Informacja prasowa

Phil De Fries pobił już niemal wszystkie rekordy mistrzowskie w KSW. Został mu już tylko jeden, który będzie na szali podczas KSW 95 w Olsztynie. Czy mistrz wagi ciężkiej pokona, jak sam mówi, najgroźniejszego przeciwnika w ostatnich latach i zostanie najdłużej panującym czempionem w historii organizacji KSW? Odpowiedź już w piątek, 7 czerwca, ale wcześniej zobaczcie zapowiedź starcia z Augusto Sakaim.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

18 komentarzy (poniżej pierwsze 30)

...wczytuję komentarze...

Avatar of Patrosixxx
Patrosixxx

KSW
Heavyweight

6,080 komentarzy 10,785 polubień
Avatar of Salvatore Grasso
Salvatore Grasso

Jungle Fight
Middleweight

343 komentarzy 1,047 polubień

Wojek sie postarał :penn: , Sakai to nie Santo Forczi :korwinlaugh:

Odpowiedz 8 polubień

Avatar of zielony666
zielony666

UFC
Heavyweight

17,895 komentarzy 74,906 polubień

Wojek sie postarał :penn: , Sakai to nie Santo Forczi :korwinlaugh:

Hamuj się Kolego! Obrażać MISTRZA KSW, który pokonał najdłużej panującego mistrza HW MMA świata - Karola "Coco" Bedorfa?

Odpowiedz 5 polubień

Avatar of zielony666
zielony666

UFC
Heavyweight

17,895 komentarzy 74,906 polubień

Filip - żyć nie umierać - będzie ubijał bumiska w KSW do 50-tki.

Ale trzeba pochwalić KSW - Sakai to chyba największe nazwisko w historii KSW a to, ze pokonał Tyburę przed czasem jest fajnym smaczkiem.

Odpowiedz 10 polubień

Avatar of GypsyKing
GypsyKing

Bellator
Lightweight

4,160 komentarzy 12,267 polubień

Lepszy Sakai niż jakis Martinek, Prasel czy po raz kolejny Stosic :lol:

Odpowiedz 7 polubień

Avatar of DONTOLIVER
DONTOLIVER

ONE FC
Middleweight

2,493 komentarzy 6,368 polubień

Stosic

ALE STOSICA TO TY SZANUJ GOŚCIU

Odpowiedz 3 polubień

Avatar of Salvatore Grasso
Salvatore Grasso

Jungle Fight
Middleweight

343 komentarzy 1,047 polubień

Filip - żyć nie umierać - będzie ubijał bumiska w KSW do 50-tki.

Ale trzeba pochwalić KSW - Sakai to chyba największe nazwisko w historii KSW a to, ze pokonał Tyburę przed czasem jest fajnym smaczkiem.

Ciekawe tylko na ile kasy wystarczy KSW , zamiast wzmocnic ciezka takimi Sakaiami to placa gruba kase Pudzianocnikowi czy Szpilce ::clintdis::

Odpowiedz 6 polubień

Avatar of zielony666
zielony666

UFC
Heavyweight

17,895 komentarzy 74,906 polubień

Ciekawe tylko na ile kasy wystarczy KSW , zamiast wzmocnic ciezka takimi Sakaiami to placa gruba kase Pudzianocnikowi czy Szpilce ::clintdis::

A był swietny moment na wzmocnienie HW w KSW - jak zaczęła się wojna na Ukrainie - sporo ciężkich odeszło z ACA, RCC i innych ruskich organizacji.

Tutaj widać brak kasy KSW - bo najlepsi zawodnicy pouciekali do PFL czy Geriatora a KSW ściągnęło 2 największe bumiska w historii HW w ACA - Martinka i Jemelianovsa, mogli jeszcze Pakutinskasa ściągnać XD.

Odpowiedz 7 polubień

Avatar of Salvatore Grasso
Salvatore Grasso

Jungle Fight
Middleweight

343 komentarzy 1,047 polubień

A był swietny moment na wzmocnienie HW w KSW - jak zaczęła się wojna na Ukrainie - sporo ciężkich odeszło z ACA, RCC i innych ruskich organizacji.

Tutaj widać brak kasy KSW - bo najlepsi zawodnicy pouciekali do PFL czy Geriatora a KSW ściągnęło 2 największe bumiska w historii HW w ACA - Martinka i Jemelianovsa, mogli jeszcze Pakutinskasa ściągnać XD.

