UFC oraz Reebok ogłosili nową serię ubrań dla fanów oraz zawodników MMA. Firma postanowiła ulepszyć dotychczasowe produkty. Dodali oni jednak Legacy Series, którą nosić będą zawodnicy walk wieczoru oraz pojedynków mistrzowskich. Według jednego z dyrektorów firmy jest to kolejny krok w kierunku większej personalizacji strojów.

Nasi pracownicy spędzili wiele godzin nad stworzeniem nowych designów oraz rozwiązań w istniejących stronach. Chcemy spełnić potrzeby samych zawodników, ale i społeczności MMA.

Twarzami nowej kampanii są m.in. Joanna Jędrzejczyk oraz Francis N’Gannou.

https://twitter.com/eatasserrrday/status/905098801966325761

20 KOMENTARZE

  1. Jak już się Reebok szarpie na tworzenie strojów dla poszczególnych zawodników to mogli się trochę wysilić i zrobić coś ciekawszego niż tylko nazwisko i narodowe barwy, tak żeby te ciuchy oddawały trochę charakteru poszczególnych fighterów (jakieś znaki charakterystyczne, sposób zachowania itp.). Szczególnie u babek pole do popisu jest spore, jako że walczą w topach (tak to się nazywa?). Ja sobie wyobrażam np. Aśkę (jako szefową) z takim topem stylizowanym na garnitur (pod krawatem i te sprawy). Albo na spodenkach umieścić hasła głoszone przez poszczególnych zawodników (I'm not surprised… Diaza itp.). Mam wrażenie, że Reebok na spółkę z UFC nie wykorzystuje do końca potencjału jakie przyniosło ujednolicenie strojów.

  2. Nadal nie rozumiem całego procesu myślowego przy tych projektach. 🙂 Brendan Schaub by ich przejął na tydzień i mieliby 1000% sprzedaży. Mówię poważnie.

  3. Tam są takie indywidualne stroje (t-shirty chyba)ale niezbyt to wszystko kreatywne, Reebok nie wykorzystuje potencjału. Nawet nie znają ksywki DJa, jest Demetrious "Mighty" Johnson, jak dla mnie pachnie outsourcingiem. Mogliby wreszcie zatrudnić jakichś 2 czy 3 fascynatów mma to by mieli wysyp pomysłów, bo to kopalnia złota.

    Widać, że za te pomysły odpowiadają ludzie niezainteresowani sportem.

  4. rzeczywiście, ten ich wygląd jest przerażający, plus brak kampanii społecznościowej. Aż dziwna katastrofa w sumie, biorąc pod uwagę wcześniejsze kampania mocno skupione na fajnym designie i osobowościach (50 cent, świat koszykówki itd) to jest to mega dziwne, jak chujowe są ich ciuchy estetycznie w ufc, ja bym tego za darmo nie zalozyl, bo wygladaja jak tandeta z lat 90 na straganach.

    p.s. moze ten sam projektant 🙂

  5. Nie nałożył byś bo to nie ciuchy dla 🙂

    Lapsów!

    nie zalozylbym bo w tej samej cenie mozna miec duzo fajnieszy design lub jakies rzeczy z kosmicznych tkanin. Tyle teraz fajnych takich ala patriotyczne ciuchy strojów, albo z górnej półki ubrań do ćwiczeń, z jakiś tkanin z jakiś lam czy kóz albo po prostu na bazie goretexu. a tak pieniądze w błoto na zwykłą Jersey. lepiej być jakimś łapsem (cokolwiek to znaczy) niż nie mieć mózgu.

  6. a co nie mogłeś znalesc tłumaczenia 🙂

    kazdy chodzi w czym lubi

    JEDWABNE MAJTKI sobie Kup za tę Cene

    hahahaha:)

  7. Nadal nie rozumiem całego procesu myślowego przy tych projektach. 🙂 Brendan Schaub by ich przejął na tydzień i mieliby 1000% sprzedaży. Mówię poważnie.

    O co biega ze Schabem?

  8. a co nie mogłeś znalesc tłumaczenia 🙂

    kazdy chodzi w czym lubi

    JEDWABNE MAJTKI sobie Kup za tę Cene

    hahahaha:)

    nie rozumiem ciebie, ale to w sumie moda, więc może rzeczywiście  o gustach się nie dyskutuje

  9. Nowy pseudonim DJ'a, he he.

    @michi972 TFATK i ich koszulki to mistrzostwo, gość ma do tego łeb. 🙂 Ogólnie marketingowo jest fest ogarnięty.

  10. Brendan Schaub by ich przejął na tydzień i mieliby 1000% sprzedaży.

    @baju możesz rozwinąć o co chodzi?nie śledze jakoś szczególnie tych jego podcastów,wiem jedynie że kiedyś ostro zjechał umowe z reebokiem?

  11. A Boss logic nie miał im pomagać z projektami przypadkiem?

    Miał ale możliwe że nie byli zadowoleni z rezultatów. Takie firmy działają na zasadzie jak najmniejszego koszta do jak największej ceny, a wzory boss logic pewnie były skomplikowane w druku.

  12. Jest dalej tak samo tragicznie jak było… Naprawdę to wygląda, jakby ktoś się bardzo bardzo starał, by wszystko było chujowe.

    Czekamy na przekręcone nazwiska, na zamianę pseudonimów, na spaczenie symboli narodowych itd

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.