Karolina Kowalkiewicz o relacjach z Joanną Jędrzejczyk, klubie SHARK TEAM, nadchodzącej walce z Felice Herrig oraz przygotowaniach do aktywnych startów w MMA.

91 KOMENTARZE

  1. W każdym? Ale w każdym jednym? Jejku, ojej, och och, to faktycznie Asia jest strasznym potwornym człowiekiem, skoro w każdym wywiadzie obraża Karolajnę.

  2. ale asia cos osiagnela a ty co?:lol:jedynie pas krs1:rofl:

    edit: nawet nie odpalam bo te wsystkie wywiady z karolinka sa takie jakies bezplciowe

  3. Świat się kończy – Asia zaczyna tracić w moich oczach tym pajacowaniem, a Karolina zaczyna u mnie plusować :damjan:

  4. Świat się kończy – Asia zaczyna tracić w moich oczach tym pajacowaniem, a Karolina zaczyna u mnie plusować :damjan:

    jeszcze się okaże, że Mamed pójdzie do Strikeforce!

  5. Obejrzałem cały wywiad, kwintesencja Kowalkiewicz po prostu.

    Najpierw żenadośmieszkowanie o mopach i sprzętach kuchennych, potem trochę słodkiego pierdzenia, potem "heheh nie wiem jak to się stało, ze jestem współwłaścicielką klubu hehe" przy czym rakłem w chuj:siara:, a potem Asia jest złym człowiekiem, bo mnie obraża wszędzie, a potem podam jej rękę i życzę jej jak najlepiej :stevecarell:

  6. Obejrzałem cały wywiad, kwintesencja Kowalkiewicz po prostu.

    Najpierw żenadośmieszkowanie o mopach i sprzętach kuchennych, potem trochę słodkiego pierdzenia, potem "heheh nie wiem jak to się stało, ze jestem współwłaścicielką klubu hehe" przy czym rakłem w chuj:siara:, a potem Asia jest złym człowiekiem, bo mnie obraża wszędzie, a potem podam jej rękę i życzę jej jak najlepiej :stevecarell:

    To samo, obejrzałem, teraz ograniczę się do walk w oktagonie. Asia siedzi jej w głowie.

    Jakby Asia wygrała z Rose, taka walka pierwszy raz w Polsacie, to przełożyłoby się na wszystkich zawodników mma w Polsce, szczególnie w UFC. Nie bez powodu są na tej samej karcie, ale co ja wiem.

  7. Jak nie mega "żołądkówka", która wykluczyła ją z walki z Andrade(notabene Oleksiejczuk wsiadał do samolotu z 39,8 przed walką z Rountree) to jeszcze ją obrażajo złe ludzie, jak doliczyć do tego konieczność czyszczenia zbroi (która dalej waniajet) to wniosek nasuwa się sam… Pan Bozia zapomniał o Karoli albo ma ją tam gdzie jest UFC.:sad:

  8. Na szczęście Zabor pocałuje, pogłaska i znów będzie super. Karola, Aśka nie wspominała o Tobie w wywiadach, od kilku miesięcy. Na tapecie jest ciągle temat złego cięcia wagi i wtopy z Namajunas. Nie zaginaj rzeczywistości.

  9. Asia mogłaby z niej wziąść przykład to by nie miała tylu hejterów

    #teamAsia

    Ale przecież Asia chce mieć tych wszystkich hejterów, taki ma wizerunek, taka przyjęła rolę w teatrze MMA.  To ludzie którzy pojda za nia w ogien,byle zobaczyć jak się potyka i nabija guza. To jest gra o wysoką stawkę, ryzyko jest wliczone w cenę. Gdyby teraz nagle Aśka stała się skromną Joanną z dalekiej Polski to automatycznie byłaby niewiarygodna i jako zimna suka i jako skromna wojowniczka.

  10. Jestem fanem Jacka Adamczyka. Czlowiek prowadzi luzna dyskusje, nie omija trudnych tematow, zadaje sensowne i ciekawe pytania nie hihrajac/heheczac sie przez pol wywiadu. Dla mnie profeska. Az dziw bierze, ze oprocz telewizji Plus nie zainteresowala sie nim zadna powazna telewizja. Swietny transfer.

    Co do Karoliny….:śmiech:

    Czy mamy tydzien bolu dupy o Asie Jedrzejczyk? Kto nastepny sie wyplacze po Guzowskiej i Kowalkiewicz?

