UFC 142: Aldo vs Mendes – wyniki i relacja
15 01 2012
Po kliknięciu.
Rio de Janeiro ma nowego bohatera. Na imię mu Jose Aldo da Silva Oliveira Junior (21-1). Mistrz wagi piórkowej UFC dopisał kolejne, spektakularne zwycięstwo do swojego bilansu pokonując Chada Mendesa (12-1). Brazylijczyk pokazał, że nie straszne mu zapasy na mistrzowskim poziomie NCAA dusząc wszystkie próby obaleń ze strony rywala. Na kilka sekund przed końcem pierwszego starcia Aldo, będąc złapanym w pasie przez Mendesa, odwrócił się i wymierzył perfekcyjne kolano w nurkującego po nogi Amerykanina. Mendes padł na deski gdzie Aldo dokończył go zaledwie jedną sekundę przed końcem rundy. Po zwycięstwie Aldo jak za dawnych lat w WEC wybiegł z oktagonu by celebrować wśród Brazylijskich kibiców zgromadzonych w HSBC Arena.
Vitor Belfort (21-9) odegrał rolę oliwy sprawiedliwej odklepując pod koniec pierwszej rundy Anthony’ego Johnsona (10-4). Napompowany Johnson równie szybko co przybrał na masie stracił na kondycji i po dwóch obaleniach nie miał siły wykonać kolejnych. Belfort wykorzystał szansę odwrócenia rywala, wszedł mu za plecy i po kilku ciosach zapiął ciasne duszenie. Weekend w Rio może się okazać tragiczny w skutkach dla przegranego Johnsona. Amerykanin miał zadebiutować w wadze średniej ale przestrzelił limit aż o 5 kilogramów a teraz doznał porażki w bardzo słabym stylu.
Zaledwie 63 sekund potrzebował Rousimar Palhares (14-3) by zanurkować po nogę Mike’a Massenzio (13-6) i zmusić Amerykanina do oklepania skrętówki. Było to szóste zwycięstwo “Toquinho” przez skrętówkę, z czego czwarte w UFC.
Kontrowersyjnie zakończyła się krótka walka Ericka Silvy (13-2, 1 NC) z Carlo Praterem (30-10-1). Silva szybko posłał rywala na deski i doskoczył z kończącymi uderzeniami. Sędzia ringowy Mario Yamasaki prezrwał walkę wydawało się na korzyść Silvy ale ogłaszając werdykt powiedział, że dyskwalifikuję 27-latka za uderzanie w tył głowy Pratera.
Edson Barboza (10-0) popisał się nokautem, który nie tylko powinien być poważnym faworytem do nokautu roku za 12 miesięcy ale też jest był jednym z najlepszych skończeń w historii organizacji. W trzeciej rundzie walki z Terry’m Etimem (15-4), toczonej w mało porywającym tempie, Barboza wykonał piruet, uniósł nogę i piętą idealnie trafił Anglika w szczękę. Etim padł na deski nieprzytomny a Barboza z pewnością wzbogaci się o sporo reali dzięki tej akcji.
Na pierwszej transmisji z undercardu w FX Thiago Tavares (17-4-1) po wyrównanym pojedynku nieznacznie pokonał Sama Stouta (17-7-1) na punkty, Gabriel Gonzaga (13-6) w swoim powrocie do UFC szybko rozprawił się z debiutującym Edinaldo Oliveirą (13-1-1, 1 NC) odklepując go duszeniem zza pleców a Yuri Alcantara (27-3) w przekonywującym stylu pokonał na punkty Michihiro Omigawę (13-11-1) pewnie wygrywając dwie rundy i przetrwawszy kłopoty w ostatnim starciu.
W pozostałych walkach Mike Pyle (22-8-1) jako jedyny pokonał brazylijskiego rywala odprawiając uderzeniami Ricardo Funcha (8-3) po niespełna półtorej minuty a Felipe Arantes (14-4, 2 NC) zaskoczył obroną obaleń i pokonał na punkty debiutującego Antonio Carvalho (13-5).
Walka wieczoru:
Pojedynek o pas mistrza UFC w wadze piórkowej
145 lbs.: Jose Aldo pokonał Chada Mendesa przez KO (kolano i uderzenia w parterze), 1. runda, 4:59.
Główna karta:
185 lbs.: Vitor Belfort pokonał Anthony’ego Johnsona przez poddanie (duszenie zza pleców), 1. runda, 4:49.
185 lbs.: Rousimar Palhares pokonał Mike’a Massenzio przez poddanie (skrętówka), 1. runda, 1:03.
170 lbs.: Carlo Prater pokonał Ericka Silvę przez dyskwalifikację (uderzenia w tył głowy), 1. runda, 0:29.
155 lbs.: Edson Barboza pokonał Terry’ego Etima przez KO (wysokie kopnięcie z obrotu), 3. runda, 2:02.
Walki w FX:
155 lbs.: Thiago Tavares pokonał Sama Stouta przez jednogłośną decyzję.
265 lbs.: Gabriel Gonzaga pokonał Edinaldo Oliveirę przez poddanie (duszenie zza pleców), 1. runda, 3:22.
145 lbs.: Yuri Alcantara pokonał Michihiro Omigawę przez jednogłośną decyzję (2 x 30-27, 29-28)
Walki na facebooku:
170 lbs.: Mike Pyle pokonał Ricardo Funcha przez TKO (kolano i uderzenia), 1. runda, 1:22.
145 lbs.: Felipe Arantes pokonał Antonio Carvalho przez jednogłośną decyzję (3 x 29-28).
Bonusy po 65 tys. $
Walki wieczoru: Edson Barboza vs. Terry Etim
Nokaut wieczoru: Edson Barboza
Poddanie wieczoru: Rousimar Palhares



Pyle walczy z Funchem dwa razy?
Mam nadzieje że ta walka odbędzie się jednak na FB a nie tak jak wcześniej podawaliści na FX…
Dwie pierwsze walki dla mnie bardzo ważne ze względu na postawiona kasę:)
2 walki maja byc na FB
ja z największą niecierpliwością czekam na walki Barboza- Etim i Vitor vs. Johnson
ma ktos jakiegoś linka do gali?
Na FB lecą 2 walki właśnie się zaczyna pierwsza.
http://www.facebook.com/UFC?sk=app_247211121995467
wlasnie ruszylo
Witam Panów,
Wreszcie się zaczęło. Jedziemy z koksem
P.S. Antonio jest moim wzorem jeśli chodzi o zarost na twarzy
Epicka broda !
Też chętnie zapuściłbym taką brode
Siema wszystkim!
Siemano pierwsza runda carvalho
Carvalho -- murowany epizod w "300"-stu …
dupa tam.
Jednak Pato był zbyt zardzewiały dobre zwycięstwo dla Arantesa.
Całkiem przyjemna dla oka walka. Pierwsza runda -- fajna kulanka, później sporo się działo w stójce.
Czyli tylko 1 na FB jednak.
Teraz zapraszamy na mma-tv.net
eee… lipa Mike Pyle nie walczy na fb
taa ma ktoś link do FX?
Szkoda Pato :/
http://www.ufc.tv/ufc/event/prelims/1046
Tutaj do obejrzenia prelimy z FX wystarczy sie bezpłatnie zalogować na stronie ufc
“not be available in your region” raczej nie z Polski.
