Podczas gali UFC 262 Leon Edwards zmierzy się z Nate’em Diazem i jest pewny, że go zdominuje, udowadniając przy okazji, że powinien być pierwszym pretendentem do tytułu mistrzowskiego.

Nate Diaz i Leon Edwards zmierzą się 15 maja w oktagonie UFC. Będzie to druga walka wieczoru tego wydarzenia, ale odbędzie się na dystansie 5 rund. Będzie to również pierwszy taki pojedynek w historii organizacji, który potrwa 5 rund, a nie jest walką o pas mistrzowski UFC czy też główną atrakcją gali.

Liczba rund nie ma jednak znaczenia dla Leona Edwardsa, który w rozmowie dla ESPN powiedział, że jest pewny, iż zdominuje Diaza i nie ważne czy walka będzie trwała całe pięć rund. Dodał też, że chce udowodnić, że to on powinien być kolejnym pretendentem do tytułu.

Wyjdę do klatki, żeby go skrzywdzić, żeby go odprawić. Wyjdę do klatki by udowodnić, że jestem poziom wyżej nad innymi. Wierzę, że tak faktycznie jest. Za każdym razem, gdy walczę, wierzę że jest ponad innymi zawodnikami.

Edwards w swojej karierze mierzył się z m.in. Donaldem Cerrone, Gunnarem Nelsonem, Rafaelem dos Anjosem czy Vicente Luque. Anglik w przeszłości walczył też z Kamaru Usmanem – w grudniu 2015 roku przegrał przez decyzję sędziowską. Jego ostatni pojedynek na UFC Vegas 21 zakończył się jako „no-contest”. Zawodnik przypadkowo wsadził palca w oko swojemu rywalowi, a ten nie był w stanie kontynuować pojedynku. Na ten moment zajmuje on 3. miejsce w rankingu UFC.

Edwards od dawna powtarza, że powinien walczyć o pas i wierzy, że w przyszłości taka szansa stanie przed nim otworem.

35-letni Diaz wróci do oktagonu UFC po ponad rocznej przerwie od startów. W ostatniej walce przegrał z Jorge Masvidalem przez przerwanie lekarza na UFC 244.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

17 komentarzy (poniżej pierwsze 30)

...wczytuję komentarze...

Raven

Jungle Fight</br><b> Heavyweight</b>

428 komentarzy 336 polubień

Danka to geniusz. Leonidas na luzie pyknie Jaracza-Kanapowca, a Łysy powie, że za zwycięstwo z takim średniakiem nie może mu dać walki o pas i ponownie zestawi ze Sraczkajevem.

Odpowiedz polub

ziomeq

Brutaal</br><b> Lightweight</b>

517 komentarzy 591 polubień

Dali mu Natea zeby podbudowac go medialnie

Odpowiedz 2 polubień

F
Faryzejusz

Shark Fights </br><b> Welterweight</b>

1,209 komentarzy 1,411 polubień

Żebyście się Pany nie zdziwili jak jaracz to wygra. Niby Edwards na papierze faworytem albo brew mi nie drgnie jak Nate to ogarnie.

Odpowiedz 3 polubień

K
Khabibuciekaprzedtonym

Oplot Challenge </br> <b>Featherweight </b>

10 komentarzy 1 polubień

Z natem to jest tak ze przy najbardziej technicznym zawodnku walka moze zamienić sie w bijatyke jak pod sklepem. Wiec gameplan idzie w pizdu. Dla conora tez mialo byc eazy Money. Mozecie gadać co chcecie ale mcgrzegorz byl wtedy na gazie a i w 2 walce jakoś też sie nie popisal. Nathan bardzo nie wygodny w wymianach.

Odpowiedz polub

marcinos

Bellator </br><b> Heavyweight</b>

4,893 komentarzy 5,259 polubień

Z natem to jest tak ze przy najbardziej technicznym zawodnku walka moze zamienić sie w bijatyke jak pod sklepem. Wiec gameplan idzie w pizdu. Dla conora tez mialo byc eazy Money. Mozecie gadać co chcecie ale mcgrzegorz byl wtedy na gazie a i w 2 walce jakoś też sie nie popisal. Nathan bardzo nie wygodny w wymianach.

Tylko diazy sa juz dawno rozgryzione a i sami nikogo nie oszukuja, ze nie umieją w zapasy. Dasz im stojkowicza, bedzie fajna bitka zawsze, zapasior zmieli ich jak dzieci. Edwards ma dobre zapasy i Nate spedzi na glebie 25 min albo lekarz przerwie po gnp. Łarwa walka dla murzyna.

Odpowiedz 2 polubień

ziomeq

Brutaal</br><b> Lightweight</b>

517 komentarzy 591 polubień

Tylko diazy sa juz dawno rozgryzione a i sami nikogo nie oszukuja, ze nie umieją w zapasy. Dasz im stojkowicza, bedzie fajna bitka zawsze, zapasior zmieli ich jak dzieci. Edwards ma dobre zapasy i Nate spedzi na glebie 25 min albo lekarz przerwie po gnp. Łarwa walka dla murzyna.

:no no:ta walka będzie się toczyła w stójce

Odpowiedz polub

flyingleb

Brutaal</br><b> Lightweight</b>

518 komentarzy 906 polubień

Dostaniesz slapa jak Danka i spadniesz nudny murzynku z tego poziomu wyżej.

