media prasa rtv internet mma

Styczeń okazał się lepszym miesiącem dla MMA w mediach pod względem liczby informacji od tego samego miesiąca roku poprzedniego. Obecność mieszanych sztuk walki w prasie, internecie i RTV przyniosła nieco ponad 6600 materiałów, czyli o blisko 1500 więcej niż rok temu.

Na pierwsze miejsce zestawienia marek z wynikiem ponad 2000 publikacji trafiła organizacja KSW, która przygotowała galę XTB KSW 90 i ruszyła z promocją trzech kolejnych wydarzeń, w tym gali XTB KSW Epic.

Na drugą pozycję w omawianym miesiącu z wynikiem nieco ponad 1600 materiałów wskoczyła marka Fame MMA, która szykowała się do gali z numerem 20.

Podium w tym miesiącu zamknęła organizacji UFC, która zebrała ponad 1400 publikacji.

Badanie opracowane na podstawie danych zebranych przez PSMM Monitoring & More z najważniejszych mediów regionalnych i ogólnopolskich. Analiza nie obejmuje branżowych portali internetowych piszących tylko o MMA.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

No replies yet

...wczytuję komentarze...

Avatar of Jacek Łosak
Jacek Łosak

Moderator

9,466 komentarzy 17,794 polubień

media prasa rtv internet mma

Styczeń okazał się lepszym miesiącem dla MMA w mediach pod względem liczby informacji od tego samego miesiąca roku poprzedniego. Obecność mieszanych sztuk walki w prasie, internecie i RTV przyniosła nieco ponad 6600 materiałów, czyli o blisko 1500 więcej niż rok temu.

Na pierwsze miejsce zestawienia marek z wynikiem ponad 2000 publikacji trafiła organizacja KSW, która przygotowała galę XTB KSW 90 i ruszyła z promocją trzech kolejnych wydarzeń, w tym gali XTB KSW Epic.

Na drugą pozycję w omawianym miesiącu z wynikiem nieco ponad 1600 materiałów wskoczyła marka Fame MMA, która szykowała się do gali z numerem 20.

Podium w tym miesiącu zamknęła organizacji UFC, która zebrała ponad 1400 publikacji.

Badanie opracowane na podstawie danych zebranych przez PSMM Monitoring & More z najważniejszych mediów regionalnych i ogólnopolskich. Analiza nie obejmuje branżowych portali internetowych piszących tylko o MMA.

Odpowiedz 1 Like

click to expand...