Wyniki i relacja poniżej.

11 tys. kibiców w Mandalay Bay Events Centre Las Vegas i miliony przed telewizorami obejrzało jubileuszową setną galę UFC. W walce wieczoru były zawodowy zapaśnik Brock Lesnar (MMA 4-1) obronił tytuł w wadze ciężkiej, jednocześnie unifikując go z tytułem tytułem tymczasowym dominując i stopując w drugiej rundzie Franka Mira (MMA 12-4). Lesnar zrewanżował się Mirowi za jedyną porażkę w rekordzie, którą poniósł w debiucie w UFC w lutym w 2008 roku. Po walce 125-kilowy mistrz jeszcze powiększył negatywne uczucia jakimi darzy go większość fanów MMA nie okazując żadnego szacunku pokonanemu przeciwnikowi.

W drugim pojedynku wieczoru Kanadyjczyk Georges St. Pierre (MMA 19-2) trzeci raz obronił tytuł mistrza UFC w wadze półśredniej pokonując przez decyzję Brazylijczyka Thiago Alvesa (MMA 16-4). Mistrz, mimo, że w trzeciej rundzie naderwał mięsień pachwiny wygrał wszystkie rundy i nie był nawet przez chwilę zagrożony.

W pojedynku trenerów dziewiątej edycji TUFa Dan Henderson (MMA 25-7) zemścił się za porażki swoich podopiecznych w reality show brutalnie nokautując Anglika Michaela Bispinga (MMA 17-2). Była to jego pierwsza wygrana przed czasem w UFC byłego mistrza Pride, jednocześnie pierwsza porażka Bispinga przed czasem. W innych pojedynkach głównej karty Jon Fitch (MMA 19-3) zdominował Paulo Thiago (MMA 11-1), a udany debiut w organizacji zaliczył koreański gwiazdor Yoshihiro Akiyama (MMA 13-1).

W pozostałych starciach sporą niespodziankę sprawił 44-letni Mark Coleman (MMA 16-9), który zaczynał przygodę z MMA na UFC 10, a na UFC 100 odniósł pierwsze zwycięstwo w Octagonie od ponad 12 lat pokonując przez decyzję Stephana Bonnara (MMA 11-6). Przez poddanie wygrywali też utalentowany Jon Jones (MMA 9-0) i niezwykle rozrywkowy Tom Lawlor (MMA 6-1), który niespodziewanie złapał w gilotynę C.B. Dollawaya (MMA 8-2).

Standardowo UFC przyznało bonusy, zgodnie z oczekiwaniami wynoszące 100 tys. $

Walka wieczoru: Akiyama vs. Belcher
Nokaut wieczoru: Dan Henderson
Poddanie wieczoru: Tom Lawlor

Walka wieczoru:

Pojedynek o pas mistrza wagi ciężkiej UFC
265 lbs.: Brock Lesnar pok. Franka Mira przez KO (uderzenia w parterze), 1:48 runda 2

Główna karta:

Pojedynek o pas mistrza wagi półśredniej UFC
170 lbs.: Georges St. Pierre pok. Thiago Alvesa przez jednogłośną decyzję, 50-45 x 2; 50-44

170 lbs.: Jon Fitch pok. Paulo Thiago przez jednogłośną decyzję, 2 x 29-28, 30-27
185 lbs.: Dan Henderson pok. Michaela Bispinga przez KO (prawy sierpowy), 3:20 runda 2
185 lbs.: Yoshihiro Akiyama pok. Alana Belchera przez niejednogłośną decyzję, 30-27; 29-28; 28-29

Pozostałe:

205 lbs.: Mark Coleman pok. Stephana Bonnara przez jednogłośna decyzję, 3 x 29-28
205 lbs.: Jon Jones pok. Jake’a O’Briena  przez poddanie (gilotyna), 2:43 runda 2
170 lbs.: Dong Hyun Kim pok  T.J. Granta  przez jednogłośną decyzję, 3 x 30:26
155 lbs.: Jim Miller pok. Mac Danzig  przez jednogłośną decyzję,  3 x 30-27
185 lbs.: Tom Lawlor pok. C.B. Dollawaya przez poddanie (gilotyna), 0:55 runda 1
155 lbs.: Shannon Gugerty pok. Matta Grice’a przez poddanie (gilotyna), 2:36 runda 1

273 KOMENTARZE

  1. co jest z chatem ? wpisuje login i haslo i mi sie wyswietla komunikat ” nieprawidlowy login”

  2. Ale mnie przestraszyliście. Zawsze zakładaliście temat jakoś na bieżąco, a teraz wchodzę na stronę główną i myślę sobie ‘o cholera, coś przegapiłem!” 😀

  3. Jeszcze raz:
    http://chat.mmarocks.pl/
    Wchodzicie podając tylko login bez hasła.

    Co do transmisji ( bo niektórzy się pytali) warto wejść na http://www.mma-tv.net/ , zarejestrować się, ściagnąć sobie “tvu player” lub “sopcast”, np stąd:

    http://www.instalki.pl/programy/download/odtwarzacze_radio_tv/TVUPlayer.php ( tvu) i

    http://www.instalki.pl/programy/download/odtwarzacze_radio_tv/SopCast.php (sopcast).

    Później wchodzicie w zakładkę “tv” na mma-tv i tam odpalacie wybrany program. Myślę że ten “tutorial” wystarczy wszystkim 😀

  4. Ciekawe jak wypadnie oglądalność UFC 100 w porównaniu z obrona pasa IBF w wadze junior ciężkiej .

  5. delabianka – tylko jak zobaczysz wszystko godzine przed nami to nie mów wyników 😉

  6. Przepraszam za ot ale może pomożecie Bracia, mam cyfrę czyli nie mam polsatu, wiecie może jak obejrzec Adamka na sopcascie? Z góry dziękuję.

  7. cholera za 3 a ciagle jakies glupoty leca ;] Ps. powiedzcie mi jak to jest ..przez miesiac Ku***a nie ma co ogladac a dzis glowa w tv ..glowa na pc ..glowa w tv .. glowa na pc ;]

  8. Gala niespodzianek ! Musze zobaczyć te walki z poza głównej karty 😀

  9. venom mozesz dac jakiegos linka do ufc ?? bo mnie z tvuplayer wywalilo i nie moge sie polaczyc ;/

  10. Sexyyama zawiódł… Bardzo źle wyglądał, bardzo…a Belcher to nie gwiazda….

  11. he he he a podobno Coleman to cien samego siebie, niech ktos napisze jak wygral

  12. Jestem za hendo ale jesli wygra bisping to bede sie cieszyl bo go lubie.

  13. ja pierd……………………………….. wstalem a tu dan pyta juz zdazyl znokautowac bispa

  14. szkoda Thiaga …byl bezradny … za krotkie lapki 😀 . Fitch vs. Thiago chyba juz nie bd (a moze bylo … ) wiec czekamy co swinka pokarze 🙂

  15. Tak jak pisałem w komentarzach w “pod lupą”, Thiago Alves i jego “fenomenalne” obrony przed sprowadzeniami to zwykłe fantasmagorie. Dziewięć na jedenaście prób weszło bodajże. Z drugiej strony trzeba przyznać że Thiago umiejętnie się bronił w parterze i wracał do stójki.
    Ogólnie to GSP jakiś nieswój był. Naciągnięty mięsień chyba był tego powodem.

  16. Bravo Hendo! Dobrze,że ktoś przytarł nosa temu zarozumiałemu Angolowi!

  17. lesnar zero pojecia o mma, przyszedl chlopak z wioski duzy i wogole i zrobili z niego mistrza po 4 pojedynkach mma.

  18. lesnar wygral ..ale nie pokazal nic wielkiego … kupa miesni i tyle ..kladzie sie na przeciwniku i bije ..a podniecanie sie jego sila to czysta glupota bo chyba dzieci ucza sie w podstawowkach ze im wieksza masa tym i sila wieksza. Jesli Lesnar dostanie kogos swoich gabarytow to dostanie po dupie …

  19. brawo dla colemana.. mir troche bez argumentow.. najbardziej mozliwy scenariusz w tej walce sie sprawdzil… ja tez uwazam ze lesnar np z takim lashleyem by przegral…

  20. GSP – totalna dominacja, a Lesnar… nie lubię gościa, totalny brak respektu, myślę że Mir w stójce by go rozwalił.

  21. Lesnar wygrał w 2 rundzie 😉 poprawcie drodzy redaktorzy 😀
    GSP ..nie mam pytań 🙂

  22. Lesnar to potwór, Mir jeden z bardziej technicznych ciężkich i został sprany… Straszna moc

  23. no niestety swinia wygrala ale nic nie pokazal szczegolnego wiec jego progres w mma nie jest taki wielki jak to jego team opowiada… dla mnie dziwniejsze ze mir nic nie pokazal ani stojki ani bjj na ziemi byl jak kloda wiecej jego winy w tej przegranej niz cudownych umiejetnosci prosiaka ;D

  24. brawa dla Lesnara, jak bym mial dosc cementu to bym mu wybudowal pomnik !!! bardzo sie ciesze ze wygral a Mir pajacowal z kolegą na treningu z Brocka frajerek jeden. Wlasnie dlatego ze to skurwysyn go lubie. Brak szacunku dla rywala ? skoro rywal go trafia i przyprawia o biala goraczke sama swoja obecnoscia to po kiego hu.ja Brock ma udawac ze go szanuje. Viva’la Brock! Teraz to po sierpniu fiodor musi zadecydowac czy walczyc z kelnerami w organizacji ktora sama niedlugo wyschnie z pragnienia… i na gwiazdke rosyjski niedzwiedz pokaze sie w klatce. A pozniej jako trener TUFA i huj.

  25. mysle ze frank przegral bo nie podjol walki w stojce,dal sie obalac a jak 130 kg przygniecie to ciezko cokolwiek zrobic. np fedor smialo by cepami podraznil lesnara.nie chce tu nic mowic ze fedor by go zgniotl ale na pewno podjolby walke z nim w kazdej plaszczyznie.mysle ze mir nie trzymal sie game planu.mogl podjeac walke w stojce i uwazac na obalenia.hering przetrzymal lesnara i nie dal sie oprac mimo z eprzegral walke.szkoda-bylem za miram.dobrze tylko ze hendo zamknol usta bispigowi:)

  26. Weszło dziewięć typów na jedenaście. Skuteczność w końcu idzie w górę 😉
    Gala bez specjalnych fajerwerków. W oczy rzucił się tylko chory nokaut Hendersona, obalenia GSP i mongolian chop który Brock Lesnar próbował uskutecznić z półgardy 😀
    Bardzo mnie cieszy że Bisping został ciężko znokautowany, podobne odczucia mam co do Mira. Żałosne było jego zachowanie, te uniesione kciuki w pierwszej rundzie, że niby wszystko jest pod kontrolą i uśmiech na twarzy po zakończeniu pierwszej rundy. Tak jakby było się z czego śmiać.
    Żartował z Brocka że jest tylko wielkim prowrestlerem bez techniki a został zdominowany technicznie w parterze. Jego czarny pas bjj okazał się bezużyteczny. Inaczej byłby w stanie uciec z zagrożonej pozycji, skoro Randy był w stanie to zrobic kilkukrotnie to czemu on nie mógł ? 😉

  27. skończyło sie jak miało sie skonczyć – totalna dominacja Lesnara w parterrze, ciągłe obijanie facjaty wesołkowatego lalusia i w końcu nokaut
    Mir bez szans, te kilka uderzeń w stójce nic nie znaczy – to nie K1, tylko MMA, poza tym , jak widać, czarny pas jiu jitsu gówno jest wart w walce z napakowanym, dynamicznym zapaśnikiem
    nie da sie uniknąć obaleń Lesnara, nie da się uniknąć jego siły…kto następny?
    Carwin i……… nikt, bo nie żartujmy, Velasquez zostanie zmiażdżony
    Fedor – byłoby to samo co z MIrem, tylko, ze później

    Brawo BROCK – pokzałeś, ze jesteś najlepszy, a ze to sie wielu nie podoba, ich problem (najlepiiej niech sami staną z tob ą do walki, hehehe)

  28. Ja bym sie az tak Brockiem nie zachwycal on wygrak tylko z Mirem .

    Za to Hendo byl rewelacyjny pokazal gdzie jest miejsce Bispinga KLASA B 😀

    I jeszcze jedno czy GSP po tej walce zaluguje na miano p4p i czy Toress nie jest bardziej kompletnym zawodnikiem ???????????? jak dla mnie jest 😉

  29. Jedyną rzeczą jaką zachwyca Lesnar to masa nic więcej, ŻADNEJ techniki. A przypomnijcie sobie walkę Noga z Sappem tam różnica wagowa dochodziła do 50 kg i jak się skończyło ?Armlock Noga. Walka Fedor Hong Man Choi przewaga we wzroście jak i wadze ,armlock Emelianenki i myślę ze tak samo by wyglądała walka Lesnar vs Fedor

  30. jasne, zero techniki, pewnie zapaśnicy na treningach nic nie robią, tylko nawzajem omkę sobie serwują
    LOL
    i pewnie każdy kark z silki dałby radę Mirowi, nie?

    nienawiść do Lesnara co poniektórym zasłania obiektywne fakty

  31. Zero techniki może nie, bo widać postępny, ale myślę, że zawodnik pokroju, Fedora, Carwina czy nawet Kongo, który podejmie mocną wlakę w stócje to pokona Brocka. Nawet jeśli ten obali, bo na pewno tak będzie, to uważam, że Ci trzej zawodnicy nie dadzą się tak zdominować jak Mir.

  32. nie ma co szufladkować Lesnera jako prymitywnego koksa, bo jego przeciwnicy może tez biorą-(może co innego,może mniejsze ilości…nie wiem) ale to ich w żaden sposób nie rozgrzesza. Skoro ktoś ma jednak uparcie dalej jakiś problem to nikt mu nie broni również brać wszelki koks i robić karierę w UFC jak to mu sie wydaje takie łatwe. Ja sie ciesze ze zwycięstwa GSP bo jego dominacja na dzisiejszej gali zamknie usta wszystkim którzy oskarżali go o stosowanie wazeliny. Stosował czy nie, świadomie czy nie świadomie to jego walka miała bardzo podobny przebieg jak ta Z B.J PENNEM tyle tylko że THIAGO mimo przegranej walki włożył w to więcej serca i zachował jak kozak. Szacunek dla obu panów.