Odpowiedz polub

Raven

Jungle Fight</br><b> Heavyweight</b>

428 komentarzy 336 polubień

:no no:ta walka będzie się toczyła w stójce

Edek musiałby być głupcem, gdyby mając tak solidne zapasy bawił się z Diazem w stójce, zamiast go zgrindować. Poza tym, stójka Leonsja jest mocno niedoceniana i nawet w tej materii uważam, że Nate nie będzie wcale jakimś wielkim faworytem.
Na papierze Edek powinien to ogarnąć i to bez większych problemów.

Odpowiedz 2 polubień

moriox

Oplot Challenge </br><b> Welterweight </b>

73 komentarzy 47 polubień

Czyli jak się miało x lat temu walkę z Conorem, jest się ćpunem bez formy ale bluzga się w necie aktywnie i udaje styl gangsta to dostaję się fajne walki za kasę. Farciarz

Odpowiedz polub

K
Khabibuciekaprzedtonym

Oplot Challenge </br> <b>Featherweight </b>

10 komentarzy 1 polubień

Tylko diazy sa juz dawno rozgryzione a i sami nikogo nie oszukuja, ze nie umieją w zapasy. Dasz im stojkowicza, bedzie fajna bitka zawsze, zapasior zmieli ich jak dzieci. Edwards ma dobre zapasy i Nate spedzi na glebie 25 min albo lekarz przerwie po gnp. Łarwa walka dla murzyna.

Jak już to same obalenia ma dobre. Obstawiam ze po obaleniu i wypłaceniu jednego młotka będzie stawać na nogi bo będzie sie bał wsadzić jakąś kończyne w dźwignie. Diaza łatwo przewrócić ale raczej nie bedzie chciał sie z nim kulac.

Odpowiedz polub

K
Khabibuciekaprzedtonym

Oplot Challenge </br> <b>Featherweight </b>

10 komentarzy 1 polubień

Edek musiałby być głupcem, gdyby mając tak solidne zapasy bawił się z Diazem w stójce, zamiast go zgrindować. Poza tym, stójka Leonsja jest mocno niedoceniana i nawet w tej materii uważam, że Nate nie będzie wcale jakimś wielkim faworytem.
Na papierze Edek powinien to ogarnąć i to bez większych problemów.

Na papierze oczywiście diaz bez szans ale konur duble champ champ na papierze wcale nie miał trudno a jednak... z papieru to moze w tej walce wyjść stocktonski liść.

Odpowiedz polub

Gienek

UFC </br><b> Welterweight</b>

9,459 komentarzy 11,494 polubień

Ja to w sumie lubię obu, niech wygra lepszy.

Odpowiedz polub

moriox

Oplot Challenge </br><b> Welterweight </b>

73 komentarzy 47 polubień

W sumie to smutne że tu połowa nie kuma tego, że Leon jest młodzik w formie, pretendent a ćpun ostatnio to już była porażka w każdym aspekcie.

Odpowiedz 1 Like

ziomeq

Brutaal</br><b> Lightweight</b>

517 komentarzy 591 polubień

W sumie to smutne że tu połowa nie kuma tego, że Leon jest młodzik w formie, pretendent a ćpun ostatnio to już była porażka w każdym aspekcie.

Kolejny nazywa Nate'a ćpunem. Po pierwsze Nate tylko jara, po drugie Nick jara 2x tyle co Nate, od lat robi te triathlony, ma jedną z najlepszych kondycji w historii UFC, niesamowita szczęką, czarny pas bjj, dobry boks, świetne walki. Ale nie Nate ćpun, żałosne.
NDA209
Be Real
:kis:

Odpowiedz 1 Like

torpedo

UFC </br><b> Flyweight</b>

7,944 komentarzy 18,677 polubień

A ja się zastanawiam kto wypadnie- Diaz czy Leon

Odpowiedz polub

moriox

Oplot Challenge </br><b> Welterweight </b>

73 komentarzy 47 polubień

Kolejny nazywa Nate'a ćpunem. Po pierwsze Nate tylko jara, po drugie Nick jara 2x tyle co Nate, od lat robi te triathlony, ma jedną z najlepszych kondycji w historii UFC, niesamowita szczęką, czarny pas bjj, dobry boks, świetne walki. Ale nie Nate ćpun, żałosne.
NDA209
Be Real
:kis:

Tak mówią tacy co w naszym pięknym kraju jarają, tylko że tu nie ma towaru normalnego, gówno zmieszane z chemią. Ci co jarają u nas łażą zmuleni i mózg im się lansuje, nie maja później normalnych kolegów ani rodzin - mam trochę lat i olałem paru osiołków z młodości, którzy się cofnęli inteligencją. A Diazy to takie ćpuny, gdzie jeszcze jak musieli ćwiczyć mocniej i wywiady robić, to była beka że kocopoły wygadują bez ładu i składu.

Odpowiedz polub

click to expand...
Kadczers

ONE FC </br><b> Super Heavyweight</b>

2,625 komentarzy 1,223 polubień

W sumie to smutne że tu połowa nie kuma tego, że Leon jest młodzik w formie, pretendent a ćpun ostatnio to już była porażka w każdym aspekcie.

Racja polać Ci za to harnasiem z prze ceny :beer:

Odpowiedz 1 Like