Kobe Bryant, jako jeden z właścicieli firmy BodyArmor postanowił rozpocząć współpracę z największą organizacją MMA na świecie, UFC.

Wczoraj na Twitterze pojawiły się informacje dotyczące nowego sponsora federacji. BodyArmor firma produkująca napoje izotoniczne, odpowiednik popularnego Gatorade czy Powerade. Od 2018 roku będziemy mogli zobaczyć produkty tej marki przy okazji gal UFC. Umowa BA z UFC to dotychczas największe przedsięwzięcie marketingowe w historii tego producenta.

BodyArmor zanotował w pierwszym roku swojej działalności sprzedaż na poziomie 1 miliona dolarów. Firma oczekuje jednak, iż w tym roku wynik ten będzie wynosił już 200 milionów dolarów. Istnieje jednak ogromna przepaść do największych przedsiębiorstw tego typu – Gatorade w poprzednim roku osiągnął sprzedaż na poziomie 6 miliardów dolarów, a Powerade na poziomie 1.4 miliarda dolarów.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.