Co prawda walka Kowboja Cerrone z Conorem McGregorem nie została jeszcze oficjalnie ogłoszona przez organizację, lecz już teraz Amerykanin na swoim profilu na Twitterze oznajmił, że starcie zawodników będzie o tymczasowy pas mistrzowski kategorii lekkiej UFC. Co ciekawe, jakiś czas temu Khabib Nurmagomedov w jednym z wywiadów oznajmił, że podczas jego nieobecności organizacja prawdopodobnie zdecyduje się na utworzenie takiego tytułu.

KOWBOJ FAWORYTEM DO WALKI Z MCGREGOREM

Dobra informacja! Conor, wygląda na to, że zawalczymy o tymczasowy pas mistrzowski kategorii lekkiej UFC! USA vs. Irlandia, Proper Whiskey vs. Budweiser!

Najpopularniejszy zawodnik MMA na świecie Conor McGregor nie walczył od czasu dotkliwej przegranej z Khabibem Nurmagomedovem w październiku ubiegłego roku na gali UFC 229. Wcześniej zmienił formułę walki przegrywając w boksie przed czasem z legendą tego sportu Floydem Mayweatherem. Ostatnią wygraną w UFC zaliczył zaś w listopadzie 2016 roku kiedy znokautował w walce o pas, mistrza wagi lekkiej Eddiego Alvareza.

Cerrone (35-11 MMA, 22-8 UFC) na gali UFC on ESPN+ 1 zaliczył jeden z najlepszych występów w swojej karierze, demolując w drugiej rundzie walki młodego Alexandra Hernandeza (10-2 MMA, 2-1 UFC).

Poniżej wywiad z prezydentem organizacji UFC w której mówi o powrocie Conora do UFC:

60 KOMENTARZE

  1. UFC stało się niesmiesznym żartem. Pas już znaczy tyle co słowo Dany.

    Kurwa, a gdzie w tym wszystkim jest Poirier, Iaquinta, Ferguson. Kurwa ale mnie to wkurwia.

  2. Biorą przykład od najlepszej organizacji. Gdzie dobra zabawa, rodzinna atmosfera są najważniejsze, a nie jakieś pasy i drabinki. Tylko problemy potem są z zestawianiem i narzekaniem. A tak bierzesz sobie jakiegoś brazylijczyka z faweli i walczy o pas:matt:

  3. Po chuja mu wogole zabierali ten pas po wpierdolu od Khabiba?Wstydu nie mają kurwy jebane .Pretendenci robią sobie streak chuj wie po co a rudy ogór znowu będzie pajacował z pasem:usunto:

    Kurwa, a gdzie w tym wszystkim jest Poirier, Iaquinta, Ferguson.

    :gdzie:

  4. To że którys z nich będzie tymczasowym mistrzem nie musi znaczyc że będzie pierwszy w kolejce… znam jeden co najmniej przykład mistrza tymczasowego który został wyprzedzony przez innego pretendenta hahahaa..

    Kto wie…może cuda się zdarzają i Ferguson zawalczy z Khabibem?….pas dla Rudego i Cerrone jest tylko po to by Rudy walczył w ME gali PPV.

  5. Lysy tqk chroni dupsko rudego ze glowa mala. Wiadomo pojedynek z Kowbojem przyciagnie duzo ludzi, bo Donald jest lubiany. Boja sie Fergusona jak ognia. Robia wszystko zeby nie nawtykal rudemu a tak by bylo i kolejny czerwonu kwadracik na sherdogu i jak tu wykombinowac odzyskanie pasa..

  6. 'teorie spiskowe' zabierają za jakiś czas pas kebabowi

    Conor walczy z Donkiem, wygrany o prawilny pas z Fergusonem

    :lesnarhappy:

  7. Jedyna rzecz do ktorej moglaby przydać sie USADA, to ujebac w koncu rudego za koko i bedzie spoko!

    Ale z ukladami nie wygrasz.

  8. macie pretensje do Conora, ale to Donek jest 9 w rankingu i chyba zapomnieliście kto kogo wyzwał do walki

    piekące odbyty aż miło :śmiech:

  9. macie pretensje do Conora, ale to Donek jest 9 w rankingu i chyba zapomnieliście kto kogo wyzwał do walki

    piekące odbyty aż miło :śmiech:

    Pretensje to mamy do Dany za trzymanie jader w ustach.

    A ze sa to zawsze jądra rudego, to co zrobić?