Quiquek dobrze prawi. Dobra jakość za darmochę, wystarczy się tylko zarejestrować.
http://coolsport.tv/stream5.html inny stream
wszystko pięknie chodzi, zapewniam
Dzieki
zajebista sprawa z tym streamem od ufc.tv można sobie ustawić z którego narożnika słyszysz audio
quiquek
Dzięki, mogę oglądać dalej galę w playerze UFC za darmo, bardzo fajnie że udostępniają nie tylko jedną walkę na FB ale te z FX też, wreszcie poszli po rozum do głowy że poza stanami ludzie nie mają FX i robi im się 2- godzinną 'dziurę' w transmisji
potwierdzam ufc stronka register jest szybki bezproblemowy z tego co pamietam
a miałem iść spać
ładny nokout w wykonaniu Pyle'a
na ufc.tv jest więcej takich bajerów jak audio z narożników, np. kilka kamer
Wbijać na chat panowie.
http://chat.mmarocks.pl/
Niech Pyle wróci do łysiny bo ta czupryna wyjątkowo niewyjściowa.
haha GLF to samo pomyslalem jak zaczął skakac z nia po ringu
A faktycznie się pospieszyłem.
Zobaczyłem not available i mi się dalej nie chciało sprawdzać, a tu jednak zadziałało.
zapodajcie jakis dzialajacy stream gdzie nie trza sie logowac
http://coolsport.tv/stream5.html
Narazie walki zajebiste
Normalnie działa, nawet moj nick nie byl zarejestrowany na UFC, szok
Dawać kolejną walkę…Pyle piękne kolanko, dlatego tak bardzo je lubię i oglądać i wykonywać
http://coolsport.tv/stream5.html nie dziala :/ macie moze cos innego ???
Szkoda Omigawy, chciałem żeby wygrał…
co ten sędzia odpierdolił?
EDIT:
Przemek, tekst w Twojej sygnaturze powinien brzmieć: "So then I told Kornik / you should punch him with an uppercut"
http://mmafansrock.boardonly.com spróbuj to
http://www.vipbox.tv/watch/27804/1/ufc-142:-preliminaries-live-stream-online.html
tu jest spoko.
Poprzez Ufc'owskie "Will begin shortly" nie widziałem walki poza samym zakończeniem. Dzięki
myślałem, że reklamy, zawodnicy nierozgrzani :-/
ufff. dziala. dzieki Kukul24
Born2kill jak jesteś na ufc.tv to możesz sobie cofnąć do walki, której nie widziałeś. Na dole jest taki czerwony pasek.
Panowie, wystarczy sie zalogowac(trwa minute) i macie prelimsy w HD;)
http://www.ufc.tv/ufc/event/prelims/1046
Z fejsa dany:
Vitor just weighed-in at 205.6 and Rumble Johnson just weighed-in at 211.
Co-main eventu, nie zobaczymy.
Panowie co leci teraz za walka. Dopiero co dołączyłem do żywych.
Teraz to oni mogą sobie ważyć, przecież Johnson miał rano to specjalne ważenie.
Mort, to obaj ponad 20 funtów ponad limit 185;)? Co jest:D
Przewinę, dzięki:)
Gonzaga vs Oliveira.
To pięknie trafiłem. War Gabriel.
To już nie wiem, czy walczą czy nie…
GONZAGAAAAA !!!
Napao bez problemów
dobrze !!! Gonzaga
No widać, że są powyżej limitu 205,ale w rozpisce na stronie jest 185lbs
Gonzaga pokazał Oliveirze, że rekordy nie walczą i chłopaczyna zaliczył pierwszą porażkę.
GONZAGA pieknie doswiadczenie nie lubie jak wielkie byle co chce wkroczyc na salony
Dana White
Yes the Vitor vs. Rumble fight is on, just giving you an update on their weight tonight. Rumble had to weigh 205 till noon today and he did.
co do wczesniejszych nie widze alcantary z lepszymi kondycyjnie zawodnikami , sushi man go zmeczyl
A bylo przypadkiem tak ze o 14 ich czasu Rumble mial wazenie i wlasnie do tej godziny musial zrobic ponizej 205? Wiec teraz to juz chyba bez znaczenia ile wazy
“Yes the Vitor vs. Rumble fight is on, just giving you an update on their weight tonight. Rumble had to weigh 205 till noon today and he did.”
Gonzaga miał wielką przewagę fizyczną, bardzo się to rzucało w oczy. Oliveira albo niech przymasuje albo zbija do półciężkiej, bo wygląda jakby był w stanie. Brawo Gonzaga, dobrze go widzieć znów w UFC.
Gonzaga Ładny powrót.
Panowie a główna kartę gdzie można obejrzeć. Macie już jakieś linki, bo póki co dołączyłem i jadę na linku coolsportu.
Więc tu jest błąd
"Główna karta:
185 lbs.: Vitor Belfort (20-9) vs. Anthony Johnson (10-3)"
Faza na tym UFC, mogę wybrać sobie kamerę, widok, który mnie interesuje, audio też z resztą ;D
glowna tylko orange sport
http://www.premier--streams.net/
link do głównej tylko z tego co pamiętam lubi się rwać ten stream
Leci teraz walka Arantes vs. Carvalho której niewidziałem. Ale w tej Brazylii są kibice
Nie to co hamburgery
a ja mam czas na Alcantary walkę:)
MC się nie przejmuję póki w dzień nie ściągnę, niestety rano wypada praca, więc musiałbym wcale nie spać. Lipa.
http://soccer-live.pl/transmisje.php?id=pozostale zapiszcie sobie soccer-live do streamowcow zawsze daja transmisje z komentarzem janisza i jurasa z orange sport
i standardowo http://www.meczyki.pl/ ale to raczej pilka nozna ale ufc tez pokazuja linki i box czasem
dziękówa za linka do głównej. Jak znajdziecie jakiegoś linka, który nie będzie rwał to wrzucajcie na walla, żebym nie wypieprzył laptopa za okno, jak mi przerwie na Belforciku. Aż, się boję naciskać na tego strasznego , przerywającego linka:) ale dobre i to -- dzięki.
gwardia jak zapodasz sopcasta nie powinno ci przerywac co najwyzej zobaczysz porazke vitora z grubasem ok. minty pozniej hehehehe
Witam panowie
A myslałem że zdąrzę na Gonzage.
http://pl-sport.tv/
tu jest troche streamów do wyboru
http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=140431&part=sports
http://pl-sport.tv/ o 04:00 Główna
Bongos tylko mi tu nie wróż. Grubas za te swoje kłamstwa i oszustwa dostanie pstryczka w nos i się nie podniesie już. Trzeba było owocki i warzywka zasuwać a nie krowy wpier…razem z robertem Burneiką.
mysle dzis vitor przegra ) aldo tez ) ale walki w brazylii to jest cos! musza dac z siebie wszystko!
Stout ma fajną piosenkę (od wczoraj mam na nią zajawkę)
Będzie wojna:)
Stout założył w miedzyczasie czerwony krawat
mini Belfort odziwo daje radę
Wyglądał jak by założył sobie pas z amunicją jak Rambo
Na ksw walka już by została przerwana, bo co ludzie powiedzą…
Na KSW już byśmy czekali na werdykt
211lbs ….
Czas przesiąśc się na TV
Czulem, ze sedziowie przytna w ch..a. :/
ja widziałem wygraną Stouta w 2 i 3 rundzie
http://www.premier--streams.net/
stream w dobrej jakości ale uprzedzam, że może się urwać w najmniej odpowiednim momencie
Ja tam zdziwiony tylko byłęm, że nie podali punktacji…
Nie dziwię się, że dano drugą rundę Brazylijczykowi. Wymian trochę było, wcale Stout nie wyglądał na przeważającego, wręcz kilka tych mocniejszych ciosów to on zgarnął. Pierwsza runda za obalenia, trzecia dla Stouta za drugą część rundy, agresję i ten "nokdałn".
Hehe, gladiator nie zniknął
Siema ludziska
W której rundzie wygra Johnson?