Spokojnie przyjdzie czas to Wojek powie ze sa zaineresowani potrojnym champem ONE Anatoly Malykhin albo Amirem Aliakbarim i chuj wyjdzie z tego , z ACA to jeszcze sciagneli Ulanczuka ktory przejebal walki z Praselem , Kita i niby wygral z Martinkiem ale podobno jakis wal byl w tej decyzji .

Odpowiedz 1 Like

click to expand...
Avatar of PaulPGR
PaulPGR

UFC
Middleweight

11,662 komentarzy 47,142 polubień

O kurwa. Zajebiście i już się jaram. Sakai to jest jak na KSW top of The top nazwisko i to serio może być najlepsza walka w hw poza UFC

Odpowiedz 8 polubień

Avatar of Hokoru
Hokoru

Jungle Fight
Featherweight

253 komentarzy 834 polubień

Jak na KSW sportowo wyjątkowo wysoki poziom. War Phil, oby nasz swojski mistrz pobił kolejny rekord

Odpowiedz 9 polubień

Avatar of zielony666
zielony666

UFC
Heavyweight

17,895 komentarzy 74,906 polubień

O kurwa. Zajebiście i już się jaram. Sakai to jest jak na KSW top of The top nazwisko i to serio może być najlepsza walka w hw poza UFC

Sportowo nie mozna złego słowa powiedzieć - Sakai jest na Tapology wyżej niż DeFries, dodatni rekord w UFC, po wygranej, pokonał Tyburę jak placka - wszystko się tu składa.

Odpowiedz 8 polubień

Avatar of JanuszWanZant
JanuszWanZant

WSOF
Featherweight

3,194 komentarzy 2,266 polubień

A ksw 100 u mnie w piwnicy jak coś. Będzie kelner i reżyser zapraszam. Z racji że was lubię leakuje main event UWAGA wikłacz przybysz 6

Odpowiedz 5 polubień

Avatar of zielony666
zielony666

UFC
Heavyweight

17,895 komentarzy 74,906 polubień

Już widzę te szpileczki Kelnera w kierunku potężnego UFC jak Filip podda Sakaia jak placka.

Wiesz gdzie teraz jest wielkie międzynarodfowe UFC? Tom Aspinall to u nas w KSW (przepraszam Państwa za słowa) to u nas kurwa stoi w kornerze - i taka jest prawda i taki tu mamy - Proszę Państwa - poziom w KSW.

Odpowiedz 10 polubień

Avatar of wrooblinio
wrooblinio

Maximum FC
Heavyweight

1,726 komentarzy 4,255 polubień

Człowiek czyta kartę walk KSW i zaczyna być dumny z bycia Olsztyniakiem :korwinlaugh:

Odpowiedz 3 polubień

Avatar of Cassius42
Cassius42

Vale Tudo
Open

20,348 komentarzy 34,004 polubień

A był swietny moment na wzmocnienie HW w KSW - jak zaczęła się wojna na Ukrainie - sporo ciężkich odeszło z ACA, RCC i innych ruskich organizacji.

Tutaj widać brak kasy KSW - bo najlepsi zawodnicy pouciekali do PFL czy Geriatora a KSW ściągnęło 2 największe bumiska w historii HW w ACA - Martinka i Jemelianovsa, mogli jeszcze Pakutinskasa ściągnać XD.

Do wielkiego rewanżu z Sianosem...
:juanlaugh:

Odpowiedz 4 polubień

m
miszaa

ONE FC
Heavyweight

2,590 komentarzy 5,224 polubień

Konkretne nazwisko na tej gali i przeciwnik dla Friesa. Tym razem KSW się dobrze postarało.

Odpowiedz 4 polubień

Avatar of Janusz Sram
Janusz Sram

WSOF
Light Heavyweight

3,431 komentarzy 5,003 polubień

Filip - żyć nie umierać - będzie ubijał bumiska w KSW do 50-tki.

Ale trzeba pochwalić KSW - Sakai to chyba największe nazwisko w historii KSW a to, ze pokonał Tyburę przed czasem jest fajnym smaczkiem.

A tymczasem nawet na gali Wasilewskiego bokserskiej walczył Fabio Maldonado, który jest większym nazwiskiem(choć w tym momencie na pewno słabszym zawodnikiem MMA) xD

Odpowiedz 2 polubień