  10. Jesli slowo stanie sie cialem oficjalnie przestane sie nabijac z zestawien o pasy na galach KSW.

    Po co?

    Komentarze usuwajo, pewnie jakiś dickrider ryżego. :bad:

    #TeamCowboy

    Komu usuwają? Gdzie (wpiździekurwa) usuwają?

  11. Nie ma szans. Nawet UFC w wersji 2019 nie da rady tego przepchnąć nad głową Fergusona / Poireira. Wydaje mi się, że Cerrone tylko podkręcą Conora żeby zaklepać sobie walkę z nim, nie ma szans żeby stawką był pas tymczasowy.

  12. Nie ma szans. Nawet UFC w wersji 2019 nie da rady tego przepchnąć nad głową Fergusona / Poireira. Wydaje mi się, że Cerrone tylko podkręcą Conora żeby zaklepać sobie walkę z nim, nie ma szans żeby stawką był pas tymczasowy.

    Dana w tym momencie: Just hold my beer !

  13. Nie ma szans. Nawet UFC w wersji 2019 nie da rady tego przepchnąć nad głową Fergusona / Poireira. Wydaje mi się, że Cerrone tylko podkręcą Conora żeby zaklepać sobie walkę z nim, nie ma szans żeby stawką był pas tymczasowy.

  14. HAhahahahaha dobre. Chcą w miarę łatwego ale znaczącego nazwiska dla Conora aby się mógł odbudować ale kurwa pas tymczasowy po gwałcie od Khabiba i wygranej Cowboya z nic nie znaczącym Perrym i Hernandezem? To ma być walka na przetarcie dla Conora , która ma się sprzedać z dobrym nazwiskiem Kowboja i tyle a pas tymczasowy? To jest największa herezja w historii UFC , większa niż wałek na KOnfidentonie itp. Gość ma rekord w ostatnich walkach 3-4 a drugi 2:2 i to o pas tymczasowy. Gdzie w tym wszystkim jest taki Dustin , Al czy nie wspominając Tony ? I dlaczego jeśli Rusek ma walczyć kurwa w listopadzie co jest kolejną herezją nie zabiorą mu pasa?  Jeśli ta walka będzie o interim to spróbujmy się zebrać i napisać jakąś prawdziwą petycję do tej łysej kurwy.

  15. czemu taka podnieta tymi pasami? może Whittaker albo Holloway są najlepszymi zawodnikami w swoich dywizjach, ale reszta mistrzów…

    co do Conora, to kto się dziwi czemuś takiemu, Conor sprzedaje ppv i zarabia grube miliony, trzeba być potwornie naiwnym, zeby wierzyć, że UFC kierowane jest jakimiś zasadami sportowymi;

    i od czasu sprzedaży UFC jest to bardziej widczone, ale za włoskiej mafii tez było, ale przynajmniej robili to w miarę taktownie. przypominam, ze Rudy dostał walkę o pas po zwycięstwie nad Siverem….

  16. Hulaj dusza w UFC…logikę zadeptali, drabinki połamali, sens wyrzucili, godność sama złożyła wypowiedzenie…kasa i tak wpadnie wiec nie ma co płakać, ze któryś tam się wkurwi, ze nie dostanie pasa. Każdy z nich jest niestety za mały, żeby wygrać z UfC.

  17. czemu taka podnieta tymi pasami? może Whittaker albo Holloway są najlepszymi zawodnikami w swoich dywizjach, ale reszta mistrzów…

    Co jest nie tak z Cormierem,Woodleyem(nie wierzę że to pisze) albo Jonesem czy (do jeszcze niedawna)Miocicem jako mistrzami?

  18. Ja pierdziele no wszystko dla tego Conora. Koleś jest skończony i nawet zawodnicy marzą o walce z tonnym albo khabibem a jego już mają w dupie lub traktują jako okazję do podreperowania budżetu.

  19. i tak  skromnie liczylem na normalny pas w 165 funtach:werdum:

    Ja też, ale pewnie o drugi  pas (165)  zawalczy jesienią  z Diazem na tej same gali co kebab z Tonym o TS :goldi:

  20. nawet fajne starcie

    oczywiscie drabinkowo to jest parodia sportu, no ale coz, Conor robi wyniki, a nie Porier czy Ferguson

  21. walka McGregora z Kowbojem o tymczasowy pas mistrzowski UFC

    CHyba w snach, ewentualnie że już dał w łapę żeby taka była. Najwyżej to White robi gałę McRudemu

  22. Lysy tqk chroni dupsko rudego ze glowa mala. Wiadomo pojedynek z Kowbojem przyciagnie duzo ludzi, bo Donald jest lubiany. Boja sie Fergusona jak ognia. Robia wszystko zeby nie nawtykal rudemu a tak by bylo i kolejny czerwonu kwadracik na sherdogu i jak tu wykombinowac odzyskanie pasa..

