mateusz gamrot

Mateusz Gamrot zgłosił gotowość do kolejnej walki organizacji UFC i czeka teraz na rywala oraz termin pojedynku.

Mateusz Gamrot ostatni raz walczył podczas gali UFC 280, do której doszło 22 października i przegrał bój z Beneilem Dariushem. Starcie rozegrało się na dystansie trzech rund i Dariush wygrał je na punkty. Na razie nie wiadomo z kim i kiedy Mateusz zawalczy ponownie w klatce UFC, ale „Gamer” powiedział właśnie w relacji na Instagramie, że zgłosił UFC swoją gotowość do kolejnej walki.

Dyspozycja do UFC już zgłoszona, więc czekam na rywala, termin, miejsce i jedziemy z tym.

We wcześniejszych medialnych wypowiedział Mateusz mówił, że chciałby zawalczyć ponownie w marcu, kwietniu lub maju.

Mateusz Gamrot znajduje się aktualnie na ósmym miejscu rankingu najlepszych zawodników wagi lekkiej organizacji UFC. Polak ma za sobą sześć pojedynków w największej organizacji MMA na świecie, z których cztery wygrał. Mateusz bije się dla UFC od roku 2020 i nie kryje swoich mistrzowskich ambicji.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

44 komentarzy (poniżej pierwsze 30)

...wczytuję komentarze...

I
Imthegreatestnotyou

Oplot Challenge
Middleweight

104 komentarzy 162 polubień

Ten typ myśli , że Chandler się nim zainteresuje xD. Teraz to typa z dołu mu dadzą , później wpierdol i do krs HAHA.

Odpowiedz 1 Like

Jeff

EFC Africa
Light Heavyweight

2,996 komentarzy 7,547 polubień

Ten typ myśli , że Chandler się nim zainteresuje xD. Teraz to typa z dołu mu dadzą , później wpierdol i do krs HAHA.

:kis:

Odpowiedz 13 polubień

BogdanJanusz

M-1 Global
Middleweight

3,765 komentarzy 11,722 polubień

Janek stójka, Mati zapasy. Razem mieliby wszystko.

Odpowiedz 13 polubień

Jeff

EFC Africa
Light Heavyweight

2,996 komentarzy 7,547 polubień

Janek stójka, Mati zapasy. Razem mieliby wszystko.

I jeszcze szczypta dżurasa, ale tutaj to już @zielony666 musi głos zabrać :jump:

Odpowiedz 4 polubień

zielony666

UFC
Strawweight

7,470 komentarzy 29,093 polubień

Ten typ myśli , że Chandler się nim zainteresuje xD. Teraz to typa z dołu mu dadzą , później wpierdol i do krs HAHA.

Wyobraź sobie, że po przegranej z Dariuszem wrzucili go do gry UFC4, POTN dostaje Gamrocik od Danki jak pojebion (nawet jak przegrywa - np walka z Guramem) i jest dalej topem i młodym dzikiem, który pokonał mega mocnego Tsarukyana, który też się pnie do góry.

Uważam, że powinien schodzić do 66kg bo na TOP5 raczej bez szans ale z drugiej strony TOP5-10 ma pewnie do emeryturki jak Jotko okolice miejsca 15-go. W 66 mógłby wejść do TOP5 a może i walczyć o MAJSTRA UFC! W 70kg takie Islamy, Diamenty czy Dariusze to przy Gamrocie potwory - regularni zawodnicy 77kg.

Odpowiedz 13 polubień

click to expand...
PaulPGR

PRIDE FC
Lightweight

6,407 komentarzy 19,941 polubień

Dajcie mu Chandlera więc na kwiecień i lecimy po pas.

