Wyniki i relacja po kliknięciu.
Dwa lata temu padł ofiarą jednego z najbardziej spektakularnych kopnięć w historii MMA w walce z Andersonem Silvą. W 2013 roku Vitor Belfort (23-10) sam wziął się za spektakularne kopnięcia i wygrał drugą walkę w ten sposób w przeciągu kilku miesięcy, tym razem znokautował Luke’a Rockholda (11-2) widowiskowym obrotowym wysokim kopnięciem w walce wieczoru gali UFC on FX w Jaragua do Sul w Brazylii.
Pojedynek był w zasadzie bez historii. Przez trzy minuty minimalną przewagę zdawał się mieć Rockhold, choć Belfort szarżował do przodu, niemal wszystkimi atakami pudłował. W połowie pierwszej rundy Belfort jednak trafił. Obróciwszy się na stopie, zaskoczył kompletnie Rockholda i bezbłędnie trafił drugą nogą w szczękę Amerykanina. Nokaut nie był czysty i Brazylijczyk potrzebował kilku ciosów, by zmusić sędziego do interwencji, ale Rockhold nie zdołał nijak pozbierać się po takim ciosie.
Niecałe cztery minuty trwał debiut Ronaldo “Jacare” Souzy (18-3) w UFC przeciwko Chrisowi Camozziemu (19-6). “Aligator” kompletnie zdominował swojego rywala, w pierwszej minucie celnie trafiając dwoma overhandami, a podcięciem przeniósł walkę do parteru, gdzie już nie wypuścił ofiary ze swojego uścisku. Przechodząc od pozycji do pozycji Souza w końcu zdecydował się zakończyć walkę techniką dnia – czyli trójkątem rękoma. Po zapięciu duszenia Camozzi nie zdążył nawet odklepać i sędzia zmuszony był do interwencji, odrywając Souzę od nieprzytomnego i zdeklasowanego Amerykanina.
Czwartą kolejną wygraną w UFC zanotował Rafael dos Anjos (19-6) po bardzo wyrównanym pojedynku z Evanem Dunhamem (14-4). Scenariusz przypominał wszystkie walki Dunhama, Amerykanin zaczął w ślimaczym tempie i przegrywał wymiany w stójce z świeżym dos Anjosem. Udało mu się jednak wykonać obalenie w pierwszej rundzie i zrobić nieco dobrej pracy w parterze. W rundzie drugiej ofensywa Dunhama zaczęła nabierać tempa i wraz z opadającym z sił dos Anjosem coraz więcej ciosów Amerykanina sięgało celu. Trzecia odsłona wyglądała podobnie, choć dos Anjos znalazł więcej sił na kilka zrywów. Ostatecznie okazało się, że to wystarczyło bowiem po trzech rundach cały skład sędziowski uznał, że Brazylijczyk wygrał dwie rundy i został ogłoszony zwycięzcą.
Gdy walka wyszła już poza pierwszą rundę Rafael Natal (16-4-1) nie miał problemów z pokonaniem Joao Zeferino (13-5). W pierwszej rundzie Zeferino próbował kontrolować rywala swoimi zapasami i nawet zdobył obalenie. Debiutant szybko jednak opadł z sił i w drugiej pięciominutówce skuteczność jego sprowadzeń drastycznie spadła, a walkę w zwarciu zaczął kontrolować Natal. Po trzech rundach sędziowie orzekli zwycięstwo bardziej doświadczonego z zawodników.
Przez pierwsze dwie rundy Nik Lentz (24-5-2) w typowym dla siebie stylu zapaśniczo dominował Hacrana Diasa (21-2-1). Te 10 minut nie obfitowało w emocje poza jednym nokdaunem, którego ofiarą padł Dias przy okazji ciosu kolanem Lentza po zerwanym klinczu. Między drugą a trzecią rundą korner Brazylijczyka uświadomił mu, że potrzebuje skończenia i Dias wziął sobie tę radę do serca. Przez następne pięć minut zawodnik Nova Uniao bił Lentza w stójce, bił Lentza w parterze, był bliski poddania Amerykanina trójkątem rękoma, ale ostatecznie Lentz dotrwał ostatniego gongu i dowiózł przewagę punktową do końca.
Niezwykły pokaz siły fizycznej dał widzom Francisco Trinaldo (13-2), poddając Mike’a Rio (9-2) duszeniem trójkątnym rękoma. Z pół gardy. Ucisk Brazylijczyka był tak silny, że Rio odklepał mimo tego, że rywal nadal nie był w pozycji bocznej, w jakiej na ogół to duszenie jest kończone.
Gargantuiczne rozmiary Gleisona Tibau (27-9) pomogły mu w odniesieniu kolejnego zwycięstwa, tym razem przez poddanie Johna Cholisha (8-3) na początku drugiej rundy. Cholish nie potrafił sobie poradzić z przewagą siły Brazylijczyka, mimo większego zasięgu dawał się trafiać w stójce i nie wiedział, jak przenieść walkę do parteru. W połowie drugiej rundy kolejna seria ciosów i mocny lewy sierp Tibau sięgnął Cholisha, ten, kierowany impulsem, spróbował przejść do obalenia. Brazylijczyk wiedział dokładnie czego się spodziewać i ze sprawla natychmiast chwycił gilotynę, która zakończyła walkę kilka sekund później.
W wyrównanym pojedynku dwóch policjantów doświadczenie w oktagonie Paula Thiago (15-5) zaprocentowało. Dzięki obaleniu i ground-and-pound w ostatniej minucie wyrównanej trzeciej rundy, Thiago zapewnił sobie przychylność sędziów i pokonał na punkty debiutanta Michela Prazeresa (14-1). Pierwsze dwie rundy Brazylijczycy podzielili między siebie, Prazeres zaskoczył solidną stójką i walką w klinczu w rundzie pierwszej, Thiago przypomniał sobie o umiejętnościach grapplerskich w rundzie drugiej.
Ciosami w stójce Iuri Alcantara (28-4) rozbił swojego rodaka Iliarde Santosa (27-7-1) w szybkiej walce. Santos naprawdę nie postawił żadnego oporu Alcantarze, a ciosy “Marajo” dosięgały rywala nawet przez gardę. W drugiej minucie solidna kombinacja sierpów posłała Santosa na deski, gdzie skończenie było tylko formalnością.
Wygrana Fabio Maldonado (19-6) nad Rogerem Hollettem (13-5) przerwała pasmo trzech kolejnych porażek Brazylijczyka. Maldonado, który został poczęstowany okrutnie mocnym obrotowym kopnięciem w krocze w pierwszej minucie walki, stopniowo zaznaczał swoją przewagę i kolejne ciosy na korpus sprawiały coraz większe problemy Hollettowi. Po przegranej pierwszej rundzie Maldonado klarownie wygrał dwa kolejne starcia i zasłużenie jego ręką została uniesiona do góry.
John Lineker (21-6) udowodnił, że jego przydomek “Kamienne Ręce” nie został nadany na darmo. Brazylijczyk kopnięciem na korpus i dodatkowym sierpem złożył Azamata Gashimova (7-3) na początku drugiej rundy. To była kulminacja ofensywy, którą Lineker wyprowadził od pierwszej sekundy walki posyłając już w pierwszej rundzie Rosjanina na deski kilkoma mocnymi ciosami.
