Rekordowy maj, podczas którego w zeszłym roku zorganizowano galę KSW 39 Colosseum, nie został pobity. Nieco ponad 2,5 tysiąca publikacji w maju 2018 z prasy, internetu, radia i telewizji nie wystarczyło nawet na połowę zeszłorocznego medialnego wyniku.

Największe zainteresowanie dziennikarzy (nieco ponad 800 publikacji) wzbudziła ponownie organizacja KSW, która bezpośrednio po gali we Wrocławiu ruszyła z promocją wydarzenia w Ergo Arenie. W maju ogłaszała ostatnie zestawienia i prezentowała zapowiedzi kolejnych pojedynków, a do tego nominowano ją do World MMA Awards, co również wzbudziło zaciekawienie mediów.

O UFC w maju pojawiło się ponad 600 publikacji. Tradycyjnie już dużo doniesień dotyczyło Joanny Jędrzejczyk i ogłoszenia jej kolejnej walki, ale media zainteresowały się również informacją o planowanej gali amerykańskiej organizacji w Rosji.

O Fight Exclusive Night, marce która przygotowała we Wrocławiu swoją 21. galę pisano i mówiono ponad 300 razy.

Przy okazji warto wspomnieć o ciekawych materiałach, które pojawiły się na rynku w zeszłym miesiącu. W magazynie „CKM” opublikowano pokaźny artykuł z Marcinem Różalskim w roli głównej, a wrocławska „Gazeta Wyborcza” przygotowała obszerne opracowanie na temat rozwoju marki KSW.

Badanie opracowane na podstawie danych zebranych przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów z najważniejszych mediów regionalnych i ogólnopolskich. Analiza nie obejmuje branżowych portali internetowych piszących tylko o MMA.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.