Georges St. Pierre nie jest już mistrzem kategorii średniej.

Kanadyjczyk zdobył drugi tytuł mistrzowski w swojej karierze w walce z Michaelem Bispingiem na UFC 217 w Nowym Jorku, kiedy to poddał Anglika w trzeciej rundzie. Teraz St. Pierre zwakował swój pas, dlatego też to Robert Whittaker jest prawowitym mistrzem tej dywizji. GSP w oficjalnym komunikacie UFC wytłumaczył swoją decyzję.

Walka na UFC 217 była jedną z najlepszych nocy w moim życiu, ale teraz muszę skupić się na swoim zdrowiu. Z szacunku dla zawodników oraz tego sportu nie chcę wstrzymywać dywizji. Jeszcze raz zwakuję pas mistrzowski. Nie mogę doczekać się aż będę zdrowy. Wtedy też usiądziemy do rozmów z UFC i zdecydujemy o mojej przyszłości.

Kanadyjczyk zmaga się na ten moment z problemami zdrowotnymi, które uniemożliwią mu starty w oktagonie UFC w najbliższej przyszłości.

36 KOMENTARZE

  1. gdyby mu się udało strącić Woodleya z tronu to byłbym rad

    Czarny mistrz go porobi jak małą dziewczynkę. 😎

  2. Czarny mistrz go porobi jak małą dziewczynkę. 😎

    Skąd ta pewność? Zapasy mają na podobnym poziomie (o ile GSP nie ma lepszych), a w stójce Georges radził już sobie nie z takimi uderzaczami.

  3. A mógł czekać aż mu zabiorą. Wtedy mógłby się dożywotnio tytułować mistrzem MW, bo przecież nie stracił w walce tylko przyszli i zabrali :beczka:

  4. Z tego co czytam to dużo osób oburzonych, że zwakował i że się boi. Jakby nie zwakował i rok się leczył albo lepiej to byłoby gadane , że blokuje dywizję i patologia. Dla mnie to lepsze rozwiązanie skoro wie, że będzie pauzował a i tak chciał docelowo walczyć w półśredniej.

  5. Pierwszy zawodnik w historii UFC, który zwakował dwa pasy mistrzowskie organizacji.

    Jeszcze chwila i twój pupil będzie pierwszy w historii któremu odebrano dwa pasy za bycie kurczakiem.

    :beczka:

    :baldwinwhiskey:

  6. I to jest prawidłowe zachowanie, już tam nieważne czy się boi obrony czy nie – wie że nie może walczyć, a jak będzie mógł to pewnie woli w polsredniej to oddaje pas. Conorowi przydałoby się parę lekcji od GSP

  7. Teraz gdy jestem na emeryturze sportowej, mogę eksperymentować. Mógłbym nawet stoczyć walkę w wadze lekkiej. To nie byłby dla mnie problem.

    Pozwól mi walczyć z Tyronem Woodleyem. Wtedy zobaczymy, czy chcę być jeszcze raz mistrzem UFC.

    Podkuruje sie, zejdzie z masy i za jakiś czas mamy kolejnego superfajta prawilnego Żorża. On to planowała od dawna.

  8. No i git. Chociaż dywizja odblokowana. Jak wróci do zdrowia to na bank zawalczy z Woodleyem. Jak dla mnie to GSP może obić trzech pajaców (Bisping, Woodley, Conor) w superfightach i kończyć karierę:lol:

  9. GSP wrócił tylko po to by ubić Bispinga i pozbawić go pasa. Taki był plan UFC i samego D.White tylko nikt o tym głośno nie mówi.

  10. zachowanie niegodne mistrza, i wcale nie trolluję, przynajmniej GDR to została pozbawiona pasa, a ten zrzeka się go po miesiącu, czy ja k…wa śnię, przynajmniej jest jeszcze szansa, ze Conor ten pas obroni (i co teraz Conor na wiosnę obroni pas, i powie,że GSP to cipa, będzie miał rację),w tym przypadku nie ma żadnego, co za problem był walczyć z Robertem, przecież gosciu tez przeszedł z kategorii wyżej, wiadomo pieniędzy,tylko niech nikt nie tłumaczy tego kutasiarskiego zachowania inaczej.

  11. Bardzo mądra decyzja.

    Nie blokuje dywizji i nie doprowadza do namnożenia się tych przeklętych interimów.