Niegdysiejszy lider rankingów wagi muszej, Jussier da Silva (15-2) pokonał Chrisa Cariaso (14-5), i odniósł swoje pierwsze zwycięstwo w UFC. Pierwsze dwie rundy walka toczyła się pod dyktando Brazylijczyka, który nie miał problemów z przenoszeniem walki do parteru co musiał robić wielokrotnie z powodu szybkich powrotów do stójki zarządzanych przez sędziego Kevina Mulhalla. W trzeciej rundzie Cariaso zagroził rywalowi duszeniem d’arce na dwie minuty przed końcem i od tego momentu nieustannie dążył do skończenia, zasypując Formigę gradem cisów. Ten desperacki zryw okazał się jednak niewystarczający i Cariaso przegrał na punkty.
W walce otwarcia po ostrych wymianach między Lucasem Martinsem (13-1) i Jeremym Larsenem (8-4) na prowadzeniu zdawał się być Amerykanin. Jednak po 13 sekundach trzeciej rundy prawy prosty Martinsa zmienił losy pojedynku i posłał Larsena na deski, gdzie szybko został dobity młotkami ze strony faworyta publiczności.
Walka wieczoru:
185 lbs.: Vitor Belfort pok. Luke’a Rockholda przez KO (obrotowe wysokie kopnięcie), 1. runda, 2:32.
Główna karta:
185 lbs.: Ronaldo Souza pok. Chrisa Camozziego przez techniczne poddanie (trójkąt rękoma), 1. runda, 3:37.
155 lbs.: Rafael dos Anjos pok. Evana Dunhama przez jednogłośną decyzję (3 x 29-28)
185 lbs.: Rafael Natal pok. Joao Zeferino przez jednogłośną decyzję (30-27, 2 x 29-28)
Walki w Fuel TV:
145 lbs.: Nik Lentz pok. Hacrana Diasa przez jednogłośną decyzję (2 x 29-28, 28-27)
155 lbs.: Francisco Trinaldo pok. Mike’a Rio przez poddanie (trójkąt rękoma), 1. runda, 3:08.
155 lbs.: Gleison Tibau pok. Johna Cholisha przez poddanie (gilotyna), 2. runda, 2:34.
170 lbs.: Paulo Thiago pok. Michela Prazeresa przez jednogłośną decyzję (3 x 29-28).
135 lbs.: Iuri Alcantara pok. Iliarde Santosa przez TKO (uderzenia), 1. runda, 2:31.
205 lbs.: Fabio Maldonado pok. Rogera Holletta przez jednogłośną decyzję (2 x 29-27, 29-28)
Walki na facebooku:
125 lbs.: John Lineker pok. Azamata Gashimova przez TKO (uderzenia w parterze), 2. runda, 1:07.
125 lbs.: Jussier da Silva pok. Chrisa Cariaso przez jednogłośną decyzję (3 x 29-28)
155 lbs.: Lucas Martins pok. Jeremy’ego Larsena przez KO (prawy prosty i uderzenia), 3. runda, 0:13.
UFC 13 walk
MMAttack 10 walk
KSW 7 walk
http://www.youtube.com/watch?v=gG0Ogs-XCAk
Facebook ruszył!
o której gala startuje 23?
Właśnie się zaczęła.
dziena
GMC 15 walk. Tylko superliga trochę poniżej średniej.
jedziemy maraton dalej : ), miłego oglądania i emocji większych jeszcze jak na warmiaheroes sobie i wam życzę
Publicznosć
MOC!
niby fajnie sie ogląda bo chłopaki zacięcie walczą ale rany, to jest poziom grubo poniżej ufc
Pierwsza walka na Facebooku, a tu od razu takie emocje i taki doping!
Zapowiada się świetna gala
Na dzień dobry ostra cepeliada, chociaż nie jest nudno :).
ten Martins wie co to garda? Tak to bym mu zapunktował runde pewnie ale zgarnia tyle desperackich cepów (w tym nokdauny) że jest to niemal remisowe xD
Ale atmosfera na trybunach !!
Zajebista 1 walka! 😀
o ja pierdolę ale bójka 😀
cepeliada az miloto je ufc
Martins twarda szczena!
WOW!
lol
Ale mu jeb*ął
Brazylijczyk wyglądal jakby sam zaraz mial odpłynac… a tu prosze!
Ale go trafił :O BOOM !!!
hoho, ładnie go zdjął
zabil:)
ale martin ma wytrzymałą szczękę 😀
Czyżby pierwsza walka gali, miałaby być walką wiczoru? ; ) Nie spodziewałem się zwycięstwa Martinsa, po tylu przyjętych ciosach w 2 rundach.
Jeremy Larsen – pierwszy do zwolnienia.
Jak oglądać UFC na Facebooku? (jeszcze nigdy nie oglądałem fejsbukowego undercardu)
Z YT możesz też oglądać
http://www.youtube.com/watch?v=gG0Ogs-XCAk
AL:
“UFC 13 walk
MMAttack 10 walk
KSW 7 walk”
na KSW niepotrzebnie tyle na tą całą szopkę i śpiewanie tracą czasu i pieniędzy mogliby zająć się już walkami a nie ciągle mieć w głowie, że KSW to SHOW nie tylko walki… a SZOŁ z tego takie że brat pudziana śpiewa gorzej jak just5 i robi wieś nie szoł…
jak by ksw zrobiło 13 walk to stówka by nie starczyła na ppv
Dzięki thomas:)
ufc zdaje sobie sprawe, że to jest Jusser Da Silva a Formiga to tylko ksywka?
Szyymoon,
Przynajmniej teraz KSW jest chociaż znane z rewelacyjnej oprawy, a bez tego nie wiem czy sportowo byłoby czym się zachwycać:P
no taka aż rewelacyjna to ona nie jest jak dla mnie 😛
ja chciałbym żeby KSW przestało być marną kopią PRIDE tylko żeby zrobili jakąś gale z pier***ciem bez zbędnych fajerwerków i byłoby miód 😉 a tak oglądamy non stop tych samych zawodników z byłymi zawodnikami UFC bo przecież jak byli kiedyś w UFC to teraz są mega zabójcami i dlatego już nie są w UFC 😀
zrobiliby więcej walk zawodników mniej zanany którzy nawet zawalczą za to że będą mogli się pokazać, a nie kilka dziadków którzy się sypią i co gale jakieś zastępstwa 😀
Takiego zawodnika bez polotu jak Cariaso to ze świecą szukać. Dobrze, że Formidze wchodzą te obalenia
chociaż początek gali już chyba można powiedzieć że to najnudniejsza walka…
Piękna końcówka Cariaso, ale to nie wystarczy. 29-28 Formiga.
Cariaso chociaż miał gorszą pozycję z góry i krócej to efektywniejszy gp ale jedna runda to za mało.
Pass guardy Formigi imponujące. ;]
Na koniec zaczęło się coś dziać…
Będę chamski i powiem, że na miejscu matchmakera wywaliłbym na zbity pysk całą czwórkę walczącą do tej pory.