Siema:)
Tu dla zwolenników amerykańskiego komentarza.
http://www.vipbox.tv/en/watch/25182/1/ufc-142:-aldo-vs-mendes-%28rio-de-janeiro,brazil%29-live-stream-online.html
Siema Kaczka
Siema wszystkim
Cześć wszystkim
Dzięki za linka Born. Oby było bez zawieszek.
Tu jakby ktoś szukał, dobra jakość:
http://huckenbusch.dbv.pl/viewpage.php?page_id=68
Ja tam uderzam!! kolega teżxd
Witam Panowie
Kaczka rozpier**liłeś system. Chyba jednak chwilę obejrzę i MC, może w niedzielę jakoś praca będzie spokojniejsza i przeżyje bez snu;D
Wyczuwam pierwszą porażkę Brazylijczyka, od ilu to już walk, na tej i poprzedniej gali…;)
Eeee kozak stream kaczka, dzięki nie dość że po polsku to jeszcze świetna jakość
Szału nie ma…
ja dzisiaj na wyjeździe to mi stream pasuje :p jak bym na chacie siedział to na tv bym wbił
ale tak też dobrze się ogląda
oooooooooo kurwa!!
Nokaut wszechczasów w UFC.
O KURNA
Ooooooo kurrrrrwa.
Nokaut roku!!!
kurwa spadłem z łóżka !!!!!!!!! ryj na dywanie :O
EDIT: Barboza vs. Diaz i tyle w temacie
Świetnie!!!
ooooooooooooooooooooooooo ja Ko roku
o Kur..
nokaut roku już w styczniu ?
ojaaaaa
o kurwa!! Piękny nokaut. Czak Norris by się niepowstydził jak mówił Juras.
Założę fan club Barbozy.
poezja…
anglik sztywny już w locie…
chuck…
No Barboza -- Nate Diaz to by było coś…
o ja pierdole holy shit jak to by Dana powiedział
W sumie niewykluczone. W końcu obaj po wiktoriach
Raczej Silva spokojnie powinien to wygrać
Nom walka prze kozacka by była Diaz-Barboza e\i mogłby Dana dla zwycięzcy title shota dać
Prater zajebista dziara!
EDIT: No to po walce
WOW!!
Erick Silva jak zwykle kilka sekund i załatwia przeciwnika! REWELACJA!
Kilka ciosów ala Klos weszło też
co to było
dobra jest ta gala
ale en Prater wyszedł jakoś bez wiary w siebie to go gościu poskładał
W tył głowy…
Danka dał ciekawe video z ważenia http://bit.ly/vZgvpp
Dyskwalifikacja!
“Nigdy się nie poddawaj”
…OMG!
Fatalna praca sędziego i huj…
czemu yamasaki nie przerwał walki i nie zabrał punktu tylko pokazał koniec walki…
już widzę pociski Dany na sędziego w wywiadach.
Fatalna praca sedziego na maksa!!!!!!!!!!!
Szczerze?Nie wygladalo mi to na pare ciosow w tyl…tyl to jest konkretnie tyl, a nie jakies boczno-tylnie czesci. Fakt, powinno sie patrzec, gdzie sie uderza, no ale…
Widzisz kaczka, w mma WSZYSTKO jest możliwe
Jednak przegrał
Szkoda Silvy bo to mega prospekt a Pater pewnie szybciutko wyleci z UFC. Może będzie sytuacja jak z Jonesem
ja to fest wymysł :p jaki wałek a jak Belfort walił takie cepy w tył głowy Akiyamie to było okej , w ciula zrobił silve
co z gówno sędzia zawalił na całej linii
chyba faktycznie potraktują to jak porażkę Jonesa bo pokazali go przed chwilą:)
Dobra decyzja, to nie pierwszy taki przypadek. Dyskwalifikacja dla przykladu byla potrzebna.
wydaje mi się że jeden cios był w tył głowy, reszta raczej legalna, powinni zmienić na NC bo to krzywdząca decyzja dla Silvy
Mario jakiś zamieszany… Dobra, pewnie jutro rozstrzygną tą zagadkę.
Teraz Palhares!!
Wydaje mi się, że dobra decyzja ale poczekam na głos kogoś mądrzejszego i się nie będę upierał.
A teraz Toquinho…
Pniak pewnie znów coś odpierdoli
Uważam, że powinien być NC. Dziwne, że po nielegalnym kolanie czy ciosie w krocze jest NC, a po ciosach w tył głowy dyskwalifikacja.
na pierwszy rzut oka też myślałem, że w tył głowy także mario miał prawo się pomylić, nobody’s perfect
phalhares by riped of leg!!:)
NC w takich przypadkach jak JJ czy wlasnie ta walka to dobry pomysl, bo wiadomo kto byl lepszy, ale nie mozna tez przyznac wygranej za nielegalne lokcie czy ciosy w tyl glowy.
Stawia ktoś w ogóle na Massenzio?
I kolejna noga wyrwana!
bez niespodzianki
niesamowity gość
Urwał nogę!!!
Haha żadna niespodzianka
Za mocny na starcie.
łłłaaa klasa
anderson będzie klepał
świetnie , jakby go w środku nocy wybudzić to by też taką dzwignie pociągną
zdziwił się ktoś?
zawodowy urywacz nóg
Dlaczego się nie zdziwiłem
co-main event to już chyba w 205lbs jest?
Raczej Vitor tego nie wygra…
Vitor, ubij pączka
WAR Johnson !!
Anthony Johnson by ko tak mysle
Zdziwię się jeśli dojdą do II rundy
Belfort all the day
No i Belfort pokonał bydle z ciężkiej
Jeeest Jesst JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST pogrom!
pięknie ! BRAWO VITOR !!!!!!!!!!!!!!
sprawiedliwości stało się zadość
Brawo Phenom!
JEAH!! Pączuś zjedzony. Wybornie
Brawo Belfort.
Anthony fatalnie się pokazał
Phenomenalnie! Brawo. Ale oczko mu spuchło lekko
Prawidlowo kurna. Nie lubie patalachow, ktorzy takie akcje odwalaja. Bardzo dobrze, ze Belfort wygral.
Jeśli Aldo vs Mendes będzie wyglądać tak jak ostatnie walki Aldo to będzie nudno. Przy takim scenariuszu: Ko of the Night -- Barboza, Submission of the Night -- Pallhares, Fight of the Night -- Belfort vs Johnson (nokaut wisiał cały czas w powietrzu)
i możliwe że teraz Johnson jest na wylocie z UFC…
GSP !!!!!!! GSP !!!!!!! GSP !!!!!!!!!!
pokłony dla belforta i GSP !!!!!!
jak tak dalej pójdzie to o 6 godzinie będziemy już spali
belfort zarobiony dzisiejszego wieczora…
@ up
spać nie….
godzinę temu zaczęły się derby los angeles: clipps- lakers, więc niech aldo wygra w 1 rundzie…
Jeżeli dojdzie do walki Silva-Sonnen w Brazyli, to sędzia będzie pewnie szybko podnosił walkę do stójki. Sonnen nie wyleży decyzji
Beflort powinnien byc 3-5 w rankingu średniej
Mendes decyzją teraz!
ALDO to inna galaktyka swiat mi sie zwali na glowe ??????
O KURWA! :OO
ooooooooooooooooooooooo WOW!!!! KONIEC
JA PIER-DO-LE!!!!!!!!!!!!!!!!!
EDIT: Jestem pewien, że będą dwa bonusy za nokaut wieczoru
hahahaahahha.. gdzie on pobiegl
WOW!!!
o kurwa mać!! Jaka gala. nie mam pytaań!
A niemówiłem
wtf ?!! o ja pierdole oO
Ja jebie co tam sie stalo, co tam sie dzieje?