Odpowiedz 3 polubień

k
kamil.kolkowski

Jungle Fight
Welterweight

318 komentarzy 943 polubień

Tak abstrachując, bo temat właściwie o niczym. Zauważyliście, że zawodnicy czasem podłapią jakieś głupie hasełko i potem powtarzają jeden po drugim w wywiadach? Oczywiście oni wywiadów nie oglądają, nie nie, ni chujeczka.

przypomniało mi się jak w pewnym okresie czasu wszyscy zawodnicy i niektórzy z obsługi tychże (w tym gwódź) zaczęli pierdolić "predyspozycja" w wywiadach w złym kontekście xD. Jeden pierdolnął "no przegrałem, bo nie trafiłem z predyspozycją dnia" i potem falowo poszło. Jeden kurwa najmądrzejszy użył nawet frazy, że często od "predyspozycji dnia codziennego" zależy wynik walki :D. Na 99% jakiś zawodnik w oktagon live.

To samo jest z "włodarzami". Jeden debil palnął i reszta zaczęła powtarzać jak małpy, aż praktycznie weszło do mainstreamu, gdzie to jest używane w totalnie chujowym kontekście.

"Klatka/oktagon zweryfikuje"

nagminne "bynajmniej" używane jako zamiennik "przynajmniej".

Jeszcze coś takiego głupiego było i wyleciało mi z głowy jak pisałem tego posta :D

Odpowiedz 6 polubień

click to expand...
Raven

Bellator
Bantamweight

3,914 komentarzy 13,347 polubień

Ten typ myśli , że Chandler się nim zainteresuje xD. Teraz to typa z dołu mu dadzą , później wpierdol i do krs HAHA.

@Navio2.0 odpaliłeś multikonto? :beczka:

Odpowiedz 16 polubień

BogdanJanusz

M-1 Global
Middleweight

3,765 komentarzy 11,722 polubień

I jeszcze szczypta dżurasa, ale tutaj to już @zielony666 musi głos zabrać :jump:

Czyli cholesterol i nadciśnienie i miażdżyca?

Odpowiedz 7 polubień

zielony666

UFC
Strawweight

7,470 komentarzy 29,093 polubień

@Navio2.0 odpaliłeś multikonto? :beczka:

To samo pomyślałem więc nie może to być przypadek haha.

Odpowiedz 1 Like

Jeff

EFC Africa
Light Heavyweight

2,996 komentarzy 7,547 polubień

Czyli cholesterol i nadciśnienie i miażdżyca?

Tutaj się nie wypowiem, za poważny temat :neildegrassewhoa:

Odpowiedz 3 polubień

Don Pedro Dela Vega

BAMMA
Featherweight

828 komentarzy 2,732 polubień

Ten typ myśli , że Chandler się nim zainteresuje xD. Teraz to typa z dołu mu dadzą , później wpierdol i do krs HAHA.

Navio wstawaj, zesrałeś się :korwinlaugh:

Odpowiedz 10 polubień

Michael Angelo

Jungle Fight
Bantamweight

216 komentarzy 1,220 polubień

A ja bym z chęcią zobaczyl rewanż z Armanem.

Odpowiedz 1 Like

zielony666

UFC
Strawweight

7,470 komentarzy 29,093 polubień

A ja bym z chęcią zobaczyl rewanż z Armanem.

(głosem stetryczałej babuszki) za młodzi jescze na rewanż!

Odpowiedz 4 polubień

Michael Angelo

Jungle Fight
Bantamweight

216 komentarzy 1,220 polubień

(głosem stetryczałej babuszki) za młodzi jescze na rewanż!

Czytała Krystyna Czubówna :usunto:

Odpowiedz 1 Like

Navio2.0

Shark Fights
Welterweight

1,236 komentarzy 1,662 polubień

@Navio2.0 odpaliłeś multikonto? :beczka:

To samo pomyślałem więc nie może to być przypadek haha.