Edit, Może Martinsa za taką twardą szczękę bym zostawił, ale reszta nie ma racji bytu.
Larsen na 100% wyleci, Cariaso wątpię
Tak szybko zabrano punkt ruskowi? lol, trzymał sie siatki z 2 sekundy
ściany pomagają : ) rusek straszny lag
no troche za szybko te odjęcie pkt
Ale dominacja w pierwszej rundzie:)
No sędzia mnie zadziwił z tym punktem.
Rusek sambista – twarda bestia.
eleganckie skończenie, ciosy na korpus robią ostatnio furore
Lineker jaka maszynka, przypomina mi trochę McGregora ; )
Lineker ze swoją nieziemską jak na niską wage mocą kojarzy mi sie z Hugo Vianą, z tym wyjątkiem, że Lineker wie co to technika
It Never Ends
No co to ma być… Napisałem, że Rusek twardy i właśnie go skończył :(.
W slowmotion to pięknie wyglądało 😀
Zero zagrożenia ze strony Gashimova:)
Lineker niezły dzik jak na takiego malca 😛
ma ktoś dobry stream?
prelimsy od24?
Tak.
@mirror, http://www.ufc.tv/ufc/event/prelims/2070 – musisz się zalogować.
dzięki solaris
Nie wiecie moze czy na ufc.tv beda walkiz Fuel TV?
Dzieki Solaris, nie przeczytalem poprzednich postow 🙂
wie ktoś z jakiego powodu może mi nie startować ten stream z ufc.tv? kręci sie bufor w nieskończoność
Na Facebooku Prelimsy też cały czas się buforują…
tez sie mi buforuja
Cuś nie działa:P
Chael i Cormier w studio : )
nie dziala na fb
edit dziala:)
Odświeżcie i działa 😉
zrestartujcie playera i powinno ruszyć
Już wszystko ok:)
Hollet wyżej nogi nie umie unieść i ma
auć…
Witam gdzie ogladacie fb niema ?)
Facebook.
myślałem, że Maldonaldo powstrzyma obalenia Holleta… tak to wygląda cienko. Nudziarz może zależeć rywala
Jaki ten Maldonado jest słaby ;o Co się z nim dzieje?
Nudna runda..
W końcu Maldonaldo sie obudził
this is classic Fabio Maldonado down her
heh, klasykiem się stał już.
Żeby nie było, ja go lubię.
No co jak co, czołowym figterem ufc nie jest i nigdy nie będzie, nawet jeśli to wygra xD Ale jego boks jest warty zapamiętania
29-28 Maldonado wg mnie.
maldonado win
Dirty boxing w 2 i 3 rundzie świetny ; )
29-28 Maldonado.
w koncu Maldonado coś wygrał
Pierwsza runda bardzo słaba, dobrze, że później Maldonado się obudził. Choć walka nie porwała. Backkicka na krocze nie jestem w stanie skomentować, dość, że jak to zobaczyłem to mnie też aż zabolało 🙂
Maldonado bije i wygląda jakby coś wypił przed walką 😀
Iliarde wyglądał jak zbity piesek po pierwszej szarży. Missmatch i tyle, ładnie trafił Yuri
Yuri psychicznie go stłamsił w moment. Ładny nokaut.
Teraz jak dla mnie największa niewiadoma tej gali czyli Paulo Thiago, niby faworyt ale coś taki zardzewiały.
Fabio Maldonado ładnie się zaprezentował
“No i nie wolno zapomnieć o tych sędziowany 700 meczach koszykówki, których teraz jest już z 800 a może i tysiąc, bo “im dalej w las tym więcej drzew”.”
Mirek Okniński
Alcantara szybko go załatwił
Yuri go poskładał jak amatora.
Mocno ciekaw jestem tego, co teraz się będzie działo.
chyba nie dotrwam do konca sen mnie zabiera 😀
teraz albo szybkie ko albo nudy 15minutowe
stream2watch.me dobre streamy i prelimsy leca
Sam chcialbym wiedziec czy to wynik niecheci do policji czy zwykle oczekiwanie niespodzianki, ale trzymam kciuki za Michela 🙂
Thiago słabizna. Gość się wypalił zanim na dobre sie rozpalił, że tak powiem
29-28 Thiago.
Końcówka dobra dla Thiago, a ten debiutant nieźle sobie poradził, zero strachu i może nawet decyzja pójść dla niego.
dla mnie tez
A to nie Prezeres urwał dwie rundy? Nie powiem, abym oglądał super uważnie ale oglądałem
Thiago obaleniem powinien wyrwać 3 rundę dla siebie. Jednak ogólnie to słabizna.
Kupon Maldonado + Thiago wszedł, choć z pewnymi obawami
ja mam belforta za 70 i czekam
Coś mi sie nie widzi ta decyzja, rano obejrze te walke jeszcze raz (chociaż jej atrakcyjność nie zachęca)
ale w typerze postawiłem na Paulo to sie ciesze xD
Zychal po jakim kursie stawiałeś na Belforta?
ja w typerze narazie 6na6
2.0na betsyfie
Wymęczył Thiago, ale prawdę mówiąc decyzja mogła (a moim zdaniem nawet powinna_ pójść w drugą stronę. Jak nie teraz to za 2 walki Paulo wyleci z taką formą, jaką obecnie prezentuje.
Początek gali był ekstra ! czym dalej tym bardziej zawiewa nudą .
Zarzuci ktoś anglojęzycznym streamem?
No coś spać mi się zachciewa, a zwykle o tej porze żywy jestem bardzo. Panowie, napierdzielać się!
2 i 3 runda na pewno dla Thiago 😉
http://www.ufc.tv/ufc/event/prelims/2070
stoner: nie katuj się drugi raz tą walką :P, dla mnie Thiago ją nieznacznie wygrał, remis też nie był by krzywdzący dla żadnego z nich ale UFC nie potrafi dać remisu przy równych walkach tylko na siłę szuka zwycięzcy.
Zasypiam…
I się obudziłem, wreszcie jakieś poddanie ; )
łał! Elegancko, bo już mi oczy zaczęły sie zamykać
I jest pierwsze poddanie
Póki co najładniejsza akcja z tego co na gali widziałem (walk na fejsie nie widziałem).
wkoncu poddanie:P
Nie silił się na nokaut,bardzo fajne poddanie. Tibau ostatnio mnie zawiódł, ale dzisiaj znowu wyglądał przyzwoicie, chimeryczny jest.
Bardzo ładnie zapiął tą gilotynę kandydat do poddania wieczoru jest ale, myślę że Jacare wykręci coś lepszego 😛
podajcie jakiegos streama, dzieki
http://www.ufc.tv/ufc/event/prelims/2070?s=true musisz sie zalogowac.Dobra jakośc i angielski komentarz.
