Haratyk w UFC

Jak poinformował Wojciech Mrozowski z MMANews, Rafał Haratyk (MMA 11-3) wycofał się z udziału w gali Babilon MMA 8. Zawodnik jako powód podał niechęć do walki w klatkoringu, w którym to po połączeniu gali bokserskiej i MMA, miałyby odbywać się pojedynki. W kuluarach mówi się jednak o tym, że Rafał jest bardzo blisko przejścia do UFC.

Kolejny Polak w UFC?

Walczący w Babilonie MMA, Rafał Haratyk ostatnie dwa lata miał bardzo udane. Choć w 2017 stoczył tylko jeden bój, udało mu się zwyciężyć z Łukaszem Bieńkowskim. Trzy kolejne walki potoczyły się również po jego myśli i na kolejnych galach, pokonał kolejno: Johana Romminga, Marcina Naruszczkę i Macieja Różańskiego. Mając cztery zwycięstwa z rzędu, organizacja UFC miałaby powód by się zainteresować Polakiem. Informacja ta na razie nie wypłynęła oficjalnymi kanałami, ani ze strony UFC ani sztabu zawodnika. Haratyk na Babilon MMA 8 miał zmierzyć się z Gadzhimem Omargadzhievem.

Nowa walka o pas!

Tym samym oficjalnie możemy potwierdzić inną wiadomość: Na gali u Tomasza Babilońskiego, Daniel Rutkowski (MMA 7-2) zmierzy się z Damianem Zorczykowskim (MMA 6-2) o pas w kategorii do 66 kg! Pojedynek o tytuł wagi piórkowej, będzie swoistą rekompensatą za brak Rafała Haratyka, który z Omargadzhievem miał bić się o pas kat. średniej.

Przypominamy: Babilon MMA 8 – Dlaczego warto wybrać się na galę?

Poza wycofaniem się Rafała, rozpiska gali Babilon MMA 8 zostaje bez zmian. 31 maja na torze kolarskim w Pruszkowie odbędą się następujące pojedynki:

Walka wieczoru
200 lb, Boks: Michał Cieślak (18-0-0) vs. Olanrewaju Durodola (29-6-0)

Karta główna
170 lb, MMA: Daniel Skibiński (MMA 13-5-0) vs TBA | 5 rundwalka o pas 145 lb, Daniel Rutkowski (MMA 7-2-0) vs. Damian Zorczykowski (MMA 6-2) | 5 rundwalka o pas
265 lb, MMA: Michał Kita (MMA 18-10-0) vs. Łukasz Brzeski (MMA 6-1-0) | 3 rundy
185 lb, MMA: Michał Pietrzak (MMA 7-3-0) vs. Adrian Błeszyński (MMA 7-2-0) | 3 rundy

Bilety na to wydarzenie sportowe w cenie od 30 PLN, są już dostępne w serwisie Eventim.pl

42 KOMENTARZE

  1. Rafała o ile dobrze pamiętam Bińkowski podłączył w walce i cudem przetrwał a może się myle 🙂 jednak powodzenia w razie czego

  2. Gala na torze kolarskim, grubo.

    Jóźwiak musi zrobić galę na basenie, połączoną z pool party jak na ekskluzywną organizację przystało.

  3. No tak średnio bym powiedział, nie widzę Rafała w UFC, bilans dobry, ale to bilans z rodzimego podwórka, nikogo poważnego z zagranicy prócz zawodników, z którymi przegrał.

    Ma 31 lat, jakby miał okazję to mimo wszystko niech próbuję, a może jakimś cudem zaskoczy o ile wygra nie przez decyzję.

  4. Jeśli to prawda to szanuję i będę wstawal w nocy. Im wiecej Polaków opusci ciepłe kurwidolki i powalczy w Lidze Mistrzów tym lepiej

  5. A niech idzie sie sprawdzic i jeszcze dobre siano zarobic. Choc szczerze myslalem ze szybciej tam trafi Rebecki/Skibinski niz Haratyk ale nie mam z tym problemu. Fajny ma styl idzie do przodu nie zamula tak wiec niech spelnia marzenia.