    Brawo Dżordż.

  12. zachowanie niegodne mistrza, i wcale nie trolluję, przynajmniej GDR to została pozbawiona pasa, a ten zrzeka się go po miesiącu, czy ja k…wa śnię, przynajmniej jest jeszcze szansa, ze Conor ten pas obroni (i co teraz Conor na wiosnę obroni pas, i powie,że GSP to cipa, będzie miał rację),w tym przypadku nie ma żadnego, co za problem był walczyć z Robertem, przecież gosciu tez przeszedł z kategorii wyżej, wiadomo pieniędzy,tylko niech nikt nie tłumaczy tego kutasiarskiego zachowania inaczej.

    Z kategorii niżej

  13. Z kategorii niżej

    tak pomyłka, chodziło mi o to, ze z tej samej kategorii co GSP, przecież dostał bęcki od Wonderboya

  14. zachowanie niegodne mistrza, i wcale nie trolluję, przynajmniej GDR to została pozbawiona pasa, a ten zrzeka się go po miesiącu, czy ja k…wa śnię, przynajmniej jest jeszcze szansa, ze Conor ten pas obroni (i co teraz Conor na wiosnę obroni pas, i powie,że GSP to cipa, będzie miał rację),w tym przypadku nie ma żadnego, co za problem był walczyć z Robertem, przecież gosciu tez przeszedł z kategorii wyżej, wiadomo pieniędzy,tylko niech nikt nie tłumaczy tego kutasiarskiego zachowania inaczej.

    Hmm pomyślmy o GSP – gość ma kasy ja lodu, ma problemy zdrowotne przez robienie masy, i był x lat mistrzem UFC  w niższej kategorii co nie jest istotne teraz ale dla potencjalnej walki z Woodley'em już historia marketingowa miód do tego po 4 latach przerwy wrócił i ubił gościa regularnie walczącego w wadze wyżej już odbiegajac że to Mike ale że warunki robią swoje pokazało już wielu fighter'ów,  wie że nie będzie długo walczył o ile w ogóle zawalczy w średniej to wakuje pas i nie blokuje dywizji. Podsumowując Conor nigdy nie nazwie GSP ci*ą ponieważ sam zbijał wagę żeby się z krasnalami pokroju Sivera napi*rdalać i mieć przewagę a po drugie dobrze wie że w oktagonie GSP by go ubił w przeciągu jednej rundy g'n'p. Smutnych czasów dożyłem żeby porównywać dorobek legendy z "krulem" który ma zero obron pasa i wyje*ane ego.

  15. Co za gamoń! Rozumiem, ze ma problemy ze zdrowiem ale nie on pierwszy i ostatni nawet jako miszcz danej kategorii wagowej długo nie walczył z powodu kontuzji, choroby czy innych powikłań zdrowotnych. McGregor np. jest chory na łeb, od ponad roku nie był w oktagonie, ale chomikuje pas, księzniczkuje dużo i White jako giermek spełnia życzenia wszelkie Irlandczykowi. Jakby GSP z rok pochorował to by nic sie nie stało i każdy by to zrozumiał! Przecie nie jest cyborgiem, tylko zwykłym śmiertelnikiem!

  16. Super gość… Mam wrażenie że GSP jest ostatnim z normalnych mistrzów…

    On już nie jest mistrzem jakbyś nie zauważył.

  17. On już nie jest mistrzem jakbyś nie zauważył.

    On będzie mistrzem na zawsze ale tylko w głowach prawdziwych fanów. Podniety klownami zostawmy innemu targetowi ludzi

  18. On będzie mistrzem na zawsze ale tylko w głowach prawdziwych fanów. Podniety klownami zostawmy innemu targetowi ludzi

    Nie no spoko, rozumiem, tylko ta cała akcja z Bispingiem, końcowo mi sie nie podoba.

  19. Znam tylko jednego kurczka ktory sra w zbroje i jeszcze nigdy nie obronil pasa, a teraz pewnie musi obciagac gangsterskie faje z rudymi łoniakami. Tak jak byl madry i wiedzial kiedy przerwac kariere, tak samo madrze postapil teraz i nie blokuje dywizji :applause:Mial mega okazje zdobyć pas i zarobic i to zrobil. Przypuszczam że z kimkolwiek innym z czołówki by było w palnik. Mam nadzieje, że jednak teraz odpusci, emerytura i jakis hall of fame. A na pewno hall of fame kazdego old school'owego fana mma.

