Chociaż wstępne medialne informacje mówiły o tym, że walka Mike’a TysonaRoyem Jonesem Jr. sprzedała około 1,2 miliona subskrypcji pay-per-view, ostateczna liczba jest znacznie wyższa.

Jak poinformował serwis Boxing Scene, po rozmowie z promotorem wydarzenia, Ryanem Kavanaugh, sprzedaż PPV mogła przekroczyć nawet 1,6 miliona subskrypcji. Przy takich liczbach byłaby to największa sprzedaż bokserskiego PPV od czasu walki Canelo Alvarez vs. Gennady Golovkin, która przyniosła 1,3 miliona sprzedanych dostępów.

Oprócz tego walka Jonesa z Tysonem może być uznana najlepszą pod względem sprzedaży PPV w 2020 roku, pokonując tym samym galę UFC 251: Kamaru Usman vs. Jorge Masvidal, która sprzedała 1,3 miliona subskrypcji.

Ryan Kavanaugh w rozmowie dla Boxing Scene powiedział również, że liczba 1,6 miliona sprzedanych subskrypcji może jeszcze wzrosnąć po tym jak do promotora spłyną wszystkie dane od operatorów sieci kablowych.

Wygląda więc na to, że ostatnia walka Tysona była jedną z najlepiej sprzedanych w jego karierze. Rekordowa sprzedaż PPV w przypadku Tysona to starcie z Lennoxem Lewisem w 2002 roku (1,97 miliona PPV) i rewanż z Holyfieldem z 1997 roku (1,99 miliona PPV).

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.