  33. Tak jako chyba jedyny stawiałem że Coleman wygra przez decyzje w ogóle ze Coleman wygra 🙂

  34. już rok temu pisałem że Bisping jest nadmuchanym fighterem……….

  35. Czlowiek Koks wygrywa po raz kolejny, fajnie, rezygnuje z bjj i boksu i inwestuje w silke i koksy.
    Dan “Shut Your Mouth” Henderson jest zajebiscie dobry, a GSP dobrze ze poskromil tego pitbullka.

  36. Hym mam pytanko czy chłopak z sąsiedztwa żyje? Jeśli tak to proponuję jego zdjęcie z KO na szklaną;D I wielkie brawa dla Hendo wyglądało to jak egzekucja kat goni skazańca;DDD USA,USA,USA!!!! Co do Lesnara to zawalczył z głową i wygrał,widać że bardzo szybko się uczy i się nie podpala już, co do jego umiejętności coraz większy szacun co do zachowania (przywitanie z Mirem i paluszki do widowni na koniec walki) mega frajerstwo!!!! Mir szkoda że nie weszło lepiej to latające kolano;D GSP … Nr1. brawo,brawo,brawo. Super gala z wisienką na bitej śmietanie w postaci pięknego KO Hendo i pokazania miejsca w jakim jest kolo z sąsiedztwa;DDDD A no i jeszcze dziadek Frank szacun mimo że go nie lubię ;DDD

  37. Śmieszą mnie komentarze niektórych osób odnośnie Lesnara. Chłopak daje radę pokonał kilku znaczących zawodników i jest mistrzem UFC.Co z tego że jest duży i silny to przecież jest HW. Rozbraja mnie też twierdzenie że nie ma techniki, znajdzcie mi HW z takimi zapasami/obaleniami i kontrolą na ziemi. Brock doskonale wykorzytsuje swoje umiejętności i warunki fizyczne i przez to wygrywa i na tym polega walka narzucisz swój styl-wygrasz proste. Swoją drogą Gonzaga też był kawał chłopa ale Couture’a nie dał rady pokonać.

  38. po UFC 100 wiemy parę rzeczy na pewno :
    1 . przekręty sędziów /głupota/ślepota zdazaja się nadal i czasem to bardziej przypomina boks
    2 Hendo still got it
    3. GSP jest nadal najlepszym zawodnikiem pound for pound
    4 no i Brock udowodnił wszystkim ze ten pas co miał od walki z Couture nie nosi przypadkowo na sobie , no i mamy prawdziwego HELL’a w ufc , kto oglada wrestling ten wie o czym pisze 😀 — ogólnie gala dala rade

  39. kac nie pozwala mi napisać niczego o tej gali poza tektstem że było ok- choć widziałem tylko kilka walk. Mój człowiek wygrał sexiyama:)pozdrawiam

  40. Dobra poczekamy na walke Lesnar Fedor kiedyś to musi nastąpić, zobaczymy co wtedy świnka pokaże

  41. czekaliscie na Herringa – świnka pokazała
    czekaliscie na Coutura – świnka pokazała
    czekaliście na Mira – świnka pokazała

    z Fedorem pewnie nigdy nie zawalczy, wiec frustraci będą mogli sobie nadal gdybac jaki to Rusek mega-zabijaka i Lesnara by załatwił w 15 sekund
    LOL i żenada, widać fakty nie docierają do wszystkich

  42. Z tym koksem u Lesnara nie przesadzajcie.Na bombie to on był jako wrestler.W ufc,wogóle w stanach są na to wyczuleni i nie zdziwiłbym się gdyby od miesięcy był czysty.Popatrzcie jak pogorszyła się jakość jego umięśnienia od czasów wrestlingu i przypomnijcie sobie Nastule,który wziął trochę deki i go zaraz nakryli.I nie umniejszajcie jego umiejętności bo jak wejdzie do klatki gościu tylko duży i silny to NIC nie zrobi,chyba,że mu dadzą sztangę 😀

  43. do przemka-pisales wyzej w komentach zebysmy sami wyszli do brocka do oktagonu jak jesytesmy tacy madrzyy,w moich oczach zblazniles sie tym textem.kazdy ma prawo do swojej opini,nikt nie czekal na heringa,coutura i mira,kazdy po prostu z roznych wzgledow kibicuje swoim ulubiencom tak bylo jest i bedzie.ja stawialem na mira i nie uwazam ze jego jiu jitsu okazalo sie bezuzyteczne.przypomnij sobie walke z sylvia jak mu zlamal reke armbarem.z brokiem nie wyszlo-trudno.stawialem na mira ale brock jest ok.obejrzyjcie sobie all ascess jak trenuje ,jak zyje-wydaje sie calkiem sympatyczny chlop z farmy:).nie ma co pisac ze fedor by przegral lub wygral z lesnarem.ta walka jest nierealna i kazdy z nich muglby wyjsc zwyciesko.tak naprawde nikt jeszcze lesnara nie przetestowal w stojce ani nikt nie stosowal na nim g’n’p-wiec gdybanie po prostu nie ma sensu:)

  44. Amerykanie potrafia kreowac pseudo mistrzów przykladem jest Tim Silva , nie mówie ze Lesnar nie umie walczyc ale daleko mu do nr 1 na świecie , nie oszukujmy sie on stoczyl tylko 5 pojedynków a juz widze przez niektórych jest okrzykniety mistrzem świata, których nie ma sobie równych. Fedora i Lesnara dzieli jedna rzecz DOŚWIADCZENIE , 30 wygranych robi swoje.

  45. httpv://youtube.com/watch?v=r2iDGFN0-co

    A tu KO of the night wg mnie 😉

  46. mmaniasty bardzo ładnie wszystko ujął, zgadzam się z tym w 100% Sam osobiście nie przepadam za Lesnarem, ponieważ miejsce w najlepszej lidze zdobył przez swoją popularność zdobytą w WWE, dlatego dostał miejsce w UFC i pod dwóch walkach szanse o pas mistrza z Randym. Nie umiejszająć tu jego umiejętnością, które zdobywa coraz szybciej i to widać, ale zdecydowanie większym szacunkiem bym go darzył, gdyby wysąpił w jakimś tufie czy przebił się przez jakieś inne gale (tak jak teraz to robi Lashey, który nie wątpliwie z czasem też się znajdzie w UFC) Jakby nie było dzisiaj Lesnar obronił pas i jakkolwiek się to komuś nie podoba to tego nie zmieni 🙂 Co będzie dalej to zobaczymy za kilka miesięcy. Swoim zachowaniem po walce też nie zdobył za grosz szacunku widzów, mistrz powinien nad sobą panować.

  47. mmaniasty – a może nikt go nie zdołał przetestować w tych płazczyznach?
    johnny – Herring i Couture tez mają masę wygranych i co im to pomogło?

    pojawił sie Lesnar i zmiata wszystkich i kogo by nie pokonał, frustraci i ignoranci zawsze wyciągną kogoś z kapelusza, kogooś, kto wg nich załatwiłby Lesnara bez mydła:)

  48. Bisping strasznie sztywny przed walką… Z resztą po walce też… 🙂

  49. coz no trzeba sie pogodzic z faktem ze mistrzem jest lesnar i tyle, gdyby mir wygral tez nie bylby to jakis cudowny wybor… oni obaj jakos trafili do walk o pas wlasciwie z braku laku… bo kto jak nie oni.. rendy ma juz 100 lat i jego bilans jest raczej slaby jakby nie bylo przegrywa chyba co 3 walke, tim silvia byl raczej smieszny,gonzaga mial walke zycia z mirasem i to na tyle, mino byl najlepszym chyba kandydatem, technika ktora podobala sie kazdemu i chyba wszyscy widzielismy walke z sappem ktory jakby nie bylo doswiadczenie w walce ma wieksze mimo wszystko od lesnara… choc pewnie by z nim nie zawalczyl za dlugo:) szkoda porazki mino z mirem ktory chyba stoczyl wtedy walke zycia… pozostalo czekac na cro copa i overeema i choc nie lubie tego drugiego to jakos mniej mnie bedzie bolalo posiadanie przez niego pasa bo styl i technika jednak z innej ligi niz lesnar. miras dawal rade z byczkami wiec jesli daj boze wroci do formy moze kiedys KO na lesnarze 🙂 a fedor – lesnar.. wydaje mi sie ze lysy bedzie juz teraz bardzo staral sie o ta walke, ma swojego niepokonanego gladiatora(w sumie gdyby nie sedzia w 1 walce lesnar- mir i przerwanie obijania glowy mira moglo to sie skonczyc jak dzisiejszej nony)i jedyne co mu pozostalo to pojedynek jego czlowieka z fedorem. takie jest moje zdanie co wy na to?

  50. według mnie lesnar jest chory na głowe po walce krzyczy do kamery i ślina cieknie mu z mordy pokazuje środkowe palce do publiczności jak mir ledwo stał na nogach z zakrwawionom twarzą ten do niego podchodzi i krzyczy że teraz może mówic sobie te swoje gówna czy coś takiego a jak wszyscy na niego buczą ten mówi że to kocha i żeby nie przestawali jakieś głupie zachowania z prowrestlingu ZWYKLY POZER Z KUPĄ MIĘŚNI

  51. Spokojnie UFC ma zawodnikow HW ktorzy moga pokonac lesnara nie trzeba tu fedora .

  52. Carwin jest niewiele mniejszy do tego myśle że siłowo będą sie podobnie prezentować. Lesnar pojdzie spać po jednej bombie.

  53. Przemek II…przyznaj sie….Onanizujesz sie podczas walk Lesnara?..Czy tylko jak patrzysz na plakat? Momentami tak fleczysz, ze nawet nie bede komentował bo mi się nie chce.. 🙂

  54. denerwuje mnie jak ktos mowi ze nie lubi Lesnara bo dostal wlake o pas za szybko. no i co z tego???pokonal coutura to znaczy ze zaslugiwal na walke. to nie sa mistrzostwa kto ma wiecej walk tylko kto jest najlepszy w klatce i brock narazie jest. mistrzem ma byc ten kto jest najlepszy. wedlug mnie fajnie kontrolowal mira w parterze! i technike ma 🙂 moze mnie w stojce ale wszystko jest do zrobienia 🙂

  55. Ja go nie lubie za jego postawe i brak szacunku do tego sportu a nie za to ze dostal za szybko walke o mistrzostwo. Wygral zasluzenie. Ale mam nadzieje ze znajdzie sie wkrotce przeciwnik ktory go pokona.

  56. wydaje mi sie, ze poki fjedja nie wejdzie do klatki to brock moze byc niepokonany.

  57. Lashley nie znajdzie się w UFC prędko. Aktualnie negocjuje kontrakt z TNA. Będzie jechał na 2 etaty – Wrestling i MMA. A wątpię by UFC pozwoliło Lashleyowi na występy w TNA.

    Świniak zniszczył by Mira już przy pierwszym podejściu, gdyby nie genialny sędzia.

    “Belcher has this fight” Goldberga i komentarz Rogana na twitterze “Belcher got fucking robbed” pokazują że obaj panowie powinni iść do okulisty. Belcher wygrał co najwyżej pierwszą rundę.

    GSP jak to GSP. Obalał, dominował. Powoli przestaje to już być fajne.

    Hendo zostaje przez mnie koronowany i zyskuje tytuł Chuck Liddell II. Całą walkę nie robił nic, tylko czatował na prawego overhanda. Zero obaleń, zero myślenia. Gdyby Bisping nie tańczył to wynik walki mógł być inny.

    Dziadek Coleman wykrzesał coś z siebie. Jestem tylko ciekaw czy to Coleman był taki dobry, czy Bonnar taki beznadziejny.

    Jones Airways to chyba jedyna firma lotnicza, której kryzys nie przeszkadza w funkcjonowaniu.

  58. Owszem pokonał Coutura, nie odbieram mu tego zwycięstwa, zdobył pas, ale uważam, że jeżeliby dostał wcześniej załóżmy Carwina, którego stawiam jako kandydata do pasa, to miałby naprawdę ciężką przeprawę. IMHO Carwin ma większą parę w łapie niż Randy (na obecny stan, Randy ma czterdzieści kila lat, jago czas w MMA dobiega powoli końca). Oprócz tego nie lubię go jako całokształ, po prostu czasami tak jest, że pewnych osób się nie lubi, no nie podchodzi mi ten koleś, co nie zmienia faktu, że ma pas i ma go zasłużenie wykorzystując szanse jaką dostał 🙂

  59. Henderson niesamowity miałem nadzieje że wygra ten sierp ładnuitki ale ten lot na końcu i jeszcze taka bomba jeszcze piękniejszy zabójca

  60. o kurde ale ten bisping to jest leszcz, tego sie nie da opisac, z drwalem by dostał lanie

  61. Alves poza obroną nic nie pokazał (co było do przewidzenia). Koleś, który ledwo sięga rękoma do kieszeni, próbuje swoich jedynych sił w boksie (świetny gameplan) Powinien dołaczyć do Colemana i zawodników, którzy nie nadąrzają za sportem.
    Hendo wygladał jakby trenował pchniecie kulą, a Bisping jakby rzucał chusteczkami do nosa (powinien zejść do 145, tam mają podobna moc)
    Mir ma paskudną obronę na ziemi.
    Akiyama, trochę spuchł, ale widać, że ma serce…i fajne kombinacje uderzał.

  62. mmafan.. natule zlapali na nandrolonie, a nie na dece… poza tym skonczcie dyskutowac o koksach, bo to nie ma sensu, mowic czy ktos bierze czy nie, trzeba zalozyc ze wszyscy to robia i tyle…. liczy sie to co ktos pokaze w ringu.. zawodnika rozlicza sie za wyniki.. to samo robcie z lesnarem.. wygral, jest mistrzem ufc. to jak dlugo nim pozostanie to juz inna kwestia.. narazie nim jest i tyle..

  63. Myślę,że już niedługo przyjdzie kryska na matyska.Lesnar mimo postępow,które poczynił wciąż ma widoczne braki.JAk na razie Lesnar bazuje głownie na swojej sile fizycznej,która robi jednak wrażenie na przeciwnikach.Mir przed walką był kompletnie zdekoncentrowany i tylko według mnie pozornie spokojny.Już podczas jego wejścia do oktagonu w stylu Przemka Salety i strzelania głupkowatych min miałem przeczucie że psychicznie nie jest z nim dobrze.Lesnar łatwo zarobił dzisiaj swoje pieniądze,o których tak dużo mówi.