  11. Jestem fanem Jacka Adamczyka. Czlowiek prowadzi luzna dyskusje, nie omija trudnych tematow, zadaje sensowne i ciekawe pytania nie hihrajac/heheczac sie przez pol wywiadu. Dla mnie profeska. Az dziw bierze, ze oprocz telewizji Plus nie zainteresowala sie nim zadna powazna telewizja. Swietny transfer.

    Co do Karoliny….:śmiech:

    Czy mamy tydzien bolu dupy o Asie Jedrzejczyk? Kto nastepny sie wyplacze po Guzowskiej i Kowalkiewicz?

    Sama Aśka. Powie, że ma dosyć wywiadów o walkę z Rose, bo nie obejrzała jej i nie ma zamiaru obejrzeć i NIE KLEPAŁA!!

  12. Kurna jakas ta karolina bezpluciowa.  Aska to przynajmnej prawilna jest:mamed:

    prawilni nie klepią uderzeń 😀

  13. Pamietam jak Karolina bardzo skarzyla sie na fakt, ze Asia w ogole nie chce o niej rozmawiac i wymieniac jej nazwiska :lol:.

  14. Pamietam jak Karolina bardzo skarzyla sie na fakt, ze Asia w ogole nie chce o niej rozmawiac i wymieniac jej nazwiska :lol:.

    Nie dogodzisz.

  15. Karolina to ten dobry czlowiek ktory podaje Ci reke i udaje funfele, a za plecami obrabia dupe z Borkiem?

    Pamiętam aferę ktoś chyba z tego forum to wyhaczył 🙂

  16. Śledzę sobie to co się dzieje na YT i Instagramie  – i jedno trzeba przyznać.. Do walki z Rose strategia Aśki – czyli "przed walką suka a po walce ckliwa, bogobojna kochająca wszystko i wszędzie" – to działało.

    Po walce z Róźą już to nie działa.

    A "nie klepałam" "to wina moich ludzi" – tylko dolało oliwy do ognia.

    Jestem bardzo ciekawy co się stanie po wygranej Aśki (bo na to stawiam). Czy ludzi znów zmienią zdanie – czy może nie..

  17. Śledzę sobie to co się dzieje na YT i Instagramie  – i jedno trzeba przyznać.. Do walki z Rose strategia Aśki – czyli "przed walką suka a po walce ckliwa, bogobojna kochająca wszystko i wszędzie" – to działało.

    Po walce z Róźą już to nie działa.

    A "nie klepałam" "to wina moich ludzi" – tylko dolało oliwy do ognia.

    Jestem bardzo ciekawy co się stanie po wygranej Aśki (bo na to stawiam). Czy ludzi znów zmienią zdanie – czy może nie..

    Hallack robisz dziś streama? :awesome:

  18. Asia mogłaby z niej wziąść przykład to by nie miała tylu hejterów

    #teamAsia

    Raczej nie będzie braść takiego przykładu.

  19. No proszę, czyli wystarczy oglądać wywiady z Aśką żeby wiedzieć co się dzieje i u niej i u Karoliny. Widzę, że KK dalej ma paranoje. Czy to można podciągnąć pod mobbing? Ten sam zakład pracy, JJ na wyższym stanowisku.

    Hmm, Karola pomyśl o tym!

  20. No proszę, czyli wystarczy oglądać wywiady z Aśką żeby wiedzieć co się dzieje i u niej i u Karoliny. Widzę, że KK dalej ma paranoje.

    To nie paranoja, to wizja boogiewoman robiącej wjazd w dupę. A jak bierzesz udział w horrorze, to wizytacja największego złego jest bardziej, niż pewna.

  21. Nie ma to jak dobrze rozpocząć wywiad z laską od rozmowy na temat mopów, niech kurwa zna swoje miejsce 😆

  22. Asia mogłaby z niej wziąść przykład to by nie miała tylu hejterów

    #teamAsia

    Lepiej grono hejterow, niż banda stulejek 😆

    Asia to królowa Polskiego Mma i Ufc. :razz:ray:

    A Karolina to najwyżej królowa Krs1 ( chyba pierwszy raz tak nazwałem te organizacje) choć przy Lipski byłoby bardzo ciężko wrócić na tron, nawet z Zaborem na rogówce! Tzn w narożniku!

    Nie mniej Powodzenia w walce z Herrig.  Ale skończ już z tą Asią 😎

    @maras dziękuję, zaoszczedziłeś mi czasu :beer:

  23. Patrząc na fanpage Karoliny i zgromadzenie stulejarzy wyznających jej miłość… to nie wiem, czy na miejscu Aśki chciałbym mieć takich zjebów za fanów.

