Magomed Ankalaev jest faworytem bukmacherów do zdobycia mistrzowskiego pasa dywizji półciężkiej UFC w pojedynku z Janem Błachowiczem na gali UFC 282 w Las Vegas.

Magomed Ankalaev mimo, że jest pozycję niżej w rankingu od byłego mistrza dywizji Jana Błachowicza, przez bukmacherów jest widziany w roli faworyta do zdobycia mistrzowskiego tytułu kategorii półciężkiej. Walka o zwakowany przez Jiriego Prochazke pas jest głównym wydarzeniem gali UFC 282 która odbędzie się 10 grudnia w Las Vegas.

Bukmacher superbet.pl za zwycięstwo Jana Błachowicza na gali UFC 282 oferuje kurs 2.80 co przy 100 zł postawionych na wygraną „Cieszyńskiego Księcia” da wypłatę w wysokości 246 zł. Gdy postawimy 100 zł na zwycięstwo Rosjanina po kursie 1.45, w przypadku jego sukcesu bukmacher wypłaci nam 127 zł (po odliczeniu podatku):

Błachowicz (MMA 29-9) wygrał ostatnie starcie w trzeciej rundzie z Aleksandarem Rakiciem. Miało to miejsce podczas walki wieczoru majowej gali UFC. Był to dla Jana udany powrót po utracie pasa mistrzowskiego dywizji półciężkiej. Przypomnijmy, że Błachowicz na UFC 267 przegrał przez poddanie z Gloverem Teixeirą. Polak pas mistrzowski wagi półciężkiej dzierżył w latach 2020-2021. Tytuł zdobył na UFC 253, kiedy to porozbijał Dominicka Reyesa w drugiej rundzie. 18 z 29 zwycięstw zdobywał kończąc swoich rywali przed czasem. Aktualnie Polak zajmuje 2. miejsce w klasyfikacji kategorii półciężkiej UFC.

Ankalaev (MMA 17-1) pozostaje niepokonany od dziewięciu pojedynków. W ostatnim starciu przed dwoma tygodniami pokonał Anthony’ego Smitha przez techniczny nokaut w drugiej rundzie. Jedyna porażka Dagestańczyka w amerykańskiej organizacji to przegrany debiut  z Paulem Cragiem w 2018 roku. Ankalaev pokonywał takich rywali jak m.in. Thiago Santos, Volkan Oezdemir czy Marcin Prachnio. 9 z 17 zwycięstw zdobywał kończąc swoich rywali przed czasem. Zawodnik z Machaczkały zajmuje w rankingu kategorii półciężkiej UFC trzecie miejsce.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

63 komentarzy (poniżej pierwsze 30)

...wczytuję komentarze...

Avatar of Genialny Żółw
Genialny Żółw

Roshi

32,119 komentarzy 109,219 polubień

Janek IZYDOR! :boystop:

Odpowiedz 6 polubień

Avatar of jd0490
jd0490

UFC
Middleweight

11,733 komentarzy 26,965 polubień
Avatar of kubeko
kubeko

Oplot Challenge
Welterweight

78 komentarzy 107 polubień

podoba mnie sie to, ze underdog

Odpowiedz 3 polubień

Avatar of GupiRyj
GupiRyj

ONE FC
Flyweight

2,214 komentarzy 4,330 polubień

No i zajebiście. Janek lubi to.

Odpowiedz 7 polubień

Avatar of Kar0l
Kar0l

Legacy FC
Middleweight

2,094 komentarzy 7,251 polubień

Janek ubije jak cokholda

Odpowiedz 9 polubień

Avatar of Lorenzo Lamas
Lorenzo Lamas

Shark Fights
Light Heavyweight

1,328 komentarzy 2,509 polubień

Ankalaev ruro

Ankalaev ruro

Odpowiedz 4 polubień

Avatar of Bambo
Bambo

PRIDE FC
Welterweight

6,619 komentarzy 35,840 polubień

Ankalaev ruro

Ankalaev you poosy.

Odpowiedz 9 polubień

Avatar of BogdanJanusz
BogdanJanusz

UFC
Middleweight

10,235 komentarzy 75,530 polubień

Giga chad Janek vs rusek z aerodynamiczną opływową głową. Przecież to wiadome kto wygra.
1669453454796.png

Odpowiedz 1 Like

Avatar of PIR
PIR

PRIDE FC
Heavyweight

7,162 komentarzy 20,756 polubień

Przecież król Jan wali na pysk Ruska i jest koniec, dana to zawału dostanie.