:travolta:

Ja tam troche respectu zyskałem dla Matiego za to że ( w przeciwieństwie do pewnej polskiej legendy) przegrał z Darkiem bez pierdolenia.
Jak to ktoś napisał. Mozna przegrać i nie stracić godności.
A Mati nie dostanie po porażce przeciwnika z wyższego miejsca w rankingu. Raczej kogoś niżej a najlepiej czereśniaka z wysp. Oj marzy mi sie by ktos Pimbleta wyruchał ale conajmniej tak jak Khabib Knura kiedyś:lol:

Odpowiedz polub

ziomeq

Bellator
Light Heavyweight

4,684 komentarzy 6,491 polubień

Nr
2. putrier - ta bita pała nigdy nie weźmie walki z Matim, gamer lał go na treningach jak psa tfu na to parterowe zero
5. Chandler - Mike dostanie teraz krulewski wpierdol, gamer serio myśli że po porażce ma szansę dostać walkę z jednym z ulubieńców Dany xD? :no no:
6. Fiziev - dostanie Justina
8. RDA - olał lekką
9. Arman - jest szansa na rewanż, zobaczymy
10. Turner - myślę że zestawią go z gamerem
11. Zwłoki Hookera - Mati poddałby go szybciej niż wąchacz jaj, :no no:
12. Ismagulov - zakończył karierę
13.Moicano - trenują wspólnie w ATT
14. Dober - :no no:
15. Dawson - jest za nisko w rankingu

Odpowiedz 1 Like

click to expand...
Billy Boola

Legacy FC
Lightweight

1,961 komentarzy 3,598 polubień

Wyobraź sobie, że po przegranej z Dariuszem wrzucili go do gry UFC4, POTN dostaje Gamrocik od Danki jak pojebion (nawet jak przegrywa - np walka z Guramem) i jest dalej topem i młodym dzikiem, który pokonał mega mocnego Tsarukyana, który też się pnie do góry.

Uważam, że powinien schodzić do 66kg bo na TOP5 raczej bez szans ale z drugiej strony TOP5-10 ma pewnie do emeryturki jak Jotko okolice miejsca 15-go. W 66 mógłby wejść do TOP5 a może i walczyć o MAJSTRA UFC! W 70kg takie Islamy, Diamenty czy Dariusze to przy Gamrocie potwory - regularni zawodnicy 77kg.

W punkt, też na początku myślałem, że on w tych 70 to chce jedną walkę na start zrobić, a potem wchodzić do 66. U galaktycznych nie tylko zrobił 65.8 z zapasem na walkę o drugi pas, ale i wyglądał żwawo i potem przez 5 rund turlał Koikego po macie jakby nigdy nic. A jak mówisz, w UFC w topie 70 nie walczą takie Szymańskie czy Rajewskie, tylko goście, co by Intergalaktycznych Mistrzów z wyższych wag zajechali samą fizycznością jak Mamedow przekłuwający balona:brainoverload:.

(głosem stetryczałej babuszki) za młodzi jescze na rewanż!

A co, Herod nigdy nie był młody?

Odpowiedz 1 Like

click to expand...
roki900

Shark Fights
Featherweight

1,128 komentarzy 2,791 polubień

Ja tam troche respectu zyskałem dla Matiego

No i już zostałeś namierzony.
PODLASIE!

Odpowiedz 6 polubień

zielony666

UFC
Strawweight

7,470 komentarzy 29,093 polubień

:travolta:

Ja tam troche respectu zyskałem dla Matiego za to że ( w przeciwieństwie do pewnej polskiej legendy) przegrał z Darkiem bez pierdolenia.
Jak to ktoś napisał. Mozna przegrać i nie stracić godności.
A Mati nie dostanie po porażce przeciwnika z wyższego miejsca w rankingu. Raczej kogoś niżej a najlepiej czereśniaka z wysp. Oj marzy mi sie by ktos Pimbleta wyruchał ale conajmniej tak jak Khabib Knura kiedyś:lol:

Poczekałem tylko chwilkę by twój post się osadził i uprawomocnił. Tak Navio to ty! Zacząłeś się usprawiedliwiać - teoretycznie nie było Cię tu od kilku dobrych dni i pojawiło się to twoje TK (TK = później troll konto) mega aktywne. Nagle się znalazłeś znikąd po 20 sekundach (!) jak cię ktoś oznaczył - po kilku dniach nieobecności - ja tu nie oceniam - niech każdy wyciągnie wniosek.

