Marzec to wyjątkowy miesiąc w Polskim MMA, ponieważ na otwartej antenie Polsatu będzie można zobaczyć na żywo dwa wydarzenia ze świata mieszanych sztuk walki. 5 marca na Torwarze odbędzie się gala KSW 34, a 19 marca w tym samy miejscu zagości organizacja Fight Exclusive Night. Przy okazji tych wydarzeń pojawiła się możliwość sprawdzenia jak stacja Polsat wycenia spoty reklamowe w trakcie emisji obu imprez. Oczywiście ceny są zróżnicowane i uzależnione również od godzin, w trakcie których jest pokazywane dane wydarzenie. Poniżej cen netto (nie uwzględniające rabatów) dla trzydziestosekundowych spotów. W przypadku Fight Exclusive Night w cenniku pojawia się jedynie wycena dla fragmentu gali emitowanego w głównym Polsacie.
KSW 34 – 5 marca.
Godzina i cena:
20:00 – 42 300 zł
20:25 – 42 300 zł
20:30 – 38 000 zł
21:25 – 48 600 zł
21:30 – 51 300 zł
22:40 – 53 800 zł
22:45 – 52 900 zł
23:45 – 29 000 zł
Fight Exclusive Night 11 – 19 marca.
Godzina i cena:
23:30 – 17 200 zł
00:10 – 13 600 zł
Przy okazji sprawdzania cenników reklamowych stacji telewizyjnych zweryfikowaliśmy również jak sytuacja wygląda w przypadku innych stacji, które zajmują się MMA lub pokazują wydarzenia różnych organizacji mieszanych sztuk walki.
W przypadku Polsatu Sport ceny zaczynają się od 250, a kończą na 2400 zł.
Polsat Sport News i np. program „Puncher”, to kwoty od 250 do 400 zł. (Zarówno w przypadku Polsatu Sport jak i Polsatu Sport News dane dotyczą lutego 2016 rok. Cenniki na marzec nie zostały jeszcze opublikowane.)
Extreme Sports Channel, który pokazuje gale UFC nie ma zróżnicowanego cennika. Wszystkie ceny, niezależnie od godziny, dnia i wydarzenia (np. Monster Jam, WWE czy UFC) to 350 zł.
W cenniku stacji Orange Sport kwoty za spot zaczynają się na 110, a kończą na 600 zł.
Canal + Sport oferujący możliwość oglądania gal organizacji Bellator za spoty życzy sobie od 300 zł do 1990 zł.
Oczywiście kwoty podawane w cennikach mogą ulegać zmianie w zależności od prezentowanego wydarzenia.
No KSW kosi konkurencję konkretnie cenami.
Niedziwne, Extreme i Canal plus nie są tak dostępne dla wszystkich + Janusze tych gal nie oglądają.
350zl to moze cohones bedziemy reklamowac? tak z ciekawosci daloby rade?
A dlaczego miałoby nie dac rady. Pewnie sie łapie…no chyba ze by przekopali to znajda hejting i beda sie bali procesu ze strony hejtstop – sprawdzone info.
to w orange za 110 zl mozesz sobie kogos pozdrowic nawet hha 😀
a moge walnac reklame mojego warzywniaka? za 300zl nawet da rade
Nalot oplotów-Januszy Ci się marzy?
To, że KSW jest nr 1 to w sumie nie dziwne. Fajne takie zestawienie, w sumie to nigdy się nie zastanawiałem ile taka reklama kosztuje.
@Jacek Łosak
To Ty chyba też pisales że w DD TVN reklama wynosi 8 800 pln.
To pokazuje siłę KSW jako marki w porównaniu do innych programów takich jak DD TVN i te wszystkie music, dance itp.
Tu chodzi głównie o godzinę i dzień emisji.
Wiadomo, że w sobotę wieczorem więcej osób siedzi przed tv niż w tygodniu o 9 rano.
KSW ma jedna gale w otwartym polsacie, wiec hajsu za duzo nie zarobia na nich
a chcieli miec zero, wiec te pieniadze dla nich za duzo nie znacza
bardzo fajne zestawienie, lubię takie ciekawostki. 🙂
Ja myślę, że jeśli co roku będą 4 gale to zawsze jedna w otwartym będzie. KSW nie ma tylu gości, żeby 4 PPV dobrze sprzedać.
to czemu chcieli robic 4, ale im Borys wypadl?
Myślisz, że Borys miał udźwignąć PPV? Wojek chyba mówił gdzieś, że według niego za szybko tą informacje podali, bo nie była do końca omówiona.
A jeśli rzeczywiście na Borysie chcieli sprzedać PPV to marnie to widzę.
chcieli pewno sprobowac, kiedys trzeba kogos innego niz P K i M
chcieli pewno sprobowac, kiedys trzeba kogos innego niz P K i M
TVN ma zbliżone kwoty do głównego Polsatu:
Przed i po Faktch 48 300 zł
Na Wspólnej 43 100 zł
You Can Dance od 28 300 do 44 100 zł
Kuchenne Rewolucje 52 700 zł
Weekendowy Dzień dobry TVN od 7 400 do 14 600 zł
Ale są też za 200 zł np. przed Telezakupy Mango o 5 rano 🙂
TVN ma zbliżone kwoty do głównego Polsatu:
Przed i po Faktch 48 300 zł
Na Wspólnej 43 100 zł
You Can Dance od 28 300 do 44 100 zł
Kuchenne Rewolucje 52 700 zł
Weekendowy Dzień dobry TVN od 7 400 do 14 600 zł
Ale są też za 200 zł np. przed Telezakupy Mango o 5 rano 🙂
Dzięki. KSW jednak to mocny PTK dla Polsatu.