Odpowiedz 3 polubień

Avatar of Kraszer
Kraszer

Jungle Fight
Featherweight

236 komentarzy 865 polubień

Zajebiście, szansa właśnie wzrosła :awesome:

Odpowiedz 1 Like

Avatar of zielony666
zielony666

UFC
Heavyweight

17,361 komentarzy 72,748 polubień
Avatar of Navio2.0
Navio2.0

ONE FC
Featherweight

2,309 komentarzy 2,708 polubień

Błachowicz ewidentnie jara sie tym tak jakby miał zaraz zostac prawowitym mistrzem. Nie lubiłem nigdy czegos takiego. Skoro Błachowicz tyle razy sie wypowiedział o honorze, t wypadałoby przyznać że pas bedzie chuja warty a mistrz jest tylko jeden. W zwiazku z tym:
8d73a67c-93a8-47bb-a433-6b752739b666%2FANKALAEV_MAGOMED_L_03-12.png

Odpowiedz 1 Like

Avatar of PIR
PIR

PRIDE FC
Heavyweight

7,162 komentarzy 20,756 polubień

Błachowicz ewidentnie jara sie tym tak jakby miał zaraz zostac prawowitym mistrzem. Nie lubiłem nigdy czegos takiego. Skoro Błachowicz tyle razy sie wypowiedział o honorze, t wypadałoby przyznać że pas bedzie chuja warty a mistrz jest tylko jeden. W zwiazku z tym:
View attachment 50345

Dobra wypierdalaj już, raz, raz.

Odpowiedz 24 polubień

Avatar of zielony666
zielony666

UFC
Heavyweight

17,361 komentarzy 72,748 polubień

Błachowicz ewidentnie jara sie tym tak jakby miał zaraz zostac prawowitym mistrzem. Nie lubiłem nigdy czegos takiego. Skoro Błachowicz tyle razy sie wypowiedział o honorze, t wypadałoby przyznać że pas bedzie chuja warty a mistrz jest tylko jeden. W zwiazku z tym:
View attachment 50345

Jedyny prawdziwy PAS dla ciebie to ten, którym cię stary napierdala.

Odpowiedz 20 polubień

Avatar of Navio2.0
Navio2.0

ONE FC
Featherweight

2,309 komentarzy 2,708 polubień

Jedyny prawdziwy PAS dla ciebie to ten, którym cię stary napierdala.

Dobra wypierdalaj już, raz, raz.

:corn: no to zaczynamy ...

Odpowiedz 2 polubień

Avatar of mateusz19191010
mateusz19191010

UFC
Featherweight

8,421 komentarzy 7,715 polubień

3.0 na Janku wyrwane, war Jano!

Odpowiedz 1 Like

Avatar of Komentator Internetu
Komentator Internetu

KSW
Heavyweight

6,134 komentarzy 13,131 polubień

Janek jak underdog zawsze jest najgroźniejszy, więc to bardzo dobrze, że nie jest faworytem w tej walce.

Odpowiedz 1 Like

Avatar of Genialny Żółw
Genialny Żółw

Roshi

32,119 komentarzy 109,219 polubień

Błachowicz ewidentnie jara sie tym tak jakby miał zaraz zostac prawowitym mistrzem. Nie lubiłem nigdy czegos takiego. Skoro Błachowicz tyle razy sie wypowiedział o honorze, t wypadałoby przyznać że pas bedzie chuja warty a mistrz jest tylko jeden. W zwiazku z tym:
View attachment 50345

Aaa ty kurwa rusko onuco :boystop:

Odpowiedz 16 polubień

Avatar of ermine
ermine

Shark Fights
Heavyweight

1,354 komentarzy 4,615 polubień

Ale oni są podobni do siebie, tylko jeden rudy a drugi czarny

Odpowiedz polub

Avatar of Rododendron
Rododendron

UFC
Middleweight

10,344 komentarzy 35,721 polubień

Błachowicz ewidentnie jara sie tym tak jakby miał zaraz zostac prawowitym mistrzem. Nie lubiłem nigdy czegos takiego. Skoro Błachowicz tyle razy sie wypowiedział o honorze, t wypadałoby przyznać że pas bedzie chuja warty a mistrz jest tylko jeden. W zwiazku z tym:
View attachment 50345

@B.I.G Makumba widzisz? Naprawdę chcesz grać z kimś takim w jednej drużynie?

