Kolejny Polak ma chrapkę na występy w największej organizacji MMA na świecie.

Sebastian Kotwica, który do ostatniej walki na gali R8 przygotowywał się w m.in. Jackson Wink MMA rozpoczął kampanię o angaż do UFC. Młody Polak może pochwalić się rekordem 11-2. Zawodnik aż 7 z 10 wygranych zdobywał przed czasem. Wygrana z Busurmankul Abdibaitem na gali SWD – Wieczor Walk R8 był siódmym triumfem z rzędu.

56 KOMENTARZE

  1. 3 z 11 wygranych nad zawodnikami z dodatnim rekordem. Zycze jak najlepiej, ale obawiam sie powtorki z Sajewskiego. Skad te autodestrukcyjne sklonnosci u polskich fighterow?

  2. 3 z 11 wygranych nad zawodnikami z dodatnim rekordem. Zycze jak najlepiej, ale obawiam sie powtorki z Sajewskiego. Skad te autodestrukcyjne sklonnosci u polskich fighterow?

    Ambicja.  Jak w tym przysłowiu: " Celuj w Księżyc, bo nawet jak nie trafisz, to znajdziesz się wśród gwiazd"

  3. sprawdziłem jego shedroga, i lekko mówiąc jego rywale " orłami " nie byli.. Z Bartkiem Koperą przegrał.Wiem,  wiem sporo camów w Jacksonie od tamtego czasu ale jednak chciałbym 2-3 walki zobaczyć jego chociaż z kimś z top 15  PL. Co do USADY to zapewne chodzi wam o muskulature, Seba chyba od 9 roku życia trenuje zapasy + ma tam 165-170 więc taka muskulatura nie jest wcale nie możliwa bez koksu

  4. Ambicja.  Jak w tym przysłowiu: " Celuj w Księżyc, bo nawet jak nie trafisz, to znajdziesz się wśród gwiazd"

    A pozniej zderzenie z ziemia, po ktorym niewielu sie podnosi.

  5. Ja tam wierzę, że Seba jest w stanie coś zwojować w UFC, mimo że do tej pory jego rywale nie powalali. Chłopak od początku ma ambicje i dużo inwestuje w siebie. Czy inwestycja zaprocentuje? Przekonamy się dopiero jak tam trafi. Trzymam kciuki za niego.

    Powodzenia!

  6. Touhari był mi mniej znany, a fajnie się pokazał mimo tej porażki. Co najciekawsze mógł też ugrać tę walkę wtedy. Kotwica w UFC? Chętnie zobaczę i wtedy ocenię.

  7. Kopera go dość łatwo porobił na FEN-ie, jakoś nie jestem przekonany do Kotwicy. Skoro chce stoczyć walkę o jakiś pas europejskiej organizacji to śmiało, myślę, że Cage Warriors mogłoby być dobrym sprawdzianem.

  8. Jak chce powojować w UFC to niech najpierw zejdzie z bomby.

    :neildegrassewhoa:

    A może właśnie w drugą stronę? Niech na nią wejdzie.

  9. Ja również uważam że Sebastian zaskoczy niektórych i jest gotowy, nie zdziwie się jak pójdzie w ślady Daniela albo nawet i lepiej po tym jak ludzie go skreślali

  10. Jeden z najbardziej przehajpowanych fajterów na naszej scenie, kompletnie nie ogarniam tego 'fenomenu'. Najpierw niech pokona kogoś konkretnego, bo póki co uważam, że to drugi Sajewski czy Bandel.

  11. A może właśnie w drugą stronę? Niech na nią wejdzie.

    Jak na nią wejdzie to raczej na długo tam nie zagości.

  12. A pozniej zderzenie z ziemia, po ktorym niewielu sie podnosi.

    w łeb to i pod remizą można dostać. Ktoś chce do KSW- brak ambicji, do UFC-chore ambicje. Nie ogarniam tego. Chce spróbować się z Najlepszymi i zarobić trochę siana- jak ma możliwość niech idzie. Jak na stare lata spojrzy w lustro, to się sam przed sobą wstydzić nie będzie.

  13. Jak na nią wejdzie to raczej na długo tam nie zagości.

    To jak, jest na bombie, czy nie?

    Czyli w UFC nikt nie koksi wg Ciebie? Same czyścioszki?

    Dobrze że w KSW nie ma tego problemu.

  14. ::jondance::Martw się o bersekerow.

    Nic ci do tego o kogo mam się martwić.

    To jak, jest na bombie, czy nie?

    Czyli w UFC nikt nie koksi wg Ciebie? Same czyścioszki?

    Dobrze że w KSW nie ma tego problemu.