  24. Widze ze Karolina wywoluje emocje, ale no trzeba przyznac ze slodka jest. Z predykcja wyniku walki JJ-Rose sie poniekad zgadzam, ale kibicuje Asi i tak ponad wszystko. :angel:

  25. Karolina to ten dobry czlowiek ktory podaje Ci reke i udaje funfele, a za plecami obrabia dupe z Borkiem?

    A kiedy udawała funfele Wojtka?

  26. ciekawe czyja bedzie wina jak Aska drugi raz wylapie na pizde od Rose ?

    Fazy księżyca albo dlatego, że w Rwandzie 7 kwietnia jest Dzień Pamięci Ofiar Ludobójstwa.

  27. W sumie to wiedzialem, ze po dwoch porazkach  Asia nigdy nie wyjdzie z glowy Karoliny. Myslalem jednak, ze chociaz temat slynnych infekcji mamy juz zamkniety. Czekam teraz na jakis  pozew w sprawie MML, bo chyba zmiana menago nie wplywa na skutecznosc zabiegow.

  28. Patrząc na fanpage Karoliny i zgromadzenie stulejarzy wyznających jej miłość… to nie wiem, czy na miejscu Aśki chciałbym mieć takich zjebów za fanów.

    Każdy pasztet tak mowi

  29. Na szczęście Zabor pocałuje, pogłaska i znów będzie super. Karola, Aśka nie wspominała o Tobie w wywiadach, od kilku miesięcy. Na tapecie jest ciągle temat złego cięcia wagi i wtopy z Namajunas. Nie zaginaj rzeczywistości.

    Szmigielski ponoć lepszy

  30. Zabor namówił Karolę, na wyłożenie $$$ na klub, i ma teraz klub.

    Karola twierdzi, że się na zarządzaniu nie zna, oby jej kasa bokiem nie uciekała….

  31. W sumie to wiedzialem, ze po dwoch porazkach  Asia nigdy nie wyjdzie z glowy Karoliny. Myslalem jednak, ze chociaz temat slynnych infekcji mamy juz zamkniety. Czekam teraz na jakis  pozew w sprawie MML, bo chyba zmiana menago nie wplywa na skutecznosc zabiegow.

    Serio uważasz, że prostowanie przegrody nosowej zabezpiecza przed wirusami i bakteriami na całe życie ?

    Co do wypowiedzi o Asi – to Karola wspomina o swojej byłej rywalce i pogromczyni zapytana o nią a nie sama z siebie. Nie śledzę wszystkich wywiadów z Asią ale mam wrażenie, że i u niej jest podobnie, wyśmiewała Karolę tylko wtedy kiedy była pytana o walkę z nią jako pretendentką do pasa.

    Wolę takie szczere wypowiedzi jak Karoliny o Asi czy Bandla o mmarocks niż sztuczny szacunek czy krytykowanie portalu bez podawania nazwy.

  32. Lepiej grono hejterow, niż banda stulejek 😆

    Asia to królowa Polskiego Mma i Ufc. :razz:ray:

    A Karolina to najwyżej królowa Krs1 ( chyba pierwszy raz tak nazwałem te organizacje) choć przy Lipski byłoby bardzo ciężko wrócić na tron, nawet z Zaborem na rogówce! Tzn w narożniku!

    Nie mniej Powodzenia w walce z Herrig.  Ale skończ już z tą Asią 😎

    @maras dziękuję, zaoszczedziłeś mi czasu :beer:

    pamietaj, ze to KK pokonala Namajunas ktora znokautowala JJ. Wiadomo, ze walka walce nie rowna, ale dla mnie to swiadczy, ze Karola jest w scislej swiatowej czolowce.

  33. pamietaj, ze to KK pokonala Namajunas ktora znokautowala JJ. Wiadomo, ze walka walce nie rowna, ale dla mnie to swiadczy, ze Karola jest w scislej swiatowej czolowce.

    To napisz do dany żeby zabrał Pas Rose i dał go Karolinie.

    Przeciez ja nie napisałem że w tej czołówce nie jest. Jednak prawda jest taka że siedziała tylko na tronie ksw.

    Idąc Twoim torem myślenia, Pamiętaj że Asia przewalczyła 40 minut z CG z którą Karolina przegrała w 3 minuty. A Joanna obie te walki wygrała.

  34. Serio uważasz, że prostowanie przegrody nosowej zabezpiecza przed wirusami i bakteriami na całe życie ?

    To nie ja tak uwazam.

  35. Zabor namówił Karol, na wyłożenie $$$ na klub, i ma teraz klub.

    Karola twierdzi, że się na zarządzaniu nie zna, oby jej kasa bokiem nie uciekała….