ALDO i tyle w temacie
Publiczność oszalała XD
Na rozpiskę ktos narzekał?
Dobrze, że Venom nie miał racji z tymi kolanami Aldo.
ale bomba!!!!!!!!!!
następne ufc na maracanie!!!!!!!!!!!!!
Fenomenalny zawodnik ,który potrafi załatwic zapaśnika kolanem w kilka sekund
coz GSP , ALDO , JONES , ANDERSON dziekuje reszta druga liga
Ale to była gala. Wszystkie walki głównej karty i ME nie trwały nawet 25 min:)
ALDO !!!!!!!!!!!
Rewelacyjna gala. W sumie bez większych niespodzianek. NArka Panowie
A miałem nie oglądać tej gali na żywo. Hehe. Dzięki kaczka za linka, pierwszy raz się zdarzyło by podczas oglądania ani razu się nie przycieło
A teraz dobranoc! JOŁ
Silva-Sonnen na Maracanie jak najbardziej. 100 000 miejsc zapełnią!
gala 8/10
Pięknie!!! Gala fenomenalna
5:0
Podsumowując- najlepsza gala UFC w tym roku
, a na poważnie to jak dla mnie ten Main Card przebił każdy z ubiegłego roku. Teraz do spania… paka
Wszytkie walki:
http://www.fightvideomma.com/
szalona gala tak samo jak szaleni są Brazylijczycy
maksymalny poziom emocji
Gonzaga w dobrym stylu wrócił, ale Ednaldo pokazał się strasznie lamersko
Piekna gala ladnie nam sie zaczol ten rok w UFC oby tak dalej.
w obecnym stanie napewno zapełniliby Maracane;]
Fenomenalna glowna karta -- wszystkie walki skonczone przed czasem i to jak
Nokauty Barbozy i Aldo warte zarwanej nocki !!
Gala jak zwykle zajebista.. MMA to najbardziej widowiskowy sport na swiecie. Dla mnie w tej chwili UFC to symbol MMA, atmosfera jest zajebista czy to w USA czy Kanadzie czy Brazylii….
Dlatego chce naprawde szczerze i serdecznie podziekowac wam za te zagraniczne streamy , bo nic nie mam do p. Janisza moze to dobry czlowiek ,ale kurwa mac na boga pierdolic w trakcie wywiadow Rogana lub podczas wejsc zawodnikow(kiedy to relizatorzy specjalnie podgłasniaja zeby widz mogł poczuc atmosfere wejscia i ryk tłumu uslyszec) to SWIETOKRADZTWO…
Niech albo sie zamkna podczas wywiadow, bo przeciez kazdy na jako takim poziomie angola zna ze skuma albo jak juz chca to niech tlumacza ,a nie pierdola o dupie i jakis innych sprawach…
Kocham UFC i wierze ze moglibysmy miec w Pl koment gdzie wywiady sie po prostu tlumaczy ,a podczas poczatku wejscia jak tlum ryczy ,muza gra i czlowiekowi ciary po plecach jada po prostu jak reszta nie pieprzyc jakichs głupot
Dziekuje ze kiedy nie pojdzie mi sopcast albo inne to moge zawsze wejsc na MMArocks i sobie obejrzec ….wklejajacie zawsze pamietajcie tez dla lubiacych orginalna wersje:):)
teraz pytanie czy Johnson obudzi sie jutro w UFC czy obudzi go telefon z Bellatora
Było bardzo ciężko ale Vitor wygrał,śmię twierdzić że to była najbardziej trudna walka w jego życiu i chyba jedna z najważniejszych,było widać że te bydle Johnson chce go za wszelką cene ubić ,lecz szczęście było po stronie Belforta!
rozpiska jakos nie powalala ale wyszlo z tego mega widowisko!!!
Brak slow …………..
Gala Kozak !!!
$65,000 Bonuses:
Fight of the Night: Edson Barboza vs. Terry Etim
Submission of the Night: Rousimar Palhares
Knockout of the Night: Edson Barboza
Bylem pewny ze submission of the night dostanie Vitor.
“We are probably going to cut Anthony Johnson,” White said.
Ktoś wczoraj pisał o kolanie ze strony Aldo w głowę nurkującego Mendesa… I przy okazji zamknął usta krytykom
A Brazylia okazała się kolejny raz magicznym miejscem, gdzie wygrywają (prawie) wszyscy Brazylijczycy…
Gala świetna tak jak każdy tutaj pisze, ale dla mnie najpiekniejszym momentem tej gali bylo wybiegniecie z octagonu w tlum ludzi Jose Aldo. Wzruszylem sie jak dzieciak ogladajacy Króla Lwa. Brazylia to prawdziwa kolebka MMA, oni kochaja ten sport a zawodnicy sa ich bohaterami. Podobnie do ALdo miala sie sytuacja po wygranej walce Noguiery.
KO of the night oczywiscie dla Barbozy, ale nokaut Aldo takze nalezal do tych z gornej polki i pewnie gdyby nie jego rodak to Jose dostalby te nagrode.
Sub of the night oczywiscie Palhares. Kazdy wie co on zrobi ale nie mozna tego uniknac. Koles z tymi dzwigniami na nogi jest poprostu niemozliwy.
Wracajac do Barbozy widze w nim talent, podobnie walczy do ALdo. Bazuje na stojce i ma dobra obrone przed obaleniami. Etim pewnie jeszcze spi
panowie dlaczego nie zmienjaja wyniku silvy z praterem
Witam wszystkich po bardzo udanej gali.
Jestem pod wrażeniem pojedynków. Mianowicie nie wiem czy się ze mną zgodzicie ale Aldo zrobił niesamowitą formę. Nie wiem czy to tylko moje wrażenie ale zdaje się na ostatnich dwóch ważeniach sprawiał wrażenie dość wycieńczonego natomiast podczas tego ważenia zmieniłem zdanie dotyczące zwycięzcy tego pojedynku. Przed walką nie doceniając TDD Aldo, stawiałem na decyzję dla Mendesa, natomiast patrząc na zachowanie i prezencję Aldo na wadze wydawało mi się że jest w lepszej dyspozycji niż z Florianem i Hominickiem.
Druga sprawa to Palhares, nigdy nie trenowałem sztuk walki ale to co on wyczynia ze swoim BJJ to jest niesamowite. Może wypowie się ktoś kto trenuje, ale chyba nie jest łatwo o sytuację kiedy przed walką zakładamy dzięki jakiej technice wygramy. Nie chcę tu oczywiście mówić, że Rousimar tak robi, ale jego regularność w skrętówkach jest niesamowita. Interesuję się mma już kilka lat, jednak też jako osoba bez prawdziwego kontaktu nie chcę mędrkować ale wydaje mi się, że Palhares to jest spokojnie TOP 3 Bjj w mma biorąc pod uwagę największe organizacje.
Oczywiście Barboza niesamowite KO też godne podkreślenia.
Jeżeli chodzi o Co-Main Event to mieszane uczucia. Początkowo byłem za Jonhsonem jednak po zamieszaniu z wagą nie kibicowałem nikomu w tej walce. Natomiast nie wiem czy zwróciliście uwagę (ale chyba tak bo nawet sędzia to zasygnalizował zdaje się), że Belfort po raz kolejny uderzał/uderzył w tył głowy.
Pozdrawiam wszystkich Rocksów i życzę miłej zabawy w Warszawie podczas konwentu.
Swoją drogą miałem ostatnio okazję poznać całkiem przypadkowo chłopaków z Lutadores Opole w klubie we Wrocławiu. Pozdrawiam całe Lutadores i waszego trenera Damiana. Rozjedziecie Hayes’a
nie wiem czemu wszyscy tak gnębią tego Johnsona, on nie zrobił tej wagi ze względów zdrowotnych ( lekarz UFC może potwierdzić) to chyba lepiej, że przekroczył wage niż w ogole miał nie walczyć.
