Tyszka, Gamrot, Rajewski, Sajewski, Piechota na wspólnych sparingach [VIDEO]

Mistrz federacji KSW w wadze lekkiej – Mateusz Gamrot (MMA 12-0) wystąpi na gali Poznań Fight Night, która odbędzie się 18 lutego w poznańskiej Arenie. „Gamer” stoczy pojedynek w formule BJJ NO GI. Rywal reprezentanta Ankos MMA będzie podany niedługo.

Gamrot ostatni raz zaprezentował się fanom na gali KSW 36 w Zielonej Górze, gdzie w drugiej rundzie przez skrętówkę poddał Renato Gomes Gabriela i obronił swój mistrzowski pas.

Na gali w Poznaniu w pojedynku „Freak Fight” zaprezentuje się także powracający do sportu Piotr „Bonus BGC” Witczak.  

69 KOMENTARZE

  1. Może mi ktoś wytłumaczyć fenomen tego gościa? Popka jeszcze jestem wstanie zrozumieć niektóre fajne kawałki dziary, pociety ryj. A ten? Zwykły grubas z IQ w okolicach 50, kiedyś takich błaznów się cisnęło a teraz daje im sie zawodowe walki w octagonie japierdziele co za czasy..

  2. duubertowa

    Fanki ponoć będą rzucać staniki na matę. Połowa ma już wytatuowane na cyckach 'BORN TO FIGHT'

    Mam nadzieję ,ze jescze jesteś w tej drugiej połowie….

    E. Nie, n ie pokazuj :homer:

  3. Może mi ktoś wytłumaczyć fenomen tego gościa? Popka jeszcze jestem wstanie zrozumieć niektóre fajne kawałki, dziary, pociety ryj. A ten? Zwykły grubas z IQ w okolicach 50, kiedyś takich błaznów się cisnęło a teraz daje im sie zawodowe walki w octagonie japierdziele co za czasy..

  4. Tony Maniana

    duubertowa, jesteś fanką Bonusa? 🙂

    Niestety (lub stery) nie 😉

    kaczka41

    E. Nie, n ie pokazuj

    Ok 🙁

  5. serio? ten koles znow bedzie sie bil? w jakiej formule? :mamed: nic sie nie nauczyl?
    gosciu jest przytrzymany strasznie
    szanujmy sie

    :siara:

  6. Chriss

    Może mi ktoś wytłumaczyć fenomen tego gościa? Popka jeszcze jestem wstanie zrozumieć niektóre fajne kawałki, dziary, pociety ryj. A ten? Zwykły grubas z IQ w okolicach 50, kiedyś takich błaznów się cisnęło a teraz daje im sie zawodowe walki w octagonie japierdziele co za czasy..

    Trenigi i walki w Norwegii w Trontheim, wuja w młynie na Legii, technika kołowrotek, śmiertelne techniki jak słuchawy, czy pięść śmierci(coś czego nigdzie nie uczą), klasyczny już numer "Na Łazarskim rejonie".

    Owieraj ryj Bonus teeeej!

  7. Chriss

    Może mi ktoś wytłumaczyć fenomen tego gościa? Popka jeszcze jestem wstanie zrozumieć niektóre fajne kawałki, dziary, pociety ryj. A ten? Zwykły grubas z IQ w okolicach 50, kiedyś takich błaznów się cisnęło a teraz daje im sie zawodowe walki w octagonie japierdziele co za czasy..

    Trenigi i walki w Norwegii w Trontheim, wuja w młynie na Legii, technika kołowrotek, śmiertelne techniki jak słuchawy, czy pięść śmierci(coś czego nigdzie nie uczą), klasyczny już numer "Na Łazarskim rejonie".

    Owieraj ryj Bonus teeeej!

  8. duubertowa

    Fanki ponoć będą rzucać staniki na matę.

    Na łazarskim rejonie chodzą bez staników. Bieda tam aż piszczy :D:D

  9. duubertowa

    Fanki ponoć będą rzucać staniki na matę.

