Dana White nie da rewanżu Aldo: „Jose będzie walczył z kimś innym”

Dzisiaj potwierdziły się nieoficjalne doniesienia o tym, że dojdzie do rewanżowej walki Conora McGregora z Nate’em Diazem na UFC 200. Co najbardziej w tym wszystkim intrygujące, pojedynek kolejny raz odbędzie się w limicie wagowym kategorii półśredniej. Przypominamy, że Irlandczyk jest mistrzem o dwa oczka niższej dywizji piórkowej, a Diaz ostatnie pojedynki toczył w wadze lekkiej. O ile można było łatwo wytłumaczyć to, że pierwsze starcie obu panów odbyło się w kategorii z limitem 77 kilogramów, to fakt rewanżu w tej samej wadze wydaje się dziwnym posunięciem. O tym, dlaczego sprawy obrały taki, a nie inny obrót, wyjaśnia prezydent UFC w rozmowie z ESPN:

Po walce, wraz z Lorenzo (Fertittą) poszedłem do domu Conora, który wynajmuje w Las Vegas i rozpoczęliśmy rozmowy na temat następnego kroku. A on miał obsesję.

– stwierdził Dana White.

Miał obsesję na punkcie kolejnej walki z Natem Diazem.

Oczywiście wespół z Lorenzo próbowałem się z nim spierać i namówić na powrót do kategorii piórkowej i obronę pasa mistrzowskiego. Jeśli tak bardzo chciał rewanżu z Diazem, to miał to zrobić w wadze lekkiej. A on na to, że chce półśrednią. Nawet jego trener, John Kavanagh próbował wybić mu z głowy ten rewanż i walkę w 170 funtach. Ale jest tak, jak chciał Conor.

Decyzja włodarzy UFC o ponownym zestawieniu Irlandczyka z młodszym z braci Diaz wzbudziła kontrowersje w środowisku Mieszanych Sztuk Walki. Część obserwatorów dyscypliny nawoływała do tego, by „Notorious” zamiast bawić się w super-walki, powinien wrócić do swojej dywizji i bronić pasa mistrzowskiego. Dana White tłumaczy, dlaczego ostatecznie pozwolił Conorowi walczyć z Nate’em:

Conor McGregor jest gościem, któremu walki sypały się na siedem dni przed galą i godził się na każde zastępstwo. Gość walczy z kimkolwiek, gdziekolwiek, kiedykolwiek. Dokonał tych wszystkich rzeczy… Chce tego starcia z Diazem? Damy mu je. Frankie Edgar i Jose Aldo będą się bić o tymczasowy tytuł i zwycięzca tego pojedynku zawalczy z Conorem McGregorem o pas mistrzowski wagi piórkowej.

Podczas gdy pojawiły się wątpliwości co do tego, czy McGregor wróci do dywizji piórkowej, White stwierdził jasno, że UFC spodziewa się, że McGregor w kolejnej walce będzie bronił swojego tytułu ze zwycięzcą rewanżowego starcia Aldo z Edgarem. Wynik boju z Diazem na UFC 200 nie będzie miał na to wpływu:

Obojętnie – zwycięstwo, porażka czy remis z Diazem, Conor zmierzy się z Jose albo Frankiem. Z tym, który wygra na UFC 200.

76 KOMENTARZE

  1. Szady

    Ale jest tak, jak chciał Conor

    Pytanie do Dany – nie znudził Ci się słony smak zapoconej moszny Conora?

  2. Tak jak kiedyś pisałem Conor rządzi UFC , UFC to Conor , najwyraźniej taki podział władzy pasuje Danie $$$

  3. A ktoś kiedyś mówił, że UFC to gigant i nie będzie żaden zawodnik mówił co mają robić… a teraz co? :rofl: Serio to śmieszne, zawodnik nie powinien wybierać sobie zawodników, niezależnie jak bardzo przyczynił się do rozwoju organizacji…

  4. "Po walce, wraz z Lorenzo (Fertittą) poszedłem do domu Conora, który wynajmuje w Las Vegas i rozpoczęliśmy rozmowy na temat następnego kroku. A on miał obsesję."

    Wiecie co… w dupie mam jego obsesje!
    Ustawił sobie Danutę jak dobrą mamusie co spełnia każde jego zachcianki
    Z takimi wałami to niech do KSW idzie, tam co chwile ktoś ma obsesje i walki bez cienia logiki ustawiają.