  6. Takie same nastroje były jak Jotko podpisał umowę z UFC, czyli że go od razu wypierdolą, bo to nie ten poziom. Jotko jakoś sobie poradził, więc może i Haratyk da radę.

  7. Takie same nastroje były jak Jotko podpisał umowę z UFC, czyli że go od razu wypierdolą, bo to nie ten poziom. Jotko jakoś sobie poradził, więc może i Haratyk da radę.

    jeszcze Chinczyka i Agnieszke Niedzwiedz do UFC by dali, Aga to wiadomo, ze top jest, a Chinczyk poki co idzie jak burza

  8. Jeśli to prawda to szanuję i będę wstawal w nocy. Im wiecej Polaków opusci ciepłe kurwidolki i powalczy w Lidze Mistrzów tym lepiej

    Już nie przesadzaj. Ilu tych „z ciepłego kurwidołka” dostałoby szanse w UFC? Trzech? Pięciu? Wszyscy pozostali nie dostaną nawet propozycji a zabrzmiało to tak jakby z pośród 200 zawodników ze wszystkich polskich federacji on jedyny chciał się dostać do UFC 😀 poza tym dla takiego Rafała propozycja z UFC to jakby złapać Pana Boga za stopy, tu nie ma w ogóle mowy o jakimś grzaniu w ciepłym kurwidołku.

    Natomiast jeżeli jedynym powodem wycofania się z walki jest klatkoring to również szanuje bardzo mocno. Jebać te pseudo areny do mma i tego typu zmiany na ostatnią chwilę w poważnych organizacjach.

  9. Już nie przesadzaj. Ilu tych „z ciepłego kurwidołka” dostałoby szanse w UFC? Trzech? Pięciu? Wszyscy pozostali nie dostaną nawet propozycji a zabrzmiało to tak jakby z pośród 200 zawodników ze wszystkich polskich federacji on jedyny chciał się dostać do UFC 😀 poza tym dla takiego Rafała propozycja z UFC to jakby złapać Pana Boga za stopy, tu nie ma w ogóle mowy o jakimś grzaniu w ciepłym kurwidołku.

    Natomiast jeżeli jedynym powodem wycofania się z walki jest klatkoring to również szanuje bardzo mocno. Jebać te pseudo areny do mma i tego typu zmiany na ostatnią chwilę w poważnych organizacjach.

    pewnie chodzi o Gamera, bo wiadomo, że wszyscy mają co do niego największe nadzieje

  10. Jeśli to prawda to szanuję i będę wstawal w nocy. Im wiecej Polaków opusci ciepłe kurwidolki i powalczy w Lidze Mistrzów tym lepiej

    Kurwidołek ciepły to ma garstka zawodników a nie Haratyk bo ile on za walke dostaje w PL ? Najniższa gaża w UFC jest więcej warta niż Haratyk dostaje obecnie za walkę

  11. Już nie przesadzaj. Ilu tych „z ciepłego kurwidołka” dostałoby szanse w UFC? Trzech? Pięciu? Wszyscy pozostali nie dostaną nawet propozycji a zabrzmiało to tak jakby z pośród 200 zawodników ze wszystkich polskich federacji on jedyny chciał się dostać do UFC 😀 poza tym dla takiego Rafała propozycja z UFC to jakby złapać Pana Boga za stopy, tu nie ma w ogóle mowy o jakimś grzaniu w ciepłym kurwidołku.

    Natomiast jeżeli jedynym powodem wycofania się z walki jest klatkoring to również szanuje bardzo mocno. Jebać te pseudo areny do mma i tego typu zmiany na ostatnią chwilę w poważnych organizacjach.

    Kurwidołek ciepły to ma garstka zawodników a nie Haratyk bo ile on za walke dostaje w PL ? Najniższa gaża w UFC jest więcej warta niż Haratyk dostaje obecnie za walkę

    No dobra, moze w przypadku Rafała mowa o "kurwidolku" jest przesadzona, ale pare nazwisk w kraju mielismy, ktore spokojnie mogly sie sprawdzic w UFC. A  skorzystal tak na prawdę tylko Janek i Karolina. Dlatego cieszy mnie kazdy Polak, ktory probuje sil za oceanem. I nie mowie, ze osiagnie sukces, ale sama proba zasluguje wg mnie na szacunek.