Elegancko i planowo
udusil z polgardy:)
Ale się ten Rio dał porobić, zapasior, phi 😉
Na kuponie został mi już tylko Souza i 375zł wpadnie po postawieniu na 6 walk 😀
a ja postawilem za kase tylko belforta a szkoda bo narazie gale bezblednie typuje 8na8
Jak na razie wszystko wchodzi 😉 Muszę się zastanowić nad typowaniem za pieniądze 😀
https://www.facebook.com/NieSpieBoOgladamUfc
Rockhold Ci nie wejdzie, sorry ; )
ja tak samo typuje wszystko tylko ostania na belforta
Przekonamy się 😀
Postawie wygraną z kuponu Maldonado + Thiago na Souze i tymczasem idę spać do 3, bo nie przetrwam Main Cardu
wiecie… ja tam w sumie idę, nie robiłem drzemki a main card mnie nie jara zupełnie. Rano obejrze main event czy coś, elo xD
no i 9na9 :)spadam na OS
Najnudniejsza walka póki co, liczę, że Main Event wynagrodzi.
Ja poprosilbym link do glownej karty
czy walka Belfort vs Rockhold jest eliminatorem tylko dla tego drugiego czy też dla Belforta ??
coolsport.tv
Prawdopodobnie także dla Belforta.
dzieki
panowie prosba, dajcie jakis dobry zaufany streame do glownej karty ??
http://www.coolsport.tv/stream17.html
Zeferino cepiarz ładny.
Nie miał ten Natal takiej łatwej walki, duży plus za to starcie.
http://www.firstrow1.eu/watch/187280/1/watch-ufc-on-fx-8:-belfort-vs-rockhold.html
Raczeh Dunham wygral.
Mocno mnie decyzja zdziwiła.
http://aliez.tv/live/frotto/
Lepszego występu Souza chyba wymarzyć sobie nie mógł – genialnie.
Szkoda, że ta technika wcześniej nie wyszła, pierwszy raz to widziałem – obomlata, czy jak? 😉
dzielnie walczył ale Souza wygrał przewidywalnie 🙂
Kurekq.
omoplata
Trolling kontrolowany? omoplata.
1500 🙂 i mozna isc spac na spokojnie
teraz się Brazylia zapłaczę : )
Jacare pożarł Camozziego.
A teraz
WAAAARRRRRRRRRRRRR BELFORT!
widać że Belfort wchodzi na pełnej ku*wie do klatki 😀
o fuck :O
może płakać tylko przez to że skończył go tak późno 😀
o kur…. meksyk
KO wieczoru ma zapewnione 🙂
oj, co on zrobił….?!?!?!!!
co się dzieje.. jak ja mam teraz zasnąć? 😀 :O
nie wierzę fuck fuck fuck
Oczekiwania Vitek spełnił, do tego w jakim stylu 🙂
…wow
Vitor “obrotówka” Belfort 😀
Rockhold chciał wyczekać Belforta, ale zapomniał, że trzeba to robić z wysoko podniesionymi rękami… Brawo Belfort.
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!
Vitor wygląda niesmowicie. Forma w wieku 37lat imponująca. Mir, Griffin, Sonnen, Marquardt, Duffee czy Hendo też stosują, a nie wyglądają tak imponująco jak Vitor dzisiaj. Brawo Phenom!
I zamknął jadaczki spekulantom i niedowiarkom na wieki wieków amen !
@Kazuya, bracie 🙂 Ale przecież to TRT zakręcił tą obrotówką, to nie Vitor 😉
#VaiBelfort! <3
To TRT ma jakąś świetą moc od Boga ,sam musze spróbować,posmakować
Git ? Dlaczego nie jestem zaskoczony tym skonczeniem ani 1 runda? Hmmm to bylo latwe do przewidzenia . ”Multitalent” nie jest zbliżony poziomem do Belforta. Może czas by hejty zaczeli doceniac Phenoma w końcu. Dobra wiem, to nie Blefort go wykończył trt sprawiło ,ze w magiczny sposób zaczął nokautować kopnięciami
Postawa Belforta imponująca, może dojdzie do drugiej walki ze Spiderem choć dla mnie jest to bez większego sensu.
Gala ogólnie bez niespodzianek.
phenom to phenom 🙂 obawiałem się zasięgu Luke’a, a tu wchodzi taki numer. Vitor 4life;)
Bez niespodzianek 🙂
co zrobil Belfort to poezja a ja dodatkowo zgarnelem 160:) pochwale sie bo jeszcze mi sie niezdarzylo ze trafilem w typerze 13 na 13 walk
John Cholish przy Tibau wygladal jak piorkowy
Belfort postawił UFC w trudnej sytuacji bo znokautował kolejnego pretendenta i to jak !
TRT Master, moim zdaniem to kolejny argument że powinni zakazać tego gówna. Bo śmiechem na sali jest sytuacja gdy 36 latek dostaje title shota do którego doszedł tylko dla tego że terapia dała mu gazu.
Chael ” The People’s Champ ” Sonnen Alistair ” The Reem ” Overeem
mogli by zakazac ale trt obrotowki nie zrobilo:)
powtorka ME na OS
BooykaFigher 19/05/2013 at 04:41
widać że Belfort wchodzi na pełnej ku*wie do klatki
hihi
Brasil!
a ja zgarnolem 125zl 🙂
Reakcja mojego ojca na obrotówke Belforta przed chwilą: O kurwa!
co za obrotowka
Jakby ktoś miał wątpliwości co daje TRT
Smacznego
Chael ” The People’s Champ ” Sonnen Alistair ” The Reem ” Overeem
Wisiorek ?:O
TRT obrotówki nie zrobiło, ale robi wiele innych rzeczy. Śmieszne jest gdy jako młodzienieć wchodząc do klatki wygladało się jak chodząca apteka, wyniszczyło się swój organizm, a teraz w sile wieku trzeba go ratować, bo poziom testosteronu ma sie jak u 70latka.
Vitor jest nadal wielki 🙂 uwoielbiam jego walki, fajny debiut JACARE…może namieszać krokodyl
Niech dalej karają zawodników za palenie trawki a Belfortowi pozwalają śmigać na TRT. Będzie pierwszym mistrzem na legalnym dopingu.
Co nie zmienia faktu że obrotówka genialna 😉
“Oj lipa i to straszna, Panie!” – Juras
Panowie poratujcie jakimś linkiem do walki Belforta z Rockholdem.
Belfort wygrywa dopóki ma TRT, i nie zanosi się na zmianę. Reszta bez niespodzianek, całkiem fajna gala. Swoją drogą ciekawe, kogo teraz dostanie Jacare.
Gambit:
http://www.fightvideomma.com/2013/05/vitor-belfort-vs-luke-rockhold-fight.html
Co by nie gadać, to kopnięcie niesamowite i techniki go TRT nie nauczyło. TRT daje mu natomiast ogromny poziom agresji i wielką eksplozywność, a tego się już nie da zaprzeczyć.
Souza piękne poddanie, piekielnie mocno musiał zapiąć to duszenie, bo Camozzi odpłynął momentalnie 🙂
Belfort przeżywa (wspomaganą przez apteki) druga młodość, ale ko zajebiste! pewnie niedługo znowu dostanie ts
Souza zgodnie z przewidywaniami dusi kolejnego przeciwnika, dawać mu kogos z top 5
co za beeeeeeeeeeeeestia, brawo Vitor!!!
WSZYSCY KOKSUJĄ.