Chłopie z MEGA GIGA CHADA kozaka TROLLA co jbał takich placków jak Błachowicz, Gamer, Oleksiejczuk, Tybura czy inni śmiecie z Polski zamieniłeś się w chłopaczka proszącego o atencję i zmieniającego narrację bo boi się straty grupy ludzi z którą jest związany.emocjonalnie choćby przez trolling. Do tego te nazwy troll kont jak słabe zespoły metalcorowe sprzed kilkunastu lat. Proponuję ci następną ksywę w styli ireignitforever.

Powiesz mi trollu i chamie - ryj zawrzyj!

Ja w przeciwieństwie do Darii Alberts i koksa co pierdoli o motywacji mam jakieś pojęcie o psychologii bo studiowałem i kilkadziesiąt (nie kilkanaście) książek na ten temat przeczytałem i mam w siłowni XD Navio zrób się 3.0 przeproś użytkowników a nie zakłądaj kolejnych Troll Kont

@Navio2.0

1673297511342.jpeg

Odpowiedz 11 polubień

click to expand...
PaulPGR

PRIDE FC
Lightweight

6,407 komentarzy 19,941 polubień

W punkt, też na początku myślałem, że on w tych 70 to chce jedną walkę na start zrobić, a potem wchodzić do 66. U galaktycznych nie tylko zrobił 65.8 z zapasem na walkę o drugi pas, ale i wyglądał żwawo i potem przez 5 rund turlał Koikego po macie jakby nigdy nic. A jak mówisz, w UFC w topie 70 nie walczą takie Szymańskie czy Rajewskie, tylko goście, co by Intergalaktycznych Mistrzów z wyższych wag zajechali samą fizycznością jak Mamedow przekłuwający balona:brainoverload:.

A co, Herod nigdy nie był młody?

Gamer mówił o tym w jednym wywiadzie - w UFC nie będzie schodził z wagi bo zbyt wiele by go to kosztowało i będzie w lekkiej się bił.

Odpowiedz 1 Like

click to expand...
B.I.G Makumba

UFC
Lightweight

8,996 komentarzy 14,150 polubień

Poczekałem tylko chwilkę by twój post się osadził i uprawomocnił. Tak Navio to ty! Zacząłeś się usprawiedliwiać - teoretycznie nie było Cię tu od kilku dobrych dni i pojawiło się to twoje TK (TK = później troll konto) mega aktywne. Nagle się znalazłeś znikąd po 20 sekundach (!) jak cię ktoś oznaczył - po kilku dniach nieobecności - ja tu nie oceniam - niech każdy wyciągnie wniosek.

Chłopie z MEGA GIGA CHADA kozaka TROLLA co jbał takich placków jak Błachowicz, Gamer, Oleksiejczuk, Tybura czy inni śmiecie z Polski zamieniłeś się w chłopaczka proszącego o atencję i zmieniającego narrację bo boi się straty grupy ludzi z którą jest związany.emocjonalnie choćby przez trolling. Do tego te nazwy troll kont jak słabe zespoły metalcorowe sprzed kilkunastu lat. Proponuję ci następną ksywę w styli ireignitforever.

Powiesz mi trollu i chamie - ryj zawrzyj!

Ja w przeciwieństwie do Darii Alberts i koksa co pierdoli o motywacji mam jakieś pojęcie o psychologii bo studiowałem i kilkadziesiąt (nie kilkanaście) książek na ten temat przeczytałem i mam w siłowni XD Navio zrób się 3.0 przeproś użytkowników a nie zakłądaj kolejnych Troll Kont

@Navio2.0

View attachment 53698

sorry ale wtrące swoje zdanie
Nie wiem czy wiesz ale kiedyś był tu ostry zjeb pod nickiem djuk
Ja i paru userów krótko mówiąc zrobiliśmy mu eldorado, był taki zjebany że nawet ziomeq sie przyczynil do bana

Potem pan djuk powrócił pod kontem goguś(inba w chińska podnosi franza), master, waszkról i teraz on

Odpowiedz 3 polubień

click to expand...
Navio2.0

Shark Fights
Welterweight

1,236 komentarzy 1,662 polubień

Poczekałem tylko chwilkę by twój post się osadził i uprawomocnił. Tak Navio to ty! Zacząłeś się usprawiedliwiać - teoretycznie nie było Cię tu od kilku dobrych dni i pojawiło się to twoje TK (TK = później troll konto) mega aktywne. Nagle się znalazłeś znikąd po 20 sekundach (!) jak cię ktoś oznaczył - po kilku dniach nieobecności - ja tu nie oceniam - niech każdy wyciągnie wniosek.