  5. "Obojętnie – zwycięstwo, porażka czy remis z Diazem, Conor zmierzy się z Jose albo Frankiem. Z tym, który wygra na UFC 200"

    Danuta siłą zmusi Conora do zbicia wagi? Sam będzie mu lewatywe serwował? Jakoś nie widze jak miałby to zrobić, zwolni go?

  6. "Obojętnie – zwycięstwo, porażka czy remis z Diazem, Conor zmierzy się z Jose albo Frankiem. Z tym, który wygra na UFC 200"

    Danuta siłą zmusi Conora do zbicia wagi? Sam będzie mu lewatywe serwował? Jakoś nie widze jak miałby to zrobić, zwolni go?

  7. Mnichu

    "Obojętnie – zwycięstwo, porażka czy remis z Diazem, Conor zmierzy się z Jose albo Frankiem. Z tym, który wygra na UFC 200"

    Danuta siłą zmusi Conora do zbicia wagi? Sam będzie mu lewatywe serwował? Jakoś nie widze jak miałby to zrobić, zwolni go?

    Pozbawi pasa, bo nie widzę innej opcji, skoro mistrz nie chce bronić swojego tytułu.

  8. Mnichu

    "Obojętnie – zwycięstwo, porażka czy remis z Diazem, Conor zmierzy się z Jose albo Frankiem. Z tym, który wygra na UFC 200"

    Danuta siłą zmusi Conora do zbicia wagi? Sam będzie mu lewatywe serwował? Jakoś nie widze jak miałby to zrobić, zwolni go?

    Pozbawi pasa, bo nie widzę innej opcji, skoro mistrz nie chce bronić swojego tytułu.

  9. Słabo to będzie wyglądało dla wartości dywizji piórkowej w UFC, jak koles po 2 porażkach z rzędu z tym samym zadownikiem będzie bronił pasa w kategorii niżej…

  10. Słabo to będzie wyglądało dla wartości dywizji piórkowej w UFC, jak koles po 2 porażkach z rzędu z tym samym zadownikiem będzie bronił pasa w kategorii niżej…

  11. To w sumie po co dam Danka jak to i tak zawodnicy sobie wybierają co chcą i z kim będą walczyć , bez sensu…

    Szady

    Nawet jego trener, John Kavanagh próbował wybić mu z głowy ten rewanż i walkę w 170 funtach

    Bo jest świadomy tego, że Conor nie jest w stanie wygrać z Natem , bo nie ma żadnych argumentów na Diaza, i jeszcze te 170 , po chuj ja się pytam? :facepalm:

  12. To w sumie po co dam Danka jak to i tak zawodnicy sobie wybierają co chcą i z kim będą walczyć , bez sensu…

    Szady

    Nawet jego trener, John Kavanagh próbował wybić mu z głowy ten rewanż i walkę w 170 funtach

    Bo jest świadomy tego, że Conor nie jest w stanie wygrać z Natem , bo nie ma żadnych argumentów na Diaza, i jeszcze te 170 , po chuj ja się pytam? :facepalm:

  13. Spike

    Pozbawi pasa, bo nie widzę innej opcji, skoro mistrz nie chce bronić swojego tytułu.

    Dokładnie, ale to będzie oznaczało, że dywizja będzie bez sensu blokowana przez… pół roku? Może rok?

  14. Spike

    Pozbawi pasa, bo nie widzę innej opcji, skoro mistrz nie chce bronić swojego tytułu.

    Dokładnie, ale to będzie oznaczało, że dywizja będzie bez sensu blokowana przez… pół roku? Może rok?

  15. Walka po jednej porażce o pas KSW przy tym co tu sie odpierdala to nic wielkiego. KSW ma obecnie wyższe standardy

  16. Walka po jednej porażce o pas KSW przy tym co tu sie odpierdala to nic wielkiego. KSW ma obecnie wyższe standardy

  17. Żenada kurwa co to się dzieje w tym UFC…. a taki Condit na przykład nie dostaje z marszu rewanżu z Lawlerem… jak do takich cudów i udziwnień mogło w ogóle dojść?!? Kurwa JEBAĆ CONORA!!! Skurwiały pajac do potęgi i do tego z obsesją jeszcze :p

  18. Kórwa dobre sobie najlepsza organizacja mma na świecie tańczy tak jak im zagra mały rudy irlandczyk.Żenada!!!

  19. Kórwa dobre sobie najlepsza organizacja mma na świecie tańczy tak jak im zagra mały rudy irlandczyk.Żenada!!!

  20. qFel

    Ultimate Fighting Conor :boss:

    Super co? Robi się sytuacja jak w boksie, radujmy się, że sport się pierdoli.