Rogan też mnie wkurwił, tak do końca niewiadomo czy należało się DQ Silvie a on już publicznie zgnoił Yamasakiego co gorsza White też to popiera
Ja myslalem ze fight of the night przypadnie Belfort vs Johnson bo to chyba jedyna walka która nie była tak jednostronna, z resztą sie zgadzam
http://mmajunkie.com/news/26983/ufc-open-to-erick-silva-appeal-dana-white-points-to-need-for-instant-replay.mma
Dlatego ja kibicowałem Rumble, każdy go tak jechał przesadnie.
@noodles
Czy nie uważasz że problemy Jonhsona mogły wynikać z faktu, że chciał gubić bardzo dużo wagi w bardzo krótkim czasie? Intuicja podpowiada mi, że jest to możliwe, natomiast nie jestem w stanie tego oprzeć o jakąkolwiek wiedze z tej dziedziny.
Pozdrawiam
Bardzo dobra gala,walki mogly sie podobac.
Jak ktoś chce zassać cała gale to proszę
http://bitshare.com/files/wre4pa93/ufc142Part1.rar.html
http://bitshare.com/files/mpr4fxmo/ufc142Part2.rar.html
Ach! Ta magia Brazylii:) Main Card fenomalny, a nokauty Barbozy i Aldo oraz poddanie Palharesa poezja po prostu. Następna brazylijska gala jest podobno planowana na czerwiec w Sao Paulo. Miał Pająk walczyć, ale nie wiem czy przez tą kontuzję plany nie ulegną zmianie.
różnica wag Belforta i Jhonsona w czasie walki to tylko 6 funtów, co jednak nie zmienia faktu, że odwodnienie organizmu o 9kg na dzień przed walką nie jest dobre…
To ważenie było o ok 17 czasu lokalnego, a wnioskując p oformie Rumble zrzucał do tego ważenia, więc ta różnica była dużo większa co z reszta było widać gołym okiem. Johnson miał sporo więcej niż limit półciężkiej.
no sytuacja z Johnsonem wyszlo jak wyszlo bo mial juz chyba 186-187lbs ale lekarze stwierdzili ze jak zaraz nie nawodni organizmu to poprostu padnie i pojedzie do szpitala, widac bylo w wlace ze Johnson ostro byl oslabiony ta cala sytuacja bo pod koniec walki juz poprostu nie mial sily sie bronic
wyrzucac go wg mnie torche pochopna decyzja, na miejscu Dany bym mu powiedzial ze albo robi teraz wage co do funta albo przechodzi wage wyzej zeby sie tak nie meczyl z tym scinaniem skoro poza walka wazy kolo 230lbs…
Ja jebie, taka gala i akurat nie mogłem oglądać
Cóż, zostaje mi ściągnąć i obejrzeć po fakcie
anthony johnson poza UFC. Trzeba go zestawic z Mamedem i sprawdzic rzeczywiste mozliwosci czeczena !
Podzielam zdanie kiler’a, Johnson to zbyt widowiskowy i zdolny fighter żeby go wyrzucać, zabawne są sytuacje, w których White wyrzuca zawodnika, a następnie przywraca. Mam oczywiście na myśli złe zachowanie a nie bilans walk. Ostatnio czytałem na jednym z portali, że możliwe że Daley wróci do UFC ;/ Wydaje mi się, że w tego typu decyzjach trzeba być stanowczym, ale nie pochopnym.
@malinowsky
masz racje Anthony mógł zrzucać wagę do tego ważenia, tego nei brałem pod uwagę, jak wiemy Dana poinformował zawodników, że będą ważeni kilka h przed walką
@kiler
, a to że wyleciał z UFC to już pewne?
Tak więc dla Jhonson’a jedynie waga półcieżka, zastanawia mnie dlaczego wcześniej zrzucał do 77 a teraz nie mógł do 84, przesadził troche z węglami chyba
Dopiero teraz oglądam gale i puki co mogę powiedzieć tylko tyle, Vitor dziękuje!!!
Jose Aldo to megakot, to KO i wybiegnięcie w tłum kibiców zrobiło na mnie duże wrażenie. Chłopak ma dopiero 25 lat i nie widzę dla niego w tej wadze przeciwnika w tej chwili.
http://www.youtube.com/watch?v=tZQoqCUBdiI
Gala fenomenalna. Teraz czekam na kolejny wywiad “Centuriona” Sikońskiego, w związku z decyzją w walce Silva vs Prater
DDD
Aldo -- koszmar ochrony
A na serio załatwił Mendeza na sztywno. Brawa.
Aha i jeszcze Edson "Chuck Norris" Barboza -- KO roku
Baaaardzo wysoko postawiona poprzeczka dla kolejnych KO w tym roku 
“I’m happy, healthy, white and moderately wealthy.” -- Forrest Griffin
“He told me to go kill the guy. I was so happy.” -- Diego Brandao po spotkaniu z Wandereliem Silvą.
Aldo nic sobie nie zrobił z zapasów Mendesa. Jak dla mnie nie ma dla niego w tej chwili przeciwników w tej wadze. Mendes był najpoważniejszym kandydatem a widzimy jak się skończyło. Miałem wrażenie że Mendes po kilku nieudanych próbach sprowadzenia tak jakby się delikatnie wystraszył i spuścił z tonu. Wtedy już wiedziałem że jego porażka wisi w powietrzu.
Belfort zrobił to co miał zrobić czyli udusił wykończonego robieniem wagi Johnsona.
Palhares kolejna skrętówka. Jego parter jest magiczny.
Gonzaga udany powrót, widać było przewagę siły, rzucał Oliveirą jak szmacianą lalką.
No i na koniec największe cudo gali czyli obrotówka Barbozy. Coś pięknego. Żeby Mamed strzelał obrotówkami z taką celnością
Gala jak najbardziej na plus, no i ta brazylijska atmosfera
nie czytałem wszystkich komentarzy ale zapewne już ktoś napisł (napisze) że Aldo powinien przejśc do LW więc ja odrazu mówię stanowcze NIE! lekka UFC jest obecnie przeładowana a ja chcę obejrzeć Aldo z Hiokim, Poirierem czy Zombim
dla Barbozy dobrym przeciwnikiem byłby Donald Cerrone.
Cerrone po porażce, ale za to Barboza miałby w końcu okazję sprawdzić sie z kimś z najwyższej półki w dywizji.
Super gala, teraz czekam na Werduma !
GSP91No Gravatar Johnson nie robił wagi człowieku, przed walką ważył ponad 211 lbs czyli 95 kilo ponad
ja nie wiem czemu Vitor tak ryzykował walcząc w nienaturalnej wadze,choć sam przytył bo musiał przynajmniej troche nie wyszło mu to na dobre za bardzo bo przygotowywał sie i trenował w sredniej do 84 kg ,a tu raptem musiał nabrać masy z 5 kg co na pewno sie odbiło trochę na nim
Co by nie mówić Brazylijczycy to są dobre świry
Gala bardzo udana, UFC z wysokiego C rozpoczyna rok 2012. Cieszy liczba skończeń. Obrona Aldo przed obaleniami -- klękajcie narody świata, nic tylko podziwiać.
Jak to dlaczego? Gala w jego ojczyźnie, gloryfikacja pieniężna i ogromny wysiłek jaki włożył w treningi -- to miałoby się zmarnować, bo jakiś koleś nie zrobił wagi? Nie interesuje mnie to, że z powodu zdrowotnego aspektu. Gdyby tyle nie zrzucał, to lekarze by nie interweniowali. Proste.