  64. dodam jeszcze ze brock albo schudl nieco, albo przekwalifikowal jakosc miesnia (heh) na mniej silowy.., a bardziej dynamiczny, szybkosciowy…, wiecie co mam na mysli.. i to bylo widac… sluszne posuniecie z jego strony..

  65. OO juz Lesnara zrobili terminatora )))) on jest niczym!! chociarz nie lubie Mira uwazam ze sam on jest winien przegranej, i ktos tutaj pise ze nawet Fedora by tak zmiotl ))) Co poj..balo was czy co?)) Niedlugo Lesnar bedzie mial pas,ktos go zaj..bei!!

  66. polskie piekielko
    chuderlawe chlystki narzekaja ze mistrzem HW jest umiesniony koles. niezle jaja. prawdziwi z was specjalisci od mma. milo sie czyta te fachowe komentarze

  67. Ig-DECA to handlowa iniekcyjna nazwa nadrolonu wiec mmafan ma racje. Zauważyłem ze po walce Brocka mamy masę ekspertów od sterydów.

  68. Zrobię roganowe ‘give us your thoughts’:
    1. Lesnar – Mir; zawiodłem się na Mirze trochę, ale chyba nieco go przeceniłem mając w pamięci wygraną nad schorowanym Nogueirą. A kiedy poleciał z latającym kolanem na Brocka, to miałem jedno skojarzenie…A Lesnar chyba będzie walczył nieprędko, muszą mu wykreować pretendenta.
    2. GSP – Alves; dominacja, dominacja, dominacja. Z jednej strony walki GSP na swój sposób są przewidywalne i nudne, ale z drugiej strony po prostu jaram się zapasami GSP, masterpiece! Alves – krótkie rączki!
    3. Hendo – Angol 😛 ; Nokaut wieczoru, bez wielkiej akcji, ale jak się okazało, Dan wcale nie musi pchać Bispinga w dole aby wygrać. Mimo wszystko chce zobaczyć jego rewanż z Silvą. A Bisping niech pojawi się co raz w Europie i wystarczy, na myśl o jego walce z Silvą, nie przychodzi mi na myśl coś lepszego od tego co dostał wczoraj.
    Wspomnę o Akiyamie jeszcze. Nie wiem jak under, ale maincard nie zachwycił i walką wieczoru została całkiem przeciętna walka, myślałem że walka GSP – Alves zgarnie kase, ale widać UFC dało zarobić Akiyamie. A ten przyciałował moim zdaniem. Typowe 29 -28 dla kudłatego Belchera, Akiyama słabe cardio, nie szedł za ciosem, kiepsko kiespko.
    Ogólnie przeciętna gala, spodziewałem się większej pompy, ale chyba ta została odpalona przed galą tymi licznymi zapowiedziami, organizacją targów UFC itp. Pytanie – jak tam PPV?

  69. zwycięzce walki Marquardt- Maia dać Hendersonowi w walce o title shoota!
    w między czasie zrobić walkę A.Silva-GSP bo na dżiespi nie ma ch*ja we wsi (a dokładniej w WW)
    moja nienawiść do świniaka za jego zachowanie i gówniane wypowiedzi o szacunku jest już nie do opisania! ktoś go jednak w końcu powiesi na haku!

  70. jesli dubel to sorry teraz sie zarejestrowalem

    WANDYFANN Twoja wypowiedź o pozerstwie Lesnara mnie rozbawiła:D Co Cię boli? Że nie zachował się jak prawdziwy samuraj? Czasami zdarzają się poprostu ludzie których druga osoba nie nawidzi i niezależnie co by ona powiedziała ma się chęć spotkania jej w ciemnej uliczce i pogawędzenia o swoich problemach 😀 Siła tej “sympatii” może być bardzo wielka co pokazuje nam Brock “The Pig”. Nie życzę Tobie takich “napięć” lepiej mieć wszędzie przyjaciół, no ale jak to ktoś świetnie ujął “W życiu trzeba mieć kogoś kogo się kocha i kogoś kogo się nie nawidzi, wtedy dopiero odczuwamy jego pełnie” wtedy jest równowaga “Zing-Zang” 😀

    Brock Lesnar nigdy nie będzie techniczny a to ze względu swojej wagi i gabarytów. Obwody jego mięśni nie pozwalają aby to wszystko poruszało się charmonicznie. To że wygrawa w taki a nie inny sposób bo jego game plan to położenie się na przeciwniku i “zaduszenie” jego technik parterowych… to ma być złe? to przecież wykorzystywanie swoich atutów. W walkach Fiodora wiele razy to widziałem i często pozostawał mi niesmak z powodu nudnej ale zwycięskiej walki. Co o Machidzie? Dokładnie to samo, czy Loyoto się tym przejmuję? – Nie. Który zawodnik jest lepszy, taki który zawsze daje efektownie wyglądające walki niczym ta o życie topielca jednak za każdym razem owiedzając rybki na dnie czy raczej nudny pokaz utrzymywania się kajakiem na dmuchanym basenie zakończony niezwykle pasjonującym machnięciem wiosła i wyjściem z tej niesamowitej łodzi zdobywając decydujący punkt. Liczy się wynik nie przebieg. Jak dla mnie jedynym ogólnie znanym zawodnikiem walczącym w klatkach który potrafi wykorzystywać swoje atuty będąc przy tym gościem przypominającym gabarytami Mariusza Pudzianowskiego jest jedynie Brock Lesnar. Na przekór innym wróżę mu następne wygrane i ciągłe gwizdy publiczności. Przecież On to kocha ! A więc niech MA !

  71. Jak GSP przejdzie do wagi wyżej to raczej nie dostanie na pierwszy rzut A.Silvy. Poza tym nie wiadomo jaka przerwa będzię przez tę kontuzję :/

  72. Tsatsiki zgadzam się z tobą w 100 %.Dodam od siebie,że stójka Alvesa jest mocno przereklamowana,zresztą tak jak bjj Mirka bazujące na sile,a nie technice i dynamice co zauważył Venom.

  73. Matis nie chodzi o to żeby przechodził wagę wyżej.Niech zrobią tą walkę Silva vs. GSP tak jak BJ vs GSP.Zresztą w mma espn gadali że UFC jakoś nie pali się do tej walki no chyba ze GSP zdominuje Alvesa i to zrobił więc są szanse na walkę wszech czasów 😀 😀

  74. starvin, niezłe z tymi kieszeniami 🙂 Faktycznie koleś ma nienaturalnie krótkie ręce, a co próbował legkicka, to zaraz leżał na ziemi. Więc jego atuty wyparowały.Trzeba przyznać, że GSP miał jednak wielkie kłopoty, żeby opanować go na ziemi, strasznie silny jest Alves.
    Lesnar oprócz masy wnosi do klatki dużą dynamikę i szybkość i na tym polega jego moc. Średnio go lubię, nie wierzę, żeby człowiek biologicznie był zdolny do takiego rozwalenia się wszerz, ale dynamiki nie można mu odmówić. Kto teraz? Carwin?

    A Fedor na pewno znalazłby na świniaka sposób, jest jeszcze bardziej dynamiczny i bardzo wszechstronny, ale to się raczej nie zdarzy…

  75. Ja bym był za walką crocopa z prosiakiem! Porządnego high kicka jakby mu zap… to by mu tylko cycki pod nos podskoczyły

  76. paschtschac nigdy nie mów na pewno :D.
    Łukasz może by próbował high kicka ale w tym momencie by brock rzucił się na niego i sprowadził do parteru 🙂

  77. mysle ze Velasquez spokojnie poszedl by w zapasy z brockiem … pomimo znacznie mniejszej masy jest piekielni silny, to co robil Kongo to byla masakra (dla tych co nie widza, rzucal nim jak szmaciana lalka 😀 ) Nie lubie swini i z utesknieniem czekam az go ktos polamie 🙂 a inna spraw to taka ze jeszcze gora 4 latka i wszystko z niego zejdzie jak powietrze. Inna sprawa ze walka z nim jest masakrycznie przewidywalna i dobry game-plan powinien byc kluczem do sukcesu ( tak jak bylo z Mirkiem, zawodnicy nauczyli sie eliminowac uderzenie noga i zacza przegrywac) czekamy az ktos pokaze “jak wygrac z brockiem” i swinka juz nie bd miala czym zaskoczyc 🙂

  78. Lesnar obronił pas lecz nigdy go nie będę szanował jako człowieka nawet jak do 40 lat będzie bronił pas . Moze byc bardzo dobry Fighterem a jako człowiek jest zerem . Nigdy nie będzie wielkim mistrzem przez swoje zachowanie , każdy sport dla kibiców ale nie każdy to rozumie . Jego psychiczne zachowanie że koleś jest nie normalny zresztą ogólnie jest to bardzo normalne dla dużej części “aktorów” z WWE

  79. Bo swiniakowi sie wydaje ze jest w WWE a tam wlasnie takie zachowania nakrecaja publicznosc ale WWE to nie UFC

  80. Przy dynamice Fiodora to ja nie widze Brocka w stojce, ktora jest jeszcze bardziej z dupy niz niedzwiedzia i cepowata stojka Fiedzi. A co do walki to jestem zadowolony, ze dobre biale geny wygraly, bo Mira wybitnie nie trawie. Lesnar poplynie jak dostanie jakiegos dobrego dynamicznego strikera z solidna obrona przed obaleniami. Hendo pozamiatal, cios na dobicie przerazajacy. 🙂 GSP klasa, pelna dominacja. Reszty walk jeszcze nie widzialem.

  81. Waga ciężka w UFC ma limit 120 kg.Czemu ma to służyć i dlaczego zamyka się drogę do octagonu większym zawodnikom?

  82. Nieno Cro Cop z Lesnarem narazie nie jest mozliwe. Czarny Pas w BJJ polegl przy G&P Brocka a co dopiero CC ktory zzawsze mial prbolemy w walce z plecow.

  83. Chociaz tez nie przepadam za Lesnarem jak wiekszosc z was to dobrze, ze Mir dostal wpierdol. Cwaniakowal przed walka i pajacowal zamiast zajac sie tylko treningami, szkoda, ze Lesnar lepiej mu mordy nie rozjebal. To samo w walce Hendo, Bisping jest o klase nizej niz polowa zawodnikow MW, robia z niego gwiazde na sile, a jest kurwa cienki jak siki pajaka. Walka GSP nudna i jednostronna, Alves nie mial nawet co pokazac.

  84. A jak ja lubie komentarze pseudo specow od SAA. %)
    Deca=nandrolon-tyle ze ESTR (trzeba bylo chodzic na chemie zeby wiedziec co to) o nazwie DEKANIAN.

    Brock wygral, bo byl lepszy-i tyle. A ze jest burakiem i nie potrafi sie zachowac to inna sprawa.
    Bisping-wiadomo, sztucznie wykreowany twor. Hendo pokazal mu jego miejsce.
    GSP-solidnie wykonany gameplan i wykorzystanie swoich atutow-norma. 😉
    Ogolnie gala dobra, ale nie jakas uper, zostal lekki niedosyt. Dla mnie ciagle niedoscignionym wzorem dobrej, emocjonujacej walki %) w tym roku jest Sanchez-Guida.

  85. Lesnar bazuje na zapasach bo jest w koncu zapasnikiem, co w tym zlego? Jakby byl gosciem od bjj jak Maia to by bazowal na bjj, jakby byl gosciem z K1 jak crocop to by bazowal na uderzeniach… proste. Zapasy wczoraj byly gora, kazdy ma swojego konika (Fedor Sambo, Crocop Kickboxing, Belfort boks, Maia bjj)

  86. To własnie dlatego napisałem wcześniej że jakby złapał forme bo w tej chwili to wiem że nie miałby sznas z nim ale jakby był w dobrej formie to wydaje mi sie że Lesnar nie miałby o czym gadac szczególnie w stójce

  87. lesnar wygral bo byl lepszy – dokladnie ale nie znaczy zejest wybitnie dobry i powinien miec pas… poprostu aktualnie w ciezkiej ufc nie ma na niego odpowiedzi, trzeba tranbsfery porobic i sciagac alistara choc go nie lubie jeszcze bardziej chyba niz lesnara a jesli cro cop sie pozbiera to mysle ze nie bedzie trzeba fedora zeby zobaczyc porazke brocka- a co do niego samego moze i to tylko kupa dobrze zgranych anabolikow o suuper mocy ale ma dryg do tego, nie jest bobem sappem poprostu sie naparza na wystarczajacym poziomie zeby ogrywac w tym momencie wszystkich ktorych mu sie wystawia, a ze bjj mira okazalo sie zartem… widac ze chlopak chcial zablyszczec na wazeniu i mu sie z pokazem kulturystow pomylilo.. moze minotauro sie posklada to jak dla mnie jest rowniez idealna odpowiedz na lesnara.

  88. Zacznę może od kilku cytatów. Mianowicie “Walki GSP są przewidywalne..” inna z osób napisała ” Georges St.Pierre i jego walki przestają już być fajne..”. Co w takim razie powinien zrobić St.Pierre ? Wyjść do walki z jedną rękawicą a’la Art Jimmerson ? Zagrać z Greg’iem Jackson’em w “kółko graniaste” ? Czy może zacząć każdą runde z pleców ? Kanadyjczyk wygrywa, gdyż jest najlepszym zawodnikiem dywizji WW, ma szansę stać się najlepszym zawodnikiem P4P ! To jest właśnie MMA, zaletą którego jest walka w płaszczyźnie, która nam najbardziej odpowiada, a nie w której chce z nami walczyć przeciwnik. W każdej dyscyplinie znajdzie się zawodnik, który deklasuje swoich rywali czy to oznacza, że jest nudny ? Eldrick “Tiger” Woods jest # 1 w golfie – jest nudny, Doyle Brunson – żywa legenda pokera, również nudny. Kto w takim razie nie jest nudny ? Dla mnie nudnymi do bólu, sa właśnie tego typu posty !