Wy naprawdę nie wierzycie zawodnikom, którzy twierdzą że nie ma czystych? Ludzie, w głupiej amatorskiej lidze rugby praktycznie nie ma kolesia, który nie eksperymentował. Co wam przeszkadza że ktoś kto ma talent pokazuje go dzięki TRT dłużej?
Ale ciskacie się o to TRT prawdę mówiąc każdy zawodnik koksuje tylko oni mają podkładkę na w razie jak byli by przyłapani na koksie… Otwórzcie oczy koks to jest coś normalnego na tak wysokim poziomie, tylko o tym się nie mówi głośno. Kto twierdzi inaczej chyba nigdy nie siedział w sporcie. Powinni zlikwidować te terapie bo to ściema ale ciskać się do Vitora o koks jednak to jest nieporozumienie, bo są pewne sprawy wkalkulowane w ten sport. Jeśli dalej chcecie twierdzić, że zawodnicy nie koksują to zwróćcie uwagę nawet na głos zawodników 90% jest to gruby niski głos co powoduje testosteron, a teraz porównajcie do przeciętnych mężczyzn różnią się diametralnie. Sceptycy będą zagorzale bronić, iż zawodnicy trenują i mają wysoki testosteron jednak są jakieś granice. Kolejnym faktem są szczęki zawodników, które są często przerośnięte lub testy antydopingowe, które pozwalają na 4 razy większy testosteron niż u “kowalskiego”, pamiętacie kiedyś Roy Nelson chwalił się że ma testosteron w górnej granicy bodajże 3,6 czy 3,8 nie pamiętam przed walką chyba z Hermanem, czy naturalnie da się dojść do takiej granicy, wątpię. Koks był będzie i jest w sporcie no chyba że wprowadzą dowód biologiczny może wtedy się przykróci chociaż, nie wierze w to…
Heh, a tak liczylem ze powtorki z Bispinga nie bedzie… No coz, zajebiste ko.
Teraz duzo zalezy od Silvy(oczywiscie jesli wygra z Chrisem), jesli nie wezmie superfightu w listopadzie, to pewnie zawalczy z Belfortem.
Jesli go wezmie, to Belfort niech walczy z Jacare.
Tyle że Ci "wszyscy" kiedy wpadną na badaniach są karani. A Belfort jedzie sobie na legalu i ma wyjebane. Jak chce sie koksowac, spoko, ale czemu ma mieć na to zezwolenie z góry. Nikt mu nie kazał się pizgać koksem w młodości przez co wyniszczył swój organizm. Skoro nie nadaje sie bez wspomagaczy do walki to niech bierze wędke i idzie na ryby.
Chciałbym zobaczyc Belforta z Silvą teraz, Belfort w formie!
Najlepiej by było, gdyby zrobili tak, że wszyscy mogą, albo nikt nie może. Bo to trochę niesprawiedliwe wobec innych, że taki Belfort se może.
No, ładnie ukąsił. I tak go nie lubię, bo ma wykolejony łeb.
Danka wypowiedział wojenkę z TRT i jakoś cisza zapadła w temacie. Ale pierdolnięcie jak w książce napisano, klasa.
@BJR czyli co dopingowicza poznajemy po barwie głosu A za nadmierny rozrost szczęki odpowiada Testosteron.? he he
Co prawda to prawda, KO przednie. Ale bani zrytej mu nic nie odwróci. Zobaczymy jak teraz sprawy się potoczą, kogo następnego dostanie Vitek.
Pomimo tego, ze nie znosze Vitora to musze mu oddac, ze to KO niedosc, ze piekne to ogladajac walke mialem wrazenie, ze mimo delikatnej przewagi Rockholda caly czas wisialo w powietrzu- widac bylo te agresje i dynamike.
Jacare kapitalny debiut, ale Camozzi nie byl dla niego wyzwaniem. Chetnie bym zobaczyl Jacare z Bispingiem, mysle ze ciekawy match up.
Tak się teraz Belfort rozszalał z tym kończeniem kopnięciami (o ile mnie pamięć niewspomagana sherdogiem nie myli, to dopiero od Bispinga zaczął naruszać głowy nogmai), że nie zdziwię, jak w walce z Silvą będzie polował na front kicka na głowę.
No ciekawe kogo teraz dadzą Jacare ?
na tym gifie od Saenchaia dokładnie widać, że Rockold kotrolował swój upadek i skinął głową na znak aprobaty dla ciosu Vitora xD
Learn a lesson from a dog; no matter what life brings you – kick some grass over that shit and move on.
Nie szukam żadnego spisu ale popatrzcie na ten gif z belfortem co dodał Saenchai. Chwilę przed kopnięciem, rockhold kiwa belfortowi głową, jakby dawał mu sygnał. Zauważył to ktoś? 😀
Skończenie z innej perspektywy:
Stawiam na to, że dadzą Jacare Belfortowi, żeby wyłonil się kolejny ciekawy pretendent
A co do koksów no cóż… chyba niektórzy zapominają jak phenomenalna większość fighterów (i w ogóle profesjonalnych sportowców) napierdala farmację
Gala bardzo mi się podobała – dużo walk stało na bardzo wysokim poziomie… lubię to:P A teraz czekamy na ciężkich i to będą dopiero emocje. See ya next week bitches;) ps. dzięki wujek za linki
e: aaaa…. i Dunham wygrał moim zdaniem
I am the baaad motherkaczer
Jak panowie gala, udana? To co zrobił Vitor!Mózg rozjebany. A Jacare to mega kot, z przyjemnością się go ogląda.
skończenie godne, nie ma co spiskować : )
Vitorowi trzeba pogratulowac pełnej obrotówki (łeb ma zjebany nadal), a Dunhamowi złożyć wyrazy współczucia za niesprawiedliwą decyzje.
Ja w walkę Dunham vs Dos Anjos punktowałem 29-29, i moim zdaniem werdykt mógł iść w obydwie strony.
SPISEQ!
Problemem w match-upie Belfort vs Jacare, jest to, ze ten drugi jak wygra, to nie bedzie chcial walczyc z Silva.
Bisping bylby dobry dla Rockholda, Costa(ponownie) zestawiony z Jacare, a Belfort z Andersonem.
Nie ma to jak oglądać całą galę i przespać 2 główne walki. ; )
Spoko, ja wypiłem pół piwa i usnąłem po północy. Obudziłem się o 4:55, gdy przeprowadzano wywiad z Lukiem. Przez chwilę myślałem, że wygrał, ale przebieg wywiadu oraz pasek ukazujący rekord rozwiał moje wątpliwości 😀
Chciałem, żeby Rockhold dzisiaj wygrał ale może i dobrze, że Belfort to skończył bo teraz to on będzie się bił o pas – mam nadzieję, że z Weidmanem i wtedy Brazylijczyk bęcki dostanie 😀
W ogóle Rockhold przecież wiedział co się ostatnio działo z Bispingiem to czemu ręce trzymał przy brzuchu/klatce a nie przy głowie? Tak samo było z JDS z Cainem II?
Rockhold niestety ma taki nawyk, że trzyma ręce nisko. Nawet Jacare często go trafiał, pomimo, że ma surowy boks.
tsatsiki, HAHAHAHA!!!