Oglądnąłem na żywca kartę główną + 2 walki z prelimsów. Wszystkie były po prostu super! Na początku trochę Barboza się powoli rozkręcał, ale jak sie rozkręcił -- efekt wszyscy znają
Nie będę się zbytnio rozpisywał o przebiegu tych 7 walk i oceniał zawodników.Zamiast tego wrzucę podsumowanie w gifach:
Świetna gala, świetne walki, świetny klimat. Najpierw kapitalne kopnięcie Barbozy, piękne poddanie Palharesa, potem Belfort poradził sobie dosyć łatwo z niepoważnym Johnsonem, a na koniec świetna forma Aldo i efektowne skończenie Mendesa. Mam nadzieję że gale w Brazylii będą się odbywały przynajmniej 2 razy w roku. Świetna atmosfera. Szkoda że Kosimazaki dał dupy, ja tam widziałem góra 2 uderzenia w tył głowy. Chciałbym by UFC zmieniło tą decyzję. W kolejnych walkach Barboze ustawiłbym z kimś poważniejszym może zwycięzca walki Guillard vs Miller, Palharesowi Okamiego lub Maię, Belfortowi dałbym Bispinga
Nie mam natomiast pomysłów co dalej z Aldo, może gdyby Cruz przeszedł kategorię wyżej. To byłaby ciekawa walka.
Po takiej walce Vitor nabrał pewności siebie,przeciwnik to była istna bestia z wiekszym zasięgiem i wzrostem i wyższej wadze,to był ekstremalny sprawdzian dla Vitora ,wątpie że jest drugi taki silny zawodnik w średniej jak Johnson.Udało sie Vitor wygrał,trzymałem kciuki jak nigdy,to była najcięższa walka w życiu Vitora na bank,już widać że psyhika Brazylijczyka bardzo sie poprawiła,to juz inny zawodnik co kiedyś i zdecydowanie lepszy ma gameplan
Maynard jednak nie przesadzał z tymi zapasami Aldo, solidna wygrana.
UFC też dobrze zrobiło dając Jose na ME w Brazylii, bo jak narazie w USA ta kategoria wagowa nie jest aż tak wypromowana -- po tej walce Aldo i wcześniejszych Cruza szybko to się zmieni.
Ciekawe kogo dostanie teraz Palhares , myślę że Stanna jeżeli wygra i później walka o titleshota z wygranym Belfort/Silva. .
Co do przeciwnika dla Aldo to nie widzę narazie nikogo z kim mógłby przegrac -- chyba,że Edgar przegra i zejdzie niżel, albo brazylijczyk nie będzie mógł już ścinać więcej i pojdzie do 70kg.
Jak to dla czego ludzie się Johnsona czepiają?! Gdyby nie ścinał tak ostro przed samą galą tylko sobie to rozłożył po ludzku to by żadnego “powodu zdrowotnego” nie było. Nie rozchorował się przez jakiegoś wirusa, ani nic innego tylko pokpił sprawę i spieprzył robienie wagi. Dlatego się czepiają ludzie.
Mobius s kąd masz informacje ze Johnson scinał wage ,ja wiem że jeszcze przytył z 197 do 211 lbs,kawał z niego drania bez szacunku do przeciwnika
Aldo mówił,że nie planuje przechodzić wyżej
i ma szczęscie że wogóle Vitor sie zgodził walczyć z nim bo 211 lbs to nawet wiecej niż Jones w pół ciężkiej waży
http://mmajunkie.com/news/26982/anthony-johnson-released-from-ufc.mma
Rumble wyleciał z UFC…
Już tylko niecała godzina do gali UFC 142 na orange sport. W końcu obejrzę te sławne walki z main cardu
Mówiłem, że będą żałować Ci co nei oglądali
Nigdy nie przepadalem za Johnsonem, a do tego te problemy z wagą… Muszę jednak przyznać, że sedzia troche za szybko podnosił walkę do góry, mógł mu dać troche więcej czasu. Za drugim razem to chyba nawet 20 sekund nie dostał. Sonnen jak będzie walczył z Andersonem na takich zasadach to też mu sukcesu nie wróże…
Yamasaki zjebal z tym DQ Silvy. Nie takie juz ciosy byly w UFC i bylo ok a tu nawet jednoznacznie nie bil w tył tylko w bok, tak jak uwaza Rogan. Glupi przyklad podobnej sytuacji. Walka Carwin-Mir, z punktu widzenia kitajca jak by tam sedziowal tez mozliwe ze bylaby DQ Carwina ;] To tylko moje spostrzezenia dodatkowo wywolane po czesci tez wspanialym Haze`em jakiego mialem przed chwila okazje spalic:)
Bardzo dobrze, że go zwolnili. Albo się jest profesjonalistą, albo chamem, który trzeci raz nie umie sobie poradzić z wagą, a mimo to próbuje dalej to robić. Na dodatek koleś na ważeniu ledwo nie wylądował w szpitalu przez swoją zajebistą taktykę i lekarze musieli go ratować płynami. Ale tak, to LEKARZY wina, że reagowali widząc ledwo trzymającego się na nogach Antoniego.
Vitor Belfort -> Gadasz bzdury. Johnson po dwóch minutach walki nie miał siły na nic. Teoretycznie więc przeciwnik Vitora był groźny tylko przez 2-3 minuty. Żaden to więc EKSTREMALNIE niebezpieczny test. Ścinanie wagi Antka obróciło się przeciwko niemu.
EvangelistaNo I dobrze ze go zwolnili bo albo Johnson trzyma sie pewnych zasad albo do widzenia,to było bardzo nie profesjonalne z jego strony ale mi sie wydaje ze celowe od samego początku.Anthony faktycznie był bardzo grozny przez 3 minuty ale tu zimna krew Belforta wygrała
Przecież ja nie pisałem o sytuacji przed samą walką. Wtedy to wiadomo było, że nie będzie zrzucać skoro przed ważeniem mało nie zszedł. A problemy "zdrowotne" raczej nie wzięły mu się z nadmiaru grzanek na śniadanie.
Dawać go Mamedowi!
Ha, pierwszy.
lepiej błachowiczowi, zeby nie mial takich problemow z waga
Ta i w walce z Mamedem przekroczy limit o 10 kg
Zaczęła się transmisja main cardu na Orange Sport. No ciekawe kto wygra
Palhares vs Maia chętnie bym zobaczył .
gala była zajebista
Od dawna czekam na tę walkę. Tak samo na starcie Pniaka z Jacare, jednak z wiadomych przyczyn jest to obecnie nierealne. W obu przypadkach stawiam na przeciwników Palharesa.
@kaczka itp.
ja dalbym glowe, ze slyszalem o nabieraniu miesni przez Aldo zeby isc do LW.
Za Johnsonem nie bede plakac.. jak sie spartaczy sprawe to sie przeprasza, a nie smieje na wazeniu i czepia fanow na facebooku.