  20. Nie no spoko, rozumiem, tylko ta cała akcja z Bispingiem, końcowo mi sie nie podoba.

    Na co liczyłeś, że będzie walczył 2 razy większym Rockholdem czy nowym pokoleniem takim jak Whittaker ? Dobrze wiemy , że nie miałby szans. To Bisping wyzywał go do walki liczą na łatwą wygrana z kilkuletnim emerytem z WAGI NIŻEJ !  Majkel się zdziwił bo tym razem nie miał fuksa i wyszło szydło z worka. GSP zarobił dobre pieniądze zdobył pas i wrócił na emeryturę. Ja na jego miejscu zrobiłbym to samo.

  21. Kurwa GSP wyleczyl srednia z patologii, a Ci jeszcze narzekaja… jak nigdy nie przepadalem za GSP, tak walką z Bispingiem i zwakowaniem pasa zyskal sporo mojej sympatii, fajnie by bylo jakby wrocil jeszcze na walke w polsredniej.

  22. Na co liczyłeś, że będzie walczył 2 razy większym Rockholdem czy nowym pokoleniem takim jak Whittaker ? Dobrze wiemy , że nie miałby szans. To Bisping wyzywał go do walki liczą na łatwą wygrana z kilkuletnim emerytem z WAGI NIŻEJ ! Majkel się zdziwił bo tym razem nie miał fuksa i wyszło szydło z worka. GSP zarobił dobre pieniądze zdobył pas i wrócił na emeryturę. Ja na jego miejscu zrobiłbym to samo.

    To i tak jest słabe, ale tak samo bym zrobił, hehe.

    Kurwa GSP wyleczyl srednia z patologii, a Ci jeszcze narzekaja… jak nigdy nie przepadalem za GSP, tak walką z Bispingiem i zwakowaniem pasa zyskal sporo mojej sympatii, fajnie by bylo jakby wrocil jeszcze na walke w polsredniej.

    Całkiem możliwe, że on był przyczyna tej patologii, po coś trzymali tego Bispinga jako mistrza.

  23. To i tak jest słabe, ale tak samo bym zrobił, hehe.

    Całkiem możliwe, że on był przyczyna tej patologii, po coś trzymali tego Bispinga jako mistrza.

    O kurwa, to zes polecial, w moim mniemaniu przyczyna tej konkretnej patologii w ufc jest cyganska kultura na wyspach. Przyczyna patologii w UFC ogolnie jest na pewno zlozona i ciezko mowic o 1 rzeczy, ale to ze GSP jest przyczyna patologii w sredniej to juz zakrawa o absurd i kpine albo zwykle trolowanie.

  24. O kurwa, to zes polecial, w moim mniemaniu przyczyna tej konkretnej patologii w ufc jest cyganska kultura na wyspach. Przyczyna patologii w UFC ogolnie jest na pewno zlozona i ciezko mowic o 1 rzeczy, ale to ze GSP jest przyczyna patologii w sredniej to juz zakrawa o absurd i kpine albo zwykle trolowanie.

    Mogli tego trzymać tego całego Bispinga jako przynętę na GSP.

  25. Mogli tego trzymać tego całego Bispinga jako przynętę na GSP.

    To wtedy juz nie on bylby przyczyna tej patologii, tylko kosmici w ktorych wierzy.

  26. Miesiąc czasu przed walką łapały go problemy i zastanawiał się, czy nie odwołać walki, ale spiął się(tak, też żeby się nie zesrać…), wrócił i zdobył pas. Doświadczenie wieloletnie podpowiadało mu, że nie ma sensu dalej się trudzić przygodami, które mogą zakończyć już na amen karierę więc oddał pas. Proste. Jeśli ktoś widzi tylko nagłówek to różnie można interpretować jego zachowanie, ale wystarczy doczytać, zobaczyć niedawny wywiad z nim i sprawa wygląda jaśniej, bo GSP bardzo dobrze przedstawia kwestię zdrowia i tego dlaczego teraz nie może walczyć i nie wróci już do średniej. Decyzja zrozumiała i słuszna. Bardzo mnie cieszy, że większość społeczności Cohones rozumie tę sytuację, bo nic tak nie denerwuje(łagodnie) jak nieudolne próby szkalowania gościa, którego tak szanuję.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.