, że Asia była zawsze perfekcyjnie przygotowana a Jej przeciwniczki rozłożone na czynniki pierwsze to zmiana klubu i szukanie nowych rozwiązań mija się chyba trochę z celem bo wszystko działało super. Co do Asi to ja wątpię, że Ona będzie się w ATT rozwijać, umiejętności ma już na najwyższym poziomie. Trzymam kciuki żeby ATT tego po prostu nie spierdoliło.
Każdego wysyłamy do USA to wypada i Asi przyklasnąć. Kto wie może coś w jej stylu się odświeży
Każdego wysyłamy do USA to wypada i Asi przyklasnąć. Kto wie może coś w jej stylu się odświeży
Mam podobną optykę na tą sprawę. To nie jest tak, że jak teoretycznie jeden z najlepszych klubów na świecie, to sukces gwarantowany. Oni mogą spierdolić jej dotychczasowy styl i metody treningowe do których jako zawodniczka idealnie pasowała. Obyśmy nie musieli oglądać innej Aśki.
Mam podobną optykę na tą sprawę. To nie jest tak, że jak teoretycznie jeden z najlepszych klubów na świecie, to sukces gwarantowany. Oni mogą spierdolić jej dotychczasowy styl i metody treningowe do których jako zawodniczka idealnie pasowała. Obyśmy nie musieli oglądać innej Aśki.
Na Florydzie nie płaci się podatku dochodowego, więc czas na robienie dużych pieniędzy. Orientuje się ktoś czy wystarczy zgłosić po prostu ze bedzie sie na stałe przebywać w tym miejscu czy trzeba jakieś czasowe i papierkowe wymagania spełniać żeby się załapać? Wszystkiego najlepszego dla Aski
Na Florydzie nie płaci się podatku dochodowego, więc czas na robienie dużych pieniędzy. Orientuje się ktoś czy wystarczy zgłosić po prostu ze bedzie sie na stałe przebywać w tym miejscu czy trzeba jakieś czasowe i papierkowe wymagania spełniać żeby się załapać? Wszystkiego najlepszego dla Aski
troche dziwnie sie to czyta
troche dziwnie sie to czyta
Oby jej to wyszło na złe, bo zwycięskiego składu się nie zmienia. Duet Derlacz&Bońkowski znają Aśkę od początku. No ale to jest jej decyzja a nie nasza.
Powodzenia Szefowo! Wiem że to czytasz!
Oby jej to wyszło na złe, bo zwycięskiego składu się nie zmienia. Duet Derlacz&Bońkowski znają Aśkę od początku. No ale to jest jej decyzja a nie nasza.
Powodzenia Szefowo! Wiem że to czytasz!
Myślę, że wyjdzie to Asi na dobre. Będzie miała więcej sparing partnerek, ATT to bardzo dobry klub.
Myślę, że wyjdzie to Asi na dobre. Będzie miała więcej sparing partnerek, ATT to bardzo dobry klub.
Że atmosfera gęstnieje proporcjonalnie do gęstości zarostu.
Że atmosfera gęstnieje proporcjonalnie do gęstości zarostu.
I prawidłowo.
I prawidłowo.
A jakieś fakty (oprócz odejścia Aśki) i wypowiedzi zawodników, zamiast pomówień?
A jakieś fakty (oprócz odejścia Aśki) i wypowiedzi zawodników, zamiast pomówień?
Widać dziewczyna nie może pogodzić latania z miejsca na miejsce.. oby tylko wyszło jej to na dobre. Poczekajmy co powie na to sama zainteresowana, bo nie za ładnie wygląda jej pożegnanie z byłym klubem.
Widać dziewczyna nie może pogodzić latania z miejsca na miejsce.. oby tylko wyszło jej to na dobre. Poczekajmy co powie na to sama zainteresowana, bo nie za ładnie wygląda jej pożegnanie z byłym klubem.
Floryda nie ma stanowego podatku dochodowego, tylko federalny – progresywny. Od 400 tys. dolarów dochodu ma stawkę podatku 40 procent. W Polsce jest na liniówce 19 (działalność).
Floryda nie ma stanowego podatku dochodowego, tylko federalny – progresywny. Od 400 tys. dolarów dochodu ma stawkę podatku 40 procent. W Polsce jest na liniówce 19 (działalność).
Dokladnie, ale też mam nadzieję, że to jest jedyny powod.
Dokladnie, ale też mam nadzieję, że to jest jedyny powod.
Przeprowadzka zdecydowanie ułatwi jej życie. Poza tym widać, że klub z Olsztyna idzie w bardzo dziwnym kierunku (poza sportowym). Co do warsztatu trenerów nie ma się co czepiać, ale atmosfera może być dziwna. Ale to tylko zwykłe domysły.
W ATT Asia ma bardzo mocną ekipę do sparingów i przeprowadzka powinna być na plus.
Co do managera to też dziwna sprawa, wydawało się, że wszystko pod tym względem działa jak należy. Może suckerpunch byli przeciwni przeprowadzce Asi.
Przeprowadzka zdecydowanie ułatwi jej życie. Poza tym widać, że klub z Olsztyna idzie w bardzo dziwnym kierunku (poza sportowym). Co do warsztatu trenerów nie ma się co czepiać, ale atmosfera może być dziwna. Ale to tylko zwykłe domysły.
W ATT Asia ma bardzo mocną ekipę do sparingów i przeprowadzka powinna być na plus.