    Co jest nie tak z Cormierem,Woodleyem(nie wierzę że to pisze) albo Jonesem czy (do jeszcze niedawna)Miocicem jako mistrzami?

    Cormier ma dwa zwycięstwa w ciężkiej, Woodley póki co nie wyczyścił dywizji, Jones niech spierdala ze swoim turbonionolem a Miocic dostał KO'sa od DC.

    Max jest na zajebiście długim streaku, Whittaker również, Khabib też, ale jak nie pokona Fergusona to taki półmistrz.

  23. O co sracie, nie bedzie na pewno o tymczasowy pas ta walka, a jesli tak to musimy rozpoczac nagonke w sieci #nie oglądam gówna#

  24. Cormier ma dwa zwycięstwa w ciężkiej.

    Przyzwoity wynik zważywszy na to,że mistrzem został niespełna rok temu.Dalej nie wiem czemu miałoby to jakoś negatywnie świadczyć o jego panowaniu w dywizji.Rekord Cormiera w ciężkiej to 15-0,to mówi samo za siebie.

    Woodley póki co nie wyczyścił dywizji.

    Bo cały czas dochodzą nowi pretendenci.W topie dywizji jest ciągła rotacja samych kozaków a mimo to na tronie niezmiennie zasiada Mr.Alabama i wciąga swoimi kolosalnymi nozdrzami każdego kolejnego challengera.Jeśli pokona Usmana to wyrówna rekord obron z Hughsem i przed nim będzie już tylko GSP.Mało?

    Jones niech spierdala ze swoim turbonionolem .

    Tera to mnie zatkało,przecież tu jest mowa o nr1 p4p,podobno największym talencie w historii mma.Czyli co,nie bierzemy pod uwage jego osiągnięć jako najmłodszego mistrza UFC w historii który zdominował i napierdolił każdego kogo mu dali,dominatora o którym mówi sie GOAT,którego stawia sie obok trzech najlepszych(Fedor,Spider,Gsp)?To wszystko nie ma znaczenia bo"turinabol''?

    Miocic dostał KO'sa od DC.

    Mimo to przed nikim nie wymiękał i osiągnął coś co nie udało sie żadnemu zawodnikowi HW przez 25lat istnienia UFC i raczej dzięki temu zostanie zapamiętany

    Khabib też, ale jak nie pokona Fergusona to taki półmistrz.

    Tu znów mnie zatkao ale nie wypowiadam sie bo śliski temat,rozumiem też niechęć do Khabiba po październikowym gwałcie.

  25. Zamiast się cieszyć, że Donald w końcu zacnie zarobi to na cohones jak zwykle jad.

    O co sracie, nie bedzie na pewno o tymczasowy pas ta walka, a jesli tak to musimy rozpoczac nagonke w sieci #nie oglądam gówna#

    A kupujesz PPV?

    :roberteyeblinking:

  26. Jak chcą już koniecznie dla Rudego walkę o ten pas tymczasowy to niech będzie, ale tylko i wyłącznie z Tonym. Finalnie i tak Ferguson unifikował by pas w walce z Khabibem.

  27. Drabinkowo to walka z pizdy, ale nie o drabinki tu chodzi tylko o hajsy, a jak wiemy Rudy generuje takie przychody jak połowa karty walk na gali hehe

  28. Rudy zadzwonil do Lysego i powiedzial ze wezmie ta walke ale musi byc o pas bo Nurma wali w chuja. Lysy normalne ze sie zgodzil- proste. Rudy z kolejnym pasem:lesnarhappy:

  29. Tak zawalczą o pas jak Diaz z Poirerem zawalczyli. Zagrywka psychologiczna ze strony starego lisa Donalda i tyle.

  30. Tak zawalczą o pas jak Diaz z Poirerem zawalczyli. Zagrywka psychologiczna ze strony starego lisa Donalda i tyle.

    Może i tak, ale wcale by mnie to kurwa nie zdziwiło.