  21. qFel

    Ultimate Fighting Conor :boss:

    Super co? Robi się sytuacja jak w boksie, radujmy się, że sport się pierdoli.

  22. qFel

    Ultimate Fighting Conor :boss:

    Super co? Robi się sytuacja jak w boksie, radujmy się, że sport się pierdoli.

  23. mat01

    Super co? Robi się sytuacja jak w boksie, radujmy się, że sport się pierdoli.

    Płakać mam? Cała poprzednia strona to lament. Winny jest system nie gracz.

  24. mat01

    Super co? Robi się sytuacja jak w boksie, radujmy się, że sport się pierdoli.

    Płakać mam? Cała poprzednia strona to lament. Winny jest system nie gracz.

  25. mat01

    Super co? Robi się sytuacja jak w boksie, radujmy się, że sport się pierdoli.

    Płakać mam? Cała poprzednia strona to lament. Winny jest system nie gracz.

  26. No, jest tak jak chciał Conor, i wszystko w temacie, chociaż moim zdaniem jeśli tak go we wszystkim słucha, to nie jest już relacja szef-pracownik, zleceniodawa-wykonawca, tylko… wykonawca-wykonawca

  27. No, jest tak jak chciał Conor, i wszystko w temacie, chociaż moim zdaniem jeśli tak go we wszystkim słucha, to nie jest już relacja szef-pracownik, zleceniodawa-wykonawca, tylko… wykonawca-wykonawca

  28. No, jest tak jak chciał Conor, i wszystko w temacie, chociaż moim zdaniem jeśli tak go we wszystkim słucha, to nie jest już relacja szef-pracownik, zleceniodawa-wykonawca, tylko… wykonawca-wykonawca

  29. Mnichu

    Dokładnie, ale to będzie oznaczało, że dywizja będzie bez sensu blokowana przez… pół roku? Może rok?

    Przecież będzie interim, dwóch najmocniejszych kandydatów zmierzy się w tej walce. Z takich rozsądnych pretendentów zostanie jeszcze Holloway, więc nijak widzę tu blokowanie dywizji na te pół roku – w końcu wygrany starcia Aldo/Edgar drugi raz nie zawalczyłby w ciągu kilku miesięcy.

  30. Mnichu

    Dokładnie, ale to będzie oznaczało, że dywizja będzie bez sensu blokowana przez… pół roku? Może rok?

    Przecież będzie interim, dwóch najmocniejszych kandydatów zmierzy się w tej walce. Z takich rozsądnych pretendentów zostanie jeszcze Holloway, więc nijak widzę tu blokowanie dywizji na te pół roku – w końcu wygrany starcia Aldo/Edgar drugi raz nie zawalczyłby w ciągu kilku miesięcy.

  31. Mnichu

    Dokładnie, ale to będzie oznaczało, że dywizja będzie bez sensu blokowana przez… pół roku? Może rok?

    Przecież będzie interim, dwóch najmocniejszych kandydatów zmierzy się w tej walce. Z takich rozsądnych pretendentów zostanie jeszcze Holloway, więc nijak widzę tu blokowanie dywizji na te pół roku – w końcu wygrany starcia Aldo/Edgar drugi raz nie zawalczyłby w ciągu kilku miesięcy.

  32. Hahahaha rece opadają serio, condomek rozdaje karty w ufc jak widac . Dominator jakim był Aldo przez tyle czasu i zamiótł cała dywizje nie moze sie doczekać rewanżu a kozopas dostaje odrazu bo ma obsesje lol,co sie wydarzy jak Nate znowu go ogarnie?! Bedzie chciał walczyc tak wiele razy az go wkoncu pokona? Condom juz nie jest i nie bedzie wstanie zbić do 145 to jest pewne ,nie po takiej kuracji jaka sobie zafundował wiec powinien znakować tytuł . Druga sprawa ufc zewstawi eliminator dwoch najwiekszych rywali Condoma bule sie jednego z nich pozbyć lol. Zaraz sie okaże ze Condom jakims cudem wygra z Natem i zostanie zestawiony z RDA lub Lawlerem o pas bo dana bedzie dążył by z Condoma nadal robic kogoś kim nie jest i nigdy nie bedzie czyli mistrza 5 dywizji 😉

