20140325024842_8_ksw26_Materla_black_shorts_vs_Silva_red_shorts02

Jak poinformował Artur Mazur, organizacja UFC złożyła ciekawą ofertę polskiemu liderowi wśród organizacji MMA czyli Federacji KSW.

Gigant z USA chciał zakupić archiwalne materiały z walk jakie odbywały się w przeszłości na galach KSW oraz prawa do transmisji imprez KSW w przyszłości.

Pojedyncze walki oraz gale polskiej organizacji miały by być częścią platformy UFC Fight Pass na której dziś, poza galami UFC możemy śledzić na żywo imprezy między innymi takich organizacji jak Invicta, Pancrase, Glory, EFN czy Shooto Brazil.

Jak poinformował w rozmowie z Mazurem, Martin Lewandowski, oferta została jednak odrzucona. Współwłaściciel KSW postanowił nie ujawniać powodów dla których nie udało się podpisać umowy pomiędzy organizacjami:

Odmówiliśmy, ponieważ w ofercie był szereg punktów, na które po prostu nie mogliśmy się zgodzić. Chodzi o tak zwane warunki brzegowe, których nie chcę ujawniać.

95 KOMENTARZE

  1. A mogło być za darmo
    #tyleprzegrać 🙁

    A tak serio to ta oferta nie była poważna. KSW to nie invicta. Nikt nie odda kury znoszącej złote jajka

  2. Nic dziwnego. KSW chyba poważnie traktuje i rozwija swoją platformę i zdziwiłbym się, gdyby nagle zmienili kierunek.

  3. Z jednej strony KSW by mogło zyskać trochę fanów z zagranicy, ale być może zapisy w kontrakcie były skrajnie niekorzystne dla K&L.

  4. Powtorze sie, ale takie oferty adresowane byly do wiekszosci promotorow regularnie organizujacych walki MMA, wiec nie ma co sie nadmiernie ekscytowac.

    defthomas

    Gigant z USA chciał zakupić archiwalne materiały z walk jakie odbywały się w przeszłości

    Pytanie brzmi czy KSW dysponuje w ogole pelnia tych praw w odniesieniu do gal z czasow gdy producentem byl Polsat ?
    Mam nadzieje, ze predzej czy pozniej pojawi sie mozliwosc ogladania tych walk na platformie innej niz IPLA.

  5. defthomas

    oraz prawa do transmisji imprez KSW w przyszłości.

    KSW w FP to byłby milowy krok w promocji rodzimego giganta poza granicami kraju. Tylko jak to wygląda – jeśli gale transmitowane są w FP, mogą być normalnie w PPV i telewizji otwartej (tu: Polsat)?

  6. KSW podjęło BARDZO DOBRĄ decyzję i mówię to oczywiście nie znając tychże 'warunków brzegowych' ale sądzę że gdybym je poznał utwierdziłbym się w tym przekonaniu.UFC nadal nie rozumie, ze to jak traktuje Jungle Fights czy inne federacje, które nie zrzeszają najlepszych lokalnych fighterów a jedynie tych ktorych pozostawi im UFC, nie zadziała na Polskim rynku.Jako Fan jestem dumny z tego ruchu KSW, to swoisty slap on face dla UFC, które zbyt arogancko podchodzi do innych organizacji

  7. VaeVictis

    Artur Mazur juz odpowiedzial, ze nie.

    KSW będzie produkować kolejne gale UFC w Polsce :0

  8. UFC tworzy bardzo ciekawą platformę bo jakby nie patrzeć, to do czego dążą byłoby idealną platformą. Wykupujesz dostęp na określony czas i masz wszystko.

  9. Tytuł taki Onet trochę, nawet bardzo.

    Dobrze, że to nie jest ta bomba, bo żaden to news w sumie.

  10. Mateusz Smoter

    UFC tworzy bardzo ciekawą platformę bo jakby nie patrzeć, to do czego dążą byłoby idealną platformą. Wykupujesz dostęp na określony czas i masz wszystko

    Z pewnymi zastrzezeniami niestety, jesli mieszkasz w kraju gdzie jest umowa TV to wszystkiego na FP nie jestes w stanie obejrzec.

