Joanna Jedrzejczyk ambasadorką firmy Samsung

W styczniu Joanna Jędrzejczyk została ambasadorką marki Samsung. Nie był to pierwszy raz, gdy Samsung zdecydował się na współpracę z zawodniczką MMA. W roku 2015 marka zaczęła działać z Michelle Waterson, na rynku amerykańskim. Rozpoczęcie współpracy z Joanną Jędrzejczyk było posunięci wzbudzającym ciekawość. Jak napisano w serwisie publicrelations.pl: Na ogół tak duże i poważne firmy unikają skojarzeń z takimi dyscyplinami sportu.

W rozmowie ze wspomnianym serwisem Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsunga w Polsce opowiedział o tym, dlaczego firma zdecydowała się na wejście w świat MMA.

Żyjemy w erze tzw. crowdculture, czyli społeczności, kultur zgromadzonych wokół czegoś. Tym czymś może być ogólnie sport, ale tez piłka nożna czy Ronaldo. Kawa, albo nawet jej odmiana. Widać też rosnąca popularność osób gromadzących się wokół chęci sfinansowania nowych projektów tzw. crowdfunding. Marka, która umie się w tym odnaleźć – wygrywa. I tu właśnie pojawia się wspaniała Joanna Jędrzejczyk i społeczność skupiona wokół sportów walki.

Co spowodowało, że zaangażowaliśmy do tego Joannę? Przede wszystkim podobieństwo w dochodzeniu do perfekcji. Największe wyzwania pojawią się wtedy, kiedy jest się na szczycie, kiedy trzeba bronić mistrzostwa. Podobnie jest z nami. Cały czas wieszamy sobie poprzeczkę coraz wyżej, mimo że jesteśmy liderem.

Cały wywiad dotyczący inwestowania w sport przez markę Samsung można przeczytać tutaj.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.