Szkoda, liczylem na Rockholda. Ciekawe co teraz UFC zrobi z Belfortem.
JDS musial w ten sposob bronic obalen. A Rockhold ma po prostu taki styl (bardzo duzo kopie).
Nadrobiłem zaległości.. Niestety Belfort wygrał i to w kapitalnym stylu, wielkie brawa dla niego i jego lekarza, i to oni powinni być przymierzani jako następny dla Spidera. Jacare zrobił to co musiał, szybka wygrana. Może teraz poprzeczka wyżej i Bisping?
BELFORT!!!!! Wowow! Szacnek niesamowity. 2 KO na bardzo mocnym przeciwniku.
Niech wszyscy piszący, że wygrał dzięki TRT mi wyjaśnią, czemu Mir nie jest mistrzem ciężkiej, a Shane Roller lekkiej ;]???
A Vitor sredniej ?
Barnaba ma tu rację. Zgodę na TRT ma trochę fighterów, a jakoś żaden z nich nie zbudował formy jak Vitor. Pomijając to, że na wszelkiego rodzaju terapiach, czy cyklach są pewnie prawie wszyscy. Vitor pokazał się z niesamowitej strony i brawa dla niego.
Jacare is my man
Tą obrotówkę można oglądać bez końca : ) To był stary, dobry Belfort : )
"Juan Ponce de Leon tried and failed but somewhere in Florida Vitor Belfort did in fact find the mythical Fountain of Youth in late 2012."
TJ na twitterze!
Once you’ve wrestled, everything else in life is easy.
Vitor szaleje 🙂 Jestem pewny, że gdyby walka ze Spiderem odbyła się teraz jej przebieg byłby zupełnie inny. Nie mówię, że Vitor byłby faworytem, ale na pewno Silva nie miałby z nim tak łatwo i pojedynek byłby raczej wyrównany.
Dobra forma Vitora cieszy! 😀
Niezły jest ten irokez ladnie mu z obrotu wyjebal. Co to za gosciu i czemu nie walczy z Mamedem?
mmafan12 to jakas prowokacja ?
Tez jestem zdania ,ze Anderson mialby na dzis dzien trudna przeprawe , niekoniecznie z góry wygraną . Vitek by postawil truuuudne warunki nawet jesli by przegral. Prowokatorzy ! Co wy chcecie od uczciwego Luke i calej reszty! Wiadome jest ,ze tylko Vitek jest napizgany koksem i cala reszta od trt . Luke ,Bisping i inni zgladzeni przez phenoma przegrali bo byli uczciwi , pili bialka kurze i jedli kreatyne z Olimpa za 50 zl! Tylko z niewyjasnionych bliżej przyczyn Mir ciagle przegrywa a Sonnen nie jebnał obrotowki ani Andersonowi ani Jonowi , cholera dzwine. Chyba za malo trt ..
Jak już napisałem na innym serwisie:
Niech się tylko komuś zacznie powodzić lepiej niż innym, to od razu znajdzie się szereg zawistnych ludzi chcących taką osobę powiesić na suchej gałęzi…
Tak, on jedyny biega nakoksowany, a Rockhold dozwolonej proporcji testosteronu do epitestosteronu (6:1) nie wykorzystał, tylko na bułkach z bananami jechał…
Belfort jest taki agresywny i porywisty, że dwa razy okazji przy leżącym przeciwniku nie wykorzystał tylko się trzymał swojego planu, no i przede wszystkim koksy go nauczyły timingu i wykonały za niego celną obrotówkę…
Każdemu można dać wędkę, żyłkę i zestaw haczyków, ale tylko mistrzowie wiedzą najlepiej gdzie, kiedy i jak najlepiej zarzucić wędkę ;P
TurboNitro :Zgadzam sie z tobą w 100% ,i widze konkretny brak szacunku do umiejetnosci Brazylijczyka to istna zawisc … Dobrze ze Vitor wygrał ,hejtom usmiechy pogasły przynajmniej a w walce z Andersonem licze na podobne K.O ze strony Vitora 🙂 a co … ma koleś jebnięcie !
Vitor druga mlodosc przezywa to jasne, ale ze Spiderem by nie fikal takich obrotowek, a jego jedyna szansa bylby jakis mega agresywny wjazd i wykorzystanie swoich szybkich rak. Coraz bardziej sie przekonuje do tego rewanzu i strasznie mnie ciekawi z jakim nastawieniem wyszedlby Belfort, bo ostatnio byl zbyt ostrozny, zadlugo czekal i zaplacil za to.
TurboNitro
Rozkmina z wędką krótka,prosta a jednoczesnie bardzo treściwa i prawdziwa. Co do zawisci z jego powodzenia – oczywista oczywistosc choć dla mnie kompletnie nierozumiana ..
Kazuya
Vitor z grubej rury daje, moze mam wyimaginowane pragnienia ale tez licze na K.O na Andersonie, choc zestawienie jest wkurwiajace bo obu lubie.
Teraz mozliwe ,ze kwestia czasu beda pociski od pojebow , psychofanow 🙂
Belfort ładnie to skonczyl, ale ze Spiderem znow by mu lizał stopy 😉 Nie ta klasa, nie ta psychika
@up
Panowie rewanz jest ciekawa perspektywa, ale nie oszukujmy sie Anderson gra w innej lidze razem z St. Pierrem, Jonesem i Aldo.
Moim zdaniem ma argumenty by wygrac na bank , jednak co do psychiki mam pewne zastrzeżenia . Nie jest tajemnica ,ze jak mu walki nie idą potrafi się posypać na całości aczkolwiek może po tym co ostatnio wyrabia nabierze pozytywnej mocy i zabierze ten pas 🙂
Mnie to smieszy ze nikt niemał wiary w Vitora ,chłop prawie poddał JJ a niebył nawet w dobrej formie walcząc z nim ,zniszczył doszczetnie Bispinga a nikt mu szans niedawał, podobnie z Rockholdem ,jestem pewny ze Vitor nie zmarnuje po raz drugi danej mu szansy z Sllvą
Kazuya: jak istnieją tzw lucky punche, tak istnieje takze lucky submission i to własnie weszło Belfortowi, bo Jones go najwzyczajniej zlekceważył. Kibicowałem Belfortowi w tej walce bo JJ niecierpie, ale prawda jest taka, ze został on zdeklasowany i armbar był jedynym przebyskiem Vitora. Tak samo jest z Andersonem – VB moze odprawiać pretendentów, lecz do mistrza mu brakuje i znów skonczylby z KO ze strony Spidera.
Kochaliśmy się 10 godzin na plaży w Rio de Janeiro. Kiedy skończyliśmy – biła mi brawo. Przywróciłem jej wiarę w Boga.
a Dana już potwierdził po gali, że będzie na bank Belfort następny w kolejce? podkreślam – PO GALI?
Lucky submission??
Ja mam tez z tego beke, mistrz , warunki fizyczne wszech czasów prawie zostaje poddany przez nieprzygotowanego sredniego. Ludzie odmawiali , on sie nie osral, wiedzial ,ze ma malo czasu ok, przegral ale narobil lipy Jonowi. Ciagle tez przed kazda walka deprecjonowanie go i spisywanie na straty.
