Featured image for 'Ultimate Fighting Championship - UFC'

Niedawno informowaliśmy o tym, że gwiazdy i znane osoby ze świata sportu i show-biznesu wykupiły udziały w organizacji UFC. Na pełnej liście opublikowanej przez UFC znalazły się 23 nazwiska:

Abel “The Weeknd” Tesfaye, Adam Levine, Anthony Kiedis, Ben Affleck, Calvin Harris, Cam Newton, Conan O’Brien, Flea, Guy Fieri, Jimmy Kimmel, Li Na, LL COOL J, Maria Sharapova, Mark Wahlberg, Michael Bay, Rob Dyrdek, Robert Kraft, Serena Williams, Sylvester Stallone, Tom Brady, Trey Parker, Tyler Perry i Venus Williams.

Jak poinformował serwis ESPN, każda z wymienionych osób zainwestowała w UFC minimum 250 tysięcy dolarów.

Przy okazji opublikowania listy nazwisk w sprawie zabrał głos również szef UFC Dana White.

Poszerzenie naszej grupy właścicielskiej o gwiazdy i inne osoby takiego kalibru jest znakiem szybkiego wzrostu globalnej obecności UFC. Nasi nowi inwestorzy wprowadzają dużo wiedzy i doświadczenia by wesprzeć nas w dalszym rozwoju marki w świecie rozrywki i sportu.

30 KOMENTARZE

  1. nie zdziwilbym sie, gdyby UFC wykladalo za gwiazdy te 250K, byle by potem sie chwalic nazwiskiem..

  2. Wszyscy mają tego samego 'właściciela', a większość z nich pewnie nawet nie wie o tym, że ma jakieś udziały w UFC. Beka.

  3. cypher

    Wszyscy mają tego samego 'właściciela', a większość z nich pewnie nawet nie wie o tym, że ma jakieś udziały w UFC. Beka.

    :mamed:
    Ekspertem nie jestem, ale reklamowanie się kimś, bez jego wiedzy, najprawdopodobniej skończyło by się w sądzie, szczególnie w USA.
    Może i większość nie interesuje się mma, a wręcz mają to w dupie, ale gadanie, że o tym nie wiedzą jest głupie.

  4. apuskowaty

    reklamowanie się kimś, bez jego wiedzy

    Przecież mają podpisane cyrografy menadżerskie.

  5. apuskowaty

    :mamed:
    Ekspertem nie jestem, ale reklamowanie się kimś, bez jego wiedzy, najprawdopodobniej skończyło by się w sądzie, szczególnie w USA.
    Może i większość nie interesuje się mma, a wręcz mają to w dupie, ale gadanie, że o tym nie wiedzą jest głupie.

    Co Ty w ogóle gadasz.. Chyba nie do końca zrozumiałeś. Dobrze napisał – nie wiedzą o tym zapewne, bo sami nie inwestują własnego kapitału. Mają od tego ludzi. Zdziwiłbym się gdyby choć ćwierć procenta z osób "znanych" ogarniało inwestowanie i kwestie z tym powiązane..

  6. A ja myślę, że te gwiazdy o tym wiedzą. Dlaczego? Dlatego, że to akcja propagandowa – od razu podano te nazwiska do publicznej wiadomosci. Żaden manager nie zaryzykowałby wkurwu przez swojego klienta, gdyby okazało się, że ten klient nie chciałby być kojarzony z marką UFC. Z pewnością o tym rozmawiali, gdyż to wizerunkowy rozgłos w obie strony. Bo przecież inwestują pieniadze w setki firm, a nie każda firma robi z tego reklame. Ba, przecież w zwykłym inwestowaniu dla zysku bardzo często ich tożsamość(tych gwiazd) jest niejawna, jako inwestorów.

  7. halibut

    A ja myślę, że te gwiazdy o tym wiedzą. Dlaczego? Dlatego, że to akcja propagandowa – od razu podano te nazwiska do publicznej wiadomosci. Żaden manager nie zaryzykowałby wkurwu przez swojego klienta, gdyby okazało się, że ten klient nie chciałby być kojarzony z marką UFC. Z pewnością o tym rozmawiali, gdyż to wizerunkowy rozgłos w obie strony. Bo przecież inwestują pieniadze w setki firm, a nie każda firma robi z tego reklame. Ba, przecież w zwykłym inwestowaniu dla zysku bardzo często ich tożsamość(tych gwiazd) jest niejawna, jako inwestorów.

    Też prawda. :beer:

  8. Honk

    Co Ty w ogóle gadasz.. Chyba nie do końca zrozumiałeś. Dobrze napisał – nie wiedzą o tym zapewne, bo sami nie inwestują własnego kapitału. Mają od tego ludzi. Zdziwiłbym się gdyby choć ćwierć procenta z osób "znanych" ogarniało inwestowanie i kwestie z tym powiązane..

    Jeżeli uważasz, że inwestowanie czyjegoś kapitału i reklamowanie kimś danej marki, bez jego wiedzy to to samo, to jednak Ty tego nie zrozumiałeś.
    Masz racje, że ludzie o których piszesz, w większości przypadków nie do końca wiedzą jak i w co sa inwestowane ich pieniądze, tylko końcowy rachunek ma się zgadzać, ale nie ma to żadnego związku z używaniem czyjegoś wizerunku do reklamy. UFC wyraźnie reklamuje się tymi osobami.