Co do managera to też dziwna sprawa, wydawało się, że wszystko pod tym względem działa jak należy. Może suckerpunch byli przeciwni przeprowadzce Asi.
Rozwiniesz?
Rozwiniesz?
No to teraz wylejcie podobne wiadro pomyj na Aśke jakie swego czasu spadło na Karoline po rozstaniu z Kowalikiem….
No to teraz wylejcie podobne wiadro pomyj na Aśke jakie swego czasu spadło na Karoline po rozstaniu z Kowalikiem….
A co ze współpracą z Mauriczem ?
A co ze współpracą z Mauriczem ?
Zastąpiony przez https://perfectingathletes.com
Zastąpiony przez https://perfectingathletes.com
Też bym uciekał.Jeszcze by jej kazali w burce walczyć :arab::arch:
Też bym uciekał.Jeszcze by jej kazali w burce walczyć :arab::arch:
A czy w Arrachionie tfu Berkucie obecnie trenuje jeszcze jakaś kobieta?
A czy w Arrachionie tfu Berkucie obecnie trenuje jeszcze jakaś kobieta?
W nowym układzie Asia:
– nie musi w trakcie przygotowań latać w dwie strony z przesiadkami i opóźnieniami + jetlagiem
– nie musi walczyć z jetlagiem przed samą walką
– może podpisać umowę menadżerską, która pozwoli jej zachować więcej pieniędzy po kolejnych wygranych
– ma dostęp do solidnych sparringpartnerek, które walczą w UFC
– może częściej uczestniczyć w promocji w USA, za co są dodatkowe pieniądze
– może powalczyć o nowych sponsorów, bo jak pisałem na Twitterze tutaj polska walka wszechczasów to news numer 5 na Onecie, a transmisja jest na ESC
– będzie mogła w 100% skupić się na ostatnich kilku walkach, które jej zostały
Wszyscy, którzy dotychczas ją wspierali, byli uczciwie wynagradzani, traktowani z sympatią i zaufaniem.
100% za JJ, ona sama stanowi o swoim życiu i tylko ona ma dostęp do pełnego spektrum informacji, dzięki któremu podejmuje dobre dla siebie decyzje.
#psychofan
W nowym układzie Asia:
– nie musi w trakcie przygotowań latać w dwie strony z przesiadkami i opóźnieniami + jetlagiem
– nie musi walczyć z jetlagiem przed samą walką
– może podpisać umowę menadżerską, która pozwoli jej zachować więcej pieniędzy po kolejnych wygranych
– ma dostęp do solidnych sparringpartnerek, które walczą w UFC
– może częściej uczestniczyć w promocji w USA, za co są dodatkowe pieniądze
– może powalczyć o nowych sponsorów, bo jak pisałem na Twitterze tutaj polska walka wszechczasów to news numer 5 na Onecie, a transmisja jest na ESC
– będzie mogła w 100% skupić się na ostatnich kilku walkach, które jej zostały
Wszyscy, którzy dotychczas ją wspierali, byli uczciwie wynagradzani, traktowani z sympatią i zaufaniem.
100% za JJ, ona sama stanowi o swoim życiu i tylko ona ma dostęp do pełnego spektrum informacji, dzięki któremu podejmuje dobre dla siebie decyzje.
#psychofan
Słowa Bońka (o informacji dzień przed wylotem) wyraźnie sugerują, że już od dłuższego czasu relacje musiały być napięte a sama decyzja tylko formalnością, której wszyscy się spodziewali. Jeśli wszystko było by OK, to takie rozstanie byłoby co najmniej dziwne. Czy detektyw #detektywKaczka – @kaczka41 potwierdzi te wnioski?
W większości się zgadzam, tylko argument z zawodniczkami do trenowania mnie nie przekonuje, no bo jednak skoro tutaj trenowała z facetami (nie z UFC), a tam ma sparować z kobietami z UFC to nie wydaje mi się że jakakolwiek zawodniczka, nawet najlepsza z UFC wyciśnie z niej więcej niż facet. Taki argument byłby bardzo ważny dla Grabowskiego, gdzie zwyczajnie nie ma z kim trenować (no ale tutaj jest inny przypadek, bo w końcu nowe materace są ważniejsze od kariery w najlepszej organizacji świata). Dodałbym za to warunki treningowe, bo wystarczy popatrzeć na salę Arrachionu i ATT, przepaść między nimi jest porażająca.
Mimo wszystko szoku nie ma, wydaje mi się że jej poprzedni kurs po klubach w Stanach zwiastował, że szuka nowego miejsca do trenowania. No i okres na zmianę wydaje się w miarę dobry, bo gdyby zmieniła team przed walką z Gadelhą to byłaby ogromne ryzyko, Karolina wydaje się nie być w stanie jej zagrozić w żadnej płaszczyźnie, nawet jakbym ja był trenerem Asi to nie wydaje mi się żeby Karolina miała jakieś szanse. W stójce, kilka klas różnicy. W parterze, nie dość że Asia wygrywała z lepszymi zawodniczkami od niej, to jeszcze warto pamiętać że Asia wygrała z nią właśnie przez poddanie. Karola nie ma argumentów, jedyne co mogłaby zaoferować to wygrana na punkty (bo chyba nikt nie wierzy w KO lub poddanie…), a trudno sobie wyobrazić żeby Karola była w stanie zdominować JJ na przestrzeni 5 rund, skoro nawet nigdy tyle nie walczyła.
Wydaje się, że była to tylko kwestia czasu. Asia wyrosła na gwiazdę dużo większego pokroju niż mógłby udźwignąć olsztyński klub.