Jak to koorwa nikt nie wierzył ?! Jest na co najmniej kilka osob obiektywnie na niego patrzacych:) Fakt ,ze kropla w morzu ale jest pare osob.
Yep, lucky submission. Skręcił się, Jones go olał zostawił łape i tyle. Zresztą bez sensu dyskusja, balacha nie weszła i koniec tematu, niedługo bedziemy się jarać, że cepy w powietrze Belforta też prawie zmiotły Jonesa i mu narobiły lipy.
Kochaliśmy się 10 godzin na plaży w Rio de Janeiro. Kiedy skończyliśmy – biła mi brawo. Przywróciłem jej wiarę w Boga.
Pierwsze słyszę o czymś takim jak lucky submission. Moim zdaniem nie ma czegoś takiego, bo przecież łapy Vitora nie szły na ślepo, tylko zrobił to instynktownie. Jeżeli automatycznie łapiemy kogoś w duszenie/dźwignię, to jest to nadal pełnoprawna technika. Większość poddań można w takim razie zakwalifikować do "lucky submission", bo przeciwnicy po prostu zostawiają części ciała na zawodniku, no bez jaj 🙂 radzę solidnie przedefiniować swoją opinię odnośnie lucky suba :-).
pierwszy raz słyszysz bo własnie tę frazę wymyśliłem 😀 a co do definicji, można to nazywać jak się chce, jest mi to obojętne – Jones skręciłby Belforta w parterze, bo jest w nim poprostu lepszy a tamten moment uważam poprostu za gapiostwo, lekceważenie, bute czy cokolwiek innego Jonesa. Zresztą jak mówie – bezsensu dyskusja, liczą się fakty a te na ten moment wyglądaja tak, że Belfort wygląda wyjątkowo okazale i chciałbym zobaczyć rewanż z Andersonem, mimo że wynik przewidywałbym podobny.
Kochaliśmy się 10 godzin na plaży w Rio de Janeiro. Kiedy skończyliśmy – biła mi brawo. Przywróciłem jej wiarę w Boga.
Nie chwal dnia przed zachodem słońca , pożyjemy ,zobaczymy 🙂 Weidman moim zdaniem nie ma realnej szansy wygrac z AS. Silva się juz uodpornil na sonnenopodobnych
@magik
wszystkie KO i 70% sub w pierwszych rundach można podpiąć pod Twoją definicje … pozdro
lucky sub>>będzie dobry tekst do teorii spiskowych : ) podoba mnie się to
'Cause I'm T.R.T. I'm dynamite!
T.R.T. and I'll win the fight!
T.R.T. I'm a power load!
T.R.T. watch me explode!
Właśnie pokazał jaki jest lepszy, zostawiając ręke. Laki sab nyga plis 😀
Vitor obrotówką, chyba zasłuży na KO of the year 😀
Lucky sub 😀 😀 😀
Belfort ma czarne pasy w bjj i judo, faktycznie miał sporo szczęścia z tą balachą, bo na pewno nie wiedział co robi.
To czy Jones sie zagapił czy też nie to jego wina. Wiec tym bardziej niewiem jak mozna nazwać ten przypadek "lucky submission".
W takim razie Anderson też założył Lucky sub-a, tak jak i inni ludzie co poddali rywali z powodu ich gapiostwa i popełnienia błedu? W takim razie mozna powiedzieć że wszystko co dzieje sie w ringu/klatce nokauty,suby itp sa tak zwanymi "lucky" ponieważ wynikaja one z błedów popełnionych przez przeciwnika jak np. brak gardy.
Bedy trzeba umiec wykorzystywać i tak własnie było w tym przypadku.
myślałem, że magik tworzy macierewiczowe teorie tylko w topiku piłka nożna….
niestety chyba się pomyliłem…
Napisalem wyraznie: parter Jonesa > parter Belforta, co widać doskonale po wyniku ich starcia. W ich walce doszło do próby założenia armbara przez Belforta, który spełzł na niczym, także taką próbe śmiało można nazwać lucky sub 🙂 I odjebcie się już od tej nazwy, pisałem, że można to nazwać obojętnie jak, a że funkcjonuje już tzw lucky punch, to napisałem lucky sub, żeby była równowaga w naturze. Czekam na kolejnych baranów, którzy przypierdolą się do dwóch słów zamiast do kontekstu całej treści.
Yazz: gdzie widzisz macierewiczowe teorie? Ze Spider i Jones to liga wyżej niż Belfort? Czy w tym, że nawet jakby mu weszła ta dzwignia, to Belfort byłby traktowany poprostu jako farciany mistrz, który zostanie zdmuchnięty w rewanżu przez JJ? Ale oczywiście dzieciak Twojego pokroju musi dorzucić swoje 3 grosze.
Kochaliśmy się 10 godzin na plaży w Rio de Janeiro. Kiedy skończyliśmy – biła mi brawo. Przywróciłem jej wiarę w Boga.
@magik
Nie możesz po prostu przyznać, że "lucky submission" brzmi idiotycznie i się z tego wycofać? Bo Twoje argumenty, jak widać, nie przekonują.
@Wujek czy tobie czasem sufit na łeb się nie spadł? Kibicujesz Sonnenowi i Aliemu a masz wąty do Belforta o TRT?
Piękne KO Belforta. Chętnie bym zobaczył TS dla niego 🙂
Walka Jacare… coś wspaniałego. Czary w parterze (i niesamowity spokój), a przy g’n’p widać, że trenuje z Andersonem – bardzo podobny sposób poruszania. Czekam na kolejne walki Souzy!
Magik, po czym sugerujesz że parter Jonesa jest świetny? Po G'n'P?
Moim zdaniem ta płaszczyzna u niego nie wybija się wcale, a poddania umęczonych i obitych rywali nie są wyznacznikiem niesamowitego BJJ. Do tego sam twierdzi ze nie trenuje poddań zbyt dużo bo woli rozwijać swoją stójkę i zapasy. Sam fakt że dał się w balachę złapać o tym świadczy, bo akurat jego hardość i siła fizyczna pomogły mu w ,,odczepieniu" Belforta . Jak chodzi o americanę, to Belfortowi po prostu zabrakło woli walki by to obronić, akurat psycha jego mocną stroną nie jest. IMO parter Vitora > parter Jonesa, bo jeśli oceniamy to po tym kto kogo poddał/znokautował, to stójka Bigfoota > stójka Overeema .
W każym nokaucie jest odrobina szczęścia, z kolei poddanie to najczęściej zaplanowana na chwilę przed i przemyślana akcja. O ile jakiś cios może dojść przypadkowo i znokautować , co było widać w walce Martinsa, tak po prostu nie ma czegoś takiego jak ,,lucky submission".
Popieram Harvy'ego, Belfort wyciagnal balache, JJ nie odklepal, a innej groznej akcji Vitora sobie nie przypominam- takze juz nie robcie z niego superterminatora, bo on pokonuje zawodnikow z 1 ligi, a nie ekstraklasy. Dodatkowo wyciaganie argumentu ze Vitor ma czarny pasek BJJ w mojej opini go tym bardziej deprecjonuje bo o ile dobrze sobie przypominam bialasek go poddal (JJ).