Chłopie z MEGA GIGA CHADA kozaka TROLLA co jbał takich placków jak Błachowicz, Gamer, Oleksiejczuk, Tybura czy inni śmiecie z Polski zamieniłeś się w chłopaczka proszącego o atencję i zmieniającego narrację bo boi się straty grupy ludzi z którą jest związany.emocjonalnie choćby przez trolling. Do tego te nazwy troll kont jak słabe zespoły metalcorowe sprzed kilkunastu lat. Proponuję ci następną ksywę w styli ireignitforever.

Powiesz mi trollu i chamie - ryj zawrzyj!

Ja w przeciwieństwie do Darii Alberts i koksa co pierdoli o motywacji mam jakieś pojęcie o psychologii bo studiowałem i kilkadziesiąt (nie kilkanaście) książek na ten temat przeczytałem i mam w siłowni XD Navio zrób się 3.0 przeproś użytkowników a nie zakłądaj kolejnych Troll Kont

Szczerze mówiąc to nic nie zrozumiałem z Twojego pierdolenia. Zyjesz ewidentnie w innym świecie. Mam tylko to jedno konto ( fakt to drugie bo na pierwsze dostałem bana).
I jestem tutaj cały czas, praktycznie codziennie sie udzielam.
A w ogóle to::jondance::

Odpowiedz polub

click to expand...
czekoladowy69

Oplot Challenge
Lightweight

30 komentarzy 19 polubień

Chuj tam wypowiem sie.
Byle by dzudzitsa z cieszynskim kotletem nie trenowal.
Nabierze sily, to wtedy zajebie, darek mu pokazal ze iranski silny dron za 20 dolarow USA daje rade

Odpowiedz polub

czekoladowy69

Oplot Challenge
Lightweight

30 komentarzy 19 polubień

Zapomnialem, to nie polak ten gamrot chyba?
Dziar nie ma, tribali, szyja, grozna mina..
Co do chuja?

Odpowiedz polub

I
Imthegreatestnotyou

Oplot Challenge
Middleweight

104 komentarzy 162 polubień

Navio wstawaj, zesrałeś się :korwinlaugh:

Jaki kurwa Navio?

Odpowiedz polub

Mmayhem

KSW
Lightweight

5,212 komentarzy 16,314 polubień

Poczekałem tylko chwilkę by twój post się osadził i uprawomocnił. Tak Navio to ty! Zacząłeś się usprawiedliwiać - teoretycznie nie było Cię tu od kilku dobrych dni i pojawiło się to twoje TK (TK = później troll konto) mega aktywne. Nagle się znalazłeś znikąd po 20 sekundach (!) jak cię ktoś oznaczył - po kilku dniach nieobecności - ja tu nie oceniam - niech każdy wyciągnie wniosek.

Chłopie z MEGA GIGA CHADA kozaka TROLLA co jbał takich placków jak Błachowicz, Gamer, Oleksiejczuk, Tybura czy inni śmiecie z Polski zamieniłeś się w chłopaczka proszącego o atencję i zmieniającego narrację bo boi się straty grupy ludzi z którą jest związany.emocjonalnie choćby przez trolling. Do tego te nazwy troll kont jak słabe zespoły metalcorowe sprzed kilkunastu lat. Proponuję ci następną ksywę w styli ireignitforever.

Powiesz mi trollu i chamie - ryj zawrzyj!