Belfort skroil mu kase, kazal sie odwodnic, zadusil, a na koniec wywalil z roboty
Drugi
Palhares musi dostać jakiegoś kota teraz, nie ma bata. Chcialbym zeby dostał titleshota w końcu. Szkoda tej przegranej z Marquartdem na własne życzenie, a jak spojrzymy to przegrał tylko z Hendo w swojej drugiej walce UFC ( a tez zlapał noge Dana, ale jakim cudem mu się udało uciec to nie wiem)
na dniach zostaną podane zarobki tej gali ? jestem ciekaw ile zarabia killer Aldo ;]
Rosumiar Pallhares vs zwycięzca Briann Stann -- Alessio Sakara
Donald Cerrone vs Terry Etim
Edson Barboza vs Danny Castillo
Erick Silva vs Sean Pierson (bądźmy szczerzy, wygrał to. Mimo DQ niech klasa przeciwników idzie w góre)
Carlo Prater vs Seth Baczyński
Jose Aldo vs Korean Zombie (zabiłbym aby to zobaczyć)
@Vitor Belfort, trochę Cię chyba emocje ponoszą, bo strasznie mieszasz. Belfort wcale nie przybrał magicznie na wadze ze wzgledu na Johnsona. On REGULARNIE ścina 20 funtów do walki i ZAWSZE wnosi do klatki w granicach 93kg. Johnson natomiast, owszem, ścinał wagę i był o krok od jej zrobienia w dniu ważenia, jednak jakiś czas przed ważeniem musiał spowrotem się nawodnić, żeby nie jechać do szpitala. Potem jeszcze musiał utrzymać jako tako wagę do południa dnia następnego. Mówinie, że nie robił wcale wagi to bzdura, bo robił ją prawie w razy. Oczywiście nie zmienia to faktu, że to wszystko jego wina i jego błędy w procesie robienia wagi.
Malinowsky jeżeli pojawisz się na konwencie masz u mnie piwo
Wczoraj mi się internet zaciął na początku karty głównej, ale już niedługo sobie wszytsko nadrobię. Dzięki.
przed chwilą obejrzałem galę …
KO roku już na pierwszej gali
No to ładnie rozpoczynamy 2012 r. ! czekamy na więcej
Jak ktoś chce na przyszłość solidnego linka z ESPN do Main Card’ów to polecam tego. Nie wiesza się, jest pewny i jest niezłej jakości —> magictv.co
W wywiadzie po walce Belfort mowil, ze scinal 25 funtow do tej walki.
W nocy byłem w trasie, nie znam wyników gali a chciałbym zobaczyć przynajmniej walkę Aldo a przede wszystkim Belforta. Przeglądałem w szybkim tempie cohones by nie doczytać wyników, które popsułyby mi oglądanie w/w walk. Nie znalazłem jednak żadnych linków czy wklejonych filmów. Nie było, czy za szybko przeglądałem. Pomożecie?
http://www.fightvideomma.com/2012/01/jose-aldo-vs-chad-mendes-fight-video.html
Kalogero: http://www.mma-core.com/
Serdeczne dzięki Panowie!
Zabieram się za nadrabianie zaległości!
Kalogero, polecam zassać całą galę, bo poza walkami też się sporo działo!
Dzięki za linki, wróciłem z imprezy ok. 6 i nie zdążyłem na Aldo i Vitora
Dzięki za radę, całą galę też ściągam ( z linku Malynowskiego ) ale to trwać będzie koło 2 godzin jeszcze
Ciekawe rzeczy się działy po walce Aldo, może też ściagnę całą, o ile znajdę czas na obejrzenie
ja sie ciesze ze rumble odpadl,zachowal sie mega nieprofesjonalnie
Strasznie się cieszę ze zwycięstwa Vitora! Nie rozumiem jedynie skąd ta tendencja do tak szybkiego podnoszenia walki do stójki ? Ktoś coś o tym mówił, poruszał wśród tych dwustu komentarzy? Bo przecież na ksw niejeden ma o to pretensję a w tej walce bardzo rzucało się to w oczy.
Aldo -- dzikus! No i mały cwaniaczek. Mocno złapał się siatki na kilkanaście sekund przed swoim pięknym ko
Ja chciałbym po tej gali zobaczyć takie pojedynki
Aldo vs Korean Zombie, Belfort vs Wand, Palhares vs Belcher, Erick Silva vs Pyle, Barboza vs Gomi/Sotiropoulos, Gonzaga vs Barry/Morecraft, Alcantara vs Swanson/Roop
Szkoda mi Wanda, ciekawe czy walka z Belfortem bedzie ostatnia w jego karierze.
Nie podobało mi się, że Aldo podczas obalenia złapał się siatki, no i to podnoszenie walki Belforta z Johnsonem do stójki -- za szybko, chociaż i tak wygrałby Vitor, jak nie przez suba, to przez nokaut.
I Stout moim zdaniem powinien wygrać, punktowałem 29-28 dla niego, a gdyby walka trwała 30 sekund dłużej to wygrałby przez TKO.
Palhares ekspert, Gonzaga też ładnie skończył przeciwnika. Bardzo fajna gala!
Nie przesadzajcie, odruchowo złapał się siatki, został upomniany i więcej tego nie powtórzył, każdemu może się zdarzyć. Ciekawa sytuacja po walce, Aldo wbiega w tłum, cała sala w radości, nagle Jose podnosi do góry jakąś flagę i już nie ma tej jedności
, Chyba, że była to reakcja na ochronę ?
Jak ktoś chce szybko pobrać galę to: thepiratebay.org.
Kim był starszy gość, który wyściskał się z Vitorem?
Ta flaga to flaga brazylijskiego klubu piłkarskiego -- Flamengo (oni są z Rio). Po krótkiej wizycie na google można uściślić, że jest to flaga Torcida Jovem, grupy fanatyków Flamengo.
!kick&ban Meru
No jeśli to prawda to będzie mega wydarzenie:)
Nie mogłem oglądać gali, ale zaraz sobie ściągne. Widziałem Belforta,Aldo i ten amazing KO Barbozy. Aldo jeden z moich ulubionych zawodników wygrał przepięknie !!! Widać zawsze ma świetną taktykę na każdego(szczególnie na zapaśników), a jego timing to jest po prostu nie do opisania. BRAWO JOSE !!! i plus na ten wylot do fanów, dobry świrek
p.s Danuta trzymamy cie za słowo
Nie kminie was, gnoicie Johnsona, a powiedzcie mi, który zawodnik sobie 'rozkłada' zbijanie wagi? Niektórzy zbijają nawet po 20kg, przy czym dzien czy dwa przed walką ważą 10 kg za dużo. Wystarczy spojrzeć na Irokeza. A Johnson dzień przed ważeniem obudził się i nie mógł ruszać nogami, dlatego lekarze UFC kazali mu się nawodnić.
ajjj piekna gala,bylo wszystko !! emocje,nokauty, kontrowersje , poddania ii Jose Aldo!
@Mort
Z tego co wiem to Irokez zostawia sobie 6-7kg na ostatnie 3 dni, a nie na ostatni dzień.
Gala na 10 z plusem, jak się tak zaczyna rok to już się boję jak się skończy
, świetne walki, fajne wyniki, piękne zakończenia…szkoda Silvy ale znając Danę zmienią wynik na NC jurto lub za pare dni..oby więcej takich gal
Dana nie zmieni wyniku, bo nie ma takich kompetencji.
http://www.youtube.com/watch?v=R2SMtaYlHeM
W Rio nie ma komisji stanowej więc może Dana mieć takie kompetencje Tens. Ale moge się mylić.
Mort… każdy??? Tak jak napisał Sebbeks o Irokezie chociażby, który sobie zostawia określoną, REALNĄ ilość kg do zrzucenia w określonym czasie. Vitor do tej walki też zbijał 25 funtów, tylko, że nie jest idiotą, który chce to wszystko w 1 czy 2 dni zrzucić.
Załamują mnie naprawdę teksty, o tym, że lekarz UFC mu kazał… nosz kur..a a co miał idiocie powiedzieć, żeby dalej zbijał? To nie porady lekarza go doprowadziły do takiego stanu. Jak już Johnson spartolił zbijanie i się zajechał to lekarz nie mógł zrobić nic innego jak zabronić mu dalszego ścinania. I używanie lekarza jako wymówki jest dla mnie co najmniej dziwne.
@Mobius
Ale UFC wiedziało co się kroi, więc mieli szansę na szybką zmianę zawodnika (kogoś by załatwili) więc po częsci też sa sobie winni tego zamieszania, jasne zawodnik spieprzył sprawę ale to nie jest tak ze na wazeniu się wszyscy o tym dowiadują nagle.