    Ty tak serio? 😆

  15. To jak, jest na bombie, czy nie?

    Czyli w UFC nikt nie koksi wg Ciebie? Same czyścioszki?

    Dobrze że w KSW nie ma tego problemu.

    USADA bylaby brutalna dla pewnych czołowych polskich zawodników:razz:łacz:

  16. Nic ci do tego o kogo mam się martwić.

    Ty tak serio? 😆

    Odniosłem się do tego co napisałeś:

    1. Raz piszesz, że jest na bombie. Potem, że jak wejdzie na nią to wyleci. Czyli sugerujesz, że jeszcze na niej nie jest. Sam sobie przecząc.

    2. Stwierdzając, że gdy wejdzie na bombę to długo nie zabawi w UFC z automatu sugerujesz, że Ci którzy tam są w tym momencie są krystalicznie czyści.

    Więc odpowiedź brzmi: tak, ja tak na serio. Na serio odnoszę się do Twoich wpisów, bo ciekawi mnie Twoja rozkmnina i oskarżanie drugiego zawodnika o :igła:

    Nie powinno się mierzyć własną miarą.

  17. A niech idzie, bo czemu by nie? Jak coś ugra to będzie to tylko miłe zaskoczenie i kilka dobrych walk kolejnego naszego reprezentanta :fjedzia: a jeśli spróbuje i mu się nie uda to przynajmniej nie będzie sie musiał zastanawiać „co by było gdyby” jak co niektórzy nasi rycerze KSW :fjedzia:

    Tak wiec – dajesz Kotwica :bleed:

  18. Żeby iść do UFC to trzeba mieć jaja (nie licząc Grabowicza). Dlatego Sebastianowi życzę wytrwałości w dążeniu do celu, jak najmniej mikrourazów, nie mówiąc o innych kontuzjach i przede wszystkim samych zwycięstw przez brutalne nokauty na atletach, zwłaszcza tych, pod lupą komisji antydopingowych. Osoba, która inwestuje w siebie i nie boi się trenować za granicą w przeciwieństwie do takiej, która woli siedzieć w kurwidole i udawać profesjonalistę zawsze będzie budzić u mnie uznanie, szacunek, respekt, poszanowanie.

  19. pamietam jego walke na FEN i cienko go widze

    niech zawalczy w FEN z Imamovem i go pokona to wtedy ma to sens

    dobry test by byl

  20. w łeb to i pod remizą można dostać. Ktoś chce do KSW- brak ambicji, do UFC-chore ambicje. Nie ogarniam tego. Chce spróbować się z Najlepszymi i zarobić trochę siana- jak ma możliwość niech idzie. Jak na stare lata spojrzy w lustro, to się sam przed sobą wstydzić nie będzie.

    Jesli chce sie mierzyc z najlepszymi to moze lepiej jakby najpierw zaczal walczyc z dobrymi i dopiero jak tych kilku dobrych pokona to myslec o najlepszych.

    Dlaczego KSW mialoby byc brakiem ambicji? W przypadku kogo mozna tak powiedziec? Nie ma nikogo kto dominuje w KSW na tyle aby myslec o sportowym awansie.

    Isc do UFC, by po dwoch latach wyleciec z rekordem 1-3? Czy po takim wyczynie naprawde ktos spojrzy z duma w lustro? Czy Pawlak, Bandel, Hallman sa dumni z tego ze tam byli? Watpie. UFC zamiast wyniesc ich do gwiazd zepchnelo ich na margines.

    To takie typowo polskie "a moze sie udo", a konczy sie zwykle przemieleniem, wypluciem i kolejna zlamana karierą zakonczona slowami "a tak sie dobrze zapowiadal"

  21. pamietam jego walke na FEN i cienko go widze

    niech zawalczy w FEN z Imamovem i go pokona to wtedy ma to sens

    z kopera go okradli wg mnie ale z Imanovem bylby test jak skurwysyn

  22. Dlaczego KSW mialoby byc brakiem ambicji? W przypadku kogo mozna tak powiedziec? Nie ma nikogo kto dominuje w KSW na tyle aby myslec o sportowym awansie.

    Isc do UFC, by po dwoch latach wyleciec z rekordem 1-3? Czy po takim wyczynie naprawde ktos spojrzy z duma w lustro? Czy Pawlak, Bandel, Hallman sa dumni z tego ze tam byli? Watpie. UFC zamiast wyniesc ich do gwiazd zepchnelo ich na margines.