  12. Mam mieszane uczucia z Haratykiem w UFC. Zupełnie tak, jak gdyby Teściowa spadala w przepaść Twoim nowiutkim Ferrari. Niby fajnie, ale nie do końca. :fjedzia:

  13. No dobra, moze w przypadku Rafała mowa o "kurwidolku" jest przesadzona, ale pare nazwisk w kraju mielismy, ktore spokojnie mogly sie sprawdzic w UFC. A  skorzystal tak na prawdę tylko Janek i Karolina. Dlatego cieszy mnie kazdy Polak, ktory probuje sil za oceanem. I nie mowie, ze osiagnie sukces, ale sama proba zasluguje wg mnie na szacunek.

    No i teraz od razu inna rozmowa. Zgadzam się z Tobą 😉

  14. Kurwidołek ciepły to ma garstka zawodników a nie Haratyk bo ile on za walke dostaje w PL ? Najniższa gaża w UFC jest więcej warta niż Haratyk dostaje obecnie za walkę

    Za walke? Kurwa on pewnie nie zarobil z samej gazy bez sponsorow przez cala kariere tyle ile by dostal za najnizszy kontrakt w UFC. Ze cyrkowcy dobrze placa jak na Polske i przeplacaja to nie znaczy ze taki Babilon chuj wie ile im nasmarka kasy.

  15. No dobra, moze w przypadku Rafała mowa o "kurwidolku" jest przesadzona, ale pare nazwisk w kraju mielismy, ktore spokojnie mogly sie sprawdzic w UFC. A  skorzystal tak na prawdę tylko Janek i Karolina. Dlatego cieszy mnie kazdy Polak, ktory probuje sil za oceanem. I nie mowie, ze osiagnie sukces, ale sama proba zasluguje wg mnie na szacunek.

    Chyba Jan i Asia… Karolajna owszem, zarobiła, ale niestety to nie jest kariera, za którą chce być pamiętana… Raczej. Chyba, że o to chodziło, wtedy spox.

  16. Chyba Jan i Asia… Karolajna owszem, zarobiła, ale niestety to nie jest kariera, za którą chce być pamiętana… Raczej. Chyba, że o to chodziło, wtedy spox.

    Chodzilo o to, ze Janek i Karolina opuscili KSW jako mistrzowie (chyba) i sprobowali w UFC. Za to szacun.

  17. Karola poszła tak jak Janek w nieznane i niepewne. Tu mieli wszystko. W Karolinie mam wrażenie zepsuło się jak zainwestowała w ten klub:

    – nie widziałem, żeby gdziekolwiek wyjeżdżała i poszerzała swoje umiejętności,

    – brak sparingpartnerek na poziomie. Nie obserwuję łódzkiego klubu, ale ktoś z kontraktem w UFC czy Bellatorze odwoedził w ostatnim czasie Łódź?

    – trenowanie z „gwiazdami”. Może Anita Bekus ma umiejętności a Karolina Owczarz to też fajna dziewczyna, ale to za mało na UFC. Żeby walczyć na poziomie UFC, wszystko musi być na poziomie UFC: sparingparterki oraz

    – trenerzy. Tu śliski grunt, ale trzeba to napiasać: to Karolina ciągnie wszystkich do góry a nie na odwrót. Trener Zabór traktowany jest przez wielu jak Dyzma w świecie MMA ,  trener Gralka, być może wszystko ok, ale występy zarówno jego jak i Karoli mówią co innego. doświadczenia to nie ma, tym bardziej w pracy przy najlepszych zawodnikach i największych organizacjach.

    To Karola ciągnie cały tej majdan i po prostu nie ma warunków i na większy sukces. Za to dla innych to pewny zarobek i szansa na karierę.

    Jeśli się mylę, to proszę o wykaśnienie.

