charles oliveira

Javier Mendez, twórca i trener klubu American Kickboxing Academy, jest zdania, że Charles Oliveira powinien wybrać walkę z Conorem McGregorem, która zapewni mu dużą wypłatę.

Chociaż Charles Oliveira, mistrz UFC wagi lekkiej, teoretycznie ma zmierzyć się w kolejnej obronie pasa z Justinem Gaethje, sam myśli również o tym, aby bić się z Conorem McGregorem, ponieważ starcie to może dać mu znacznie lepsze wpływy na konto. Na razie nie wiadomo z kim ostatecznie będzie się bił Oliveira, ale Javier Mendez  w rozmowie na kanale Helen Yee Sports powiedział:

Idź za pieniędzmi. UFC to biznes. Zobacz co zrobił Dustin. Wybrał pieniądze zamiast walki o pas. Różni zawodnicy osiągnęli w tym sporcie różną pozycję. Jedni robią to, co robią i idą po pieniądze. Inni idą za głosem serca i wybierają pas. Charles ma już tytuł, więc może teraz iść po pieniądze.

Jakiś czas temu Conor McGregor rzucił wyzwanie Charlesowi Oliveirze pisząc o tym w mediach społecznościowych. Oliveira w jednym z wywiadów odpowiedział, że dla pieniędzy mógłby to zrobić. Później natomiast przyznał już otwarcie, że jest gotów zmierzyć się z Conorem.

Oliveira zdobył tytuł mistrzowski w zeszłym roku pokonując przed czasem Michaela Chandlera. Podczas niedawnej gali UFC 269 obronił tytuł w starciu z Dustinem Poirierem. Brazylijczyk jest dziś na fali dziesięciu wygranych z rzędu. Niepokonany pozostaje od roku 2018.

Conor McGregor ma za sobą trudniejszy okres w karierze. W ostatnich czterech walkach wygrał tylko raz. W roku 2021 bił się dwa razy i dwa razy przegrał w starciu z Dustinem Poirierem.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

32 komentarzy (poniżej pierwsze 30)

...wczytuję komentarze...

Avatar of Genialny Żółw
Genialny Żółw

Roshi

32,356 komentarzy 110,068 polubień

Jesli to zrobi to straci mase szacunku...Te smieszne rankingi wyladuja tam gdzie puchar Galaktycznych
Po za tym Konur nie zbije do 70... :korwinlaugh:

Odpowiedz 6 polubień

Avatar of Cyklop Schabowy
Cyklop Schabowy

UFC
Bantamweight

8,138 komentarzy 18,190 polubień

O, następny sugeruje żeby Oliveira zawalczył z Mcgregorem. Rozumiem że pieniądze, PPV itd., ale Irlandczyk jest po dwóch porażkach i wygrał w w międzyczasie z zawodnikiem już rozbitym. Sportowo takie zestawienie nie ma sensu

Odpowiedz 4 polubień

Avatar of purecode1
purecode1

Jungle Fight
Middleweight

344 komentarzy 342 polubień

Jesli to zrobi to straci mase szacunku...Te smieszne rankingi wyladuja tam gdzie puchar Galaktycznych
Po za tym Konur nie zbije do 70... :korwinlaugh:

No i oczywiście, że powinien pójść po kasę!

On nie walczy dla waszego szacunku, czy innych tam zmieniających się co dwa dni emocji. Facet musi zarobić kasę na całe życie - teraz gdy ma coś w tej kwestii do powiedzenia.
Dziś go wychwalacie - za dwa dni będziecie jak reszta obrzucać błotem. Tak jak innych przed nim. Taki szacunek nie jest wart niczego.

Odpowiedz 14 polubień

Avatar of purecode1
purecode1

Jungle Fight
Middleweight

344 komentarzy 342 polubień

No i oczywiście, że powinien pójść po kasę!

On nie walczy dla waszego szacunku, czy innych tam zmieniających się co dwa dni emocji. Facet musi zarobić kasę na całe życie - teraz gdy ma coś w tej kwestii do powiedzenia.
Dziś go wychwalacie - za dwa dni będziecie jak reszta obrzucać błotem. Tak jak innych przed nim. Taki szacunek nie jest wart niczego.

