media prasa rtv internet mma

Grudzień okazał się dopiero siódmym najlepszym miesiącem w tym roku dla MMA w mediach pod względem liczby informacji. Obecność mieszanych sztuk walki w prasie, internecie i RTV przyniosła nieco ponad 7000 materiałów.

Na pierwsze miejsce zestawienia marek z wynikiem ponad 1900 publikacji trafiła organizacja KSW, która przygotowała galę XTB KSW 89 i ogłosiła kolejne wydarzenia, w tym galę XTB KSW Epic z walką Tomasza Adamka z Mamedem Khalidovem.

Na drugą pozycję w omawianym miesiącu z wynikiem nieco ponad 1700 materiałów wskoczyła marka Fame MMA, która przygotowała galę Reborn w Łodzi.

Podium w tym miesiącu zamknęła organizacji UFC, która zakończyła rok galą UFC 296: Edwards vs. Covington i zebrała ponad 1300 publikacji.

Badanie opracowane na podstawie danych zebranych przez PSMM Monitoring & More z najważniejszych mediów regionalnych i ogólnopolskich. Analiza nie obejmuje branżowych portali internetowych piszących tylko o MMA.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

No replies yet

...wczytuję komentarze...

Avatar of Jacek Łosak
Jacek Łosak

Moderator

8,654 komentarzy 15,922 polubień

media prasa rtv internet mma

Grudzień okazał się dopiero siódmym najlepszym miesiącem w tym roku dla MMA w mediach pod względem liczby informacji. Obecność mieszanych sztuk walki w prasie, internecie i RTV przyniosła nieco ponad 7000 materiałów.

Na pierwsze miejsce zestawienia marek z wynikiem ponad 1900 publikacji trafiła organizacja KSW, która przygotowała galę XTB KSW 89 i ogłosiła kolejne wydarzenia, w tym galę XTB KSW Epic z walką Tomasza Adamka z Mamedem Khalidovem.

Na drugą pozycję w omawianym miesiącu z wynikiem nieco ponad 1700 materiałów wskoczyła marka Fame MMA, która przygotowała galę Reborn w Łodzi.

Podium w tym miesiącu zamknęła organizacji UFC, która zakończyła rok galą UFC 296: Edwards vs. Covington i zebrała ponad 1300 publikacji.

Badanie opracowane na podstawie danych zebranych przez PSMM Monitoring & More z najważniejszych mediów regionalnych i ogólnopolskich. Analiza nie obejmuje branżowych portali internetowych piszących tylko o MMA.

Odpowiedz 3 polubień

click to expand...