Poza tym Arachion ma więcej gwiazd. I najwyraźniej było tam o jedną gwiazdę na dużo.
Chyba Dawida w magazynku.
Katolicki klub zmienia sie nagle w bastion islamistow. Bonkowski i Derlacz sami sobie zgotowali ten los.
Ja juz nie widzialem od dluzszego czasu wspolnych zdjec "braci" i JJ nigdzie na necie.
Nie chcę się za bardzo czepiać, ale z jakimi zawodniczkami Asia wygrywała w parterze? Jedno jest pewne, nie da się wywrócić, a jeśli jakimś cudem znajdzie się na plecach to nie da się tam przytrzymać. Obstawiam krwawą, wielorundową stójkę.
Co do zmiany klubu to wierzę w jej mądrość życiową. Mam nadzieję, że to duży krok naprzód.
Ja sie nie zdziwie jak powodem rozstania beda Czeczency.
Powodzenia !
Trenerzy mieli bardzo duży wpływ na jej osiągnięcia, ale najwiekszy wpływ na sukces ma jej talent. Po co jej było długie rozstanie i pokątne opierdalanie dupy, że nas opuszcza.
Było to do przewidzenia od dłuższego czasu i nie bardzo rozumiem zdziwienie co niektórych. Aśka robi teraz naprawdę wielką karierę i trenowanie w jednym z najlepszych klubów z najlepszymi w tym sporcie może jej wyjść tylko na dobre.
Wielkie brawa, że sie na to odważyła, bo decyzja na pewno nie była łatwa.
Oby stała się jeszcze lepsza.
:OK:
Jeżeli faktycznie na rozstanie Aśki z Arrachionem miały wpływ kwestie ideologiczne to jest mi kurwa smutno.
Apeluję do wszystkich osób przeprowadzających wywiady z Aśką, Pawłem i Szymonem – MIEJCIE JAJA ZAPYTAĆ SIĘ O TO WPROST. Bez żadnego owijania w bawełnę i kręcenia. "Czy były jakieś kwestie sporne pomiędzy Aśką a przyjeżdzającymi trenować z Czeczenii? " – < tak można to ładnie ująć. Zapytać się wprost jak to wyglądało i czy nie było jakiś spinek z tym związanych.
Spory kryzys w arachionie. Czołowi zawodnicy odchodzą albo dają słabe walki i robią przerwę lub też przegrywają ważne walki.
Jak zobaczyłem autora newsa to pierwsza myśl – aha! nie tym razem szadinho! Ale im dłużej czytałem tym bardziej serio to wyglądało.
Niby naturalna decyzja a jednak jakiś taki wewnętrzny szok. Joanna bardzo racjonalnie podchodzi do swojej kariery biznesowo (o czym niejednokrotnie można było się przekonać z jej dotychczasowych wypowiedzi) i z tej perspektywy jest do decyzja niewątpliwie słuszna. @F. Georgiew bardzo trafnie to podsumował, nie ma za wiele co dodać. Kochamy Joannę naszą polską, fanowską miłością ale w tym kontekście też blado to wypada w porównaniu do USA (co również było często podkreślane przez nią i jej sztab). Tam jest po prostu gwiazdą zupełnie innego formatu (a potencjalnie może być jeszcze większą).
@Cloud uchyl rąbka tajemnicy odnośnie tej gęstej atmosfery. Z chęcią poznam szczegóły, bo oprócz spekulacji nic do tej pory o tym nie słyszałem.
W sumie zastanawia czemu to stało się tak nagle, wydawało mi się, że panują tam super relacje między Joanną a sztabem szkoleniowym.
@Jakub Bijan mam nadzieję, że mocno ciśniecie teraz na wywiad z Joanną (oraz drugą stroną tej sytuacji) aby jak najszybciej zaspokoić naszą ciekawość. Są wstępnie jakieś szanse na dosyć szybkie informacje z pierwszej ręki?
Moim zdaniem jest tu duża różnica. Asia genialnie zarządza swoją karierą i promocją. Poza tym ją się chce oglądać, po walce z Sexton nawet ja wprowadził bym ją do UFC. Natomiast Karolina bez Kowalika pewnie dalej siedziałaby w KSW. Dodatkowo ona go "porzuciła" tuż przed walką mistrzowską i to w tym wszystkim było najgorsze. Doszła na szczyt dzięki jego pomocy i się wypięła.
Moim zdaniem JJ więcej zyska na treningach z Nunes niż z Jakubem Wikłaczem bo to on do tej pory był jej głównym sparingpartnerem. Jeżeli uważasz inaczej to jest to dla mnie bardzo dziwne.
Niech jej się wiedzie niezależnie od decyzji jakie podejmie. Zawsze z Tobą Asia!
Jej sprawa. Wg mnie dobra decyzja. Ale w następnej obronie pasa kibicuję jej rywalce 😉
To jest logiczny krok, który musiał w końcu nastąpić na poziomie, na którym znalazła się Aśka.
Czas iśc dalej, dobra decyzja Asi. Pobyt w USA to szansa na więcej hajsu od miejscowych sponsorów, wiecej siana za promocje walki i więcej czasu na treningi, gdy nie musi latać miedzy Polską i USA.
Po pierwsze jeśli ty nie chcesz oglądać Karoliny to tylko i wyłącznie twoja sprawa ale ktoś może mieć inne zdanie na ten temat. Po drugie tak samo jak Karolinie można zarzucić rozstanie sie z Kowalikiem tak i Aśce że porzuciła swój team któremu zawdzięcza większość dokonań w swojej karierze oraz management przed najbardziej kasową walką w swojej karierze z uwagi na bardzo eksponowaną galę.