Niestety Conor to kasa więc mimo, że się mu nie należy to zawalczy o mistrza. Jak wygra będzie prawdziwym mistrzem. Prawdopodobnie 0 obron przez dwa lata, ale tytuł będzie miał ;)

Odpowiedz 1 Like

Avatar of Bambo
Bambo

PRIDE FC
Welterweight

6,624 komentarzy 35,857 polubień

No i oczywiście, że powinien pójść po kasę!

On nie walczy dla waszego szacunku, czy innych tam zmieniających się co dwa dni emocji. Facet musi zarobić kasę na całe życie - teraz gdy ma coś w tej kwestii do powiedzenia.
Dziś go wychwalacie - za dwa dni będziecie jak reszta obrzucać błotem. Tak jak innych przed nim. Taki szacunek nie jest wart niczego.

On chce zarabiać a my chcemy oglądać zajebiste zestawienia zamiast z rudym, każdy myśli o sobie :fjedzia:

Odpowiedz 6 polubień

Avatar of Miskatonic
Miskatonic

Vale Tudo
Open

24,129 komentarzy 101,590 polubień

No i oczywiście, że powinien pójść po kasę!

On nie walczy dla waszego szacunku, czy innych tam zmieniających się co dwa dni emocji. Facet musi zarobić kasę na całe życie - teraz gdy ma coś w tej kwestii do powiedzenia.
Dziś go wychwalacie - za dwa dni będziecie jak reszta obrzucać błotem. Tak jak innych przed nim. Taki szacunek nie jest wart niczego.

Dokładnie. Jak nie pójdzie za tak łatwymi pieniędzmi to straci mój szacunek...

Odpowiedz 7 polubień

Avatar of Genialny Żółw
Genialny Żółw

Roshi

32,356 komentarzy 110,068 polubień

Bardziej chodzilo mi o rankingi, bo jesli typ z 9 pozycji walczy o pas na chuj one?
Caly czas UFC opiera sie na rankingach, wezmy takiego Islama ktory tam ma niech te 9 wygranych z rzedu ale z samymi ogorami do tej pory i nie dostal TS'a = bo rankingi...
Teraz Konur jest 9 to i tak za wysoko no ale niech bedzie i co kurwa ma TS'a dostac bo robi PPV?
Caly ten smieszny system UFC by sie zawalil w pizdu... Nie wydarzy sie to tyle.

Odpowiedz 5 polubień

Avatar of purecode1
purecode1

Jungle Fight
Middleweight

344 komentarzy 342 polubień

Bardziej chodzilo mi o rankingi, bo jesli typ z 9 pozycji walczy o pas na chuj one?
Caly czas UFC opiera sie na rankingach, wezmy takiego Islama ktory tam ma niech te 9 wygranych z rzedu ale z samymi ogorami do tej pory i nie dostal TS'a = bo rankingi...
Teraz Konur jest 9 to i tak za wysoko no ale niech bedzie i co kurwa ma TS'a dostac bo robi PPV?
Caly ten smieszny system UFC by sie zawalil w pizdu... Nie wydarzy sie to tyle.

Domu na to nie stawiaj.

Odpowiedz polub

Avatar of Armes
Armes

Shark Fights
Featherweight

1,132 komentarzy 3,772 polubień

Jeśli Olivierze zależy na szacunku fanów to wezmie walke z Conorem.

Odpowiedz 4 polubień

Avatar of purecode1
purecode1

Jungle Fight
Middleweight

344 komentarzy 342 polubień

Jeśli Olivierze zależy na szacunku fanów to wezmie walke z Conorem.

Po za tym łomot na rudzielcu zawsze mile widziany.
A jeśli nie daj boże przegra - to znaczy, że był słabszy i wszystko wraca do punktu 0.