Aldo vs Mendes HD:
http://www.fuel.tv/ufc/videos/#!/ufc-on-fuel-tv/ufc_142_aldo_v_mendes_hd
niestety Mort ma racje, sytuacja taka byla i z Irokezem i z Materla gdzie na dzien przed walka mieli cos kolo 10kg do zrzucenia, byl nawet konkurs na ten temat na grappler info. Gdyby zawalili w taki sposob wage to ocenilbym ich tak samo jak Johnsona.
Wielu zawodnikow zostawia wage na ostatnia chwile ale to ich ryzyko ktore ewentualnie przyplaca tak jak Rumble. Za wage zabiera sie juz w okresie przygotowawczym.
malinowsky Ty tak na serio mówisz? UFC po części winne temu? Korporacja Zuffa płaci zawodnikowi za występ, daje bonusy, ubezpiecza w trakcie gali i poza eventami. I to UFC jest PO CZĘŚCI winne, że zawodnik nie wypełnił tego co ma w kontrakcie? Czyli jak dam dupy pracując w banku pomylę się, to jest to wina banku, bo wiedział, że jestem niekompetentny, a mimo to nie reagował? Stary kwestia jest taka, że on teoretycznie zrobiłby wagę, bo brakowało mu bardzo niewiele, jednak w takim stanie chciał to osiągnąć, że osłabiło to lekarzy, którzy go widzieli zmuszając dla jego zdrowia, by wziął płyny.
Na dodatek występ był co-main eventem na gali w obcym kraju, który teoretycznie będzie nowym kierunkiem ekspansji UFC. Nie da się więc zmienić przeciwnika nie wkurzając tym kibiców i nie zaburzając organizacji gali. Mieli oczywiście zastępstwo bo zawsze mają. Jednak nic nie zapowiadało katastrofy, a przecież nie mogą kontrolować zawodnika cały czas. Zmiana jak zostały trzy dni do gali jest niemożliwa. Proszę wiec nie pisz już, że to wina po części organizacji tak jak Antka, bo to nie jest prawda. Zawalił. Nie umiał ZDROWO tej wagi zrzucić, więc ingerencja była wskazana i potrzebna. 100 % jego wina.
Ale z czym ma rację? Czy Irokez albo Materla kiedykolwiek wnieśli na wagę ponad 5 kg więcej? Nie ważne kto ile sobie zostawia na ostatni dzień. Jeden organizm jest w stanie znieść -10kg w jeden dzień inny nie. Irokez może sobie nawet i 30kg zrzucać dopóki będzie miał odpowiednią wagę na ważeniu. A Johnson odwalił taką akcję już 3 raz. Tak jak napisał Evangelista. Nie widzę tu żadnego usprawiedliwienia dla niego. UFC to nie przedszkole, żeby nańczyć zawodników i sprawdzać czy aby na pewno robią zdrową kupkę i jedzą dużo witamin.
Racja, dodatkowo przy podpisywaniu nowego kontraktu powinni zmusić go do bicia się w 205, skoro nie potrafi robić wagi.
nie chodzi o niańczenie ale o wykrywanie potencjalnego ryzyka. jak by to była walka wieczoru t by uwalił całą gale dlatego nie dziwie się ze go wywalili. UFC wie co i jak ma robić a z tej sytuacji maja nauczkę która najbardziej bolesna bedzie dla johnsona ale dobrze mu tak. Zdrowie zdrowiem ale to nie pierwszy raz i taki niesmak już pozostanie.
http://deadspin.com/5876227/
Johnson się popisał nie ma co poleciał w kulki po całosci, dostał największą walke w karierze i takie coś .
Waga jaką osiagnoł walcząc w middleweight to pewnie 220 -zwolnienie zasadne.Co do zestawienia go z Mamedem to niech się niektórzy nie wygłupiają.
Dobrze ,że Vitor szybko to skończył bo nie wiadomo co by sedziowie powiedzieli w przerwie na to opuchnięte oko.
Barboza w swoim stylu tylko ,że w tym przypadku zabójczo celnie.
Fajny powrót Gonzagi.
Aldo vel kolano na zapaśników .
Johnson wniósł dokładnie 211lbs do klatki, a Belfort 206lbs.
Swoją drogą, nie wiem czy niektórzy się tak bulwersują, bo Johnson faktycznie pokpił sprawę na ważeniu czy tym ile faktycznie wniósł tej wagi do klatki. Nawet gdyby udało mu się zrobić poprawnie wagę to dalej ważyłby te 211 funtów podczas pojedynku. Gdyby ujawniali zawsze ile zawodnicy wnoszą do walki dzień po ważeniu to dopiero by były bulwersy.
Z innej beczki.
Czy kogoś poza mną irytowała brazylijska publiczność? Jej szowinizm i brak szacunku dla przyjezdnych zawodników? Przyznam szczerze, że takiego zachowania publiki nie uświadczy się nawet u nas na wsi w Warszawie. Toż to nawet faszyzujący finowie po wygranych walkach dostawali owacje.
Dlatego też:
1) wybitnie ucieszyła mnie wygrana w dobrym stylu Mikea Pyle`a z Ricardo Funchem i zachowanie Amerykanina po walce
2) nie cieszę się na myśl o nadchodzącej gali Sao Paulo (nie sądziłem, że kiedyś napiszę coś takieo).
takie zachowanie brazylijskiej publiki to norma na UFC134 też tak było walka Johnsona z Belfortem przebiegła tak jak obstawiałem ale jednak zdziwiło mnie że to akurat Johnson przekroczył wage przeceirz wcześniej dawał rade w 170lbs więc jak nie mógł zrobić wyższej? najwyraźniej efekt jojo to nie mit
i dlatego taki przeskok miał. Równierz cieszę się z powrotu Gonzagi teraz bym chciał go zobaczyć z Arlovskim albo Sylvią
Dwie kwestie:
1. Ciesząc się ze zwycięstwa Aldo dostał od kogoś jakąś czerwono-czarną flagę, którą chwilę pomachał a potem odrzucił, słychać było wtedy gwizdy części widzów. Ktoś wie ocb?
2. Jakie kroki Waszym zdaniem może podjąć UFC w sprawie błędu Yamasakiego? Ja jestem zdania że obecny werdykt nie powinien być utrzymany. Pytanie co lepsze -- dać wygraną Silvie czy jednak choć częściowo trzymać się zasady, że błędy sędziowskie są naturalną częścią tego (i wielu innych) sportu i ogłosić… no contest?
Może to była flaga stanu Paraiba?
http://en.wikipedia.org/wiki/Paraiba
Co do Yamasakiego, ja na powtórce widziałem jedno uderzenie w głowę, ale było późno(wcześnie) i widziałem to tylko raz. Chociaż lepiej byłoby NC, niż DQ.
Co do publiczności to zgadzam się, że szowinizm nie był OK. Natomiat zapadł mi w pamięci jeden moment, jak Buffer krzyczał swoje słynne "It's Time!", a razem z nim cała hala krzyknęła.
Wyżej ktoś napisał, że była to flaga Flamengo, a dokładnie jednej z ich grup kibicowskich.
heileris -- wydaje mi się, że to jeszcze inna flaga, widać ją w 0:56: http://www.youtube.com/watch?v=Ohl98RtpbnY
Co do kibiców -- mi tam atmosfera się bardzo podobała, a ten "szowinizm" bardziej miał na celu pomóc brazylijskim fighterom niż obrażać rywali, więc nie przesadzajmy… W ogóle jak dla mnie kapitalna gala pod każdym względem.
EDIT: maniak19884 -- wszystko jasne, dzięki