Po pierwsze jeśli ty nie chcesz oglądać Karoliny to tylko i wyłącznie twoja sprawa ale ktoś może mieć inne zdanie na ten temat. Po drugie tak samo jak Karolinie można zarzucić rozstanie sie z Kowalikiem tak i Aśce że porzuciła swój team któremu zawdzięcza większość dokonań w swojej karierze oraz management przed najbardziej kasową walką w swojej karierze z uwagi na bardzo eksponowaną galę.
Jak dla mnie (z punktu widzenia fana) … to mnie to wali, byle reprezentowala Polske i wygrywala nadal walki.
Nie chodzi mi o to, że nie chcę oglądać Karoliny. Nie miałem tego na myśli pisząc, że Asie chce się oglądać. Po prostu Asia swoimi walkami na pewno przyciąga większą liczbę fanów niż Karolina, co nie oznacza, że Karola to dno.
Rozstanie z Kowalikiem przed walką mistrzowską wygląda inaczej. Pomogłeś mi dotrzeć na szczyt to nara, teraz poradzę sobie sama a na ciebie szkoda mi siana.
Natomiast Asia na tym szczycie jest już od bardzo długiego czasu. Jeżeli chciałaby zmienić menadżera bo coś jest nie tak to kiedy miałaby to zrobić? Wszystko jedno.
Ja do decyzji Karoliny nic nie mam, po prostu wykonała ten ruch w nieodpowiednim wizerunkowo czasie i nie był to pierwszy raz, dodatkowo jeszcze osoba na którą zamieniła Pawła. Myślę, że to wszystko miało wpływ na cały hejt.
Szymon Bońkowski
Dlatego nie powinno się porzucać osob ktore Cie na ten szczyt zaprowadziły tak z dnia na dzień. Zwłaszcza gdy już rozpoczęło się oboz do walki z tymi ludźmi nie informując ich o swoich zamiarach.
A co do Karoliny i Kowalika, owszem może wizerunkowo może nie był to zbyt odpowiedni moment. Tylko że akurat w tym przypadku tak Jak Paweł pisał w oświadczeniu to oboje doszli do wniosku że maja odmienne zdanie na temat Kariery Karoliny i rozstanie będzie dobrą opcją.
Zgadzam się z tym, że odejście z dnia na dzień, to słaba sprawa. Jednak nie mamy pewności jak było naprawdę. Mówi się, że w Olsztynie było napięcie od dłuższego czasu więc możliwe, że ta decyzja nie powinna dziwić trenerów. Nie wiadomo, możemy się tylko domyślać. Póki co mamy tylko wypowiedz trenera Szymona.
@Dominik Durniat może jakaś gorąca linia z JJ?
A z jakimi Karolina? A bezpośrednie starcie (Karolina i Asia walczyły już ze sobą) Karola przegrała przez poddanie. Karolina nie jest więc lepsza ani w stójce, ani w parterze. Jedyne co to męczy głównie decyzje, a ciężko mi sobie wyobrazić aby w swojej pierwszej 5-cio rundowej walce w życiu była lepsza od takiej mistrzyni jak Asia, gdzie nie dorównuje jej Karolina w żadnej płaszczyźnie.
Wiesz tu też nie kwestionuje tego, bardziej chodzi mi o to że Gdy Karolina odeszła od Pawła to wylano na nią wiadro pomyj, a jeśli Aśka zrobiła wręcz identyczną akcję( a wypowiedzi Bońkowskiego to jeszcze bardziej chamską akcje) wy wy to jest ok i nikt nie widzi w tym nic złego, a wręcz stara się ją wytłumaczyć.
Moim zdaniem te dwie sytuacje są trochę inne, ale mimo wszystko przyznaję, że jest w tym sporo racji.
Nie dziwi mnie,że wyjechała do USA.Dziwi,że po tylu latach i takiej-zdawało by się idealnej współpracy,pożegnała się w tak dziwny i niezrozumiały sposób.
Czejeni raczej nie mieli na to wpływu. Jeszcze chyba w Polsce nie robi się jak w krajach Skandynawskich,czy u Niemiaszków,więc tu bym nie szukał.
Karolina pewnie z nikim szczególnym. Ty napisałeś, że Asia wygrywała w parterze z lepszymi zawodniczkami niż Karolina to się pytam z kim, bo nie pamiętam takiej sytuacji. O jej parterze wiemy tyle, że się rewelacyjnie broni.
Plotki głoszą, że @michi972 bywał coraz częściej w klubie i zaczynało robić się ciasno
Ma racje dziewczyna islam nienawidzi kobiet a silnych kobiet sie jeszcze boi arrachion to jakaś cicha kryjówka salafitów a Asia to nasza dziewczyna mocno wierząca i pewnie ją to wkurwiało i jeszcze jedno jest u szczytu kariery zarabia dobre pieniądze kto by nie chciał wyjechać do ameryki i robić tam dużej kasy i być gwiazdą pytam się kto
Źle mnie zrozumiałeś, chodziło o to, że w parterze Karolina jej nie zagrozi, bo Asia walczyła z zawodniczkami o niebo lepszymi w parterze od Karoliny, a i te nic jej nie zrobiły, więc trudno się spodziewać żeby Karolina coś ugrała w tej płaszczyźnie tym bardziej, że nawet kiedyś Asia ją poddała.
