Były mistrz kategorii koguciej organizacji ACB udanie zadebiutował w UFC podczas gali w Singapurze. Petr Yan znokautował Teruto Ishiharę w pierwszej rundzie pojedynku.

18 KOMENTARZE

  1. W ACB jak ktos byl mistrzem to wiadomka ze nawet bedzie mieszal w UFC:fly:beda sypac sie bonusy bo typ jest w chuj widowiskowy!

  2. W ACB jak ktos byl mistrzem to wiadomka ze nawet bedzie mieszal w UFC:fly:beda sypac sie bonusy bo typ jest w chuj widowiskowy!

    To nie jest takie oczywiste, ale już dość ewidentnie dla wszystkich, to ACB jest kopalnią, największych talentów.

  3. Przecież to zestawienie to był mismatch jak chuj, Teru został rzucony na pożarcie

    Mieć szansę na łatwą wygraną, a wygrać łatwo to dwie różne rzeczy. Ogarnął to na luzie Petr, bo tego należało się po nim spodziewać. To był debiut w UFC, nigdy łatwo nie przychodzi ta pierwsza walka.

  4. Przecież to zestawienie to był mismatch jak chuj, Teru został rzucony na pożarcie

    Od czasu pojedynku Aldo – McGregor pojecie mismatch przestalo funkcjonowac w MMA.

  5. A gadanie że w ACB tylko szpryca , a jednak w UFC dają rade , Zabit teraz Jan

    To czy nie wpadnie to się przekonamy za jakiś czas, choć moim zdaniem specjalnie wcześnie ogłaszali jego przejście do UFC, żeby właśnie miał czas na czyszczenie:wink:

  6. To czy nie wpadnie to się przekonamy za jakiś czas, choć moim zdaniem specjalnie wcześnie ogłaszali jego przejście do UFC, żeby właśnie miał czas na czyszczenie:wink:

    Ale jakby się tak czyścili, to byłby efekt Vitora przed i po USADZIE, a tutaj tego efektu nie ma…chyba, że to efekt Lorda, niewidoczny taki :joanawhat:

  7. Ale jakby się tak czyścili, to byłby efekt Vitora przed i po USADZIE, a tutaj tego efektu nie ma…chyba, że to efekt Lorda, niewidoczny taki :joanawhat:

    Efekt Lorda to jedna z największych zagadek ludzkości:lol:

  8. Jedyna walka z tej karty jaka mnie interesowała. Zobaczymy co dalej dla Piotra bo wiadomo ze japońce to wielkie gówno w mma prezentują. Jak czytam że będzie walczył Rashad Evans albo jakis Japończyk to zawsze stawiam dom na jego przegraną. już mam tych domów w chuj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.