Gala MMA Martial Combat Club
Rusza sprzedaż biletów i kampania reklamowa!

We wtorek, 29 kwietnia, rozpocznie się sprzedaż biletów na Galę Martial Combat Club. Na Gali, która odbędzie się 31 maja 2008 r. swoja pierwszą profesjonalną walkę w formule MMA w Polsce stoczy Paweł Nastula.
Na tę wiadomość czeka wielu fanów MMA i sympatyków Nastuli, mistrza olimpijskiego z Atlanty i jedynego Polaka w prestiżowej federacji MMA – PRIDE. Obok Pawła Nastuli, na Gali Martial Combat Club zobaczymy topowych polskich zawodników: m. in. Michała Materlę, Karola Bedorfa, Kerima Abzaiłowa, Wojtka Orłowskiego, Kamila Umińskiego i Michała Wyszyńskiego. W jednej z walk zobaczymy również zwycięzcę Rio Heroes 9 – Marcio Soares „Ze-Pequeno” z Brazyli.

Bilety można zakupić za pośrednictwem strony www.ticketpro.pl, w sieci Empik, MediaMarkt oraz Saturn. Informacja o sprzedaży znajdzie się także na oficjalnej stronie organizatora: www.martialcc.pl.
Dostępne są miejsca na trybunach, w cenach 45 zł, 80 zł i 100 zł oraz na płycie w cenie 150 i 250 zł. Najlepsze miejsca, przy samym ringu kosztują 350 zł. Ponadto Organizatorzy przygotowali strefę VIP, w której zapewniają miejsca przy stolikach, z pełnym cateringiem i wejściówkami na „after party”. Bilety VIPowskie, w cenie 625 zł do nabycia również za pośrednictwem TicketPro.
Od 1 maja rusza także kampania reklamowa Gali MCC. W promocji tego wydarzenia wykorzystano przede wszystkim media patronackie oraz zapewniającą szerokie dotarcie reklamę zewnętrzną. Patronat nad imprezą objęły: dziennik „Polska. The Times”, magazyny „Gentleman” i „Sport dla Wszystkich”, portale MMAction.pl, MMArocks.pl, ForumRing.pl, MMAniacs.pl. We wszystkich mediach patronacki ukażą się reklamy oraz zapowiedzi Gali. Dzięki współpracy z firmą Polonia Indoor Advertising w kampanii zostaną także wykorzystane nośniki reklamowe w klubach, pubach i kawiarniach. Firma 3way przeprowadzi voicemailing oraz dwie akcje sms’owe, które trafią bezpośrednio do wyselekcjonowanej grupy docelowej. Na ulicach Warszawy pojawią się billboardy, reklamy wielkoformatowe oraz autobusy z wizerunkiem Pawła Nastuli, który jest twarzą całej kampanii reklamowej. Równolegle rusza oficjalna strona internetowa organizacji Martial Combat Club www.martialcc.pl.

Kontakt:
Biuro prasowe Martial Combat Club
Anna Nowakowska, a.nowakowska@novomarketing.pl
+48 502 514 485


Informacje dodatkowe:

Paweł Nastula
Paweł Nastula jest jedynym polskim judoką i jednym z niewielu na świecie, który na macie zdobył wszystkie możliwe laury. Zaczął trenować judo w wieku 10 lat w AZS AWF. Od lutego 1994 do marca 1998 był niepokonany. Przez 3,5 roku zdobył wszystkie możliwe tytuły i pokonał ok. 200 przeciwników. Na swoim koncie ma złote medale igrzysk olimpijskich, mistrzostw świata i Europy. Święcił imponujące triumfy w najbardziej prestiżowych turniejach niemal na wszystkich kontynentach. W ciągu ponad dwudziestoletniej kariery pokonał ponad stu rywali. Nawet japońscy mistrzowie analizowali jego technikę, a książka „Paweł Nastula: Moje Judo” stała się jedną z ważniejszych pozycji w bibliotece tokijskiego Kodokanu.
Po zakończeniu kariery judoki Nastula rozpoczął walki w formule MMA. Jest pierwszym Polakiem, którego zaproszono do jednej z dwóch najbardziej prestiżowych federacji MMA – PRIDE FC.
Paweł Nastula jest także autorem książki „Moje judo” (2000), w której opisuje swoje ulubione techniki i ich kombinacje.
Najważniejsze osiągnięcia sportowe:
• 1994 Złoty medal Mistrzostw Europy
• 1995 Złoty medal Mistrzostw Europy; złoty medal Mistrzostw Świata
• 1996 Złoty medal Mistrzostw Europy, złoty medal olimpijski
• 1997 Złoty medal Mistrzostw Świata