Źle mnie zrozumiałeś, chodziło o to, że w parterze Karolina jej nie zagrozi, bo Asia walczyła z zawodniczkami o niebo lepszymi w parterze od Karoliny, a i te nic jej nie zrobiły, więc trudno się spodziewać żeby Karolina coś ugrała w tej płaszczyźnie tym bardziej, że nawet kiedyś Asia ją poddała.
:DC::DC::DC::DC::DC::DC::DC::DC::DC::DC::DC::DC::DC::DC::DC::DC::DC::DC:
Zobaczyła, że ja się też zmywam to za moim przykładem :homer:
:DC::DC::DC::DC::DC::DC::DC::DC::DC::DC::DC::DC::DC::DC::DC::DC::DC::DC:
Zobaczyła, że ja się też zmywam to za moim przykładem :homer:
Co?Gdzie?Kiedy?
Co?Gdzie?Kiedy?
Taka kolej rzeczy , Karolina zostawila Kowalika , Aska Arachion , wszystko musi sie zgadzac .
4 lata temu na ALMMA, Aśka wygrała w pierwszej rundzie przez poddanie.
4 lata temu na ALMMA, Aśka wygrała w pierwszej rundzie przez poddanie.
Gdzieś wideo?
Gdzieś wideo?
Gdzieś powinno być, ale w internecie nie widzę. To było na ALMMA 18, może uda Ci się znaleźć. Jak nie może ktoś z naszych redaktorów napisać do Oknińskiego żeby udostępnił walkę, bo była kamera i nagrywali, on powinien mieć nagranie. Zresztą na sherdogu też masz, ale w walkach amatorskich 😉
Gdzieś powinno być, ale w internecie nie widzę. To było na ALMMA 18, może uda Ci się znaleźć. Jak nie może ktoś z naszych redaktorów napisać do Oknińskiego żeby udostępnił walkę, bo była kamera i nagrywali, on powinien mieć nagranie. Zresztą na sherdogu też masz, ale w walkach amatorskich 😉
Ogólnie ATT to czołowy klub, ale nie najlepszy. Szkoda, że nie Wink-Jacksons, ale pewnie ABQ to nie jest najlepsze miejsce do życia dla Asi.
Będzie ogień.
Ogólnie ATT to czołowy klub, ale nie najlepszy. Szkoda, że nie Wink-Jacksons, ale pewnie ABQ to nie jest najlepsze miejsce do życia dla Asi.
Będzie ogień.
Dobry moment imho. Karolina wydaje się być spokojnie do zrobienia dla Aśki. Prawdziwym testem dla nowej ekipy będzie Andrade i chyba lepiej zrobić taki krok przed Karoliną, niż Gadelhą, Andrade czy dywizją 125.Czekam na jakiś wywiad z Aśką na ten temat. Redakcja! Łapcie za telefony!
Jakie tu rozkminy, Asi decyzja i Asi będą ewentualne konsekwencje. Proste.
Jakie tu rozkminy, Asi decyzja i Asi będą ewentualne konsekwencje. Proste.
Na pewno nie podjęła decyzji pochopnie, więc drama zupełnie nie potrzebna, ale wiadomo internety. Aśka jest jedną z twarzy UFC, przecież ona więcej czasu spędzała w samolocie niż na w aucie 🙂 Nie dziwię się Jej, musi przez najbliższe 2-3 lata wycisnąć wszystko ze swojej kariery i zabezpieczyć finansowo przyszłość. Tam będzie na miejscu. Patrząc na obecnych mistrzów UFC… znaczna większość siedzi w Stanach. Jedyne co może zastanawiać, to czy Ją nauczą nowych sztuczek, czy będzie tylko pozostawała na tym samym poziomie.
Dajcie sobie spokoj z ocenami, dopoki nie znacie relacji drugiej strony. Z reszta panowie z Arrachionu też nie zachowują się zbyt elegancko, to ich wewnetrzna sprawa, jak i dlaczego się rozstali. A tak smród juz zaczął się rozchodzić…
Dajcie sobie spokoj z ocenami, dopoki nie znacie relacji drugiej strony. Z reszta panowie z Arrachionu też nie zachowują się zbyt elegancko, to ich wewnetrzna sprawa, jak i dlaczego się rozstali. A tak smród juz zaczął się rozchodzić…
W ABQ chyba siedzi teraz Gadelha. Jakby na siebie wpadły w supermarkecie, to M&M'sy by latały 😉
W ABQ chyba siedzi teraz Gadelha. Jakby na siebie wpadły w supermarkecie, to M&M'sy by latały 😉
Było kiedyś na youtube, ale zostało usunięte. Raczej nie znajdziesz tej walki, chyba, że ktoś wrzuci na nowo.
Było kiedyś na youtube, ale zostało usunięte. Raczej nie znajdziesz tej walki, chyba, że ktoś wrzuci na nowo.
Szkoda ze do Marka Henrego do New jersey nie pojechala bo mam wrażenie ze by wpasowala sie w jego styl
Szkoda ze do Marka Henrego do New jersey nie pojechala bo mam wrażenie ze by wpasowala sie w jego styl
Widziałem kiedyś tę amatorską walkę JJ vs KK, ale chuja tam było widać, kamerzysta zaawansowany parkinson i kręcone wykręconą z potu skarpetą. W ogóle nawet nie skojarzyłem, że tam było poddanie ze strony Aśki, myślałem, że decyzja.