  89. a moim zdaniem na lesnara nie obecnie ch*ja we wsi i długo sie taki nie znajdzie, chyba ze pomoze wybitnie szczescie, jakis lucky punch albo lesnar wsadzi sam swoja raciczke w klucz. Lesnar to nie sapp, ktory jest cienki jak odbyt weza, tylko naprawde dobry zapasnik, ktory wie jak wykorzystac swoja sile i mase, wiec obojetnie kogo by powalił na ziemie, co jak wiadomo przychodzi mu z łatwoscia, to ten na dole nie ma szans sie ruszyc, nie ma prostu, za duza masa, za duza siła, za duze umiejetnosci w konrolowaniu, a to w prostej drodze prowadzi do tego, ze ten na dole sie meczy, nie ma jak oddychac i jeszcze dostaje kopytami co chwile bardzo mocne ciosy, ktore go dodatkowo rozbijaja i pozbawiaja nadziei na cokolwiek, taka bezsilność jest najgorsza, bo chocbys sie zesrał to nie ruszysz tego klocka z siebie. i przykro mi ze tak jest bo lesnar jest ch(_)jowy, mało efektowne walki, kretyn do tego i brzydki jak cholera, ale coz, takie zycie

  90. Co zrobić
    na GSP w tej wadze nie ma teraz nikt żadnej odpowiedzi
    a co do jego stylu, to wina przeciwników ze to tak wygląda i może niektórym sie po prostu ta jego dominacja przejadła
    Może Henderson dla GSP teraz? Całkiem fajne by to mogło być
    Dla Lesnara teraz chyba tylko Carwin, albo Nogueira jak wróci do formy (według mnie juz nie wróci)

  91. Octagon trochę pieprzysz, to że walki GSP są przewidywalne nie znaczy że GSP jest kaprawy. Jest świetny i to nawet precyzując w jego walkach bezradność przeciwnika jest nawet bardziej oczywista, niż styl Kanadyjczyka. Tak to już jest że ci najlepsi wygrywają i wygrywają… i tu może pojawić się rutyna, z punktu widzenia fana.

  92. Hendo to dla mnie gosc. Nie mowil za duzo na TUF, a wszystko co o Bispingu zapowiedzial to zrealizowal z mala, zasluzona nawiazka hehe To byl jeden z najlepszych KO 2009. Na swiniaka Lesnara najpierw Shane Carwin a potem w razie niepowodzenia Fedor.

  93. Ale post fight conference jest smieszne 😀 Najlepsza wypowiedz Dana Hendersona i rekacja Dany …. Brock Lesnar na konferencji po walce tak bardzo aktorsko przepraszał wszystkich – nawet bud light – ze tym bardziej go nie lubie. Ktos musiał mu konkretnie wytłumaczyc sprawe jego zachowania po walce …

  94. [Takubo] “Jest świetny i to nawet precyzując w jego walkach bezradność przeciwnika jest nawet bardziej oczywista, niż styl Kanadyjczyka.” – Sprecyzowałeś to na swój sposób. Generalnie chodzi nam o to samo.

  95. Takkyu racja 🙂 tez przed chwila tego sluchalem 🙂 moze jest szansa ze sie troche od-chami 🙂

  96. 3rr0r specjalisto od saa kogo to j…e co przyjął Nastek czy deke,czy nandrolon,czy ester dekanianu.W tym co pisałem chodzi głównie o to,że na UFC ostro kontrolują więc nie spuszczajcie się nad nazewnictem 😀

  97. radas.. masz racje.. subst to przeciez dekanian nandrolonu, nie wiem skad mi sie to wzielo….

  98. Oo Lesnar wymiekl i przepraszal Budlight za swoje wypowiedzi w octagonie..

  99. mmafan
    Wyznaje zasade, ze jak zabieram glos w temacie, to wypadaloby wiedziec o czym mowie. Nawyrazniej nie kazdy cos takiego stosuje %).

  100. Zgadzam sie z yorrkiem, ale sami pomyślcie czy ufc majac takiego “miszcza” nie zchodzi na psy ?

  101. StarvMarvin – “Alves poza obroną nic nie pokazał (co było do przewidzenia). Koleś, który ledwo sięga rękoma do kieszeni, próbuje swoich jedynych sił w boksie (świetny gameplan) Powinien dołaczyć do Colemana i zawodników, którzy nie nadąrzają za sportem”

    Venom – “starvinMarvin jak zwykle celnie i dowcipnie ”

    W szklanej szczence mowiliscie ze Alves jest najniebezpiecznejszym przeciwnikiem dla GSP od czasu walki z Mattem i Pennem.
    Nie wiem jakie argumenty mieliscie na mysli , moze sugerowaliscie sie tym ze w rankingu UFC Alves byl na drugim miejscu ale wiadomo ze UFC zawsze na drugim miejscu stawia pretendenta do pasa co nie znaczy ze Alves jest , czy byl numer 2 w swojej kategori wagowej .

    Jak narazie to taka walka miela miejsce w WEC i tam spotkalo sie dwoch nie kwestiowanych liderow w swojej kategori wagowej.

    A teraz zgadzasz sie z StarvMartin ze Alves poza obrona nic nie pokazal i ze Pitbull odstaje od czolowki.

    W takim razie jezeli Alves nie nadaza za tym sportem a GSP meczyl sie z nim przez piec rund , i tak naprawde poza obaleniami i g&p duzo nie pokazal , mam na mysli stujke .
    To czy jest on najlepszym zawodnikiem p4p, byla to pierwsza mysl jaka przyszla mi do glowy po zakonczeniu tego starcia.

    Takie samo pytanie zadal prezener ESPN Torresowi i Florianowi .
    Miguel bedac sam prawie na szczycie tego rankingu , chwile sie zawachal i w koncu powiedzial ze tak , GSP zasluguje na to miejsce, natomiast Florian juz nie byl pewny i widac bylo ze jet odmiennego zdania , mimo tego ze jest ostatnio naprawde w bliskich stosunkach z GSP.

    Jestem bardzo ciekaw waszej opini na ten temat i bylo by rewelacyjnie uslyszec wasze zdanie na ten temat w szklanej szczence , choc znajac zycie i niechec Venoma do mojej osoby pewnie nie uslysze 😉 pozdrawiem

  102. najlepiej jakby mistrz UFC był brazylijczykiem, trenował bjj od kołyski, miał piękną buzię i śniadą cerę, kaloryfer, ważył nie wiecej niż 105 kg (bo wiecvej to świniak by był) dawał – jako wyraz przyjażni i szacunku – flaszkę na przywitanie w w ringu każdemu oponentowi, po walce całował się z nim jak niegdyś pewni władcy ZSRR itp.itd…..

  103. aby byc mistrzem trzeba zachowywac sie jak mistrz a zachowanie lesnara bylo poprostu żałosne

  104. aby być mistrzem trzeba pokonać aktualnego mistrza 😀 i nic więcej..

  105. @grzejnik78

    Alves był bez wątpienia najtrudniejszym przeciwnikiem GSP od dłuższego czasu, pomijając wpadkę z Serrą i pierwszą rundę z Koscheckiem, to Brazylijczyk dał sobie zrobić jak najmniej krzywdy w ostatnich latach.

    Pisząc o celnych komentarzach starvinaMarvina bardziej miałem na myśli te o Hendersonie i Bispingu, chociaż uwaga o krótkich rękach Alvesa jest też celna i zabawna, zresztą zwracałem na to uwagę w SS.

  106. co ma na celu pokazywanie srodkowych palcow publicznosci po wygraniu walki o tytul mistrza swiata? 😐

  107. lesnar ma kompleksy, i musi się odegrać więc tak się zachowuje, przy czym czuje głód walki przez co ciężko trenuje, ale myślę że niedługo się wypali ten jego zapał i ktoś mu zleje dupsko

  108. Lesnar jest mistrzem swiata bo posiada pas. Ale nigdy nie bedzie prawdziwym mistrzem za swoje zachowanie. Mowi tyle o pieniadzach, a jego postawa w stosunku do sponsorow (bud light) i kibicow ktorzy sa przeciez jego glownym zrodlem utrzymania byla conajmniej nie na miejscu.
    Dla mnie Lesnar to wiesniak ktory chce zgrywac czarny charakter jak w WWE czy innym rezyserowanym chlamie.. Czekam az ktos mu zleje dupsko i chce uslyszec jak wtedy bedzie sie wypowiadal..

  109. Dobra dobra Lesnar jest zły i tak dalej… Ale nie wiem kto może w tej bajce pokonać zło i zrobić happyend. Będzie pewnie o tym nawijka w SS. Ja nie wierze w Oveerema jak niektórzy tu twierdzą, że ma szansę ograć Leśnara. Cain też bez sznas…

  110. Jak czytam opinie o Lesnarze to mam wrażenie, że część osób na tym portalu to zakompleksione dzieciaki. Powód antypatii? To, że ma b. dobre warunki fizyczne i jest szczery. Weźcie się nad sobą zastanówcie. Brak umiejętności? Zarty. Gość jest zapaśnikiem z sukcesami, na treningach zachrzania jak cholera. Ma dynamike, wykorzystuje swoje atuty. Każdy ma swoje. Burak? A ja go lubię. Lubie go za to, jak zareagował na tzw. trash talking Mira. Za dużo tego gówna w MMA. Są ludzie poważni, jak Fedor, Lesnar, GSP, Silva. Czy oni robią trash talking? Mirowi wogule puscila psycha. Zalosne zarty przed, usmieszki w trakcie walki dla pewnosci siebie. Podobalo mi sie to ze nie przybil piesci przed walka – zachowal sie sczerze. Podobalo mi sie to co powiedzial zaraz po walce do Mira. To byla kropka nad i. Mir na nia zasluzyl. Lesnar go zjechal fizycznie i psychicznie. Zakonczyl sprawe jak facet. Niech to bedzie nauczka. Troche sie zainteresujcie Lesnarem jaki jest prywatnie. A jest w porzadku kolesiem bez gwiazdorstwa i innego takiego gowna.

  111. Misiekkvx zgadzam się z Tobą absolutnie. Mir zaczął , Lesnar dokończył sprawę po męsku. Co do jego reakcji- chciałbym poznać reakcję przeciętnej osoby wygwizdywanej przez 11 tysięcy kibiców mimo ciężkiej pracy włożonej w przygotowania i dania dobrej walki.
    Poza tym to jestem bardzo zawiedziony- jedynie 165 komentarzy w poście o walce Lesnara ? To jakiś skandal! 😀 😀

  112. mysle, ze alexander emelianenko by mu dal rade 😉 aktualnie jest w korei, ktos wie co tam robi? 😉

  113. ROB a co takiego zrobili mu sponsorzy UFC ?

    Nie umiejszam jego umiejetnosci bo jest dobrym zawodnikiem, tak samo rozumiem reakcje na docinki Mir’a, ale reakcja kibicow musi byc czyms sprowokowana. Lesnar dal dobra walke, wiec za cos innego musieli go wygwizdac. Nie znam go osobiscie i nie mi oceniac jakim jest czlowiekiem, ale postawa po tej walce bardzo negatywnie mnie nastawila w stosunku do niego.

  114. Aleksander ma żółtaczkę typu B, nigdy nie zawalczy w USA. Bodajże w sierpniu ma walczyć z Ivanovem, teraz trenuje z bratem w Starym Oskole.

  115. Czyli uwazasz za Pitbull dal lepsza walke od Fitcha , bo mniej sobie dal obic twarz ,pomijajac kontuzje jakiej nabawil sie GSP pod koniec trzeciej rundy .

    I co z rankingiem p4p ?????
    Podkreslam to nie jest zadna prowokacja , jestem poprostu ciekaw waszej PROFESJONALNEJ opini.

  116. Zapomnialem wlasnie napisac o reakcji publicznosci. Dobrze ROB, ze to napisales. Kolejny raz Lesnar dla mnie zapunktowal. Ma jaja. I nie radze sie Zlatan kierowac instynktem stadnym publicznosci ktora zasiada na trybunach UFC.

  117. Myśle że jest tak że ludzie nie lubią Lesnara(ja też) ale przyjdą na jego następną walka bo jest to kontrowersyjna postać

  118. Wydaje mi sie – choć nie jestem pewien, ale Brock miał jako taki szacunek dla Randego lub Nogi. ,a z Mirem był jakis zgrzyt wiec trochę emocje Lesnera po wygranej trzeba zrozumieć. Nie przepadam za takim zachowanie i mi nie imponuje, ale nie ma co kręcić z tego powodu afery.

  119. Wypadł lepiej od Fitcha, GSP posłał Jona trzy razy na deski, a jak go obalał to zwykle trzymał w parterze już do końca rundy. Thiago nawet w ostatniej rundzie potrafił uciec raz do stójki.

    Co do rankingu p4p, moja opinia jest taka (Tidzej może mieć inną):

    Niezależnie od wyniki pojedynku Fedora z Barnettem, GSP jest wyżej, bo Alves to dużo więcej od Josha, który drugi w ciężkiej jest tylko dlatego, że ci co byli nad nim przegrywali (CroCop, Nogueira, Arlovski). Jeśli Silva zdemoluje Griffina to też powinien wyprzedzić Fedora.

  120. Zlatan
    Wiesz dlaczego widownia gwizdała ? Z tego samego powodu z którego pod każdym newsem o nim na MMARocks jest przynajmniej 50 komentarzy w których userzy opowiadają o tym jak go nienawidzą – bo jest wielki, silny i był gwiazdą prowrestlingu.
    Dla mnie gość jest mówiąc kolokwialnie kozakiem, bo ma jaja i jest konkretny, z takim gościem wiesz na czym stoisz, nie to co z dwulicowym cwaniakiem Mirem.
    Co mu zrobili sponsorzy ? Pewnie mu nie zapłacili 😀 Bud Light jest sponsorem UFC więc zawodnicy bezpośrednio pewnie nic z tego nie mają, może wspomniał o tym w świetle jeszcze świeżych informacji o nowych zasadach UFC dotyczących kontraktów sponsorskich, w/g których UFC będzie teraz obciążać wszystkich sponsorów związanych z zawodnikami kwotą 100 000 $ za możliwość sponsorowania fajterów.

  121. Stawiam pietruszke że gdyby Lesnar uczciwie wywalczył title shota, zdobył tytuł, ale mimo wszystko zachowywał się jak teraz, to większość z was miała by to głęboko w dupie. Mówilibyście “nieważne jak się zachowuje, ważne że dobrze walczy”. A tak jest nieustanne czepianie się o to jak się zachowuje. Zachowuje się lepiej niż Ortiz, Browning i jeszcze wielu innych.

    Najeżdżanie na wczesny title shot, karierę w WWE i kutasa na klacie już nikogo nie bawi więc trzeba było znaleźć coś nowego. Niedługo będziecie wyzywać Lesnara że poluje i zabija zwierzęta, co nie przystoi mistrzowi.