  33. Hahahaha rece opadają serio, condomek rozdaje karty w ufc jak widac . Dominator jakim był Aldo przez tyle czasu i zamiótł cała dywizje nie moze sie doczekać rewanżu a kozopas dostaje odrazu bo ma obsesje lol,co sie wydarzy jak Nate znowu go ogarnie?! Bedzie chciał walczyc tak wiele razy az go wkoncu pokona? Condom juz nie jest i nie bedzie wstanie zbić do 145 to jest pewne ,nie po takiej kuracji jaka sobie zafundował wiec powinien znakować tytuł . Druga sprawa ufc zewstawi eliminator dwoch najwiekszych rywali Condoma bule sie jednego z nich pozbyć lol. Zaraz sie okaże ze Condom jakims cudem wygra z Natem i zostanie zestawiony z RDA lub Lawlerem o pas bo dana bedzie dążył by z Condoma nadal robic kogoś kim nie jest i nigdy nie bedzie czyli mistrza 5 dywizji 😉

  34. Hahahaha rece opadają serio, condomek rozdaje karty w ufc jak widac . Dominator jakim był Aldo przez tyle czasu i zamiótł cała dywizje nie moze sie doczekać rewanżu a kozopas dostaje odrazu bo ma obsesje lol,co sie wydarzy jak Nate znowu go ogarnie?! Bedzie chciał walczyc tak wiele razy az go wkoncu pokona? Condom juz nie jest i nie bedzie wstanie zbić do 145 to jest pewne ,nie po takiej kuracji jaka sobie zafundował wiec powinien znakować tytuł . Druga sprawa ufc zewstawi eliminator dwoch najwiekszych rywali Condoma bule sie jednego z nich pozbyć lol. Zaraz sie okaże ze Condom jakims cudem wygra z Natem i zostanie zestawiony z RDA lub Lawlerem o pas bo dana bedzie dążył by z Condoma nadal robic kogoś kim nie jest i nigdy nie bedzie czyli mistrza 5 dywizji 😉

  35. To się go wysyła do lekarza od głowy, a nie daje pożywkę jego obsesji. Conor > UFC. Do czego to doszło. Brechtam. Może oni na nim zarabiają, ale teraz "wyglądają" jak np. Norwegia, a Conor jak muzułmanizm 😀

  36. To się go wysyła do lekarza od głowy, a nie daje pożywkę jego obsesji. Conor > UFC. Do czego to doszło. Brechtam. Może oni na nim zarabiają, ale teraz "wyglądają" jak np. Norwegia, a Conor jak muzułmanizm 😀

  37. To się go wysyła do lekarza od głowy, a nie daje pożywkę jego obsesji. Conor > UFC. Do czego to doszło. Brechtam. Może oni na nim zarabiają, ale teraz "wyglądają" jak np. Norwegia, a Conor jak muzułmanizm 😀

  38. Nie chcę nikogo urazić, ale Dana ma właśnie tyle kasy dzięki temu, że ludzie głupio myślą, że Conor nim rządzi.

    White nie zrobiłby tej walki, gdyby nie uznał, że można na tym zarobić największe pieniądze. Dla Dany taki Conor to jest pionek tylko ciut większy od innych, bo można na nim ciut więcej zarobić. Tak więc stworzy pozór, że mu ulega, bo mu się to opłaca.

    Czy którykolwiek z nas opuści oglądanie tej walki? Nie. Jedni chcą zobaczyć jak przegrywa, a inni jak odnosi zwycięstwo. A Dana White chce zobaczyć pieniądze jakie za to ludzie zapłacą. Bo tak się składa, że gdybyśmy żyli w Ameryce to żaden z nas by sobie nie odpuścił, by kupić to w PPV albo obejrzeć na żywo.

  39. Nie chcę nikogo urazić, ale Dana ma właśnie tyle kasy dzięki temu, że ludzie głupio myślą, że Conor nim rządzi.

    White nie zrobiłby tej walki, gdyby nie uznał, że można na tym zarobić największe pieniądze. Dla Dany taki Conor to jest pionek tylko ciut większy od innych, bo można na nim ciut więcej zarobić. Tak więc stworzy pozór, że mu ulega, bo mu się to opłaca.