Widziałem kiedyś tę amatorską walkę JJ vs KK, ale chuja tam było widać, kamerzysta zaawansowany parkinson i kręcone wykręconą z potu skarpetą. W ogóle nawet nie skojarzyłem, że tam było poddanie ze strony Aśki, myślałem, że decyzja.
Jeśli macie jakieś informacje z obozu Arrachionu to podawajcie je wprost. Nie ma nic gorszego niż zaczynanie tematu, a potem pozostawienie niedomówień. Nie jestem wielkim fanem Czeczeńskich zawodników w Polsce, ale mam kilku znajomych blisko klubu i nic o jakiejś akcji islamizacji nie słyszałem. Rzucanie takich domysłów obraża trenerów którzy zapracowali razem z Aśką na największy sukces Polskiego MMA. A dodatkowo jest pożywką dla trolli którzy rozkręcają się ze swoim "Aśka pewnie musiała w burce trenować". Jeśli mamy (jako kibice Aśki) oceniać jej decyzję, to wypada zapoznać się z wypowiedzią obu stron, a nie wyciągać wnioski z jakichś niedomówień.
Niespodziewana sytuacja, porównywalna do odejścia McGregora od Kavanagha. Aśka może sporo zyskać, może sporo stracić. Na ten moment to wróżenie z fusów.
Jeśli macie jakieś informacje z obozu Arrachionu to podawajcie je wprost. Nie ma nic gorszego niż zaczynanie tematu, a potem pozostawienie niedomówień. Nie jestem wielkim fanem Czeczeńskich zawodników w Polsce, ale mam kilku znajomych blisko klubu i nic o jakiejś akcji islamizacji nie słyszałem. Rzucanie takich domysłów obraża trenerów którzy zapracowali razem z Aśką na największy sukces Polskiego MMA. A dodatkowo jest pożywką dla trolli którzy rozkręcają się ze swoim "Aśka pewnie musiała w burce trenować". Jeśli mamy (jako kibice Aśki) oceniać jej decyzję, to wypada zapoznać się z wypowiedzią obu stron, a nie wyciągać wnioski z jakichś niedomówień.
Niespodziewana sytuacja, porównywalna do odejścia McGregora od Kavanagha. Aśka może sporo zyskać, może sporo stracić. Na ten moment to wróżenie z fusów.
Już dogadana.
Już dogadana.
Przed chwilą na YT oglądałem wywiad z Mamedem i prowadzący wywiad spytał samego Derlacza o sytuacje z Aśką i stwierdził to samo ,że poinformowała ich dzień przed wylotem o swych planach.
Kiedy możemy sie spodziewać jakiś info ?
Kiedy możemy sie spodziewać jakiś info ?
Skoro podjęła taką decyzje tzn że miała jakieś powody ku temu. Może kiedyś się dowiemy o co dokładnie chodziło. Przeszła do świetnego teamu więc na chłopski rozum powinno jej to wyjść na dobre.
Pudzilla też tam skile robił, a potem Gracie nawet klepać nie zdążył.
Pudzilla też tam skile robił, a potem Gracie nawet klepać nie zdążył.
Click below to email or print:
![[IMG]](https://perfectingathletes.com/wp-content/uploads/2016/03/JoannaJedrzejczyk-100x100.jpg)
JOANNA JEDRZEJCZYK
Click below to email or print:
![[IMG]](https://perfectingathletes.com/wp-content/uploads/2016/03/JoannaJedrzejczyk-100x100.jpg)
JOANNA JEDRZEJCZYK
CTR14 JAK NIE JESTEŚ ASIĄ TO KIM JESTEŚ ???
CTR14 JAK NIE JESTEŚ ASIĄ TO KIM JESTEŚ ???
Podobno poszło o kanapki z kiełbasą, które Aśka zajadała w przerwach w treningu. Zapach był nie do zniesienia! #pewneinfo #wszędzieislam
Podobno poszło o kanapki z kiełbasą, które Aśka zajadała w przerwach w treningu. Zapach był nie do zniesienia! #pewneinfo #wszędzieislam
Trochę problemem jest to, że – jak już wspominałem – mam dość gorący okres i ponownie trudno nam znaleźć termin, który pasuje obu stronom. Dodatkowo trzeba pamiętać, że Asia jest jednak mistrzynią UFC i pewnie aktualnie wszyscy ją pytają o rozmowę od Ariela Helwaniego po Wojtka Mrozowskiego, dlatego też pewnie wybierze na początek tych największych. Niemniej myślę, że do środy powinniśmy nagrać. Tymczasem dziś pojawi się Krzysiek Dżotko.
Trochę problemem jest to, że – jak już wspominałem – mam dość gorący okres i ponownie trudno nam znaleźć termin, który pasuje obu stronom. Dodatkowo trzeba pamiętać, że Asia jest jednak mistrzynią UFC i pewnie aktualnie wszyscy ją pytają o rozmowę od Ariela Helwaniego po Wojtka Mrozowskiego, dlatego też pewnie wybierze na początek tych największych. Niemniej myślę, że do środy powinniśmy nagrać. Tymczasem dziś pojawi się Krzysiek Dżotko.
Okej, czekamy na rozmowę.
Zagalopowałeś się Helwani a Wojtek to ta sama osoba…
Okej, czekamy na rozmowę.
Zagalopowałeś się Helwani a Wojtek to ta sama osoba…
Odpowiedź jest prosta. Nie da się pogodzić obowiązków Championa z mieszkanie w Europie w aspektach finansowych. Wie to Bisping, Rudy i Asia. Problem w tym że akurat Asia ma świetnych trenerów w Arachionie oraz kadrę facetów którzy jak sama podkreślała że dojeżdżali ją jak trzeba. Miejmy nadzieję że nie podupadnie sportowo tymi przenosinami.