  122. Garret dobrze opisał mentalność co nie których czytelników stronki-niedługo beda pisać ze skoro Brock poluje na łosie i chce walczyć w MMA to niech je łapie na latającą balachę bo strzelać to każdy potrafi.

  123. rowniez w pelni popieram to co napisal misiekvx! Na poczatku nie bylem fanem Brocka, bo byl dla mnie koksujacym aktorem z WWE z wytatuowanym penisem na klacie… ale po obejrzeniu jego walk, treningow i all accessu zzyskal znacznie w moich oczach. On jest po prostu ciezko pracujacym facetem, ktory mowi to co mysli. Po walce z Mirem troche stracil nad soba kontrole, ale mimo wszystko bylo to zrozumiale i meskie zachowanie. Chcialbym go teraz zobaczyc z jakims naprawde dobrym zawodnikiem, np. Fedorem. Ale wtedy juz bede kibicowal Rosjaninowi 😉

  124. Co do Brocka to publicznosc go wygwizdala dlatego ze jest z WWE i dlatego ze to bylo miasto Mira. Mnie tam nie grzeje jego trash-talk po walce, bylbym hipokryta gdybym to krytykowal bo zajebiscie mi sie podobalo jak Clementi osmieszyl Guillarda i Cole Miller zwyzywal Juniego po walkach. Troche mnie wkurzyly srodkowe palce do publicznosci ale to bylo jakoby przedluzenie problemu nakreslonego wyzej. Lesnar nie jest mistrzem taktu, ale po walce z Randy’m oddal mu szacunek.

    Co do p4p to ja osobiscie lansowalem pomysl umieszczenia GSP na szczycie juz po walce z Pennem. Do walki Andersona z Forrestem nie widze powodow do zmiany decyzji.

  125. ” Slapi(06:53:03) :

    lesnar wygral ..ale nie pokazal nic wielkiego … kupa miesni i tyle ..kladzie sie na przeciwniku i bije ..a podniecanie sie jego sila to czysta glupota bo chyba dzieci ucza sie w podstawowkach ze im wieksza masa tym i sila wieksza. Jesli Lesnar dostanie kogos swoich gabarytow to dostanie po dupie … ”

    Za to Ty pokazałeś właśnie jaki z Ciebie “znawca” MMA. Lesnar oprócz “kupy mięśni” ma też niewiarygodną szybkośc, świetne zapasy i płynnośc ruchu. Jeśli chodzi o jego siłę to ludzie bardziej podniecają się tym w jaki spobób ją wykorzystuje (obalenia, GnP) niż samym faktem, że ją ma. Spójrz na takiego Sappa, jest jeszcze większy a rusza się jak kloc w porównaniu z mobilnością Brocka.

    Nie jestem fanem Brocka, denerwuje mnie jego brak szacunku dla innych zawodników, ale staram się byc obiektywny i widzę, że się rozwija i robi duże postępy. W ostatniej walce pokazał cierpliwosc i inteligencję, kontrolował biodra Franka uniemożliwiając mu ucieczkę, a sam egzekwował piękne GnP. Nie dawał Frankowi miejsca klejąc się do niego i mimo to był w stanie zadac brutalne ciosy i zakończyc walkę.

    Dla mnie to już nie jest ten sam Brock który walczył w 1 walce z Frankiem, rozwija się i będzie już tylko coraz lepszy, a Twój post pokazuje po prostu, że go nie lubisz i wjeżdzasz na niego bo nie pasuje Ci, że wygrał.

  126. P4P Tidzej GSP po walce z BJ Pennem?
    Nie wiem, dla mnie większe umiejetności ma Penn (według mnie najlepsy p4p) ale GSP po prostu był 3 razy silniejszy i miał większy zasięg a to jest niestety granica nie do przeskoczenia

  127. Obejrzyjcie sobie wywiady z Brockiem po walce a zobaczycie, ze to co sie stalo bylo w glownej mierze powodem strasznie duzych emocji jej towarzyszacych. Brock podkraslal w wywiadach, ze nie umie przegrywac a z Mirem nie tylko bolalo go to, ze tamten go wczesniej pokonal ale tez caly ten trash talking wcale tu nie pomogl.
    Ludzie facet przeszedl z prowrestlingu do mma!! Za sam fakt podjecia sie takiego wyzwania powinien otrzymac zasluzony szacunek a tu ciagle: prosiak, koksiarz i oczywiscie bez techniki. Jakby to bylo takie proste to nie uwazacie, ze wiecej Panow z WWE przeszlo by do UFC i demolowali by oni swoich przeciwnikow od tak sobie bo przeciez oni wszyscy to koksiarze…

  128. MMARocks.pl

    Co za gala, nie mogę się już doczekać na kolejną walkę tej bestii. Who’s next? Jeśli będzie to zwycięzca walki Cain / Carwin to Lesnar po raz pierwszy stanie do walki z kimś podobnym do siebie pod względem umiejętności/rozmiaru i na takie coś właśnie czekam najbardziej

  129. jeśli chodzi o p4p to mi też wydaje sie że penn jest najlepszy ma według mnie najlepsze ju jitsu w mma najlepszy boks i całkiem przyzwoite zapasy jedyny jego problem to kondycja

  130. no w sumie mozna sie zastanowic o co chodzi z tym brockiem… kiedy nie ma na niego bata bo wygrywa to wytlumaczenie jest jedno – jest za duzy… przewraca przeciwnikow, siedzi na nich i ich bije bo oni sa bezbronni…:) a kiedy przegra – a pewnie tak sie stanie w koncu – wytlumacznie bedzie jedno – bo to koks nic nie potrafiacy byl 🙂 koles ma mase, ma szybkosc i zwrotnosc niespotykana przy tych gabarytach, kiedys pudzian sie wypowiadal o swoim planie wejscia w mma ze musialby ladnych pare kilo zrzucic bo taka masa i muskulatura przeszkadza w walce, moze i lesnar nie ma techniki, ma zerowe bjj ale co z tego? co z tego ze mir ma czarny pas i robi ko na minotauro… nic… gsp stosuje obalenia bo to mu wychodzi najlepiej, cro cop ma zabojcza noge, bonjarski kolana na wysokosci mojej glowy a niski nie jestem 🙂 kazdy walczy tak zeby wygrac, proste, skoro gosc nie trenowal bjj to trudno zeby dzwignie zakladal w swojej 5 walce, nie lubie go bo mi tam nie pasuje, mysle ze to podejscie moje i wielu innych jest rozniez spowodowane pamiecia prida gdzie czesto takie sappy przegrywaly i wtedy technika ogrywala mase i sile… to pozostalo w ogladajacych tamte walki a tu taki lesnar w ufc i nie ma tego mniejszego ktory by go pokonal… ja licze na mirsa i lewa noge 🙂

  131. Rozumiem,że bilans walk nie zawsze jest wyznacznikiem umiejętności zawodnika,ale czy ktoś z pięcioma porażkami i jednym remisem przy trzynastu zwycięstwach zasługuje na bycie nr 1 p4p?Oprócz mistrzowskiego bjj i jak twierdzi Freddy Roach najlepszego boksu w mma B.J posiada kilka wad.Głównie siła,kondycja oraz umiejętności obronę w stójce.
    Poza tym cholernie ciężko zestawić ranking p4p ;]

  132. Lesnar mistrzem UFC HW…długo nie zagrzeje miejsca…Popek już jest o włos od podpisania kontraktu z UFC 😀

  133. Skoro BJ Penn ma najlepszy boks to dlaczego GSP go tak osmieszył w tej płaszczyźnie, mimo że sam nie jest tu jakiś wyjątkowy ? Nie mogę po prostu, gośc przegrał z kretesem a wy i tak będziecie pisać że jest lepszy 😀
    Dla mnie to wygląda tak : cztery osoby są zazwyczaj brane pod uwagę jako “best p4p” ( Fedor, Anderson, Georges, BJ). GSP wyeliminował jedną z nich i zajął pierwsze miejsce 🙂
    Jego kolejne walki tylko potwierdzają przewagę nad innymi.

  134. Ja bym powiedzial, ze umie przegrywac. Po przegranej walce z Mirem wypowiedzial sie skromnie, z pokora, spokojnie. Swiadomy braku doswiadczenia poszedl pracowac na treningach. I kolejna sprawa z tym szacunkiem jakim niby nie okazuje przeciwnikom. Problem w tym, ze angielskie slowo “respect” ma wiecej niz znaczenie “szacunek”. Slowo “respect” to w jezyku polskim takze respekt. Wiec mysle, ze Lesnar mowiac “I don’t have respect for him” mowi bardziej o respekcie, a nie o szacunku. A i dlaczego mialby miec szacunek dla osob ktore gadaja o nim bzdury i przed walka mowia jaki on to jest cienki (Hering, Mir). Szacunek okazuje sie osoba ktore na niego zasluguja. Coutorowi okazal szacunek i wiadomo dlaczego.

  135. WAMDYFAN muszę cię rozczarować ale BJ nie ma najlepszego ju jitsu,Zapomniałeś o Damianku Mai?:) a jeśli chodzi o boks to już bym mógł więcej kolesi wymienić-choćby z jego dywizji Edgar…

  136. Def jak tak patrze na tego gifa to kojarzy mi sie Vera, ktory po walce (niestety nie jestem w domu zeby sprawdzic z kim) pytal fanow czy uwazaja, ze powinien przejsc do nizszej kategorii wagowej. Pamietam, ze fani tego nie chcieli a on powiedzial: I’m still a heavyweight bitches!! 😀 No wiec ciekawe czy nadal ma watpliwosci co do swojego przejscia do lhw… 😉

  137. Jest dokładnie tak jak napisałeś R.O.B.Zresztą stójka Andersona jest wszechstronniejsza,zapasy GSP najlepsze w mma,a bjj Maia to nieosiągalny dla reszty poziom.W każdej płaszczyźnie jest od B.J lepszy zawodnik,wiec nie rozumiem dlaczego ludzie stawiają go na pierwszym miejscu w rankingu p4p? 😀

  138. ROB wybacz ale ja tam uwazam, ze GSP musial najpierw mocno pojechac poprzez GnP zdecydowanie mniejszego Penna zanim w stojce byl lepszy bo Penn byl juz zmasakrowany (Hughes jechal z Pennem w stojce w 3 rundzie ich rewanzu a przeciez wiemy, ze nie ma lepszej stojki od Penna). Co do p4p to ciezko jest tu mowic, ze GSP go wyeliminowal bo jest od Penna wiekszy. Gdyby BJ jakoze jest mniejszy pokonal GSP to i owszem ale odwrotnie byc raczej nie powinno. Jezeli GSP zdecyduje sie na Silve to wtedy skoncza sie spekulacje odnosnie najlepszego p4p – jezeli wygra oczywiscie. 😉

  139. Moim skromnym zdaniem Machida pogodzi wszystkich zawodników i z biegiem czasu bedzie na szczycie p4p
    Pozdrawiam

  140. m1ch4l
    Czyli brak kondycji usprawiedliwia BJ’a, tak ? “Gdyby nie brak kondycji to bym był najlepszy” – świetna wymówka.
    Penn stoczył kiedyś walkę z Lyoto Machidą, który jest znacznie większy od GSP. Co prawda przegrał przez decyzję, ale walczył z zawodnikami większymi i silniejszymi od GSP. Poza tym welterweight przez pewien czas była jego kategorią wagową, to nie tak że zawsze był w lekkiej i poszedł w górę na tylko jedna walkę.

  141. Tens to w takim razie powiedz mi jak mozna nazwac poziom bjj Penna skoro ten po 3 latach trenowania zdobywa czarny pas nastepnie kilka tygodni pozniej wygrywa mistrzostwa swiata BJJ (w kategorii juz czarnych pasow oczywiscie) i staje sie pierwsza osoba spoza Brazylii, ktorej udalo sie tego dokonac!!! Nie wiem dlaczego nie walczy tak jak Maia ale na pewno nie dlatego, ze nie ma takich umiejetnosci. Jezeli juz cos to jest chyba za bardzo wkrecony w boks i chec obijania ludziom twarzy ale to wie juz tylko on…

  142. Jeszcze jedno: BJ w bjj nie osiągnął połowy tego co Maia, który jest kilkukrotnym mistrzem świata, nie tylko w sportowym jj ale także w submission (aktualny mistrz ADCC).

  143. Ja nie usprawiedliwiam porazki Penna ale mowie, ze porazka z GSP nie zmienia chyba jego statusu p4p bo GSP jest od niego wiekszy i nie uwazam, ze walczac z mniejszym przeciwnikiem mozna awansowac w rankingu p4p bo to chyba bez sensu skoro tych pound-ow mam wiecej niz przeciwnik.
    Wiem, ze walczyl z Machida ale Penn to dzikus/wariat wiec to mnie nie dziwi… No ale tzn ze GSP jest taki dobry czy tez to, ze Penn jest twardy skoro wytrzymal walke z o wiele wiekszym przeciwnikiem, ktory jest teraz mistrzem lhw??
    Co do jego bjj to nie mowie, ze jest lepsze od poziomu jaki ma Maia ani tez nie porownuje ich osiagniec ale chcialbym zobaczyc jak mozna okreslic poziom bjj Penna skoro osiagnal to co osiagnal w tak krotkim czasie.

  144. Penn byl zawsze ”lekkim” ale walczyl tam gdzie chcial bo jak juz powiedzialem to dzikus/wariat. Nie chce tego ciagnac bo cale to p4p jest ciezkim tematem a ja jedyne co chcialem powiedziec to to ze nie powinno byc tak, ze Penn wypada z listy p4p po przegranej z kims kto jest od niego wiekszy.

  145. Mi się wydaje że umiejętności zaadaptowania bjj do MMA można ocenić tylko po tym czy ktoś jest w stanie je wykorzystać w walce. BJ’a widziałem wielokrotnie np. w trzymającego przeciwnika w gardzie, nigdy za to nie poddał nikogo z tej pozycji. Demian wręcz przeciwnie.
    “Wiem, ze walczyl z Machida ale Penn to dzikus/wariat wiec to mnie nie dziwi… No ale tzn ze GSP jest taki dobry czy tez to, ze Penn jest twardy skoro wytrzymal walke z o wiele wiekszym przeciwnikiem, ktory jest teraz mistrzem lhw?” -to znaczy że GSP jest taki dobry że pokonał BJ’a przez TKO a większy od niego Machida nie był w stanie tego zrobić 😀
    Pamiętaj też że St. Pierre nie zdominował jedynie Penna, robi to samo z wszystkimi swoimi przeciwnikami, miał dwie porażki po których wrócił silniejszy i zdeklasował swoich “pogromców”.