Ja w przeciwieństwie do Darii Alberts i koksa co pierdoli o motywacji mam jakieś pojęcie o psychologii bo studiowałem i kilkadziesiąt (nie kilkanaście) książek na ten temat przeczytałem i mam w siłowni XD Navio zrób się 3.0 przeproś użytkowników a nie zakłądaj kolejnych Troll Kont

@Navio2.0

View attachment 53698

Elegancka szafka.

Ikea?

F9679E2D-5094-43BE-A54F-11102380420F.png

Odpowiedz 1 Like

click to expand...
I
Imthegreatestnotyou

Oplot Challenge
Middleweight

104 komentarzy 162 polubień

Poczekałem tylko chwilkę by twój post się osadził i uprawomocnił. Tak Navio to ty! Zacząłeś się usprawiedliwiać - teoretycznie nie było Cię tu od kilku dobrych dni i pojawiło się to twoje TK (TK = później troll konto) mega aktywne. Nagle się znalazłeś znikąd po 20 sekundach (!) jak cię ktoś oznaczył - po kilku dniach nieobecności - ja tu nie oceniam - niech każdy wyciągnie wniosek.

Chłopie z MEGA GIGA CHADA kozaka TROLLA co jbał takich placków jak Błachowicz, Gamer, Oleksiejczuk, Tybura czy inni śmiecie z Polski zamieniłeś się w chłopaczka proszącego o atencję i zmieniającego narrację bo boi się straty grupy ludzi z którą jest związany.emocjonalnie choćby przez trolling. Do tego te nazwy troll kont jak słabe zespoły metalcorowe sprzed kilkunastu lat. Proponuję ci następną ksywę w styli ireignitforever.

Powiesz mi trollu i chamie - ryj zawrzyj!

Ja w przeciwieństwie do Darii Alberts i koksa co pierdoli o motywacji mam jakieś pojęcie o psychologii bo studiowałem i kilkadziesiąt (nie kilkanaście) książek na ten temat przeczytałem i mam w siłowni XD Navio zrób się 3.0 przeproś użytkowników a nie zakłądaj kolejnych Troll Kont

@Navio2.0

View attachment 53698

Xd że niby o mnie chodzi jako o to troll konto? Coś wam sie pomylilo chlopcy...

Odpowiedz polub

click to expand...
jut

ONE FC
Super Heavyweight

2,648 komentarzy 11,083 polubień

Poczekałem tylko chwilkę by twój post się osadził i uprawomocnił. Tak Navio to ty! Zacząłeś się usprawiedliwiać - teoretycznie nie było Cię tu od kilku dobrych dni i pojawiło się to twoje TK (TK = później troll konto) mega aktywne. Nagle się znalazłeś znikąd po 20 sekundach (!) jak cię ktoś oznaczył - po kilku dniach nieobecności - ja tu nie oceniam - niech każdy wyciągnie wniosek.

Chłopie z MEGA GIGA CHADA kozaka TROLLA co jbał takich placków jak Błachowicz, Gamer, Oleksiejczuk, Tybura czy inni śmiecie z Polski zamieniłeś się w chłopaczka proszącego o atencję i zmieniającego narrację bo boi się straty grupy ludzi z którą jest związany.emocjonalnie choćby przez trolling. Do tego te nazwy troll kont jak słabe zespoły metalcorowe sprzed kilkunastu lat. Proponuję ci następną ksywę w styli ireignitforever.

Powiesz mi trollu i chamie - ryj zawrzyj!

Ja w przeciwieństwie do Darii Alberts i koksa co pierdoli o motywacji mam jakieś pojęcie o psychologii bo studiowałem i kilkadziesiąt (nie kilkanaście) książek na ten temat przeczytałem i mam w siłowni XD Navio zrób się 3.0 przeproś użytkowników a nie zakłądaj kolejnych Troll Kont

@Navio2.0

View attachment 53698

Zobaczyłem "Trening uważności"? Dobre to, czy coachingowe pierdolenie?

Odpowiedz polub

click to expand...
Don Pedro Dela Vega

BAMMA
Featherweight

828 komentarzy 2,732 polubień

Jaki kurwa Navio?

Ty już wiesz zwyrodnialcu:nono:

Odpowiedz 2 polubień