    Czy którykolwiek z nas opuści oglądanie tej walki? Nie. Jedni chcą zobaczyć jak przegrywa, a inni jak odnosi zwycięstwo. A Dana White chce zobaczyć pieniądze jakie za to ludzie zapłacą. Bo tak się składa, że gdybyśmy żyli w Ameryce to żaden z nas by sobie nie odpuścił, by kupić to w PPV albo obejrzeć na żywo.

  40. Nie chcę nikogo urazić, ale Dana ma właśnie tyle kasy dzięki temu, że ludzie głupio myślą, że Conor nim rządzi.

    White nie zrobiłby tej walki, gdyby nie uznał, że można na tym zarobić największe pieniądze. Dla Dany taki Conor to jest pionek tylko ciut większy od innych, bo można na nim ciut więcej zarobić. Tak więc stworzy pozór, że mu ulega, bo mu się to opłaca.

    Czy którykolwiek z nas opuści oglądanie tej walki? Nie. Jedni chcą zobaczyć jak przegrywa, a inni jak odnosi zwycięstwo. A Dana White chce zobaczyć pieniądze jakie za to ludzie zapłacą. Bo tak się składa, że gdybyśmy żyli w Ameryce to żaden z nas by sobie nie odpuścił, by kupić to w PPV albo obejrzeć na żywo.

  41. Dana nie kłam że Conor miał obsesje na punkcie rewanżu tylko ty i Lorenzo macie obsesje na punkcie $ UFC chodzi tylko o to żeby ufc 200 pobiły wyniki sprzedaży ufc 100 a jakie inne starcie przyciągnie więcej uwagi januszów mma niż rewanż Nate'a z McGegorem z logicznego punktu widzenia to Conor powinien bronić pasa z Edgarem ale ufc ma tyle wspólnego z logiką i ze sportem co nic oni by dali CM Punkowi title shota w debiucie jakby im się tak podobało

  42. Dana nie kłam że Conor miał obsesje na punkcie rewanżu tylko ty i Lorenzo macie obsesje na punkcie $ UFC chodzi tylko o to żeby ufc 200 pobiły wyniki sprzedaży ufc 100 a jakie inne starcie przyciągnie więcej uwagi januszów mma niż rewanż Nate'a z McGegorem z logicznego punktu widzenia to Conor powinien bronić pasa z Edgarem ale ufc ma tyle wspólnego z logiką i ze sportem co nic oni by dali CM Punkowi title shota w debiucie jakby im się tak podobało

  43. Dana nie kłam że Conor miał obsesje na punkcie rewanżu tylko ty i Lorenzo macie obsesje na punkcie $ UFC chodzi tylko o to żeby ufc 200 pobiły wyniki sprzedaży ufc 100 a jakie inne starcie przyciągnie więcej uwagi januszów mma niż rewanż Nate'a z McGegorem z logicznego punktu widzenia to Conor powinien bronić pasa z Edgarem ale ufc ma tyle wspólnego z logiką i ze sportem co nic oni by dali CM Punkowi title shota w debiucie jakby im się tak podobało

  44. Dziwne to wszystko brzmi, moim zdaniem wynik juz jest ustawiony, Diaz dostanie ładne siano pod stołem za przegraną a Conora wszyscy będą nosić już nie na rękach ale w złotej lektyce. Innego logicznego wytłumaczenia ciężko się doszukać tutaj.

  45. Lockhorne

    Nie chcę nikogo urazić, ale Dana ma właśnie tyle kasy dzięki temu, że ludzie głupio myślą, że Conor nim rządzi.

    White nie zrobiłby tej walki, gdyby nie uznał, że można na tym zarobić największe pieniądze. Dla Dany taki Conor to jest pionek tylko ciut większy od innych, bo można na nim ciut więcej zarobić. Tak więc stworzy pozór, że mu ulega, bo mu się to opłaca.

    Czy którykolwiek z nas opuści oglądanie tej walki? Nie. Jedni chcą zobaczyć jak przegrywa, a inni jak odnosi zwycięstwo. A Dana White chce zobaczyć pieniądze jakie za to ludzie zapłacą. Bo tak się składa, że gdybyśmy żyli w Ameryce to żaden z nas by sobie nie odpuścił, by kupić to w PPV albo obejrzeć na żywo.