  146. R.O.B. nie wiem dlaczego Penn nie walczy w takim stylu jak Maia (a chcialbym wiedziec) ale umiejetnosci mu na pewno nie brakuje skoro osiagnal to co osiagnal w BJJ. Poza tym nie walczy z ludzmi pokroju Demiana wiec teoretycznie moglby sobie na to pozwolic zeby ich dominowac w BJJ.
    GSP niczego nie ujmuje ale mowie tylko, ze nie powinno sie mowic: ”Dla mnie to wygląda tak : cztery osoby są zazwyczaj brane pod uwagę jako “best p4p” ( Fedor, Anderson, Georges, BJ). GSP wyeliminował jedną z nich i zajął pierwsze miejsce” skoro BJ to lw a GSP to ww. Gdyby bylo odwrotnie albo GSP pokonalby Silve to jak najbardziej bo pokonujesz goscia, ktory tych pound-ow ma od Ciebie wiecej.

  147. BJ nie walczy w stylu Demiana bo może nie jest w stanie. Ja wiem tylko że próbował coś zrobić z gardy wielokrotnie, zarzucał nogi wysoko, próbował zapiąć gumową gardę ale nic z tego nigdy nie wyszło. Poza tym pamiętaj, że to MMA a nie bjj i nie zawsze umiejętności w jednej dziedzinie tak łatwo tranferują się do drugiej.
    A ten tekst z p4p to był żart 😉 Mimo że faktycznie uważam GSP za najlepszego zawodnika p4p, zaraz za nim jest Torres i Silva (w/g mnie ).

  148. Wg mnie BJ ma problemy z psychika. Jak jest na gorze to jest swietnie bo czuje sie panem sytuacji ale jak juz znajdzie sie na plecach to mam wrazenie, ze przeraza go juz sam fakt, ze komus udalo sie go do takiej pozycji sprowadzic. To jest tylko moje skromne zdanie ale moze tez byc tak jak mowisz.
    Konczac temat jeszcze 2 slowa odnosnie boksu BJa. Po pierwsze jezeli Freddy Roach mowi, ze BJ ma najlepszy boks w mma to ja sie nie spieram bo kim niby ja jestem zeby sie z nim spierac (i nie mowie przez to, ze ja tez tak uwazam). Po drugie posluchaj tego co mowil GSP po walce z Pennem a zobaczysz dlaczego boks BJa byl wtedy slaby (oprocz tego, ze po takiej ilosci GnP to ja nie wiem jak on w ogole dal rade wstac z maty 😉 ).

    Dzieki za krotka pogawedke 🙂 Sam przed kompem piwko pilem a dzieki Tobie i mmarocks moglem z kims pogadac 😉

  149. Pamiętam co GSP mówił o swojej strategii po walce, chodzi mi o to że gdyby BJ był faktycznie lepszy to nie dopuściłby do tego , trzymałby St. Pierre’a na dystans i punktował.
    Ok uznajmy że doszliśmy do jakiegoś konsensu 😀 Trzymaj się 🙂

  150. Fakt ale sam boks w mma nie wystarczy i jak tylko doszlo do klinczu to z boksu nici 🙂
    Ty rowniez 🙂

  151. Dobra, kilka słów ode mnie 😉

    Jest 2:05 ekipa już śpi – zaliczenie 0,75l wyborowej + 2 zgrzewki heinekena na 3 robi swoje (żona nie piła, wszak “ktoś musi porządku pilnować i do małego w nocy wstawać” – jak sama stwierdziła 😉 ) kilka spostrzeżeń.

    1. Jakaż była reakcja “kibiców” kiedy bisping leciał na deski – bezcenne. Kto mieszkał w UK ten wie 😉 Syn się obudził 2 razy mimo iż na piętrze śpi – gorące reakcje po prostu.

    2. Lesnar jak to Lesnar. Zrobił co miał zrobić choć sympatii kibiców sobie nie przysporzył. Muszę tę walkę przyswoić na trzeźwo jednak wydaje mi się, że dynamiczny striker mógłby zrobić mu “kuku” .

    3. “GSP” – po prostu. Dla mnie najlepszy p4p (już po walce z Pennem) – Alves wypadł dobrze (jednak spodziewałem się więcej) szczególnie w kwestii ucieczek z parteru.

    4. Gala bardzo fajna 😉

    5. Jak się prześpię i dojdę do siebie (a jutro mam urlop ;P) to może napiszę coś bardziej twórczego 😉

    6. Konkluzja – “Michael…lecisz” 😉

  152. “wydaje mi się, że dynamiczny striker mógłby zrobić mu “kuku” .

    tak jak Kongo, słabszemu i lżejszemu od Brocka – Velasquezowi? hehe

    walka musiałaby być na zasadach K1, żeby Lesnar przegrał

  153. – B.J Penn jest jednym z legend tego sportu, nie możemy oceniać go tylko po walkach z większymi zawodnikami, gdyby GSP przegrał np. z Lyoto to nie zmieniło by to mojego zdania że jest jednym z największych mistrzów tego sportu- ale poprostu jest w innej wadze, tak jak B J Penn- który przegrał z GSP. B.J ma parter na mega poziomie i nikt kto interesuje sie mma nie może powiedzieć nic innego, co do boksu to według np. Roacha to jeden z lepiej boksujących ludzi w MMA- a on chyba się na tym zna…….
    – Brock po tej gali wiele stracił u mnie troszkę, może nie jeśli chodzi o walkę bo zainponował mi game planem, a szczególnie konsekwencją w walce- ciężko będzie go teraz pokonać, Cain raczej nie da rady jeszcze, Carwin ma szanse jak Brock zdecyduje się walczyć w stójce- ale mam obawy, że Brock obali zawodnika z teamu Jacksona i nie da mu wstać. Brock po gali przepraszał wszystkich na konferencji za swoje zachownie- podobno dana się zdenerwował i pojechałe Lesnara za ten tekst że Bud mu nie płaci( a skąd Dana i UFC mają pieniądze na jego wypłaty????pewnie nie od sponsorów:))- w każdym razie napił się buda:) i przeprosił za swoje zachowanie, jak dla mnie trochę burak z tym tekstem o żonie:))ale z drugiej strony sprzeda więcej PPV a to na koniec dnia jest dla UFC najważniejsze.
    – R O B spokojnie z tym “dwulicowym cwaniakiem” Mirem- Frank jest bardzo dobrym zawodnikiem, inteligentnym. I jak nazywasz kogoś takiego jak Mir(bądż co bądż miał już pas mistrza UFC) – że jest cwaniakiem to jak nazwiesz Bispinga??który mistrzem nie był-nawet się o pas nie ocierał:) a w cwaniakowaniu i kozaczeniu miażdzył:))) trzeba zostawiać sobie miejsce na oceny dla innych:)
    – Alves również nie wypadł fatalnie – gość potrafił się podnosić po obaleniach i 5 rund wytrzymał- jest młody ma jeszcze czas, ale musi coś zrobić z parterem i zapasami(to on musi pierwszy obalać i nie walczyć z pleców:). Ciekaw jestem co teraz wymyślą dla Alvesa nie widzę specjalnie ludzi dla niego, może mieć tak jak Franklin za słaby na mistrza a za dobry na resztę
    – GSP vs Spider nie ma innego wyjścia, to musi być kolejna walka, a o to inne walki które widzę po tej gali Lesnar- Carwin; Denis Kang- vs Akiyama; Mir- Gonzaga,
    pozdrawiam

  154. Przemek II jak czytam Twoje komentarze to mam wrażenie że wcześniej tu pisałeś jako d17. Według mnie Velasquez,Carvin,Nogueira i jak dojdzie to rewanżu Randy mogą pokonać Lesnara.

  155. Może ROB masz i racje i źle biore p4p
    Ale uważam że Penn jest technicznie lepszy od GSP, no ale na umiejetnosci zawodnika składa sie tez między innymi siła i atletyzm, a w 170 GSP to Lesnar w 265
    Jedyne ale to tak jak inni uważam że penn to 155 i dlatego porażka z GSP nie spowodowała że spadł u mnie w rankingu

  156. Przede wszystkim St. Pierre ma najbardziej techniczne zapasy w całym MMA, nikt tak nie potrafi wykańczać obaleń. Jego stójka też jest niewiele gorsza od Penna, w parterze technicznie do niczego nie można się przyczepić, wzorowo przechodzi gardę, wpina się za plecy, atakuje poddaniami. Po za tym P4P to nie tylko technika, ale też przygotowanie fizycznie, kondycja, siła ciosu, szczęka itd. tu wiadomo, że w jednym z tych elementów Penn odstaje bardzo, porównajcie sobie jak Alves wytrzymał walkę z GSP, Penn nie miał już siły po pierwszej rundzie, tego nie można wytłumaczyć tylko przewagą fizyczną Kanadyjczyka.

  157. ja lubie BJ i uważam go za bardzo dobrego zawodnika, ale GSP jest dla mnie na szczycie wszystkich zawodników. Tylko mi tu nie piszcie ze Brock by go zdominował bo raczej nie o to mi chodzi. Kariera GSP, jego sposób walki, spektakularne rewanże po dwóch porażkach oraz cała parada zwyciestw z najlepszymi pozwalaja mi tak myśleć. Obecna postawa BJ przypomina mi troche obecnego Matta Hughsa (nic nowego co by mogło zaskoczyć), a o GSP nie mozna powiedzieć że stoi w miejscu. BJ zreszta na sam koniec zbłaznił sie swoim szczeniackim fochem o te nieszczesna wazelina.

  158. “Przemek II jak czytam Twoje komentarze to mam wrażenie że wcześniej tu pisałeś jako d17. Według mnie Velasquez,Carvin,Nogueira i jak dojdzie to rewanżu Randy mogą pokonać Lesnara.”

    nie wiem kto zacz d17, ale jeżeli tak, widać dobrze pisał:)

    masz racje – wszyscy mogą, to jest MMA, ale obiektywny rzut okiem daje mi prawo do oceniania tych szans jako MAŁE (Carvin, ze względu na podobny styl i siłe – większe)
    Velasquez – za słaby fizycznie, może po nabraniu masy
    Nogueira – za stary, za słaby fizycznie
    Carvin – hmmm, 70:30 dla Lesnara, który uważam,ze i tak go obali a i kondycyjnie wygląda mi lepiej
    Couture – już raz oberwał, a nie okłamujmy sie, będzie juz tylko słabszy, Brock może być juz tylko lepszy

    lubie Lasnara, bo wprowadził spory zamęt w UFC, lubie go za konkretne podjeście do sprawy i brak obłudy (sztuczny “szacunek” i inne “przyjacielskie” bzdety)
    i za to, że jest solą w oku dla skostniałych fanów MMA, heheh

  159. Kongo nie jest zbyt dynamiczny – Mirko w formie, tak…Kongo już nie koniecznie 😉
    Oczywiście musiałby nie dać się sprowadzić na ziemię. Ot, taki mały warunek 😉

    Poza tym chce zoabczyć jak Lesnar zachowa się po takiej bombie jaką właśnie zapodał Cainowi Kongo.

  160. przemek ll zeby wkoncu MMa bylo wszedzie rozpoznawane jako sport to musi byc szacunek wsrod zawodnikow!!!!popatrz na fedora jest najlepszy na swiecie i zawsze kazdemu poda reke ze wzgledu na szacunek do drugiego czlowieka !!! a swniniak z chu…. na klacie wpada do ufc i oficjalnie ma w dupie wszystkich to nie jest zbyt dobry wizerunek dla tego sportu. sam trenuje i wiem ze nalezy sie szacunek dla kazdego nie wazne czy przegrany czy wygrany!!

  161. Co wy. Badboye są potzrebni w każdym sporcie. Chyba że grasz w szachy… I tak wydaje mi się, że w UFC to dana jest największym 😀

  162. mnih a napisałem że wygrał??? ja uważam że należy patrzeć się w bardziej wyrozumiały sposób na fighterów którzy skaczą do wyższych kategorii i przegrywają. Fizyczność – atletyzm to równie ważne cechy co technika. Nie zmienia to faktu że uważam BJ penna za największy talen mma w historii:) a że jest leniem to już jego problem i pewnie tylko dlatego nie będzie nazywany największym fighterem w historii UFC. GSP jest wielki BJ również:)) i tyle:)).
    Dana powiedział ważną rzecz- ludzie MMA są inni niż ludzie z innych sportów. Boks to nie są dobre wzorce- ja tam lubie oglądać i sluchać jakiś trash talk przed walką:)) ale uważam że Lesnar który przepraszał na konferencji nie tylko za piwo ale ogólnie za swoje zachownie- uznał że nie do końca wszystko było ok i jak też tak uważam. Ale to showbiznes i trzeba zrozumieć o co chodzi. Choć Lesnar urósł za bardzo i Dana musiał go wyprostować.

  163. defthomas przez tego gifa którego wrzuciłeś, ściągniętego chyba z red tube nie mogłem dokończyć dziś śniadania 😐
    musze się zrewanżować i życzę wszystkim smacznego obiadu 🙂
    httpv://youtube.com/watch?v=lFhlJ0sUZM8

  164. no to Lesnar ma juz prze……..bane…do świni, koksa, idioty, chama i wieśniaka dojdzie jeszcze pedryl…:)

  165. The phenom, nie tylko ty stawiałeś na Colemana. mój wpis co prawda nie znajuduje się pod typami redakicji, ale dużo dużo wcześniej. Coś mam szczęscie do niepsodzianek. Najpierw Mercer potem, The Hammer.

  166. Nog jest starszy od Lesnara o rok, i młodszy od Carwina, więc argument “za stary” odpada.

    … – Lesnar traktuje wszystkich, tak jak wszyscy traktują jego. To ludzie po nim jeżdżą i wyzywają go od cyrkowców. A on pokazuje swój stosunek do takowych istot.

  167. ja nie wierze że Dana zorganizuje walke GSP z Andersonem, a napewno nie prędko. Tylko że tak prawde mówiąc to sam nie wiem z kim ewentualnie mógłby zawalczyć teraz kanadyjczyk.

