logo_szklanka

W tym tygodniu wyjątkowo krótsza audycja. Rozmawiamy o występie Michała Głogowskiego w finale K-1 Max, odwołaniu Strefy Walk, KSW 15 oraz zapowiadamy WEC 52 i UFC 122.

[podcast]http://www.mmarocks.pl/audio/Szklana Szczeka ep.76%20-%208.11.2010.mp3[/podcast]

Link MP3

17 KOMENTARZE

  1. co z tego ze krótsza, wazne ze zgodnie z poniedzialkowa tradycja 🙂

    dzieki

  2. Skoro już rozmawialiśmy na podcaście o K-1 to przyznam, że niestety nie wiem do jakiej muzyki wchodzi Papa Sow bo też wygrał w weekend i gdybym wiedział to na pewno byśmy nią kończyli :D.

  3. Nie śledziłem ostatnimi czasy wagi lekkiej K-1. Co się stało z Buakawem i Souwerem ?? Przecież oni tam rządzili.

  4. Tak w ramach rozważań o galach w mniejszych miejscowosciach…
    Amatorska gala MMA w Ostrołęce (53.000 mieszkańców/120 km na płn/wsch od W-wy), co prawda z otoczką stylizowaną na gale zawodowe, zgromadziła ok. 1500 osób, które zakupiły bilety. Co prawda za bilet należało uiścić tylko 5 zł, ale znając „chęci” Polaków do płacenia za cokolwiek więcej niż jedzenie/alkohol trzeba podkreślić, że wstęp darmowy nie był.
    Co do Torwaru, to będąc na KSW 7, 8 i 9 na żywo, muszę się zgodzić, że Torwar pełny nigdy nie był (pomimo twierdzeń promotorów KSW), aczkolwiek wolne miejsca były „za bramką” oraz na zupełnych rogach, a centralne sektory były zawsze nabite. Trzeba jednak pamiętać, że to Warszawa, gale były w piątki/soboty, a wtedy prawie nikt tam nie zostaje, tylko kto żyw ucieka do rodzinnych miejscowości.
    Na koniec jeszcze prośba o korepetycje do jakiegoś uczynnego MMArocker’a. Marcin Różalski – jak oceniacie jego poziom/sławę/umiejętności itp. itd. Czy miał pozycję prawdziwej gwiazdy w K1 (vide Mamed w MMA), czy też ocierał się o szczyt, ale nic w sumie wielkiego nie zdziałał (vide Tomek Drwal), czy jest solidnym zawodnikiem z polskiej czołówki (vide: Krzysiek Kułak). Pytam bo po prostu nie wiem, google nie odpowie na takie pytania (uprzedzam złośliwych) a jestem ciekawy zdania kogoś mądrzejszego.
    Pozdrawiam
    PS Jak ktoś z KSW to czyta, to: Gluhov dla Różalskiego, ewentualnie Karaoglu, po ewentualnym przybraniu kilku kg.

  5. Przemys_law

    Różal walczył w wadze ciężkiej, a tam jest zawsze mniejsza rywalizacja niż w niższych kategoriach, więc ciężko tak porównywać. Chyba najbliżej porównałbym go do Kułaka. Swoje najważniejsze pojedynki przegrywał z europejskimi średniakami Tonym Gregorym, Cheickem Kongo czy Jaroszem.

  6. Dzięki Venom. Jakbyś jeszcze mógł ocenić, czy ściągnięcie Różalskiego w jakiś znaczący sposób powiększy grono „oglądaczy” MMA.
    @ donOle…
    Nie, na WAT-cie nie.

  7. Nie sądzę, w tej chwili MMA zdecydowanie bije K-1 popularnością u nas w kraju, a Różal jest znany tylko wśród największych entuzjastów obu sportów.

  8. @Przemys_law jesteś z oki ?? odnośnie gali to dużo osób przyszło obejrzeć ostrołęczan którzy na niej walczyli, z tego co pamiętam dziewięciu chyba, całość utrzymana lekko jako uks vs. reszta polski. Stąd takie zainteresowanie, jak mi się uda to załatwię filmy z walk nagrywane z przy ringowego sektoru zawodników UKSu.

  9. @slowik
    Tak. Na YT są już jakieś filmiki z tej „gali”.
    No ale może nie rozbijamjmy tematu lokalnymi sprawami 🙂
    Pozdro.

  10. wiec moze bedzie rewanz tym razem w MMA hehe xd

    p.s. to tak zartobliwie oczywiscie 😉

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.