Od marca na antenie Polsatu pokazywane jest nowe reality show „Tylko jeden”. W programie zawodnicy walczą o kontrakt z organizacją KSW warty 200 tysięcy złotych. Do tej pory wyemitowano cztery odcinki, które są nadawane w piątkowe wieczory.
Zobacz również: Kulisy Tylko Jeden: Bartłomiej Gładkowicz nie zrobił wagi. Paweł Kiełek z drugą szansą!
Jak poinformował serwis WP Sportowe Fakty, ostatni epizod, w którym jednym z gości specjalnych był Mariusz Pudzianowski, przyniósł programowi najlepsze wyniki oglądalności w tzw. grupie komercyjnej 16-49 lat.
Odcinek czwarty osiągnął prawie 9% udziału w rynku, co jest wynikiem o 25% lepszym od poprzedniego odcinka.
Jak informował niedawno serwisu Wirtualne Media, średni udział w rynku programu „Tylko Jeden”, w grupie komercyjnej, wynosił do tej pory 6,39%, a liczba widzów z tej grupy była bliska 290 tysiącom.
Wirtualna Polska podała również, że w trakcie emisji ostatniego odcinka Polsat była najchętniej oglądaną stacją wśród mężczyzn w wieku 16-49 oraz drugą wśród kobiet w tym samym przedziale wiekowym.