    Rogowski i Sharki niezly interes z Zaborem zrobili

    najbardziej to mi jednak szkoda Rodza, zaprosil Zabora do Lodzi, dal mu robote i stracil wszystkich zawodnikow :mamed:

  36. Wymarzony mop… w następnym wywiadzie będzie "maj drims kamczru".

    e tam wystarczy, ze Karola jest ladna, a w takim USA to jest ona wrecz piekna

    ona jako jedyna moze PVZ zastapic i wcale sie nie zdziwie jak za jakis czas to bedzie jedna z najwiekszych gwiazd w kobiecym mma

  37. Karolina ma juz 33 lata, a wyglada jakby miala z 22 maksymalnie

    ciekawe ile lat kariery jeszcze przed nia

    XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    stulejarzu.

  38. e tam wystarczy, ze Karola jest ladna, a w takim USA to jest ona wrecz piekna

    ona jako jedyna moze PVZ zastapic i wcale sie nie zdziwie jak za jakis czas to bedzie jedna z najwiekszych gwiazd w kobiecym mma

    Karolina ma juz 33 lata, a wyglada jakby miala z 22 maksymalnie

    ciekawe ile lat kariery jeszcze przed nia

    XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    stulejarzu kretynie.

    Poprawiłem.

    No za jakiś czas, jak Karola zastąpi pvz to… Będzie miała jakieś 40 lat. . Znowu muszę rzucić monetą czy go ignorować czy nie, jego głupota jest niepojęta..

    Starsza zawodniczka zastąpi młodszą… :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::sleepy:

  39. Z całym "szacomkiem" ale  wyjątkowej klasy cipa – "będę kibicować za Rose" – nic więcej  nie chcę słyszeć,  to mi wystarcza (bo dostała łomot od Joanny)

  40. Z całym "szacomkiem" ale  wyjątkowej klasy cipa – "będę kibicować za Rose" – nic więcej  nie chcę słyszeć,  to mi wystarcza (bo dostała łomot od Joanny)

    A co w tym złego ? Asia nie wypowiadała się najlepiej o Karolinie to z jakiej racji ta ma jej kibicować LOL

  41. Z całym "szacomkiem" ale  wyjątkowej klasy cipa – "będę kibicować za Rose" – nic więcej  nie chcę słyszeć,  to mi wystarcza (bo dostała łomot od Joanny)

    Radzę się przyzwyczajać, bo od tego pierdolenia Aśki pod kamery uszy więdną i takich osób będzie tylko więcej :bayan:

  42. Radzę się przyzwyczajać, bo od tego pierdolenia Aśki pod kamery uszy więdną i takich osób będzie tylko więcej :bayan:

    Jestem ciekaw jaki będzie jej trashtalk przed walką z Rose

    :beczka:

  43. Jestem ciekaw jaki będzie jej trashtalk przed walką z Rose

    :beczka:

    oby taki sam jak zawsze zeby hejterka dupska piekly:lol:

  44. Przynajmniej z tym żeby nie mrugać nie skłamała.

    Chociaż jakby ktoś mrugał dobrze w tempo po tym jak padła, to widziałby cały czas jej rękę w jednej pozycji i mogłaby wmawiać, że nie klepała :mamed:

  45. oby taki sam jak zawsze zeby hejterka dupska piekly:lol:

    Ja tam kibicuję Asi 4ever 🙂 ale będzie żenada jak znowu będzie kozaczyć i przegra ;pppp

  46. ale będzie żenada jak znowu będzie kozaczyć i przegra ;pppp

    ja tam plakac nie bede jak przegra (przezywalem walki z 20 lat a teraz to mi kolo chuja lata)  ale 2 takiego polaka/polki z sukcesami w ufc nigdy sie nie doczekamy

  47. ja tam plakac nie bede jak przegra (przezywalem walki z 20 lat a teraz to mi kolo chuja lata)  ale 2 takiego polaka/polki z sukcesami w ufc nigdy sie nie doczekamy

    To trochę jakby zwycięstwo reprezentacji mężczyzn w piłce nożnej na mundialu stawiać na równi że zwycięstwem kobiet :fjedzia:

  48. To trochę jakby zwycięstwo reprezentacji mężczyzn w piłce nożnej na mundialu stawiać na równi że zwycięstwem kobiet :fjedzia:

    taki sam sukces tylko inna plec wiec nie czaje o co ci chodzi panie hejter a czaje trzeba sie dojebac do asi 😆

  49. taki sam sukces tylko inna plec wiec nie czaje o co ci chodzi panie hejter a czaje trzeba sie dojebac do asi 😆