Odpowiedz 4 polubień

Avatar of B.I.G Makumba
B.I.G Makumba

UFC
Middleweight

11,826 komentarzy 21,344 polubień

@B.I.G Makumba widzisz? Naprawdę chcesz grać z kimś takim w jednej drużynie?

różnica jest taka że Navio kibicuje ruskowi :fjedzia:
Ja stwierdzam że wygra
Ale trochę Janek odwalił kaszanę z tym CCA

Odpowiedz 4 polubień

k
karian

Jungle Fight
Featherweight

243 komentarzy 772 polubień

Błachowicz ewidentnie jara sie tym tak jakby miał zaraz zostac prawowitym mistrzem. Nie lubiłem nigdy czegos takiego. Skoro Błachowicz tyle razy sie wypowiedział o honorze, t wypadałoby przyznać że pas bedzie chuja warty a mistrz jest tylko jeden. W zwiazku z tym:

Ciężko się z tym nie zgodzić, tym bardziej jak ktoś sympatyzuje z Jankiem.

Taka jest prawda, a walka raczej z góry przesądzona.

Odpowiedz polub

Avatar of Raven
Raven

KSW
Light Heavyweight

5,805 komentarzy 22,659 polubień

Tyle dobrego. Jano zawsze walczy lepiej jak jest underdogiem, bo zdejmuje to z niego presję i mniej rzeza łeb. Mam nadzieję, że Wiedźmin zaskoczy ponownie, ale kasy bym na to nie postawił. Jak Rusek postawi na partię szachów (zawalczy ostrożnie, dobrze pracując na nogach i mieszając stójkę z zapasami), to jest duże prawdopodobieństwo, że nam Jana wypyka na pełnym dystansie. Obym się mylił.

Odpowiedz 3 polubień

Avatar of Navio2.0
Navio2.0

ONE FC
Featherweight

2,309 komentarzy 2,708 polubień

różnica jest taka że Navio kibicuje ruskowi :fjedzia:
Ja stwierdzam że wygra
Ale trochę Janek odwalił kaszanę z tym CCA

Nie kibicuje ruskowi, po prostu lekcja pokory cieszy mnie zawsze, nie wazne kto ja dostaje.

Ciężko się z tym nie zgodzić, tym bardziej jak ktoś sympatyzuje z Jankiem.

Taka jest prawda, a walka raczej z góry przesądzona.

Witam w drużynie trzeźwo myslących. :conorsalute:

Odpowiedz 1 Like

Avatar of Genialny Żółw
Genialny Żółw

Roshi

32,119 komentarzy 109,219 polubień
Avatar of Bambo
Bambo

PRIDE FC
Welterweight

6,619 komentarzy 35,840 polubień

Ciężko się z tym nie zgodzić, tym bardziej jak ktoś sympatyzuje z Jankiem.

Taka jest prawda, a walka raczej z góry przesądzona.

Nie kibicuje ruskowi, po prostu lekcja pokory cieszy mnie zawsze, nie wazne kto ja dostaje.

Witam w drużynie trzeźwo myslących. :conorsalute:

Nie zesrajcie się. :lesnarhappy:

Odpowiedz 4 polubień

Avatar of Vvallachia
Vvallachia

UFC
Light Heavyweight

16,145 komentarzy 35,869 polubień

Teraz test czy zostanie w CCA i zmiana na azhieva cokolwiek dała czy była strzałem w stopę

Odpowiedz 4 polubień

Avatar of Shajs
Shajs

UFC
Middleweight

12,594 komentarzy 19,151 polubień

Nie kibicuje ruskowi, po prostu lekcja pokory cieszy mnie zawsze, nie wazne kto ja dostaje.

To się kupy nie trzyma. Jan to nie jest szczekacz typu Ołajzey czy Connor, dostał tą walkę bo mistrz zwakował pas. Skąd tą niechęć?

Odpowiedz 4 polubień

Avatar of B.I.G Makumba
B.I.G Makumba

UFC
Middleweight

11,826 komentarzy 21,344 polubień

To się kupy nie trzyma. Jan to nie jest szczekacz typu Ołajzey czy Connor, dostał tą walkę bo mistrz zwakował pas. Skąd tą niechęć?

Navio chyba nie uznaje kibicowania rodakowi
Janek też odjebał kaszanę z tym CCA i szczurem ale chuj
Nie wiem jak w mma ale w boksie występuje mistrzostwo linearne i je się bardziej uznaje i może Navio podobnie myśli :fjedzia:

Odpowiedz 2 polubień