  168. venom podałeś argument jak wyglądał penn a jak alves po 1 rundzie
    taka jest róznica że alves jest podobny wagowo i siłowo do gsp a penn jest znacznie słabszy i mniejszy
    kazdy chyba wie jaka jest w tym przypadku roznica i jak sie to rozklada na tracenie sił jak nie z doswiadczenia to chociaz z logiki
    co nie zmienia faktu że penn tak jest slabszy kondycyjnie od alvesa ale wazniejsza jest ta pierwsza przyczyna

  169. Alves i Fitch wyglądali lepiej po pięciu niż Penn po jednej, z takim przygotowaniem niestety nie można go stawiać wyżej od GSP, Fedora, Machidy i Torresa.

  170. venom przeczytałem- i zgadzam się z tym w 100 procentach- tak jak napisałem wcześniej- dzięki temu sprzedadzą więcej ppv. TO napewno, ale ja mam zdanie że Lesnar to wieśniak:) świetny zawodnik, świetny do robienia Show, kura znosząca złote jaja ale wciąż wieśniak:)) Szkoda że nikt nie nagrał rozmowy dany z brockiem po walce:)))
    Venom w rankingu p4p nie stawiał bym go wyżej, ale jeśli chodzi o dokonania w sporcie to ma więcej niż 3 z 4 ludzi których wymieniłeś. Gość miał pasy w 2 wagach……….nie zapominajcie o tym

  171. Dobra dobra moze troche odbiegajać od tematu znacie juz jakies dane na temat oglądalności????? i ile ludzi oglądało na żywo??

  172. Dane o PPV pojawią się dopiero za kilka tygodni, na żywo w Mandalay Bay było 11 tys. widzów. Uprzedzając pytania to jest maksimum w tej hali.

    Dante co do Penna generalnie się zgadzam, tytuły w dwóch wagach na pewno zapewnią mu miejsce w historii tego sportu.

  173. Panowie co wy z tym Carvinem ok jest niezly ale Lesnar by go zniszczyl i wydaje mi sie ze byla by to tragiczna w skutkach dla Carvina porazka

  174. live a o kim myślisz? Caina szkoda bo jest młody i UFC będzie spokojnie go budować- jego popularność. Miro jest za słaby- skończyło by się bardzo szybko, a inna sprawa że pewnie chorwata będą trzymać do walk w Europie. Nie ma wielu ciężkich którzy mogą powalczyć z brockiem. a dwa to ważne jest że carwina przez jakość i szybkość wygranych da się dobrze wykreować przed walką jako gośćia bardzo groźnego- a wszyscy wiemy że chodzi o USD

  175. przemek II :
    jak czytam te twoje komentarze to nie moge zrozumiec jak mozna podziwiac kogos takiego jak lesnar, chyba jak ktos wczesniej napisal zapewne sie onanizujesz przy jego walkach.czym on tak cie zauroczyl ?tym chujem na klacie? dla mnie ten koles zadlugo pasa nie utrzyma.a jezeli chodzi o hw w ogole to jest kilku gosci, ktorzy wg. mnie go pokonaja.
    z fedorem nie bede go porownywal bo to nie ta liga.ale jezeli chodzi o innych zawodnikow to raczej cienko lesnara widze w walce z barnettem.z zawodnikow ufc to jezeli w nastepnej walce dostanie carwina to wieprza nie widze.od kongo jakby takie fangi przyjal co velazquez to raczej by juz nie wstal.mysle tez, ze nogueira by go poddal z plecow.natomiast nie widze w walce z lesnarem cro copa, gdyz po obaleniu mialby ciezko,couture kilka lat temu pewnie dalby rade, ale nie teraz, jest po prostu za maly na gabaryty lesnara.przyznam, ze couture jak dla mnie powinien przejsc do lhw.
    lesnarem nie ma sie co podniecac poki co.

  176. fusel ja byłem pod wrażeniem tego co zrobił Lesnar- był tak blisko Mira w parterze że ten nic nie mógł zrobić. Ciężko mi sobie wyobrazić kogoś w UFC poza Cainem kto dał by radę przy obaleniach Brockowo. Lesnar raczej nie walczył by z fedorem, carwinem, cro copem w stójce. Game plan z walki z Mirem wydaje sie być idealny dla kogoś o jego warunkach fizycznych, sile, dynamice i umiejętnościach zapaśniczych. Boje się że walki Lesnara mogą wygladać podobnie do tej z Mirem…..Co do tego czy Nogowi udało by się poddać z pleców Brocka to powiem tak, Nikt taki nie był na Nogu z takim dynamitem w łapach. Jego krótkie uderzenia w parterze robią wrażenie- są piekielnie silne mimo tego że wyprowadzane są z trudnych, krótkich pozycji. Jest kilka rzeczy które pozostawiają mi nadzieję że tego Ogra da się pokonać:
    – po walce powiedział że na 0,5 sekundy miał gwiazdki po kolanie Mira:))- czyli teza że ” nie ma odpornych na ciosy, są tylko źle trafieni”okazuje się ponownie prawdziwa, Fedor może wykorzystać moment w stójce i dziabnąć Lesnara
    – Lesnar powiedział że z pozycji w jakiej był Mir jego sparingpartnerzy wychodzili, ja oglądając walkę myślałem że nie da się wyjść z pod tego ogra
    – Lesnar to gorąca głowa, można go sprowokować, jestem tego pewien- jego konsekwencja w walce z mirem była imponująca, ale mam zdanie że go można sprowokować do walki w stójce, pokonać go w tej płaszczyźnie nie jest łatwe ale patrząc co czarny pas bjj zrobił lesnarowi w parterze(duże nic) – lepiej chyba z nim boksować

  177. Dante
    Zostawiłem sobie miejsce na ocenę innych: Mir jest cwaniakiem, Bisping jest…mega cwaniakiem 😀 Tylko teraz mam problem gdzie Ciebie umieścić 😀
    To był żart oczywiście nie gniewaj się kwiatuszku 😉

  178. Odnoszę wrażenie, że GSP i Lesner podążają podobną drogą do zwycięstwa (przy uwzględnieniu różnic wynikających z dysproporcji rozmiarów). Obaj korzystając ze swych umiejętności zapaśniczych obalają, kontrolują i niszczą przez G&P. Znajdą się oczywiście tacy co będą utrzymywać, że Lesner ma lepsze bjj/sub od Mira bo kontrolował i kruszył go w parterze, podobnie jak twierdzili, że GSP ma lepsze bjj/sub od BJ bo kontrolował i kruszył go w parterze. Dla mnie jednak to przykład jak za pomocą biegłości w jednym elemencie sztuki można zniwelować i przyćmić przewagi innych zawodników w ich specjalnościach.

    (strasznie spóźniony, ale wcześniej nie miał czasu)

  179. Mam nadzieję, że Lesnar nie wyprzedzi Barnetta w waszym rankingu i nie będę musiał go oglądać na drugim miejscu.

  180. Mandaryn
    Takie umiejętności submission to sobie można za przeproszeniem w tyłek wsadzić skoro nie potrafisz ich użyć i zostajesz rozsmarowany po macie 😀
    Dante
    Ok, niech będzie hiper 😉

  181. Wy tu gadu gadu, a Masato wlasnie położył na deski Kawajiri 🙂

  182. Zgadzam sie z R.O.B.E.M. Ja dziekuje za takie zdolnosci parterowe jak bj penn jak daje sie wgniesc w mate. Dobre bjj to nie tylko efektowne poddania czy zaskakujace sweepy ale takze kontrola przeciwnika i uniemozliwianie mu by nie zrobil nam krzywdy a takze dazenie do wypracowania sobie jak najlepszej pozycji.

  183. Zdaję sobie sprawę, że Lesnar w swoich ostatnich trzech walkach pokonał o wiele bardziej znaczących przeciwników, ale to były poza Min-Soo Kimejego jedyne wygrane. Ale chyba będę musiał się z tym pogodzić, bo wcześniej Couture i Nogueira, do czasu swoich porażek, byli zasłużenie przed Barnettem, a Brock powinien być nad nimi.

    Chciałbym tylko, żeby szybko wyleciał poza trójkę. Wtedy nie będę musiał oglądać jego zdjęcia.

  184. Ranking jest ustalany na podstawie terazniejszych dokonan a te prezentuja sie bardziej okazale Lesnara niz Barneta dlatego dalbym Brocka na 2 miejsce .

  185. Erensar jakby Barnett pokonał ostatnio kogokolwiek na granicy czołówki to by został na drugim miejscu, ale Yoshida, Monson, Rizzo, Yvel wyglądają blado przy Herringu, Couturze i Mirze.

  186. Łatwo powiedzieć “kontrola przeciwnika”, “wypracowanie sobie jak najlepszej pozycji” gdy dobry zapaśnik z przyzwoitym parterem rzuca tobą jak szmacianą lalką kilka razy w ciągu rundy dzięki czemu może zasypać Twoją twarz łokciami bitymi z góry. Bjj skoncentrowane jest na obszarze parteru zaniedbując obalenia. Chcesz wypracować sobie dobrą pozycję to obal przeciwnika, a i kontrolować łatwiej z góry. Parter to jeden obszar walki, a obalenia to drugi. W sytuacji gdy różnice umiejętności parterowych światowej czołówki stały się subtelniejsze o zwycięstwie przesądzać zaczynają bardziej znaczące różnice w zakresie obaleń zagospodarowane znacznie lepiej przez zapasy (lub judo). Główne walki setnej UFC dobitnie podkreślają niebezpieczeństwa postrzegania grapplingu skoncentrowanego na perspektywie parteru.

  187. już wyżej pisałem co mi w Brocku imponuje

    nie bede sie sprzeczał – mi sie prosty, zapaśniczy styl Lesnara podoba, innym podoba się submission wrestling z uderzeniami, jeszcze innym kickboxing czy muay thai

    uważam tylko, że troszkę obiektywizmu nie zaszkodzi

  188. Mandaryn chyba sam siebie trochę zapędziłeś w kozi róg. Bronisz bjj pisząc o jego niedoskonałościach ? Ciekawy sposób na obronę swoich racji.

    Od początku twierdziłem, że istotniejsze od osiągnięć w sportowym jj jest umiejętność zaadaptowania bjj do MMA, bo przecież o tym sporcie rozmawiamy. Obejrzyj walki Demiana Mai z “dobrymi zapaśnikami” z Team Quest jak choćby Sonnen ostatnio. Czy Demian dał sobą “rzucać jak szmacianą lalką” ? Czy przyjmował łokcie z góry ? Nie, bo potrafi dostosować swoje umiejętności bjj do MMA i radzi sobie z silniejszymi i teoretycznie lepszymi w stójce zapaśnikami.
    Poza tym zawodnik bjj raz sprowadzony ma problem obaleń za sobą, gdyż walka przenosi się wtedy do jego ulubionego obszaru -parteru.
    Tu on powinien rządzić, skoro jest specjalistą w tej dziedzinie. BJJ jest bardzo rozbudowane technicznie jeśli chodzi o walkę z pleców, możnaby powiedzieć że to jest właśnie siłą tego sportu.
    Na koniec chciałem jeszcze wspomnieć, że po to przecież są kategorie wagowe, żeby walczyli ze sobą ludzie o podobnych rozmiarach i sile. Jeśli jakis zawodnik bjj jest słabszy od swoich przeciwników to czyja to wina ?

  189. Nie robmy z zapasnikow jakis herkulesow wszechmocnych ktorzy sa poza zasiegiem wszystkich innych. Aczkolwiek to wiadome ze w MMA w lepszej pozycji jest ten ktory jest na gorze. Zgodze sie rowniez z tym ze jak sie dostanie kilka strzalow w parterze to odchodzi Ci mysl by zrobic jakas technika konczaca badz jakiegos sweepa.

  190. No tak bigjon ale na tym właśnie to polega żeby nie przyjąć tych kilku strzałów. Po raz kolejny przychodzi mi do głowy przykład Demiana, który od razu przykleja się do swoich przeciwników i natychmiast łapie półgardę i pracuje nad sweepem lub inną techniką.

  191. Zgodze sie z Toba R.O.B. Wiadomo ze wielu technik z bjj nie mozna zastosowac w MMA bo spowoduja one ze narazimy sie na grad ciosow. Demian Maia to evenement ale jest rowniez kilku innych zawodnikow ktorzy bardzo dobrze sie czuja z plecow jak np . Aoki, Hansen

  192. Panowie Lesnar udowodnil tylko ze nie jest tylko kolejnym freakiem.Dajcie mu skonfrontowac sie z czolowka Hw i niech wygra jeszcze kilka walk zanim umiescicie go na piedestale.Mir jak juz mowilem wiele razy nie jest nawet w pierwszej 20 HW na swiecie a jego jiu jitsu opiera sie bardziej na sile.Stojka choc ostatnio troche podreperowana nadal pozostawia bardzo duzo do zyczenia.Jego zapasy praktycznie nie istnieja.Nogueira juz niestety od jakiegos czasu prezentuje dosyc slaby poziom i za wszelka cene probuje swoich sil w miernym boksie.Mir po szybkiej przegranej z Vera poddal Hardocka,debiutujacego w UFC Lesnara(95% tej walki byl degradowany a Lesnar po prostu oddal mu tego leglocka) i cień Nogueiry ktory byl jeszcze podobno zarazony gronkowcem.Juz nawet Herring ktory w bjj czarnego pasa chyba nie ma uciekal Lesnarowi do wygodniejszych pozycji.Ze wszystkich HW w UFC najchetniej zobaczylbym Lesnara z Gonzaga w dobrej formie.Jego czarny pasek jakos bardziej mnie przekonuje niz ten Franka:) albo wlasnie z kims z dwojki Carwin/Cain i tak zapewne sie stanie.