Odpowiedź jest prosta. Nie da się pogodzić obowiązków Championa z mieszkanie w Europie w aspektach finansowych. Wie to Bisping, Rudy i Asia. Problem w tym że akurat Asia ma świetnych trenerów w Arachionie oraz kadrę facetów którzy jak sama podkreślała że dojeżdżali ją jak trzeba. Miejmy nadzieję że nie podupadnie sportowo tymi przenosinami.
TO może Gorąca Linia z Trenerami BERKUTU Olsztyn ?
TO może Gorąca Linia z Trenerami BERKUTU Olsztyn ?
Też jest taka opcja.
Też jest taka opcja.
Aśka w Jaka to melodia teraz.
Aśka w Jaka to melodia teraz.
W kuluarach mowi sie ze prawdziwym powodem zmiany klubu byla niechec JJ do zapuszczenia arabskiej brody..;)
No i dobrze że od tych brudasów uciekła, W ameryce na-pewno więcej wyniesie z tych treningów i dalej będzie naszą mistrzynią.
No i dobrze że od tych brudasów uciekła, W ameryce na-pewno więcej wyniesie z tych treningów i dalej będzie naszą mistrzynią.
W TVP pokazali urywki walk z Penne i Esparzą :penn:
Asia przegrała z Mają 🙁
W TVP pokazali urywki walk z Penne i Esparzą :penn:
Asia przegrała z Mają 🙁
Za 5lat kobiety walczące na gali w Berlinie będą musiały walczyć w burkach :mamed:
Za 5lat kobiety walczące na gali w Berlinie będą musiały walczyć w burkach :mamed:
:joer:
:joer:
To w ATT nie ma świetnych trenerów i męskich sparingpartnerów?
To w ATT nie ma świetnych trenerów i męskich sparingpartnerów?
Brawo Aśka, pakuj rodzinę, zmień obywatelstwo i nigdy nie wracaj do cebulandii.
decyzję podjłeła po wczorajszej gali ACB ?:mamed:
Petarda!
Pewnie tez to jeden z powodów a nie zauwarzyliście że prawie wszyscy członkowie tego klubu nawet polacy pozapuszczali brody bez wąsów tam jest coś nie tak muzułmanie zawsze tam gdie się zalęgną to narzucają swoją wiare itp
Mając do wyboru "awans społeczny" oraz "ucieczkę przed islamizacją Europy" naprawdę tak wiele osób za przyczynę zmiany teamu obiera ten drugi wariant? Smutne to. Jeszcze niech ktoś napisze, że to wiara w zwycięstwo Trumpa motywowała wybór JJ.
Tak swoją droga jakie tam są hale do ćwiczeń to ja nie mam pytań.
Ameryka panie
Wideo było na YT i na mmatv.pl, ale wymazane od roku czy dwóch, kiedy były jakieś spiny między YT i ALMMą i skasowali im cały kanał, a ALMMA założyła nowy od zera. Nigdzie indziej chyba nie było. Tym niemniej dobrze pamiętam, że Aśka wygrała przez mata leo w ciągu 1 rundy ALMMA czyli 4 minut (i to po wygraniu już jednej walki wcześniej). Był wpis na stronie Arrachionu z krótkim streszczeniem walki. To była stara ALMMA, nr 18.
Wyniki turnieju z mmatv.pl.
Stary wpis z FB Arrachionu:
Berkut Arrachion Olsztyn
4 March 2012 ·
Na zakończonej niedawno ALMMA 18 1 miejsce w swojej kategorii zajęła Joanna Jędrzejczyk, 2 miejsce zajął Salambek Danaev a na ostatnim stopniu podium stanęli Sylwester Borys, Cezary Dąbkowski, Paweł Celiński. Gratulacje!
LikeShow More Reactions
CommentShare
19 19
2 shares
Comments
Berkut Arrachion Olsztyn Amatorski debiut Joanny Jędrzejczyk w fromule MMA był niezwykle emocjonujący.W pierwszej walce Asia zdecydowanie wygrała na punkty z Karoliną Suską,w drugiej walce przez duszenie zza pleców:) Joanna poddała Karolinę Kowalkiewicz z Gracie Barra Łódź!!
Dominik! PRIORYTETY, PRIORYTETY PANIE!
Też mam z tego bekę, okazuje się, że Arrachion ma lepszych zawodników niż ATT. Szacuneczek :penn:
odważna decyzja, taka zmiana w takim momencie. Oby nie było jak z Adamkiem swego czasu, bo w ATT nie będzie już największą gwiazdą.
Białym człowiekiem z miasta.
Fajnie mieć taka wiedze o JJ, większą niż wszyscy redaktorzy mma na świecie razem wzięci.
Nie przesadzaj… jak by tak było to bym pierwszy ci napisał o akcji z ATT zanim reszta świata by coś wiedziała.
Moze sie czepiam, ale wchodzac na stronke Arrachionu nie mialbym pojecia, ze tam trenuje mistrzyni UFC.
Jest tam na przyklad pasek z zawodnikami Pro Teamu.
http://www.arrachion.pl/
Kolejnosc: Mamed, Aslambek, Celinski, Szulinski, Asia….
Mamed moze i jest bardziej znany w Polsce, ale Saidov?O 2 pozostalych juz nie wspomne..