  18. Ja tylko pozwolę sobie zauważyć, że Ci Polacy po których najmniej się spodziewamy często całkiem niezłe sobie radzą w UFC.

    Jotko, Oleksiejczuk, Fabiński, Stasiak.

    Znowu z drugiej strony Ci hajpowani odwrotnie.

    Bandel, Grabowski, Prachnio, Held (chociaż Held miał dużego pecha).

    Ja w każdym razie wierzę w Haratyka i trzymam kciuki, żeby był naszym polskim Moicicem!

  19. Rafał co ty zrobiłeś ,chłopie Ufc nie dla Ciebie, z tą dziurawą gardą każdy przeciwnik Cie znokautuj. Nasuwa się cytat:

    "Miałeś, chamie, złoty róg,

    miałeś, chamie, czapkę z piór:

    ostał ci się ino sznur"

  20. A co z tym ruskiem Gadzhi Omargadzhievem wydaje sie być dobry, może Fen albo Kajesdabliu go przygarnie 🙂

  21. Rafał co ty zrobiłeś ,chłopie Ufc nie dla Ciebie, z tą dziurawą gardą każdy przeciwnik Cie znokautuj. Nasuwa się cytat:

    "Miałeś, chamie, złoty róg,

    miałeś, chamie, czapkę z piór:

    ostał ci się ino sznur"

    Spełnianie marzeń, kontrakt z najlepszą organizacją MMA świata i na pewno wielki skok zarobków, a ty twierdzisz że zostanie mistrzem Babilonu byłoby lepszym ruchem?

  22. Spełnienie marzeń, kontrakt z najlepszą organizajcą OK,Wysokie zarobki Ok, ale trzeba mierzyć siły na zamiary a nie porywać się z motyką na słońcę. Mimo wszystko życzę powodzenia Rafałowi bo serce do walki to on Ma!!!

  23. W UFC z polskiego podwórka to jedynie Gamrot lub Rebecki by sobie poradzili reszta jakoś tego nie widzę 🙂

  24. Wy tak poważnie? Haratyk spoko typ ale w UFC zostanie przemielony, do tego daje walki nie porywające, kończące się głównie decyzjami, jesli UFC by go wzięło to bym był zaskoczony

  25. Nie ma sie co ekscytować :)Może to tylko plotka z tym UFC… i znowu Kajesdabliu podkupiło zawodnika konkurencji 😉

  26. Narzekacie,ja na jego miejscu bym kurwa szedł bez zastanowienia i bym jeszcze powiedział

    ,,Łikaker aj gołing tu get ju maderfaker!!!!''

  27. Narzekacie,ja na jego miejscu bym kurwa szedł bez zastanowienia i bym jeszcze powiedział

    ,,Łikaker aj gołing tu get ju maderfaker!!!!''

    Ju gołin daaauuun !

  28. jeszcze Chinczyka i Agnieszke Niedzwiedz do UFC by dali, Aga to wiadomo, ze top jest, a Chinczyk poki co idzie jak burza

    W UFC ww jest przesyt więc 13-5 Skiby bez nazwiska jest kompletnie im nie potrzebne , Niedźwiedź od dawna nie walczy

  29. Nie wierzę w Haratyka w UFC. To jakaś bzdura. Konkurencja pisze, że powodem rezygnacji Haratyka z walki o pas jest klatkoring. Osobiście uważam, że kolejnym Polakiem w UFC będzie Kevin Szaflarski. Do końca roku będzie miał 8 zwycięstw pod rząd i wszystkie przed czasem, więc na galę UFC w Europie jak znalazł.

  30. Osobiście uważam, że kolejnym Polakiem w UFC będzie Kevin Szaflarski.

    Może tak być

    :razz:enn: Trener Mirek powiedział, że  Kevin zna się z JBJ i ten go chwalił straszliwie. Co by nie mówić, Trener zna się na mówieniu:bleed:.

  31. jeszcze Chinczyka i Agnieszke Niedzwiedz do UFC by dali, Aga to wiadomo, ze top jest, a Chinczyk poki co idzie jak burza

    Aga ma przerwę:(

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.