  193. kongdante zgadzam sie z Toba ze chodzi o przyciagniecie ludzi i taka walka pewnie bedzie miala miejsce ale chodzi mi o to ze carwin nie jest na tyle dobry zeby pokonac brocka i to jest fakt mysle ze sie ze mna zgadzasz. a jezeli chodzi o mirka to faktycznie nie ta forma ale powiem wam szczeze ze jeszcze licze na niego zawsze bylem jego wielkim fanem i chcial bym zeby wygral z dwie walki z rzedu dostal walke o pas i ja wygral zycze mu tego z calego serca

  194. Zajrzałem w kozi róg, a tam ty R.O.B.ie.
    Musiałeś mnie z kimś pomylić bo ja nie bronię bjj (choć niezwykle cenię ten styl składowy jako jeden z fundamentalnych dla mma i gotów jestem go bronić … ale przy innej okazji).
    Demian nie jest najlepszym przykładem. Wielu postrzega go tylko przez pryzmat jego wybitnych umiejętności z bjj zapominając o tym, że od wczesnych lat dziecięcych trenował również judo (a o ile dobrze pamiętam w judo najistotniejsze są obalenia, czyli judo zagospodarowuje podobny obszar co i zapasy tyle, że na swój sposób).
    W tej zabawie nie chodzi chyba o to by dać się obalić i znaleźć się tym sposobem w niekorzystnym położeniu, lecz o to by obalić i znaleźć się w korzystnym położeniu.
    Wygląda na to, że samo bjj (nawet dostosowane) to za mało w mma … hmmm może dlatego nazwano ten sport mieszanymi sztukami (liczba mnoga) walki.
    Dodam jeszcze, że w pełni muszę zgodzić się ze stwierdzeniem, że “przecież są kategorie wagowe, żeby walczyli ze sobą ludzie o podobnych rozmiarach i sile”. A od siebie dodam jeszcze, że woda jest mokra, a słońce wschodzi na wschodzie (napisał bym tego więcej tylko jaki jest sens pisania oczywistych oczywistości?)

  195. Mandaryn
    Najwidoczniej jesteś człowiekiem do którego nawet “oczywiste oczywistości” nie docierają, skoro nadal bronisz…już nawet nie wiem sam czego.
    Czytając Twoje posty można dojść do sprzecznych wniosków-samo bjj nie wystarczy w MMA, ale zapaśnik z przyzwoitym parterem jest nie do zatrzymania…hmm ciekawe. Czy może chcesz przez to powiedzieć że nauka bjj to strata czasu, bo jak już zostaniesz obalony to nie ma ratunku.
    Mi się zawsze wydawało, że to było jednym z głównych założeń tego sportu (bjj) -umiejętność obrony przed większym i silniejszym przeciwnikiem. Teraz, kiedy mamy kategorie wagowe, sprawa jest prostsza bo teoretycznie walczy równy z równym.
    A Demian Maia co prawda zaczął od judo, ale później przerzucił się na style uderzane. Dopiero jako nastolatek zaczął trenować bjj, w którym też uczymy się obaleń. Po prostu jedni podchodzą do tego poważniej, a inni mniej poważnie. Demian najwidoczniej należy do tych pierwszych. Poza tym jest on świetnym przykładem, bo walcząc z zapaśnikami z dolnej pozycji potrafi wygrywać bez problemu, co jest sprzeczne z tym co piszesz.

    Jest on zaprzeczeniem Twojej teorii, ponieważ nie mogąc obalić, wciąga przeciwnika do gardy, przechodzi do półgardy i pracuje nad sweepem,kiedy trzeba ze sweepa przechodzi do “single leg takedown” i kładzie przeciwnika na plecach. Hej, to znaczy że jednak można pokonać zapaśnika z przyzwoitym parterem, no chyba że Ci pokonani przez Demiana to jacyś “leszcze” a rezerwowym w reprezentacji olimpijskiej ( jak Sonnen) może być każdy 😀
    Główne walki setnej UFC dobitnie podkreślają niebezpieczeństwa postrzegania grapplingu skoncentrowanego na perspektywie parteru.
    – GSP faktycznie bez problemu obalał Alvesa, ale czy zrobił mu jakąś krzywdę ? Alves umiejętnie podnosił się do stójki, a przecież Georges to nie tylko zapaśnik z przyzwoitym parterem, tylko najlepszy zapaśnik w MMA z parterem na poziomie czarnego pasa bjj. Co do poziomu Mira- jak słusznie powiedział Barnett, Mir to taki zawodnik bjj, że albo wygra przez szybkie submission, albo zostanie zatłuczony na śmierć.

  196. Ktoś napisał, że Kongo dałby radę Lesnarowi. No przecież ta walka miała by wszystko by być najgorszym titleshotem. Obalenie G&P, koniec, przecież Kongo nie ma parteru, a prędzej czy później na dole by się znalazł.

  197. Moim zdaniem “oczywiste oczywistości” nie docierają do kogoś innego.
    Ja nie bronię, ja prowadzę niełatwy dialog z opornym rozmówcą.
    To że nie rozumiesz lub źle interpretujesz moje posty nie oznacza ich sprzeczności.
    Zgadzam się, że “samo bjj nie wystarczy w MMA”.
    Nie zgadzam się, że “zapaśnik z przyzwoitym parterem jest nie do zatrzymania”.
    Uważam, że zapaśnik z przyzwoitym parterem jest trudny do zatrzymania.
    Nie zgadzam się, że “nauka bjj to strata czasu, bo jak już zostaniesz obalony to nie ma ratunku”.
    Zgadzam się, że “jednym z głównych założeń tego sportu (bjj) jest umiejętność obrony przed większym i silniejszym przeciwnikiem”.
    W bjj są obalenia, ale na niższym poziomie niż w judo czy zapasach. W zamian za to w bjj na wyższym poziomie jest parter. Poszczególne dyscypliny koncentrują się na różnych aspektach walki.
    GSP i Lesner są świetnymi przykładami, że walcząc z zapaśnikami z dolnej pozycji jest trudno wygrywać bez problemu, co jest sprzeczne z tym co piszesz.
    Są oni zaprzeczeniem Twojej teorii, ponieważ po obaleniu rozpoczynają G&P i blokują wciąganie do gardy, przechodzenie do półgardy i pracę nad sweepemi, “single leg takedownami” i kładzeniem przeciwnika na plecach”. 😉 Hej, to znaczy że jednak trudno pokonać zapaśnika z przyzwoitym parterem, no chyba że Ci pokonani przez GSP i Lesnera to jacyś “leszcze”. 😉
    GSP zrobił krzywdę obaleniami Alavesowi bo odebrał mu zwycięstwo punktując nimi bezlitośnie przez 5 rund.

  198. Mandaryn
    Faktycznie, pseudointelektualny bełkot ciężko czasem zrozumieć 😉
    Proponuję Ci żebyś przesłuchał sobie “szklaną szczękę” i posłuchał co mają do powiedzenia Tidzej i Venom nt. Twojej teorii o talencie BJ Penna, od którego zaczęła się ta dyskusja.
    “W zamian za to w bjj na wyższym poziomie jest parter” – parę postów wyżej twierdziłeś że dobry zapaśnik z przyzwoitym parterem potrafi zniwelować wszystkie działania dżudżitsoki. Więc jak to jest w końcu ? Skoro parter jest na wyższym poziomie w bjj niż w zapasach to dlaczego tak ciężko wykonać jakąś technikę bjj żeby przetoczyć lub poddać zapasiora ? W każdym poście piszesz coś co wyklucza Twoje poprzednie wypowiedzi.
    GSP nie blokował wciągania do gardy, dużą część walki właśnie w niej spędził, później starał się przechodzić do bocznej. Lesnar nie unikał gardy, tylko był wciągany do półgardy przez Mira, co mu niewiele pomogło.
    Poza tym GSP nie jest zapaśnikiem, ma czarny pas w karate i bjj, jest wszechstronnym zawodnikiem, choć faktycznie to poziom zapasów odróżnia go od innych zawodników. Przy okazji: nie zrobił on krzywdy Alvesovi obaleniami , ale wypunktował go bezlitośnie bo był lepszy w każdym aspekcie walki, nie tylko w sprowadzeniach i parterze.

    Mam wrażenie że napiszesz cokolwiek byle nie przyznać że się w czymś pomyliłeś.

    Ja twierdzę że bardzo dobry adept bjj jest w stanie nie tylko poddać przeciwnika (kimkolwiek on jest) z pleców, nie tylko przetoczyć go lub wypracować dominującą pozycję w inny sposób, jest w stanie nawet wygrać całą rundę z pleców. Skoro np. Mir nie był w stanie tego teraz zrobić, znaczy to że nawet czysty zapasior Lesnar po małym “bjj tuningu” (skoro tak się znasz na bjj to pewnie zauważyłeś jaką miał pozycję bioder, jak blokował Mira “underhookami” utrudniając mu pracę z półgardy w stylu Mai) był w stanie zneutralizować jego moim zdaniem przereklamowane jiu-jitsu

  199. manadryn, Ty chyba nigdy nie widziałes judoki na oczy, obalenia w judo sa daremne, a juz szczegolnie bez judogi nic sie prawie nie da zrobic, to juz w bjj sa duzo lepsze i skuteczniejsze (przede wszystkim prowadza do lepszej pozycji juz w parterze). uprzedzajac pytania trenowałem obie dyscypliny

  200. Mogę się mylić, ale mi się raczej wydaje że Mandaryn jest laikiem który sam nigdy nie próbował, ale jest przekonany co do swoich racji bo widział że BJ nie mógł uciec spod St. Pierre’a a Mir spod Lesnara.
    Co więcej , nadal twardo trzyma się swojego zdania że np. BJ ma lepsze bjj. Lepsze bjj -pod warunkiem że nie walczy z lepszym kondycyjnie zapaśnikiem, bo jego bjj jest lepsze chyba tylko gdy walczy z innym zawodnikiem bjj, najlepiej takim który przygotowany kondycyjnie jest podobnie jak on.
    Dobrze że Ci zawodnicy bjj walczą tylko między sobą, bo jakby zapaśnicy im się władowali na ich zawody to by im wszystkim wstydu narobili.
    Tylko ciekawe dlaczego na ADCC cała elita to mistrzowie bjj a nie zapasów. Ciekawe też dlaczego BJ był w stanie pokonać większego, silniejszego Joe Stevensona, i innego, także większego i lepiej przygotowanego siłowo i kondycyjnie “zapaśnika z przyzwoitym parterem” -Matta Hughesa, ale już St. Pierra nie.
    Jak dla mnie sprawa rozbija się o ogólnie pojęte umiejętności ( tak, przygotowanie fizyczne też się zalicza do tej grupy ), które u GSP są lepsze z walki na walkę, za to BJ- moim zdaniem- bazuje na tym co już potrafi i się nie rozwija.

  201. edek – Ja też i kompletnie się z Tobą nie zgadzam. Żaden dżudoka nie napisze, że “obalenia w judo sa daremne” tylko będzie bronił sztuki, której poznawaniu poświęcił czas i niemały wysiłek.
    R.O.B. – Gdy komuś brak argumentów to zaczyna obrażać (“laik”, “pseudointelektualny bełkot”, “jesteś człowiekiem do którego nawet oczywiste oczywistości nie docierają”). Czy ja Ciebie i twoje wypowiedzi tak określam??? A mógłbym i to bez trudu!
    Przyznaj się R.O.B. ty tylko grasz takiego mało kumatego, któremu wszystko trzeba tłumaczyć po 10 razy na 10 sposobów by utrudnić mi postowanie? Czemu niby ma służyć to przejaskrawianie i wypaczanie w najmniej logiczny sposób pewnych elementów mojej wypowiedzi? Ja też mogę zacząć przekręcać Twoje wpisy by odebrać im resztki sensu! Też mogę zacząć się czepiać słówek i olać cel wypowiedzi.
    Po co piszesz, że np. GSP zaczynał od karate, a Maia przerzuciła się na uderzane? Każdy kto czyta mmarocks o tym wie, a do dyskusji niczego to nie wnosi. Poboczne dane nie zastąpią argumentacji.
    Można odnieść wrażenie, że GSP jest dla Ciebie we wszystkim naj, a jak ktoś ma inne zdanie to reagujesz jak Święta Inkwizycja na herezję. Spokojnie. GSP to zawodnik wybitny, ale jest jeszcze kilku o pewnych umiejętnościach na pewnych obszarach walki.
    Zdarzało mi się już w dyskusjach z innymi przyznawać do błędów. Może Ty też nie zawsze masz rację? Przemyśl to zanim odpowiesz.
    Nie odniosę się tu może do wszystkiego co napisałeś, ale musiałbym powtarzać i wyjaśniać co już napisałem lub pisać rzeczy, które i tak wiesz, ale z jakiś niezrozumiałych dla mnie powodów nie potrafisz (lub nie chcesz) ich zinterpretować.
    “Skoro tak się znasz” to pewne rzeczy sam powinieneś zrozumieć!
    Chętnie słucham Tidzeja i Venoma ponieważ są, od pewnych osób, dużo bardziej rzeczowi.

  202. Mandaryn
    Za to Ty na pewno chciałeś mi schlebić gdy nazwałeś mnie opornym rozmówcą, itp. Nie będę wspominał już o Twoich “drobnych złośliwościach” z poprzedniej rozmowy o BJ’u. Rzeczywiście określenie “laik” jest przy tym najgorszą możliwą zniewagą.
    Do błędów przyznawałem się wielokrotnie, kiedy było się do czego przyznać. Tylko w tym konkretnym przypadku nie sądzę żebym jakiś popełnił. Jeśli się mylę to mnie popraw, zamiast pisać takie posty jak ten powyżej, w którego nic nie wynika i w którym właściwie do niczego się nie odnosisz.
    Pamiętaj też że Ty zacząłeś tą dyskusję złośliwą aluzją do naszej poprzedniej rozmowy o BJ’u i GSP, której zresztą nie dokończyłeś bo pewnie zabrakło Ci wtedy argumentów na to co napisałem ja i podsumował Rafixxx, pisząc że “życie zweryfikowało Twoją gadkę” , z czym trudno się nie zgodzić.
    P.S. GSP nie jest dla mnie we wszystkim “naj”, po prostu zareagowałem na Twoją opinię będącą zaprzeczeniem faktów a Ty niepotrzebnie skończoną dawno rozmowę przeciągnąłeś na inny temat, co świadczy o tym że widocznie żywisz do mnie urazę za to że się z Tobą nie zgadzam.
    O Mai wspomniałem dlatego, bo sugerowałeś że jego sukcesy z zapaśnikami wynikają z tego że od lat dziecięcych trenował (i trenuje) judo, co nie jest zgodne z prawdą, bo zaprzestał treningów tej sztuki walki jeszcze we wczesnych latach.
    Oczywiście ostatnie zdanie Twojego posta nie miało być ani odrobinę złośliwe.

  203. Mir był licealnym mistrzem stanu Nevada w zapasach, więc nie róbcie z niego jakiegoś zapaśniczego paralityka.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.