pazdziernikmedia

Październik okazał się kolejnym intensywnym miesiącem dla MMA w mediach i zakończył się z trzecim najlepszym wynikiem pod względem liczby informacji w tym roku.

Oczywiście największą uwagę dziennikarzy przyciągnęła gala KSW 36 w Zielonej Górze i późniejsze wydarzenia związane z organizacją. Ogłoszenie kolejnych pojedynków przed galą w Krakowie, konferencja prasowa, występ „Różala” u Kuby Wojewódzkiego – to wszystko dało polskiej marce ponad 1500 informacji medialnych.

UFC nie mogło konkurować z KSW. Trzej rodacy, którzy wystąpili podczas gali z numerem 204, byli wspominani w mediach odpowiednio: 86 razy Daniel Omielańczuk, 36 razy Damian Stasiak i 20 razy Łukasz Sajewski. Tradycyjnie już Joanna Jędrzejczyk i Karolina Kowalkiewicz przyciągnęły największą uwagę mediów. Każda z zawodniczek pojawiła się w informacjach blisko 200 razy, a UFC zakończyło miesiąc z łącznym wynikiem blisko 650 publikacji.

Organizacja FEN i jej gala w katowickim Spodku wygenerowały ponad 500 informacji. Przy okazji wydarzenia dużo mówiło się o zamieszkach pseudokibiców przed katowickim Spodkiem. W sporej części materiałów dziennikarze nie wymieniali jednak marki FEN.

Co ciekawe, MMA w październiku wiele razy było również wzmiankowane w kontekście piłki nożnej i zachowania zawodników podczas jednego z ligowych meczów porównywanego do walk MMA.

Warto również wspomnieć o  kilku innych publikacjach, m.in. w magazynie „Playboy” na temat trzydziestu młodych, zdolnych Polaków, w której wymieniono Mateusza Gamrota; o artykule na temat kobiet walczących  w  MMA, który pojawił się w miesięczniku „Grazia” oraz materiale o podobnej tematyce  w magazynie „Logo”.

Badanie opracowane na podstawie danych zebranych przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. W analizie nie uwzględniono branżowych portali internetowych piszących tylko o MMA.

2 KOMENTARZE

  1. Po wykresie widac ze mma chyba doszlo do swojego maksa w Polsce.Niestety obstawiam ze jak Pudzian i Mamed zakoncza kariery to sporo spadnie.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.