W nokaucie może być odrobina szcześcia – zgodziłbym się, ale, że w każdym nokaucie jest odrobina szcześcia? to już głupie zdanie. Nokautujący cios może być także zaplanowany
Ja pierdole , te dyskusje o czymkolwiek co jest niby ”lucy” dobijaja. Teraz o parter , ja podzielam zdanie parter Vitora> Jonesa. Wiec Robbie Lawrer jest lepszym stojkowiczem bo znokautowal , ledwo trzymajac sie na nogach Manhoef’a ? To go deprecjonuje go i jego stojke ? ” Pokonuje 1 lige ” Bedac #2 ufc ? hmm.. Ciekawe jak stal sie nr 2 skoro obija ogorkow ? Na dzien dzisiejszy w sredniej moze realnie przegrac z Andersonem i Weidman moglby mu napsuc krwi co nie znaczy ,ze nie przybilby piatki Bispingowi i Luke. Nawet samego Andersona moze spokojnie uspac z ta sila ciosu i szybkoscia zwlaszcza w 1/2 rd, nie twierdze ,ze tak bedzie ale jest to mozliwe. Jest terminatorem wagi sredniej , jednym z 3 najwiekszych terminatorow. Przygotowany LHW w sytuacji Vitora polamalby prawdopodobnie giczala jonowi
Gala bez jakiegokolwiek zaskoczenia, żaden z faworytów nie zawiódł.
Belfort jest znowu na wielkiej fali, myślę, że oprócz terapii TRT zawdzięcza to też temu, że prawie wszystkie ostatnie walki toczy w Brazylii. Zupełnie inaczej walczy się na swoim terenie, tym bardziej, że żywiołowa publiczność wariuje jak tylko widzi Belforta.
Niestety niektorych tak to razi ,ze szukaja teorii spiskowych by okrzyknac go leczem jadacym ciagle na farcie i trt. Aha jeszcze co do ostatnich postow : Jon przeciez jest leszczem nie znajacym sie na stojce no bo przeciez Machida go obijal i cud sprawil ,ze Jon wyciagnal poddanie , tak naprawde jest gorszy
Ja bede dalej sie trrzymał twardo ze Vitorowi sie należy walka z Silva i ma realne szanse zaskoczyc i pokonac Mistrza
@Kazuya
Po Bispingu i Rockholdzie może być tylko walka o pas, ale czy z Silvą to się jeszcze okaże 😀
Vitor idzie jak burza, już nie długo zobaczymy Anderson Silva vs Vitor Belfort 2
Belfort nie dostanie walki ze Spiderem po tej wygranej
…
….
Bo ten już nie będzie mistrzem
A tam, niby czemu ma wakować pas po pokonaniu Weidmana?
"Jestem nowym zawodnikiem w UFC i nie mogę zbyt wiele żądać. To oni wybierają dla mnie przeciwnika, a od moich obowiązków należy walczyć. Wszystkie decyzje podejmują władze organizacji. Jednak mam szczególną ochotę by walczyć z Belfortem, którego bardzo szanuję jako człowieka i zawodnika. Nie pałam do niego gniewem, ale zawsze chcę walczyć z fajterami, którzy dają dobre walki, a do takich właśnie zalicza się Vitor."- Jacare z grappler.info
Byle tylko nie naruszyl strefy komfortu na wazeniu bo trt Vitora jest jak aim w grach sieciowych – ta lewa stopa jest automatycznie celowana na szczeke przeciwnika i trafi nawet jesli ten akurat bedzie robil salto:)
@Bolt
Żeby walczyć z GSP:P
Teraz jest dobrze 😉
Swoją drogą, to prawda że Vitor może walczyć na TRT tylko w Brazylii, bo inne komisje np. w Vegas tego nie akceptują?
jak ma pozwolenie na TRT to raczej wszędzie może walczyć. Mir, Hendo i kilku innych też maja i nie walcza tylko w Brazylii.
Chyba prawda. Z tego co wiem to komisja w Nevadzie powiedziała, że nie da mu pozwolenia na TRT ze względu na to, że kiedyś wpadł.
Belfort – Jacare w Brazylii o TS'a i będą grzmoty. Dinozaur i Aligator to praktycznie podium wagi średniej i obaj mogą zagwarantować zbiorową histerię w Brazylii. Gorzej, że jak wygra Jacare, faktycznie nie będzie chciał się bić z Silvą
Teściu czy nie, obrotówka robi wrażenie. I chociaż po cichu liczyłem na Luke'a to muszę przyznać, że piękny nokaut.
Nie do końca. W Nevadzie ważne jest dlaczego chcesz brać TRT i jeżeli jest podejrzenie, że to w wyniku wcześniejszego dopingu to możesz nie dostać pozwolenia.
http://www.bloodyelbow.com/2013/3/6/4070740/UFC-vitor-belfort-nevada-keith-kizer-testosterone-nsac-trt-tue-peds-drug-test
W końcu mogłem obejrzeć maincard…I zapamiętam chyba z tej gali tylko nokaut Vitora. Szok…Nie dość, że liczyłem, że Rockhold będzie się wspinał po drabince to obrotówka wyszła Vitorowi zajebiście. Ułamek sekundy i po zabawie było…Rockhold dalej będzie ze względu na warunki, wszechstronność mocny i godny walki z najlepszymi, zdecydował jeden mały błąd, ale jaki szacun dla Vitora za to, że dosięgnął i ogólnie, raczej spodziewałem się ewentualnie KO rękoma.
Camozzi też dzielnie się bronił i ułamek sekundy, gdy odsłonił szyję zadecydował, ale dobrze, że tak się stało, Jacare więcej może namieszać, ciekawe czy teraz dostanie Belforta skoro chciał zwycięzcę ME? 🙂
Dunhama okradli, podobała mi się walka, była wyrównana dość, choć to Evan kontrolował to gdzie i w jakim tempie się co dzieje, ciosy był po obu stronach.
Jak dojdzie do walki Jacare z Belfortem to nie liczyłbym na wygraną tego pierwszego. Dalej za słaby stójkowo a wątpie, że konsekwetnie kładłby Vitora
co by nie było, nokaut fantastyczny
Wygrana z Bispingiem, który cały czas jest w czołówce, wygrana z mistrzem w Strikeforce, Obie wygrane efektownie, zdecydowanie i przed czasem. Do tego dochądzą jeszcze wygrane z Akiyamą i Johnsonem. 4 wygrane w kategorii średniej od czasu 1 walki z Andym to wystarczająco, aby dać Vitorowi drugą szansę.
Ja już wcześniej uważałem, że wpadka ze Spiderem to taka wpadka jak i w sobotę miał Rockhold, ale jednak oddala od czołówki. Tak czy siak to jeden mały błąd, jakoś nigdy nie wierzyłem, że mogłoby to się znowu tak skończyć w 2 walce… ale Spider to Spider 🙂
Vitor wyglądał w ostatnich walkach jak bestia.
Ale każdy wygląda jak bestia, dopóki nie staje na przeciw Andersona