    1 Narkun, Borys, (Gamer po Normanie już nie bardzo).  Jednak dominują u siebie.  Mamed nie dominuje :mamedwhat:

    2 Stawiać Płetwala w jednej lini  z Pawlakiem i Bandlem? :damjan:

  23. Isc do UFC, by po dwoch latach wyleciec z rekordem 1-3? Czy po takim wyczynie naprawde ktos spojrzy z duma w lustro? Czy Pawlak, Bandel, Hallman sa dumni z tego ze tam byli? Watpie. UFC zamiast wyniesc ich do gwiazd zepchnelo ich na margines.

    To takie typowo polskie "a moze sie udo", a konczy sie zwykle przemieleniem, wypluciem i kolejna zlamana karierą zakonczona slowami "a tak sie dobrze zapowiadal"

     Zaczynasz trenować, widzisz, że coś z tego masz, walczysz za hajs. Chcesz więcej hajsu, więcej wyzwań. O czym myślisz? UFC. Nie ma innej drogi. To tak jak młode chłopaki, które grają w piłkę pod blokiem i trenują w klubach. Każdy z nich chciałby grać w lidze mistrzów. Celem nadrzędnym jest się tam dostać I biegać po boisku wśród tych wszystkich gwiazd z tv. A czy się wybija i będa jak oni? Tego nikt nie wie, ale jeśli nie będą z nimi rywalizowac to nigdy się nie dowiedzą. Wiec nie uważam, że wylot z ufc po 2 latach z rekordem 1-3 to jakiś wstyd. Byłem, spróbowałem, nie mam czego żałować.

  24. Jak chce powojować w UFC to niech najpierw zejdzie z bomby.

    Mówi to kolega takiego asa jak Tomasz Narkun :mamed::mamed::mamed::mamed:

  25. Mówi to kolega takiego asa jak Tomasz Narkun :mamed::mamed::mamed::mamed:

    Ale Narkun nie chce zwojować UFC więc wszystko się zgadza 😉

  26. Ja wam powiem tak. Chce iść do UFC to niech idzie. Klatka wszystko zweryfikuje.

    :beczka:Ok a jak chce byc CEO Microsoftu – to bede .:jjsmile:

  27. :beczka:Ok a jak chce byc CEO Microsoftu – to bede .:jjsmile:

    Próbować możesz ale czy będziesz to czas i życie pokaże.

    Jakby Kotwica obijał się na galach organizowanych na salach od WF to pojawiłby się głosy, że się marnuje i niech idzie gdzieś wyżej. A jak chłopak otwarcie mówi, że chce się się spróbować w UFC to i tak ludziom to nie pasuje bo coś tam coś tam i blablabla.

    Jak kurwa żyć zatem?

  28. Ma chłopak marzenia, mówi o nich głośno, a my komentujemy. Jeśli chce, to jak najbardziej niech próbuje. Jak najlepiej dla naszych:) kolejna polska cegiełka w amerykańskiej budowli, jak najbardziej na tak.

  29. lubię Sebe mojego imiennika i rówieśnika :razz:jelen:, ale do jasnej cholery za wcześnie ! ;/ obijał samych ogórków na galach w Krakowie i mysli że sobie poradzi w UFC , a gdzie prawdziwe testy ja się pytam ?:no no: dla własnego dobra powinien się jeszcze nie napalać i spróbować swoich sił w FENie np albo ACB , jest jeszcze młody , ma czas:deniro:

  30. Zaczynasz trenować, widzisz, że coś z tego masz, walczysz za hajs. Chcesz więcej hajsu, więcej wyzwań. O czym myślisz? UFC. Nie ma innej drogi. To tak jak młode chłopaki, które grają w piłkę pod blokiem i trenują w klubach. Każdy z nich chciałby grać w lidze mistrzów. Celem nadrzędnym jest się tam dostać I biegać po boisku wśród tych wszystkich gwiazd z tv. A czy się wybija i będa jak oni? Tego nikt nie wie, ale jeśli nie będą z nimi rywalizowac to nigdy się nie dowiedzą. Wiec nie uważam, że wylot z ufc po 2 latach z rekordem 1-3 to jakiś wstyd. Byłem, spróbowałem, nie mam czego żałować.

    Nawiazujac do porownania z pilka nozna to tak jak isc z 2 ligi polskiej do premier league tylko po to zeby wrocic po roku bez ani jednej minuty na boisku.

    Zgadzam sie ze UFC powinno byc celem dla kazdego zawodnika, ale uwazam ze powinno sie tam isc posiadajac odpowiedni bagaz doswiadczen, zeby miec realne szanse na wejscie chocby do top 10, a nie tylko po to aby dopisac te kilka walk do rekordu.

    Moim zdaniem Kotwica takiego doswiadczenia nie ma i jest dla niego za wczesnie. Kilka walk w KSW, CW czy gdzies u Ruskich sprawiloby ze startowalby w UFC z calkiem innej pozycji.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.