  9. apuskowaty

    Jeżeli uważasz, że inwestowanie czyjegoś kapitału i reklamowanie kimś danej marki, bez jego wiedzy to to samo, to jednak Ty tego nie zrozumiałeś.
    Masz racje, że ludzie o których piszesz, w większości przypadków nie do końca wiedzą jak i w co sa inwestowane ich pieniądze, tylko końcowy rachunek ma się zgadzać, ale nie ma to żadnego związku z używaniem czyjegoś wizerunku do reklamy. UFC wyraźnie reklamuje się tymi osobami.

    No dobrze, ale skąd wiesz czy w kontrakcie z menago nie mają zapisów o możliwości wykorzystania wizerunku.
    W sumie to przyznaję, że trochę inaczej do tego podszedłem. Letkie faux paux.

  10. Michel Bay zrobił już coś więcej niż tylko danie marnej kasy. Tak teraz będą wyglądały

    a) zapowiedzi
    [​IMG]
    b) walki

    Jeszcze tylko Red Hoci zagrają:heart:

  11. Honk

    No dobrze, ale skąd wiesz czy w kontrakcie z menago nie mają zapisów o możliwości wykorzystania wizerunku.

    Nie wiem.
    Ale myślę że są na tyle rozsądni, że nie podpisują umów typu róbta co chceta. Bo po kilku akcjach mogło by się okazać, że ich wizerunek jest już kompletnie nic nie warty:mamed:
    Poza tym, tak jak halibut napisał:
    Żaden manager nie zaryzykowałby wkurwu przez swojego klienta, gdyby okazało się, że ten klient nie chciałby być kojarzony z marką X.

  12. Honk

    No dobrze, ale skąd wiesz czy w kontrakcie z menago nie mają zapisów o możliwości wykorzystania wizerunku.

    Nie wiem.
    Ale myślę że są na tyle rozsądni, że nie podpisują umów typu róbta co chceta. Bo po kilku akcjach mogło by się okazać, że ich wizerunek jest już kompletnie nic nie warty:mamed:
    Poza tym, tak jak halibut napisał:
    Żaden manager nie zaryzykowałby wkurwu przez swojego klienta, gdyby okazało się, że ten klient nie chciałby być kojarzony z marką X.

  13. Czytaj – większy hajs dla Danki i zajebusów pokroju conorka…. Obym się mylił.

  14. halibut

    manager nie zaryzykowałby wkurwu przez swojego klienta, gdyby okazało się, że ten klient nie chciałby być kojarzony z marką UFC

    Właśnie od tego jest dobry menadżer – to on decyduje z czym i kim powinien być kojarzony jego klient.

  15. cypher

    Właśnie od tego jest dobry menadżer – to on decyduje z czym i kim powinien być kojarzony jego klient.

    Mimo wszystko barzdiej prawdopodobne, że skonsultował coś tak dużego ze swoim klientem. Jeżeli tego nie zrobił w tym przypadku, to oznacza, ze chyba nigdy z klientem rozmawiac nie musi, bo po co, jak nawet przy najważniejszych kwestiach nie kontaktuje sie z nim.

  16. halibut

    Mimo wszystko barzdiej prawdopodobne, że skonsultował coś tak dużego ze swoim klientem.

    Nie no raczej tak, ale to na zasadzie "podpisz mi tutaj, a ja wezmę Ci parę drobniaków z konta i wrzucę w nasz świeży biznes, powinno się zwrócić"…

  17. Jak tak czytam Wasze posty, to muszę sprawdzić, czy przypadkiem moja żona nie kupiła udziałów, bez mojej wiedzy.

  18. Blackadder

    Chuck Norris nie wziął, to chyba nie warto.

    Słyszałem, że UFC ma udziały w Chucku Norrisie.

  19. Blackadder

    Chuck Norris nie wziął, to chyba nie warto.

    Słyszałem, że UFC ma udziały w Chucku Norrisie.

  20. Jacek Łosak

    Nasi nowi inwestorzy wprowadzają dużo wiedzy i doświadczenia by wesprzeć nas w dalszym rozwoju marki w świecie rozrywki i sportu.

    :DC:

    A poza tym to ciekawe czy Conor nie miał przypadkiem części wypłat w udziałach, jak tak je rozdają na prawo i lewo 🙂

  21. Jacek Łosak

    Nasi nowi inwestorzy wprowadzają dużo wiedzy i doświadczenia by wesprzeć nas w dalszym rozwoju marki w świecie rozrywki i sportu.

    :DC:

    A poza tym to ciekawe czy Conor nie miał przypadkiem części wypłat w udziałach, jak tak je rozdają na prawo i lewo 🙂

  22. Stallone 1,85 M obserwujących na TT
    Affleck 2,57 M
    Kimmel 8M
    LL cool J 5M
    Harris 8,65M
    itd.
    UFC udostępniając skromny kawałek swojego "tortu" sprawiło, że te osoby będą się żywo angażować w swoich mediach społecznościowych przy promocji gal. Powinno się to przełożyć na zainteresowanie organizacją i samymi galami.

  23. Stallone 1,85 M obserwujących na TT
    Affleck 2,57 M
    Kimmel 8M
    LL cool J 5M
    Harris 8,65M
    itd.
    UFC udostępniając skromny kawałek swojego "tortu" sprawiło, że te osoby będą się żywo angażować w swoich mediach społecznościowych przy promocji gal. Powinno się to przełożyć na zainteresowanie organizacją i samymi galami.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.