  11. Baasteek

    co ja pacze:0

    dawac UFC do Polski w 2017 !!:pray:

    Przecież była jakaś konfa i zapowiadali UFC w Polsce czy na Białorusi np. ;] ale to chyba w 2016, a nie 2017? Mogę się mylić 🙂

  12. Jak już to KSW na FP można by było zobaczyć wszędzie ale nie w Polsce (jak z europejskimi galami UFC które sa pokazywane na ESCh.) Zwłaszcza te w PPV.
    Nie zdziwiłbym się jakby FEN w tym momencie pisał list błagalny do UFC o wpuszczenie na FP:lol:

  13. Ktoś ogarnięty w temacie mógłby przedstawić plusy i minusy takiej bądx innej decyzji z punktu widzenia biznesowego? Co KSW traci / zyskuje gdyby przyjęło propozycję lub odmówiło tak jak teraz?

  14. pczar1

    Ktoś ogarnięty w temacie mógłby przedstawić plusy i minusy takiej bądx innej decyzji z punktu widzenia biznesowego? Co KSW traci / zyskuje gdyby przyjęło propozycję lub odmówiło tak jak teraz?

    Traci międzynarodowa promocję , utrzymuje grube wpływy z PPV

  15. Jak to tak można nie padać na kolana przed takim gigantem jak UFC i mu odmówić? To skandal międzynarodowy, iż buta K&L doprowadziła do tego, że KSW nie będzie można zrównać z Jungle Fight czy innym Brutalem. Co za kraj, jak nie biją afro-portugalczyków, to znowu starają się zachować dumę i godność człowieka. 😉

  16. pablos_83

    Traci międzynarodowa promocję , utrzymuje grube wpływy z PPV

    Dzięki. Ja wiem że od czegoś trzeba zacząć ale czy KSW jest potrzebna międzynarodowa promocja? Jeszcze przy czterech galach rocznie organizowanych w kraju. Jeżeli chodzi o zwiększenie rozpoznawalności wśród zawodników to nie jestem pewien ale to chyba głównie się rozchodzi o warunki zaproponowane dla zawodnika, a i w KSW już tylu zawodników walczyło że jakoś po znajomości można podpytać czy organizacja jest w porządku i w chuja nie zrobi.

  17. Generalnie UFC, jak bardzo bym ją lubił, chce wchłonąć wszystko. Tej nielicznej drobnicy pozwala egzystować tylko dlatego że im nie "zżerają zysków". KSW ma bardzo mocną pozycję w PL, UFC musiało by tu wytoczyć największe działa, żeby robić takie ratingi i tak sprzedawać hale jak KSW. IMHO dobry ruch, bo skoro rozwijali ksw.tv to po ciula się pchać na Fight Passa, tym bardziej że coś się nie zgadzało (czyt. hajsy). I z tą promocją na FIght Passie też bym nie demonizował, bo np. Invicta nic nie zyskała (a nawet straciła z uwagi na drenaż zawodniczek), zaryzykuje twierdzenie że jak Knappowa zaczynała to był większy szum, niż teraz.

  18. Przypomniało mi się że przed walką Kowalkiewicz były urywki z ksw, więc z czymś tam się dogadali

  19. chaoz

    Invicta nic nie zyskała (a nawet straciła z uwagi na drenaż zawodniczek), zaryzykuje twierdzenie że jak Knappowa zaczynała to był większy szum, niż teraz.

    Invicta nie miała wyjścia bo tonęła… FP był brzytwą którą UFC jej podało.

  20. Mateusz Smoter

    UFC tworzy bardzo ciekawą platformę bo jakby nie patrzeć, to do czego dążą byłoby idealną platformą. Wykupujesz dostęp na określony czas i masz wszystko.

    To będzie potwór za niedługo. EBI, GLORY, pełno gal mma, pięknie to ufc ogarnelo.

    Pamiętam początkowe oburzenie ludzi, teraz za 10$ maja największy content ever.