    Teraz Rudy jedzie Donka i z tymczasowym pasem walczy rewanż z Nurmą.

    Ale gdyby tak Donek popsuł Im plany i rozjebał Rudego, to można Go za żywota swego beatyfikować :antonio:

  31. Przyzwoity wynik zważywszy na to,że mistrzem został niespełna rok temu.Dalej nie wiem czemu miałoby to jakoś negatywnie świadczyć o jego panowaniu w dywizji.Rekord Cormiera w ciężkiej to 15-0,to mówi samo za siebie.

    Bo cały czas dochodzą nowi pretendenci.W topie dywizji jest ciągła rotacja samych kozaków a mimo to na tronie niezmiennie zasiada Mr.Alabama i wciąga swoimi kolosalnymi nozdrzami każdego kolejnego challengera.Jeśli pokona Usmana to wyrówna rekord obron z Hughsem i przed nim będzie już tylko GSP.Mało?

    Tera to mnie zatkało,przecież tu jest mowa o nr1 p4p,podobno największym talencie w historii mma.Czyli co,nie bierzemy pod uwage jego osiągnięć jako najmłodszego mistrza UFC w historii który zdominował i napierdolił każdego kogo mu dali,dominatora o którym mówi sie GOAT,którego stawia sie obok trzech najlepszych(Fedor,Spider,Gsp)?To wszystko nie ma znaczenia bo"turinabol''?

    Mimo to przed nikim nie wymiękał i osiągnął coś co nie udało sie żadnemu zawodnikowi HW przez 25lat istnienia UFC i raczej dzięki temu zostanie zapamiętany

    Tu znów mnie zatkao ale nie wypowiadam sie bo śliski temat,rozumiem też niechęć do Khabiba po październikowym gwałcie.

    Do czego ty zmierzasz? Napisałem, że moim zdaniem tylko w dwóch dywizjach najlepsi zawodnicy są mistrzami: Max Holloway ma najdłuższą serię zwycięstw, w tym dwa nad Aldo, który zmasakrował w ostatnich miesiącach dwóch niedoszłych pretendentów.

    Khabib może sobie być mistrzem dywizji, ale to Tony był prędzej interim mistrzem. Obaj mają jedenaście zwycięstw  w dywizji, tylko, że Khabib miał catchweighty, czyli to nie były walki w w dywizji lekkiej, Tony ma zatem 11 zwycięstw z rzędu w dywizji lekkiej, Khabib dziewięć. Rozumiem problemy ze zorganizowaniem tego pojedynku w przeszłości, wina była obu stronach, ale bez zwycięstwa nad Fergusonem to cięzko go traktować jako najlepszego zabijakę w dywizji. Mistrzem sobie może być, piszę o byciu najlepszym zawodnikiem dywizji.

    Woodley z kim walczył: 2 razy z Wonderboyem (z e czego raz remis, a drugi raz "wygrał'), raz ze starym Maią, który potem zbierał baty o Kolby idioty i Usmana, następnie przehajpowany Daren Till, który nie powinien walczyć o tytuł. I lubię Woodleya i jego styl, ale jego mistrzowska passa raczej nie zabiera oddechu w piersiach.

    Jon Jones może sobie być p4p itd itp. ch..j z nim, on (oraz Gus) nie powinni być w walce mistrzowskiej, Gus po kontuzjach i po ostatnią dużą wypłatę w życiu, Jones po wpadce dopingowej (kilkukrotnej, kilkunastokrotnej). Osobiście mam w dupie Jonesa i jego walki, jeśli w jego organizmie są sterydy, czy jakieś podejrzenia to nie powinien walczyć do czasu wyjaśnienia sprawy. Od czasu wprowadzenia USADA, to jest zawodnik-porażka.

    Daniel Cormier ma cztery zwycięstwa w cięzkiej w UFC, ale dwa z nich były lata temu…Pokonał Miocica oraz Lewisa…w ciągu samego roku, rozpyka Stipe drugi raz (walka niedługo) to powiem, ze najlepszy zawodnik w dywizji.

  32. te wszystkie rankingi wagowe, bez podziału itd. – nic niewarte, niech sobie wprowadzą "kiss dana ass counter" ranking i "ilość sprzedanych ppv" ładnie dymają Tonego i Dustina

  33. Toniego pewnie zestawia z Dustinem

    I to jak już powinna być walka o pas tymczasowy a nie rudy i emeryt który co roku prawda jest na fali ale to żaden mistrz :matt:

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.