    Jaki tam hejter, rozrozniajmy poziomy jakie prezentują dywizje męskie i żeńskie, po prostu bądźmy poważni :fjedzia:

  50. Jaki tam hejter, rozrozniajmy poziomy jakie prezentują dywizje męskie i żeńskie, po prostu bądźmy poważni :fjedzia:

    dla mnie nie ma roznicy a co ty o tym sadzisz to mnie to guzik interesuje

  51. To po co odpisujesz? :mamed:

    zebys znal moje zdanie lol juz wiesz po co? pewnie tak samo je masz w dupie jak ja twoje:lol:

  52. zebys znal moje zdanie lol juz wiesz po co? pewnie tak samo je masz w dupie jak ja twoje:lol:

    Dobry z ciebie nigga, masz lajka:mamed:

    Koniec off topu!

  53. Radzę się przyzwyczajać, bo od tego pierdolenia Aśki pod kamery uszy więdną i takich osób będzie tylko więcej :bayan:

    LOL BOO GEY WOMAN

    czyli polaczenie, boo – takie jak kogos chcemy przestraszyć, gey to wiadomo i do tego kobieta LOL!. ale mix 😀

  54. ja tam plakac nie bede jak przegra (przezywalem walki z 20 lat a teraz to mi kolo chuja lata) ale 2 takiego polaka/polki z sukcesami w ufc nigdy sie nie doczekamy

    no nie wiem fajnie by było jakby wygrała; emocje też będą hehe

    internet by implodował po tej całej rzece hejtu

  55. Aśka przeczytatała ten wywiad i się wkurzyłą zaczyna trenować już do walki z Karolina

    Conor po wpierdolu od Diaza zaszyl się na Islandii i zapierdalal, a tu vlogaski, tipsy i goście z telefonami dookoła, just sayin'

  56. Conor po wpierdolu od Diaza zaszyl się na Islandii i zapierdalal, a tu vlogaski, tipsy i goście z telefonami dookoła, just sayin'

    W porównaniu do przygotowań do pierwszej walki? Praktycznie nic nie pokazuje a treningi wznowiła zaraz po zawieszeniu medycznym.W tym momencie praktycznie nic poza s/c nie pokazuje i to już od dłuższego czasu i podejrzewam, że tak zostanie do końca, a pewnie i s/c jest selekcja.

    Nate akurat się trochę podłożył w drugiej walce, a Conor nie potrzebował Islandii, żeby nauczyć się low kicków i body kicków, bo nigdy żadną tajemnicą nie było, że Nate ma problemy z low kickami i nigdy nie nauczył się ich kontrować.  Conor nic rewolucyjnego do drugiej walki nie wprowadził. Jego trener zapewne usiadł, i tym razem obejrzał taśmy z walkami Diaza, szczególnie tę z RDA, bo może przy pierwszej walce nie było okazji :).

  57. W porównaniu do przygotowań do pierwszej walki? Praktycznie nic nie pokazuje a treningi wznowiła zaraz po zawieszeniu medycznym.W tym momencie praktycznie nic poza s/c nie pokazuje i to już od dłuższego czasu i podejrzewam, że tak zostanie do końca, a pewnie i s/c jest selekcja.

    Nate akurat się trochę podłożył w drugiej walce, a Conor nie potrzebował Islandii, żeby nauczyć się low kicków i body kicków, bo nigdy żadną tajemnicą nie było, że Nate ma problemy z low kickami i nigdy nie nauczył się ich kontrować.  Conor nic rewolucyjnego do drugiej walki nie wprowadził. Jego trener zapewne usiadł, i tym razem obejrzał taśmy z walkami Diaza, szczególnie tę z RDA, bo może przy pierwszej walce nie było okazji :).

    Nie tylko trener, Conor chyba też oglądał tę walkę w której klepał..

    Co innego Joanna 😉

  58. Nie tylko trener, Conor chyba też oglądał tę walkę w której klepał..

    Co innego Joanna 😉

    Pamiętaj, że ludzie kłamią,szczególnie jak zbliża się walka heh.

  59. Pamiętaj, że ludzie kłamią,szczególnie jak zbliża się walka heh.

    W sumie tak… ufc co 2 tygodnie,  to dana kłamie cały czas

  60. Wypowiedz Kowalkiewicz i Zabora na temat walki Joanny identyczne co świadczy, ze ładnie tam musi obrabiac Joannie dupe a do kamery oczywiście zgrywa ofiarę. Ją to tylko dobry bolec może uratować bo co wywiad to pogrąża sie jeszcze bardziej.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.