    Na łazarskim rejonie chodzą bez staników. Bieda tam aż piszczy :D:D

  10. duubertowa

    Fanki ponoć będą rzucać staniki na matę. Połowa ma już wytatuowane na cyckach 'BORN TO FIGHT'

    Będzie jakaś relacja?:D

  11. duubertowa

    Fanki ponoć będą rzucać staniki na matę. Połowa ma już wytatuowane na cyckach 'BORN TO FIGHT'

    Będzie jakaś relacja?:D

  12. Bonus Bgc to wojownik z Łazarskiego rejonu. HEh
    nie no, po co on tam będzie walczył? On coś trenuje, czy jak siedział,to wstał pokopać w wór?

  13. Bonus Bgc to wojownik z Łazarskiego rejonu. HEh
    nie no, po co on tam będzie walczył? On coś trenuje, czy jak siedział,to wstał pokopać w wór?

  14. Na gali w Poznaniu w pojedynku w formule MMA zaprezentuje się także powracający do sportu Piotr „Bonus BGC” Witczak.

    Skad masz niby tą informacje, że walką będzie w formule MMA ?

  15. Na gali w Poznaniu w pojedynku w formule MMA zaprezentuje się także powracający do sportu Piotr „Bonus BGC” Witczak.

    Skad masz niby tą informacje, że walką będzie w formule MMA ?

  16. Dynia33

    Na gali w Poznaniu w pojedynku w formule MMA zaprezentuje się także powracający do sportu Piotr „Bonus BGC” Witczak.

    Skad masz niby tą informacje, że walką będzie w formule MMA ?

    A w jakiej ma być formule?
    W formule 1 ? heh

  17. Dynia33

    Na gali w Poznaniu w pojedynku w formule MMA zaprezentuje się także powracający do sportu Piotr „Bonus BGC” Witczak.

    Skad masz niby tą informacje, że walką będzie w formule MMA ?

    A w jakiej ma być formule?
    W formule 1 ? heh

  18. Dynia33

    Na gali w Poznaniu w pojedynku w formule MMA zaprezentuje się także powracający do sportu Piotr „Bonus BGC” Witczak.

    Skad masz niby tą informacje, że walką będzie w formule MMA ?

    Wlaściwie… masz rację. Nazwijmy rzeczy tak jak organizatorzy 🙂

  19. Dynia33

    Na gali w Poznaniu w pojedynku w formule MMA zaprezentuje się także powracający do sportu Piotr „Bonus BGC” Witczak.

    Skad masz niby tą informacje, że walką będzie w formule MMA ?

    Wlaściwie… masz rację. Nazwijmy rzeczy tak jak organizatorzy 🙂

  20. To teraz ciekawe tylko, kto będzie w ME – Gamrot czy Bonusik? Bo w Polsce można się i tego i tego spodziewać.I pomyśleć, że byłem akurat przez tydzień w Poznaniu podczas jego pierwszego występu, ale uznałem, że oleję galę właśnie z jego powodu. Może przegapiłem narodziny przyszłej gwiazdy?

  21. duubertowa

    Wlaściwie… masz rację. Nazwijmy rzeczy tak jak organizatorzy 🙂

    Dziękuje 🙂 powiem tylko, że nie będzie to w formule MMA dlatego poprosiłem o zmiane. Będziecie zaskoczeni rywalem Gamera 🙂

  22. duubertowa

    Wlaściwie… masz rację. Nazwijmy rzeczy tak jak organizatorzy 🙂

    Dziękuje 🙂 powiem tylko, że nie będzie to w formule MMA dlatego poprosiłem o zmiane. Będziecie zaskoczeni rywalem Gamera 🙂

  23. aptekarzovereema

    Gamrot podobnie jak bonus nie pokonal nikogo dobrego.

    :wall::wall::wall::wall::wall:

  24. aptekarzovereema

    Gamrot podobnie jak bonus nie pokonal nikogo dobrego.

    :wall::wall::wall::wall::wall:

  25. duubertowa

    Fanki ponoć będą rzucać staniki na matę. Połowa ma już wytatuowane na cyckach 'BORN TO FIGHT'

    Ja bym chcial tylko twoje zobaczyc inne mnie nie obchodza 😛 troszke powagi jeszcze beda z niego zawodnicy mma 😛

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.