    Ode mnie za to złotówki nie dostanie. Nie włączę nawet ESC jako strajk ;]

    Można to tak interpretować jak Ty o pionku, ale z drugiej strony z pozycji tego pionka Conor wie ile jest wart i ma ku temu narzędzie by wodzić za nos włodarzy. Szklanka w połowie pusta czy w połowie pełna w tej sytuacji w sumie, tyle mogę przyznać 🙂

  46. Lockhorne

    Nie chcę nikogo urazić, ale Dana ma właśnie tyle kasy dzięki temu, że ludzie głupio myślą, że Conor nim rządzi.

    White nie zrobiłby tej walki, gdyby nie uznał, że można na tym zarobić największe pieniądze. Dla Dany taki Conor to jest pionek tylko ciut większy od innych, bo można na nim ciut więcej zarobić. Tak więc stworzy pozór, że mu ulega, bo mu się to opłaca.

    Czy którykolwiek z nas opuści oglądanie tej walki? Nie. Jedni chcą zobaczyć jak przegrywa, a inni jak odnosi zwycięstwo. A Dana White chce zobaczyć pieniądze jakie za to ludzie zapłacą. Bo tak się składa, że gdybyśmy żyli w Ameryce to żaden z nas by sobie nie odpuścił, by kupić to w PPV albo obejrzeć na żywo.

    Ode mnie za to złotówki nie dostanie. Nie włączę nawet ESC jako strajk ;]

    Można to tak interpretować jak Ty o pionku, ale z drugiej strony z pozycji tego pionka Conor wie ile jest wart i ma ku temu narzędzie by wodzić za nos włodarzy. Szklanka w połowie pusta czy w połowie pełna w tej sytuacji w sumie, tyle mogę przyznać 🙂

  47. Lockhorne

    Nie chcę nikogo urazić, ale Dana ma właśnie tyle kasy dzięki temu, że ludzie głupio myślą, że Conor nim rządzi.

    White nie zrobiłby tej walki, gdyby nie uznał, że można na tym zarobić największe pieniądze. Dla Dany taki Conor to jest pionek tylko ciut większy od innych, bo można na nim ciut więcej zarobić. Tak więc stworzy pozór, że mu ulega, bo mu się to opłaca.

    Czy którykolwiek z nas opuści oglądanie tej walki? Nie. Jedni chcą zobaczyć jak przegrywa, a inni jak odnosi zwycięstwo. A Dana White chce zobaczyć pieniądze jakie za to ludzie zapłacą. Bo tak się składa, że gdybyśmy żyli w Ameryce to żaden z nas by sobie nie odpuścił, by kupić to w PPV albo obejrzeć na żywo.

    Ode mnie za to złotówki nie dostanie. Nie włączę nawet ESC jako strajk ;]

    Można to tak interpretować jak Ty o pionku, ale z drugiej strony z pozycji tego pionka Conor wie ile jest wart i ma ku temu narzędzie by wodzić za nos włodarzy. Szklanka w połowie pusta czy w połowie pełna w tej sytuacji w sumie, tyle mogę przyznać 🙂

  48. Dlaczego mieli by mu nie dać rewanżu, nie lubię go owszem, ale bez względu na wynik Rudy będzie gotowy za 3 miechy do walki. Bardziej byłbym się o Jose i Frankiego czy nie wypadna po swoim starciu. Póki co niech zawalczą o cwel-pas, a Conor…jak dostaje slapy to jest BEZCENNE więc dzięki Dana 😉 jakoś te 200 się trzyma chociaż stillfantasymatchmaking $$$ umniejsza sporo UFC

  49. Dlaczego mieli by mu nie dać rewanżu, nie lubię go owszem, ale bez względu na wynik Rudy będzie gotowy za 3 miechy do walki. Bardziej byłbym się o Jose i Frankiego czy nie wypadna po swoim starciu. Póki co niech zawalczą o cwel-pas, a Conor…jak dostaje slapy to jest BEZCENNE więc dzięki Dana 😉 jakoś te 200 się trzyma chociaż stillfantasymatchmaking $$$ umniejsza sporo UFC

  50. Dlaczego mieli by mu nie dać rewanżu, nie lubię go owszem, ale bez względu na wynik Rudy będzie gotowy za 3 miechy do walki. Bardziej byłbym się o Jose i Frankiego czy nie wypadna po swoim starciu. Póki co niech zawalczą o cwel-pas, a Conor…jak dostaje slapy to jest BEZCENNE więc dzięki Dana 😉 jakoś te 200 się trzyma chociaż stillfantasymatchmaking $$$ umniejsza sporo UFC

