W czwartek do publicznej wiadomości podano, że jedna z najbardziej popularnych aplikacji mobilnych rozpoczyna współpracę z największą organizacją MMA na świecie. Partnerstwo między spółkami ma być długoterminowe.

Kooperacja TikToka i UFC zapewni cotygodniowe transmisje na żywo. Wśród ekskluzywnych treści będą dostępne konferencje prasowe, ważenia, nagrania zza kulis, wywiady z zawodnikami, wirtualne spacery po arenie i wiele innych.

Warto zauważyć, że udział we wszystkich tych interakcjach będzie możliwy za pośrednictwem oficjalnych kont organizacji na  platformie.

Starszy wiceprezes UFC ds. międzynarodowych oraz treści w następujący sposób odniósł się do nawiązanej współpracy:

To partnerstwo jest wspaniałym uzupełnieniem ekosystemu dystrybucji treści UFC. Chcemy być tam, gdzie nasi fani ich szukają, a TikTok otwiera nowe możliwości w docieraniu do zróżnicowanej, globalnej publiczności. Ta współpraca to świetny sposób na zwiększenie wiedzy o naszych wydarzeniach, a jednocześnie na dostarczanie naszym fanom atrakcyjnych treści przez 24/7.

Współpraca formalnie rozpocznie się już w tym tygodniu. W pierwszych materiałach cała uwaga zostanie poświęcona najbliższej gali UFC, której walką wieczoru będzie pojedynek Curtisa Blaydesa z Derrickiem Lewisem.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.