Według informacji, jaką podał ceniony dziennikarz portalu ESPN, na początku marca nie dojdzie do wyczekiwanej trylogii o tytuł mistrzowski kategorii piórkowej między Alexandrem Volkanovskim a Maxem Hollowayem.

W czwartek do publicznej wiadomości podano, że zawodnicy zmierzą się ze sobą po raz trzeci podczas UFC 272. Niespełna kilkadziesiąt godzin później świat obiegła wieść, że „Błogosławiony” musi wycofać się z występu ze względu na pogłębienie się wcześniej odniesionej kontuzji.

Na razie nie wiadomo, czy matchmakerzy największej organizacji MMA na świecie będą szukali zastępstwa dla obecnego czempiona. Na chwile obecną nie można wykluczyć, że panowie zostaną ze sobą zestawieni ponownie w późniejszym terminie.

Sportowa rywalizacja Volkanovskiego i Hollowaya ciągnie się od grudnia 2019 roku. Amerykanin stracił wtedy pas na rzecz ówczesnego pretendenta po pięciorundowej batalii. Kilka miesięcy później odbył się ich natychmiastowego rewanżu. Decyzją sędziów znów zwyciężył Australijczyk, aczkolwiek werdykt powszechnie uchodzi za kontrowersyjny.

Od tamtego momentu ulubieniec publiczności w świetnym stylu rozprawił się z Calvinem Kattarem, a następnie z Yairem Rodriguezem. Tym samym zagwarantował sobie kolejną szansę walki o najwyższy laur. Natomiast 33–latek w międzyczasie pokonał nieustępliwego Briana Ortegę na pełnym dystansie i obronił mistrzostwo.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

29 komentarzy (poniżej pierwsze 30)

...wczytuję komentarze...

Avatar of Roshi
Roshi

Roshi

33,543 komentarzy 114,991 polubień
Avatar of Bambo
Bambo

PRIDE FC
Middleweight

6,964 komentarzy 37,352 polubień
Avatar of Cyklop Schabowy
Cyklop Schabowy

UFC
Featherweight

8,440 komentarzy 19,028 polubień

Niech to, człowiek cieszy się na myśl o ciekawej walce a tu cały misterny plan w pizdu

Odpowiedz 3 polubień

Avatar of jd0490
jd0490

UFC
Middleweight

12,355 komentarzy 28,695 polubień

Kurwa Kurwa Kurwa Mać

Odpowiedz 3 polubień

Avatar of kaczka94
kaczka94

Moderator

4,965 komentarzy 12,566 polubień

Nie no ktoś musi wejść na zastępstwo, co to by było żeby w ME Sterling występował.

Odpowiedz 1 Like

G
GrubyPerez

Oplot Challenge
Light Heavyweight

147 komentarzy 420 polubień

Dawac Henia z emerytury !!!

Odpowiedz polub

Avatar of Sugar_CHAMP
Sugar_CHAMP

BAMMA
Heavyweight

1,080 komentarzy 1,004 polubień
Avatar of PLANET
PLANET

BAMMA
Middleweight

968 komentarzy 1,893 polubień

It is what it is... and it's chujowo :

Odpowiedz 3 polubień

Avatar of GigaKozak33
GigaKozak33

WSOF
Middleweight

3,303 komentarzy 6,137 polubień

:płacz::płacz::płacz:

Odpowiedz 4 polubień

K
Kamkołcz

Legacy FC
Featherweight

1,929 komentarzy 3,745 polubień

Cytujac Cobre z Mlodych wilkow: "wiedzialek kurwa wiedzialem, ze sie spierdoli".

Odpowiedz polub

Avatar of Dijaz
Dijaz

Bellator
Featherweight

4,015 komentarzy 8,591 polubień

Pantera wyjaśni pigmeja i skończy się australijskie eldorado.

Odpowiedz polub

Avatar of Lorenzo Lamas
Lorenzo Lamas

Maximum FC
Bantamweight

1,422 komentarzy 2,729 polubień

hajs sie nie zgadza + ryzyko wpierdolu = kontuzja

Odpowiedz polub

Avatar of Vvallachia
Vvallachia

UFC
Light Heavyweight

16,549 komentarzy 36,795 polubień

Moze Yair? :robbie:

Ariel mówi że zombiak ma największe szanse na dostanie tej walki

Odpowiedz polub

Avatar of Bambo
Bambo

PRIDE FC
Middleweight

6,964 komentarzy 37,352 polubień

hajs sie nie zgadza + ryzyko wpierdolu = kontuzja

Ze niby Holloway jest kalkulatorem? ::really::

Odpowiedz 7 polubień

P
PT89

Brutaal
Light Heavyweight

609 komentarzy 912 polubień

Moze Yair? :robbie:

Jak dla mnie bez sensu. Wiadomo walka miła dla oka by była, ale no realnie umówmy się...Yair nie ma szans.