Dla porownania strona ATT http://www.americantopteam.com/, gdzie zdjecie i informacje o Amandzie Nunes sa na calej glownej stronie…
Niesamowity news szkoda że w sumie mam to w dupie.
Świetna decyzja sportowa/marketingowo/finansowa , to jest jej 5 minut i chce tą piątkę wycisnąć maksymalnie. Graty:applause:
Patrzałem, to na tej stronie w przeciągu lat mało się dzieje
Sam nie wiem co o tym myśleć… Nie wiem po co zmieniać coś co dobrze funkcjonuje. Oby nie rzutowało to na formę naszej mistrzyni.
Generalnie absolutnie zgadzam się z wszystkim co powiedziałeś, z wyjątkiem przytoczonego akapitu. Prawda jest taka, że poziom facetów średniaków w Polsce jest wyższy niż najlepszych babeczek na świecie. Siłowo, technicznie, kondycyjnie…to kompletnie co innego. Rzecz jasna tam trenują nie tylko kobiety i Aśki nie powinno czekać żadne obniżenie poziomu sparingpartnerów, wręcz przeciwnie 🙂 Tak tylko chciałem to z babami sprecyzować, bo śmiać mi się zawsze chce jak słyszę o dobrych damskich sparingpartnerkach w USA.
W kwestii samej zmiany klubu – nie jest ona zaskoczeniem, było to raczej oczywiste iż jest to kwestia czasu, Aśka dużo traciła na tym rozkroku między USA i EU, ciągłych podróżach…jeszcze inaczej jest być szeregowym zawodnikiem a inaczej mistrzem, zupełnie inny poziom obowiązków. Franek skrupulatnie wypunktował wszelkie zalety przeprowadzki, więc nie zamierzam tego powielać – powiem tylko od siebie, że biorąc pod uwagę wspomniany przeze mnie niski poziom kobiecych wag, to sądzę iż powody geograficzno-promocyjne były jednak głównym powodem zmian – na samej zmianie klubu, trenerów, sparingpartnerów, sprzętów – może też zyska, ale symbolicznie.
Natomiast martwi mnie bardzo to, co na temat rozstania ma do powiedzenia strona trenerska…sugeruje to, że nie była to metodyczna, z dawna zaplanowana racjonalna i kalkulowana decyzja, a jakiś nagły zryw, a to nie świadczy dobrze. Czekam z niecierpliwością na więcej informacji od każdej z zainteresowanych stron!
…? :benny::homer:
A ty z PISu czy TVP jesteś że wycinasz zdania z kontekstu i się czepiasz ? Czy może nie zrozumiałeś całości tj. Aspekt finansowy a ryzyko aspektu sportowego ?
Z Radia Maryja.
Bardzo, ale to bardzo dobra decyzja. Po pierwsze więcej czasu na trenowanie i promocję. Bycie mistrzem UFC, to nie tylko 2-3 walki w roku, ale przede wszystkim wyczerpująca praca przy promocji gal i organizacji. Po drugie, z całym szacunkiem do Berkutu Olsztyn, ale czego nowego Asia ma się tam nauczyć? Z kim ma tam sparować? No niestety, dla profesjonalisty, a w szczególności z takimi umiejętnościami, wynikami i tytułami, przychodzi taki czas, że przerasta swoich nauczycieli i mentorów. Bońkowski i Derlacz zamiast strzelać fochy powinni być dumni, że w odpowiednim miejscu i czasie spotkali się z Asią. Że mieli przyjemność razem trenować i razem dojść na szczyt UFC. Jako profesjonaliści doszli tam razem i jako profesjonaliści powinni się rozstać. Chociażby dlatego, aby nie niszczyć dobrych wspomnień i swojego dobrego imienia, bo już drugiego mistrza UFC nigdy mieć nie będą. A jeśli myślą, to mogą to wykorzystać do rozwoju własnego klubu.
Najpierw Mauricz, potem Bońkowski z Derlaczem i Nakamura. Jeszcze tylko rzuci narzeczonego i może zacząć nowy amerykański sen 😉
Jeżeli to zmobilizuje Aśkę jeszcze bardziej i poprawi jej skille to właśnie o to chodzi!!
To, że pokona Karolinę nie ulega wątpliwości, Aśka ma za mocną psychikę na tego typu przeciwniczki 😉
Nie ma cipki w mieście :)))
Jeśli to tak wyglądało, że Asia przyszła i tylko powiedziała, że następnego dnia wylatuje trenować do ATT i tyle, to słabe zachowanie z jej strony. Niech pamięta ile osiągnęła dzięki tym trenerom, ile oni pracy włożyli w jej karierę, wiadomo nie za darmo, ale jednak takich ludzi powinno się traktować trochę inaczej. Druga sprawa, że w każdym wywiadzie podkreślała, że nie zamierza wyprowadzać się z Polski i zmieniać barw klubowych, rozumiem, że sytuacja się zmieniła, ale to nie trzeba było gadać i zapewniać, że zostanie tutaj… Ode mnie minus za takie zachowania.
Kiedy zerwała współpracę z Mauriczem? Przeoczyłem
To się teraz biedna nie pozbiera.
Już przed drugą walką z Gadelhą prowadzili ją Perfecting Athletes LLC
Też przeoczyłem zerwanie współpracy z Mauriczem, a właśnie się zastanawiałem czy nadal z nim będzie współpracować po zmianie klubowych barw. To się tera gwiazdunia zrobiła 😆 .
Dzięki!
Gwiazdunia?