Dsj maila bo mam sprawę
Dzięki. KSW jednak to mocny PTK dla Polsatu.
Dsj maila bo mam sprawę
Kolejny dowód na to, że dla Polaków KSW to nie jest jeszcze MMA, a po prostu KSW:)
Proszę: [email protected]
Proszę: [email protected]
Proste pytanie – czy cena na polsacie jest związana z KSW czy to jest po prostu zwykła cena na sobotni wieczór ?
Zawsze sobie wyobrażałem, że ceny za reklamy w tv są dużo wyższe.
To przykładowo za jakieś 50zł mogę sobie puścić w przerwie punchera 6cio sekundowy klip z pozdrowieniami dla cohones? :crazy:
Zawsze sobie wyobrażałem, że ceny za reklamy w tv są dużo wyższe.
To przykładowo za jakieś 50zł mogę sobie puścić w przerwie punchera 6cio sekundowy klip z pozdrowieniami dla cohones? :crazy:
Zdecydowanie KSW. Poniżej ceny reklam z soboty, tydzień po KSW:
20:20 26 400 zł Surprise, Surprise.
20:25 26 400 zł Surprise, Surprise.
21:25 26 000 zł Surprise, Surprise.
21:30 33 400 zł Surprise, Surprise.
22:10 44 100 zł Twoja Twarz Brzmi Znajomo
22:15 44 100 zł Twoja Twarz Brzmi Znajomo
23:15 22 800 zł Twoja Twarz Brzmi Znajomo
23:20 22 800 zł Twoja Twarz Brzmi Znajomo
Zdecydowanie KSW. Poniżej ceny reklam z soboty, tydzień po KSW:
20:20 26 400 zł Surprise, Surprise.
20:25 26 400 zł Surprise, Surprise.
21:25 26 000 zł Surprise, Surprise.
21:30 33 400 zł Surprise, Surprise.
22:10 44 100 zł Twoja Twarz Brzmi Znajomo
22:15 44 100 zł Twoja Twarz Brzmi Znajomo
23:15 22 800 zł Twoja Twarz Brzmi Znajomo
23:20 22 800 zł Twoja Twarz Brzmi Znajomo
Dzięki Jacek za to zestawienie – daje pewne pojęcie o zasięgu stacji i wartości samego produktu. No i jakby nie patrzeć, napawa trochę optymizmem 🙂
Dzięki Jacek za to zestawienie – daje pewne pojęcie o zasięgu stacji i wartości samego produktu. No i jakby nie patrzeć, napawa trochę optymizmem 🙂
KSW nie zarabia na tych reklamach tylko Polsat.
Nalezy tez pamietac ze wiekszosc domow mediiwych ma rabaty na reklamy od 10 do 90 %.
KSW nie zarabia na tych reklamach tylko Polsat.
Nalezy tez pamietac ze wiekszosc domow mediiwych ma rabaty na reklamy od 10 do 90 %.
Nie mozesz. Firmy nie placa za czas antenowy( a raczej za dostep do widza, wbrew pozorom nie placi sie za czas) Polsatowi tylko istnieje posrednik. Taki dom mediowy wykupuje pakiety czasu antenowego i dalej go sprzedaje firmom. I nigdy nie zgodza sie na umowe na jedno wyswietlenie. Musisz wykupic jakis najmniejszy mozliwy pakiet , minimum za parenascie tysiecy zlotych.
Nie mozesz. Firmy nie placa za czas antenowy( a raczej za dostep do widza, wbrew pozorom nie placi sie za czas) Polsatowi tylko istnieje posrednik. Taki dom mediowy wykupuje pakiety czasu antenowego i dalej go sprzedaje firmom. I nigdy nie zgodza sie na umowe na jedno wyswietlenie. Musisz wykupic jakis najmniejszy mozliwy pakiet , minimum za parenascie tysiecy zlotych.
minimalne pakiety od okolo 20 emisji sie zaczynaja
minimalne pakiety od okolo 20 emisji sie zaczynaja
@halibut
Znowu jacyś posrednicy, co kosza najwiecej hajsu pewnie za to. Co stoi na przeszkodzie, ze ja zglaszam sie do polsatu i chce przez tydzien puszczac moj 30 sekundowy spot reklamowy o 24 i place za to ich ustalona stawke?
@halibut
Znowu jacyś posrednicy, co kosza najwiecej hajsu pewnie za to. Co stoi na przeszkodzie, ze ja zglaszam sie do polsatu i chce przez tydzien puszczac moj 30 sekundowy spot reklamowy o 24 i place za to ich ustalona stawke?
Na przeszkodzie stoi to ze Polsat czas antenowy wyprzedal domowi mediowemum. Poza tym dom mediowy ma takie rabaty ze zaplacisz u nich mniej 🙂
Na przeszkodzie stoi to ze Polsat czas antenowy wyprzedal domowi mediowemum. Poza tym dom mediowy ma takie rabaty ze zaplacisz u nich mniej 🙂