Odpowiedz polub

Avatar of Bambo
Bambo

PRIDE FC
Middleweight

6,964 komentarzy 37,352 polubień

Jak dla mnie bez sensu. Wiadomo walka miła dla oka by była, ale no realnie umówmy się...Yair nie ma szans.

W teorii nie ma szans ale w praktyce różnie może być a zawsze to jakieś świeże zestawienie :fjedzia:

Odpowiedz 2 polubień

Avatar of Vvallachia
Vvallachia

UFC
Light Heavyweight

16,549 komentarzy 36,795 polubień

Jak dla mnie bez sensu. Wiadomo walka miła dla oka by była, ale no realnie umówmy się...Yair nie ma szans.

Z Maksiem też miało być do jednej bramki :fjedzia:

Odpowiedz 2 polubień

Avatar of Vvallachia
Vvallachia

UFC
Light Heavyweight

16,549 komentarzy 36,795 polubień

Update o zombiaku, Volk też powiedział że chciałby z nim

Odpowiedz 1 Like

Avatar of Kraszer
Kraszer

Jungle Fight
Lightweight

269 komentarzy 1,033 polubień

Nie no, Yaira to nie ma co skreślać, jakby był w takiej dyspozycji jak z Błogosławionym to chuj wie, zdecydowanie jakbym miał stawiać kasę to na Małego Czołgistę, ale nie zdziwiłbym się jakby go jednak gdzieś Yair upierdolił, bo się świetnie pokazał z Maxem. Pierdolnięcie w łapie całkiem ma (bo Holloway to mutant, go się ustrzelić w tej kategorii wagowej nie da), kardio jest no i serducho też na miejscu. No i jakby nie patrzeć Yair w parterze kiedy był ostatni raz zdominowany? :D

Odpowiedz 2 polubień

Avatar of Gienek
Gienek

UFC
Middleweight

10,993 komentarzy 20,900 polubień
Avatar of Lorenzo Lamas
Lorenzo Lamas

Maximum FC
Bantamweight

1,422 komentarzy 2,729 polubień

Ze niby Holloway jest kalkulatorem? ::really::

Nie twierdzę, że gość się boi tylko im później tym większe zainteresowanie, a większe zainteresowanie to lepszy $$$ (moneyyy)

Odpowiedz polub

Avatar of Navio
Navio

Legacy FC
Middleweight

2,078 komentarzy 2,446 polubień

I bardzo dobrze, dośc już przynudzili poprzednimi walkami.

Odpowiedz polub

Avatar of Bambo
Bambo

PRIDE FC
Middleweight

6,964 komentarzy 37,352 polubień

Nie twierdzę, że gość się boi tylko im później tym większe zainteresowanie, a większe zainteresowanie to lepszy $$$ (moneyyy)

No nie wiem jakoś mi to do niego nie pasuje, a może po prostu złapał kontuzję? :fjedzia:

Odpowiedz 1 Like

Avatar of GypsyKing
GypsyKing

KSW
Featherweight

5,062 komentarzy 15,153 polubień

I bardzo dobrze, dośc już przynudzili poprzednimi walkami.

:najmancoty:

Odpowiedz 3 polubień

P
PT89

Brutaal
Light Heavyweight

609 komentarzy 912 polubień

W teorii nie ma szans ale w praktyce różnie może być a zawsze to jakieś świeże zestawienie :fjedzia:

No jak już będą w grę wchodzić tylko opcje Yair albo Koreańczyk, to wiadomo że lepsze.

Odpowiedz 1 Like

P
PT89

Brutaal
Light Heavyweight

609 komentarzy 912 polubień

Z Maksiem też miało być do jednej bramki :fjedzia:

Do jednej, nie do jednej...rezultat był jaki był...emocje były, a wynik i tak bez niespodzianki...

Odpowiedz polub

Avatar of Lorenzo Lamas
Lorenzo Lamas

Maximum FC
Bantamweight

1,422 komentarzy 2,729 polubień

No nie wiem jakoś mi to do niego nie pasuje, a może po prostu złapał kontuzję? :fjedzia:

Może i ta :fjedzia:

Odpowiedz 1 Like

Avatar of majkelo89
majkelo89

UFC
Middleweight

13,545 komentarzy 50,159 polubień

I tak by przegrał.

Odpowiedz polub

Avatar of VikingIno
VikingIno

Brutaal
Light Heavyweight

608 komentarzy 1,024 polubień

Kurwa mac jebana, w takim momencie, kurwa

Odpowiedz polub