Według informacji Johna Ouranda z portalu Sports Business Journal, sobotnia gala UFC 249 na Florydzie sprzedała „ponad 700 000” transmisji PPV. Było to pierwsze wydarzenie organizacji UFC po długiej przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa która dosłownie zastopowała na dwa miesiące świat sportu na całym świecie.

Sobotnia gala UFC 249 która odbyła się bez udziału fanów w Jacksonville na Florydzie, sprzedała „ponad 700 000” PPV w cenie 65 dolarów za transmisję. Wydarzenie było firmowane walką o tymczasowy pas mistrza wagi lekkiej UFC pomiędzy Justinem Gaethje a Tony Fergusonem. Gaethje po świetnym występie zdobył mistrzowski pas zatrzymując faworyzowanego Fergusona w 5 rundzie walki.

Dla porównania, pierwsza gala UFC w nowym, wyłącznościowym systemie sprzedażowym PPV za pomocą platformy ESPN z udziałem króla płatnych transmisji, Conora McGregora sprzedała w styczniu tego roku trochę ponad 1 milion PPV.

Według specjalisty rynku PPV w USA oraz krytyka organizacji UFC, Johna S. Nasha, gala UFC 249 mogła sprzedać również 100 tysięcy PPV w Kanadzie oraz Australii. Potwierdzają to słowa prezydenta UFC który tuż przed sobotnim wydarzeniem na Florydzie zachwalał przedsprzedaż gali UFC 249 na tych rynkach mówiąc, że sprzedaż PPV w porównaniu do poprzednich wydarzeń „podwoiła się”.

Zobacz równieżWypłaty po UFC 249: Tony Ferguson z największymi zarobkami

Gala UFC 249 była pierwszym z trzech wydarzeń, które zaplanowano w hali Vystar Arena w Jacksonville. Kolejne imprezy odbędą się 13 i 16 maja a transmisję zapowiedziano w dodatkowo płatnej telewizji kablowej ESPN oraz na platformie ESPN+.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.