Na razie nie wiadomo z kim ostatecznie zawalczy Khabib Nurmagomedov, w swojej pierwszej obronie tytułu mistrzowskiego. Natomiast Ali Abdelaziz, menedżer mistrza, powiedział w rozmowie z serwisem MMAFighting, że rywalem, na którym im zależy jest Georges St. Pierre, a nie Conor McGregor.

Jesteśmy przekonani, że walka, która ma sens, to starcie z Georgeresem St-Pierrem w 155 funtach.  Khabib chce walczyć po to, żeby zadbać o swoje sportowe dziedzictwo, a nie żeby odgrywać operę mydlaną i robić show. Naszym zdaniem Conor nie zasługuję na tę walkę. On przecież nie bił się od dwóch lat. Dlaczego więc miałby walczyć o pas? Powinien ustawić swoje dupsko w kolejce i czekać.

Abdelaziz dodał jednak, że ostatecznie Khabib mógłby zawalczyć z Conorem.

Jest tylko jeden powód, dla którego Khabib mógłby walczyć z Conorem i tym powodem jest chęć ukarania McGregora za to co zrobił na Brooklynie. Khabibowi nie chodzi o pieniądze, ale o to, żeby go zdyscyplinować. UFC powinno jednak zorganizować walkę z GSP, a nie Conorem.

14 KOMENTARZE

  1. aszym zdaniem Conor nie zasługuję na tę walkę.

    I tu się kurwa zgodzę. Rudy rozjebus nie walczy od 2 lat i chce walkę z Pogromcą niedźwiedzi, no kurwa bez jaj. UFC pewnie i tak ma w dupie co mówi Tiramisu i jeśli hajs będzie się zgadzał to zrobią walkę z Rudym cymbałem, a wtedy liczę na Khabiba że mu sklepie ten głupi ryj.

  2. A co Conor chce walczyć o pas? To ci news. Ten menadżer stara się stworzyć wrażenie,że Conor po prostu pragnie walki z Khabibem….

    Poza tym "sportowe dziedzictwo" to walka z GSP? Khabib pokonał Al'a Iaquintę w walce o pas, też mi dziedzictwo.:enterthehorwitch:

  3. Co oni z tym gsp odpierdalają? :korwinwhat:   

    Nie ma w 155 nikogo?  Jak nie ferguson to Lee lub wygrany z Alvarez vs Porier.

    Zachciało im się kurwa starego emeryta z innej wagi

  4. No właśnie, okazuje się, że ten wspaniały Khabib, uwielbiany przez wielu za pro sportowe podejście, to kolejny mistrz-kombinator. Już węszy po innych kategoriach za dochodowymi emerytami, a jedyne co ma na rozkładzie z topu to Barboza i Dos Anjos sprzed 3 lat. Dawać mu Lee.

    A poza tym to już chyba tu był ten temat parę dni temu.:kis:

  5. Wcześniej gadał ze drabinka.. Dostał pas nagle gada ze moze Conor? ale jednak nie bo on nie walczył 2 lata no to GSP xD Tylko ze Grześ nigdy nie walczył w Lekkiej. Ahh ta logika.

  6. Wcześniej gadał ze drabinka.. Dostał pas nagle gada ze moze Conor? ale jednak nie bo on nie walczył 2 lata no to GSP xD Tylko ze Grześ nigdy nie walczył w Lekkiej. Ahh ta logika.

    Dana powie że ma walczyć z Conorem to będzie walczył z Conorem . Chociaż i tak myślę że będzie walka CMG vs GSP .

  7. Wszystko ubrali w ładne słówka, ale nie wszyscy są idiotami. Każdy walczy dla kasy, więc jeśli wcześniej zarzekałeś się, że walczysz tylko dla tytułów i masz w dupie pieniądze bo miałeś hojnego sponsora, a teraz mówisz o dwóch najbardziej kasowych walkach kiedy twój alfons poszedł do puchy to robisz z siebie idiotę. Życzę wpierdolu i to jak najszybciej.

  8. Coraz bardziej wkurwiają mnie takie tematy :facepalm: Diaz , Conor , GSP żeby to było aktywni zawodnicy to rozumiem , ale ile można pierdolić o potencjalnych walkach

  9. W sumie to nie khabib, tylko jego menager się wypowiada o gsp. Ja mam nadzieję że dojdzie do skutku jednak walka z Fergusonem, a jak nie to Lee

  10. W sumie to nie khabib, tylko jego menager się wypowiada o gsp. Ja mam nadzieję że dojdzie do skutku jednak walka z Fergusonem, a jak nie to Lee

    na pewno nie bedzie to ferguson, nie ma huja! jak wyzej pisali, jest conor, jest lee, jest gsp, zwyciezca walki poirier vs alvarez. Conor nie wyjdzie do khabiba po 2 przerwie.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.