  51. Spike

    […] skoro mistrz nie chce bronić swojego tytułu

    Chce, ale nie z byle kim. Walka Aldo – Edgar wyłoni godnego. 😆

  52. Spike

    […] skoro mistrz nie chce bronić swojego tytułu

    Chce, ale nie z byle kim. Walka Aldo – Edgar wyłoni godnego. 😆

  53. Spike

    […] skoro mistrz nie chce bronić swojego tytułu

    Chce, ale nie z byle kim. Walka Aldo – Edgar wyłoni godnego. 😆

  54. Born2kill

    Ode mnie za to złotówki nie dostanie. Nie włączę nawet ESC jako strajk ;]

    Można to tak interpretować jak Ty o pionku, ale z drugiej strony z pozycji tego pionka Conor wie ile jest wart i ma ku temu narzędzie by wodzić za nos włodarzy. Szklanka w połowie pusta czy w połowie pełna w tej sytuacji w sumie, tyle mogę przyznać 🙂

    Conor jest tyle wart dopóki jest w UFC. Wyobrażasz sobie kogoś, kto robi taki szum medialny będąc w innej organizacji? Nie ma szans. Nikt by nie słuchał. Conor też potrzebuje UFC, bo na innym gruncie jego gwiazda by nie rozbłysła.

  55. Born2kill

    Ode mnie za to złotówki nie dostanie. Nie włączę nawet ESC jako strajk ;]

    Można to tak interpretować jak Ty o pionku, ale z drugiej strony z pozycji tego pionka Conor wie ile jest wart i ma ku temu narzędzie by wodzić za nos włodarzy. Szklanka w połowie pusta czy w połowie pełna w tej sytuacji w sumie, tyle mogę przyznać 🙂

    Conor jest tyle wart dopóki jest w UFC. Wyobrażasz sobie kogoś, kto robi taki szum medialny będąc w innej organizacji? Nie ma szans. Nikt by nie słuchał. Conor też potrzebuje UFC, bo na innym gruncie jego gwiazda by nie rozbłysła.

  56. Born2kill

    Ode mnie za to złotówki nie dostanie. Nie włączę nawet ESC jako strajk ;]

    Można to tak interpretować jak Ty o pionku, ale z drugiej strony z pozycji tego pionka Conor wie ile jest wart i ma ku temu narzędzie by wodzić za nos włodarzy. Szklanka w połowie pusta czy w połowie pełna w tej sytuacji w sumie, tyle mogę przyznać 🙂

    Conor jest tyle wart dopóki jest w UFC. Wyobrażasz sobie kogoś, kto robi taki szum medialny będąc w innej organizacji? Nie ma szans. Nikt by nie słuchał. Conor też potrzebuje UFC, bo na innym gruncie jego gwiazda by nie rozbłysła.

  57. Oczywiście, że Conor ma dużo do powiedzenia teraz w UFC, bo generuje mega zyski, ale nie oszukujmy się, że UFC czy Dana będą się przed nim płaszczyć. Wycisną go jak cytrynę, a w przypadku porażki z Diazem oraz stracie pasa, co jest dość prawdopodobne nie będą mieli sentymentów. Z drugiej strony nawet w przypadku 2 kolejnych porażek Conor będzie kręcił duże zainteresowanie. Będzie trzeba mu umiejętnie dobierać rywali.A z innej beczki, to co dzieje się teraz w UFC pod kątem matchmakingu i rewanży to kpina. Może Dana robi dobry hajs i to kluczowy aspekt działalności UFC, ale przesadzają grubo.

  58. Tak w ogóle tytuł tego artykułu powinien wyglądać troszke inaczej:
    "Prezydent UFC, Conor McGregor, miał obsesje na punkcie rewanżu"

    😆

  59. Tak w ogóle tytuł tego artykułu powinien wyglądać troszke inaczej:
    "Prezydent UFC, Conor McGregor, miał obsesje na punkcie rewanżu"

    😆

  60. Tak w ogóle tytuł tego artykułu powinien wyglądać troszke inaczej:
    "Prezydent UFC, Conor McGregor, miał obsesje na punkcie rewanżu"

    😆

  61. Tak w ogóle tytuł tego artykułu powinien wyglądać troszke inaczej:
    "Prezydent UFC, Conor McGregor, miał obsesje na punkcie rewanżu"

    😆

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.