Organizator Gali Martial Combat Club: Fundacja im Z. Cyganiewicza
Fundacja im. Zbyszka Cyganiewicz koncentruje się na wspieraniu i propagowaniu dyscyplin sportowych, takich jak: MMA, Submission Fighting (przyszła dyscyplina olimpijska), stworzenie możliwości uprawiania Submission Fightingu osobom niewidomym i niedowidzącym, wspieranie, edukacja i rozwój polskich lekarzy, fizjoterapeutów, masażystów i kosmetologów, wspieranie walki z nadwagą, wadami postawy i innymi schorzeniami dzieci, młodzieży i dorosłych, wdrażanie innowacyjnych metod z zakresu medycyny i rehabilitacji. Założycielem i Prezesem Fundacji jest Robert Faryj, a Członkiem Rady Fundacji Radek Turek.
Robert Faryj.
Z zawodu dyplomowany fizjoterapeuta, z zamiłowania sportowiec i trener. Sztuki walki uprawia od niemal 26 lat, trenerem jest od lat 16. Począwszy od Wu-Shou, poprzez Ju-jutsu, zapasy w stylu wolnym, aż po Submission Fighting i MMA (Mixed Martial Arts). Były członek GTT (German Top Team) jako zawodnik w Submission Fighting i MMA. Wspierał realizację pierwszej niemieckojęzycznej książki o tematyce Free Fight. Jest autorem jeszcze niewydajnej, polskojęzycznej książki o tematyce Submission Fighting i MMA. Posiada licencję sędziowską z zakresu Submission Fighting, wydaną przez sędziego głównego ADCC (Abu Dhabi Combat Club).
Radek Turek
Absolwent AWF. Posiada brązowy pas BJJ oraz Luta Livre. Jest zdobywcą pucharu Europy UGC V 2005, wielokrotny medalista zawodów w Europie i Brazylii, min srebrny medal w Copa Budokan, mistrz Europy 2007 ADCC oraz 8 miejsce w submission fighting w USA w 2007r. Zdobył także brąz w Copa De Cyclone i srebro w Pucharze Polski w submission fighting w 2006. Posiada wszelkie uprawnienia trenerskie.

Mixed Martial Arts (MMA)

Pierwszymi zawodami w mieszanych sztukach walki MMA były zapasy typu pankration w starożytnej Grecji, w których stosowano różne style greckich zapasów i pięściarstwa, które znajdowały się w programie antycznych igrzysk olimpijskich.
Reguły MMA wywodzą się w dużym stopniu z Vale tudo. Techniki zaczerpnięto ze sztuk i sportów walki Brazylii, Japonii, Anglii, USA, Tajlandii, Francji i Rosji, z niewielkimi zapożyczeniami z dyscyplin innych narodów. MMA zostało spopularyzowane przez widowisko Ultimate Fighting Championship I (UFC I) w listopadzie roku 1993 .
Do najbardziej znanych imprez w formule MMA ( Mixed Matrial Arts) o światowym zasięgu należą UFC, Pride FC i K-1 Hero’s. W Polsce od kilku lat odbywają się mistrzostwa Polski w MMA oraz turnieje pod nazwą „Konfrontacja sztuk walki” Turnieje MMA na początku określano jako „No Holds Barred” (NHB), czyli „bez chwytów zabronionych”.
W walkach MMA dozwolone są rzuty, ciosy, dźwignie, duszenia, kopnięcia i walka w parterze. O wyniku pojedynku decyduje nokaut, poddanie się zawodnika lub poddanie zawodnika przez sędziego gdy nie jest on zdolny do dalszej walki. Jeżeli walka nie zakończy się przed czasem, decyzja sędziów decyduje o wyniku walki.
Ewolucja MMA nie poszła jedynie w stronę zwiększenia skali przedsięwzięcia, ale przede wszystkim w kierunku jego widowiskowości. To, co można zobaczyć na ringach różnych lig to właśnie widowisko, „zawartość” samej walki. Jej oprawa i towarzysząca wydarzeniu eskalacja napięcia i emocji.
Znaczenie dla popularności MMA mają nie tylko spektakularne nokauty (mimo „utemperowania” zasad), ale też oprawa wizualna. Walki te, wzbudzają wiele kontrowersji i emocji, są niczym nowożytne igrzyska, dlatego też są wydarzeniami niebywale medialnymi, dzięki czemu stanowią też skuteczne narzędzie marketingowe. Jako wydarzenie cykliczne Martial Combat Club daje możliwość skutecznego i trwałego wzmocnienia wizerunku marki.

Źródło: mcc/ForumRing

1 KOMENTARZ

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.