Odpowiedz polub

Avatar of Ludwiczek
Ludwiczek

UFC
Welterweight

9,795 komentarzy 20,650 polubień

Ma to swoje pozytywy. Jeśli Conur będzie dostawał walkę o pas z każdym następnym mistrzem to jest szansa, że pobije rekord BJ Penna :goldi:

Odpowiedz 6 polubień

V
VelasquezMMA

Jungle Fight
Light Heavyweight

385 komentarzy 869 polubień

ja nie rozumiem o co chodzi z tym mcgregor to duża kasa, faktycznie tego zjeba chce ktos jeszcze ogladac? komu imponuja teksty typu 'wy male zawistne szczury' i tego rypu pierdolenie... mentalne gimnazjum

Odpowiedz 1 Like

Avatar of dssport
dssport

PRIDE FC
Welterweight

6,620 komentarzy 8,175 polubień

No kurwa skoro nawet trenerzy i zawodnicy nie szanują tego sportu to kto ma to robić? Zaorać to w pizdu i niech się biją youtuberzy

Odpowiedz 1 Like

Avatar of seth1126
seth1126

Brutaal
Light Heavyweight

590 komentarzy 680 polubień

A ty idź w pizdu! Kutasiarz, nie wszystko kurwa kręci się wokół kasy cepie Mendozo!!
Jak tak wszyscy będą liczyć tylko kasę to ten sport skończy:olewam:!! Bronx nie idź tą drogą!!

Odpowiedz polub

Avatar of GSPG
GSPG

BAMMA
Middleweight

969 komentarzy 2,453 polubień

ja nie rozumiem o co chodzi z tym mcgregor to duża kasa, faktycznie tego zjeba chce ktos jeszcze ogladac? komu imponuja teksty typu 'wy male zawistne szczury' i tego rypu pierdolenie... mentalne gimnazjum

Tak, połowa to fanboys, którzy opierdoliliby petardę conorowi, gdyby tylko mogli, a druga połowa to ludzie, którzy chcą zobaczyć jak dostaje na cytrynę i zostaje ośmieszony. Także jest wielu, którzy chcą zobaczyć walki z rudym

:fjedzia:

Odpowiedz 1 Like

Avatar of zielony666
zielony666

UFC
Heavyweight

17,413 komentarzy 72,943 polubień

Powinno być tak, że każdy w TOP5 ma ubitego Rudego w rekordzie.

Zdecydowanie należy się Oliwejrze szansa na ubicie Krula za dobry hajs. Może być tak, że niedługo przyjdzie Islam i też tego pasa długo nie potrzyma.

Odpowiedz 1 Like

Avatar of seth1126
seth1126

Brutaal
Light Heavyweight

590 komentarzy 680 polubień

Powinno być tak, że każdy w TOP5 ma ubitego Rudego w rekordzie.

Zdecydowanie należy się Oliwejrze szansa na ubicie Krula za dobry hajs. Może być tak, że niedługo przyjdzie Islam i też tego pasa długo nie potrzyma.

Zabrzmiało groźnie" niedługo przyjdzie islam"
Drugie średniowiecze nam sie szykuje i napierdalanka na ziemi swietej oktagonu ufc.
Chrześcijański Oliveira vs Islamistyczny Islam!
Ale tak może być, a nawet będzie. To nie zmienia tego, że temu połamańcowi Knurowi wszystko wolno. Niech mu napierdoli najpierw paru przed Olim jak Bóg przekazał i zasady a na na koncu Bronx.
Żeby truchłem Konurpropa porzucać i gawiedź nacieszyć :jarolaugh: ::snoopd::

Odpowiedz 2 polubień

click to expand...
Avatar of Sugar_CHAMP
Sugar_CHAMP

BAMMA
Heavyweight

1,080 komentarzy 1,004 polubień

My wszyscy czyli fani Conora załatwimy mu tą walkę :irish:
Screenshot_20220112_133733.jpg

Odpowiedz polub

Avatar of seth1126
seth1126

Brutaal
Light Heavyweight

590 komentarzy 680 polubień

My wszyscy czyli fani Conora załatwimy mu tą walkę :irish:
View attachment 31537

Oj chłopaku chłopaku ty lepiej załatw sobie w końcu dobry odwyk od tej używki jaką masz z Konura.
Widzę że wali lepiej w dekiel niż szczyny jego produkcji!!:muttley:

Odpowiedz 2 polubień

Avatar of Sugar_CHAMP
Sugar_CHAMP

BAMMA
Heavyweight

1,080 komentarzy 1,004 polubień

Oj chłopaku chłopaku ty lepiej załatw sobie w końcu dobry odwyk od tej używki jaką masz z Konura.
Widzę że wali lepiej w dekiel niż szczyny jego produkcji!!:muttley:

Miałem zdjęcie Conora przez kilka lat na ekranie blokady jako tapete na telefonie :rutekajak:
Taka ciekawostka

Odpowiedz 1 Like

T
TrollNr1

Oplot Challenge
Middleweight

101 komentarzy 175 polubień

Miałem zdjęcie Conora przez kilka lat na ekranie blokady jako tapete na telefonie :rutekajak:
Taka ciekawostka

widze ze juz nawet przestales sie ukrywac ze swoim uposledzeniem , napisz jeszcze ile razy smiglo wjechalo na ta tapete :rofl:

Odpowiedz 2 polubień

Avatar of ninja
ninja

UFC
Heavyweight

17,513 komentarzy 39,579 polubień

Ma rację ja też bym tak zrobił, głupio stracić w życiu szansę na taki strzał. Za 15 lat nikt nie będzie pamiętał kim był Oliveira. A życie sobie ułatwi i to konkretnie.

Odpowiedz 1 Like

T
Trolololo

Jungle Fight
Heavyweight

425 komentarzy 281 polubień

O to chodzi żeby mistrz nie mógł wybierać sobie rywala tylko dostawał z automatu najmocniejszego pretendenta inaczej ten sport się rozjebie już do końca.
Przykładem że można godzić sport z biznesem jest np tenis gdzie Djoko czy Nadal muszą wygrać tyle samo meczy żeby wygrać szlema co każdy inny dość który się zakwalifikował.

Odpowiedz polub

Avatar of Graf Ramolo
Graf Ramolo

ONE FC
Flyweight

2,249 komentarzy 3,609 polubień

Conor to teraz dopiero mega okazja. Jak był dobry to była to ciężka walka za duży hajs, teraz jest to łatwa walka za duzy hajs. Jak na to nie pójść? To jak by ktoś wam powiedział, choć do mnie do firmy, poudajesz że pracujesz a ja ci zapłacę trzy razy więcej niż innym.

Odpowiedz polub

Avatar of Lukasz_3k
Lukasz_3k

Jungle Fight
Light Heavyweight

399 komentarzy 498 polubień

Jak Król wygrywał walki wszyscy go kochali teraz traktuja go wszyscy jak jakiegoś średniaka mam nadzieje, ze hydraulik jeszcze pokaże na co go stac:conorwalk:

Odpowiedz polub

Avatar of jd0490
jd0490

UFC
Middleweight

11,740 komentarzy 26,995 polubień

Jak Król wygrywał walki wszyscy go kochali teraz traktuja go wszyscy jak jakiegoś średniaka mam nadzieje, ze hydraulik jeszcze pokaże na co go stac:conorwalk:

@99picks
@Sugar_CHAMP
@ziomeq
Kurwa czy to jedna i ta sama osoba:deniro:
Ale tak Conor Kiedyś przed walką z dziadkiem w barze
I przed zarobieniem kupy kasy był pocieszną mordką
A teraz to zwykły pet bez szacunku i bez persprktyw na pas
Życie

Odpowiedz polub

Avatar of Zaraza
Zaraza

Legacy FC
Middleweight

2,066 komentarzy 2,281 polubień
Avatar of HubiSSJ3
HubiSSJ3

UFC
Heavyweight

18,259 komentarzy 28,422 polubień

Ale co to za problem? Niech Charles zacznie 12tygodniowy obóz do walki z Justinem, a w międzyczasie w szóstym tygodniu zawalczy z Conorem w ramach świetnie opłaconego sparingu. Zawinie McGregora w precelka w 3 minuty i może wracać do przygotowań do walki z Gaethje.

No chyba, że nie chce mu się ciąć wagi, to jedyne logiczne wytłumaczenie dlaczego tak nie zrobi :awesome:

Odpowiedz 1 Like

Avatar of majkelo89
majkelo89

UFC
Middleweight

13,545 komentarzy 50,155 polubień

Zamknij mordę Czad!

Odpowiedz polub