  21. PPV widać to główne źródło dochodu KSW. K&L zapewne obawiali się, że jak KSW będzie na FP to spadnie im sprzedaż PPV 🙂

  22. Na pewno w ten sposób KSW straciło miedzynarodowa promocje ktora by sie przydała to może w końcu by ich docenili na świecie a tak zawsze beda pomijani chociażby w 5 najlepszych organizacji jak jest to tetaz.Jednak po K&L można sie było tego spodziewac

  23. UFC jak inne korporacje amerykańskie chce wszystkie mniejsze organizacje zjeść. Dobrze ze przynajmniej jeszcze mamy polskie gale mma;)
    Mysle ze ufc chce być odpowiednikiem fify w pilce nożnej czy innych patologicznych federacji sporowych.

  24. UFC jak inne korporacje amerykańskie chce wszystkie mniejsze organizacje zjeść. Dobrze ze przynajmniej jeszcze mamy polskie gale mma;)
    Mysle ze ufc chce być odpowiednikiem fify w pilce nożnej czy innych patologicznych federacji sporowych.

  25. Mateusz Smoter

    UFC tworzy bardzo ciekawą platformę bo jakby nie patrzeć, to do czego dążą byłoby idealną platformą. Wykupujesz dostęp na określony czas i masz wszystko.

    Szkoda, że stawiają nieludzkie warunki i chcą mieć wszystko po swojemu, zero partnerskich warunków, dobrze ze KSW się im postawiło i pokazało że nie wsztstko bedzie wyglądać tak jak Dana i Lorenzo sobie wymyślą

  26. Mateusz Smoter

    UFC tworzy bardzo ciekawą platformę bo jakby nie patrzeć, to do czego dążą byłoby idealną platformą. Wykupujesz dostęp na określony czas i masz wszystko.

    Szkoda, że stawiają nieludzkie warunki i chcą mieć wszystko po swojemu, zero partnerskich warunków, dobrze ze KSW się im postawiło i pokazało że nie wsztstko bedzie wyglądać tak jak Dana i Lorenzo sobie wymyślą

  27. Baasteek

    co ja pacze:0

    dawac UFC do Polski w 2017 !!:pray:

    A co to bylo o tym Dagestanie, Białorusi i Polsce? Mi tym narobił nadzieje na UFC w Polsce jeszcze w 2016

  28. Baasteek

    co ja pacze:0

    dawac UFC do Polski w 2017 !!:pray:

    A co to bylo o tym Dagestanie, Białorusi i Polsce? Mi tym narobił nadzieje na UFC w Polsce jeszcze w 2016

  29. Ariske

    Przypomniało mi się że przed walką Kowalkiewicz były urywki z ksw, więc z czymś tam się dogadali

    WŁAŚNIE! Chciałem teraz o tym pisać, już wtedy pomyślałem że to zwiastun KSW na FP

  30. Ariske

    Przypomniało mi się że przed walką Kowalkiewicz były urywki z ksw, więc z czymś tam się dogadali

    WŁAŚNIE! Chciałem teraz o tym pisać, już wtedy pomyślałem że to zwiastun KSW na FP

  31. Madman

    Mi tym narobił nadzieje na UFC w Polsce jeszcze w 2016

    jak z Gonzagą albo innym old boyem w ME to ja dziękuje. :facepalm:

  32. Madman

    Mi tym narobił nadzieje na UFC w Polsce jeszcze w 2016

    jak z Gonzagą albo innym old boyem w ME to ja dziękuje. :facepalm:

  33. trpone92

    jak z Gonzagą albo innym old boyem w ME to ja dziękuje. :facepalm:

    Jak byli za pierwszym razem powiedziałem sobie że choćby nie wiem kto miał walczyć to na gali będę ale jeśli teraz mieliby wyskoczyć z taką kartą jak w Krk to kasę zostawiam na KSW, przykro mi Dana, wcisnąć dwa razy byle czego sobie nie dam.

  34. trpone92

    jak z Gonzagą albo innym old boyem w ME to ja dziękuje. :facepalm:

    Jak byli za pierwszym razem powiedziałem sobie że choćby nie wiem kto miał walczyć to na gali będę ale jeśli teraz mieliby wyskoczyć z taką kartą jak w Krk to kasę zostawiam na KSW, przykro mi Dana, wcisnąć dwa razy byle czego sobie nie dam.

  35. vincent

    Jak byli za pierwszym razem powiedziałem sobie że choćby nie wiem kto miał walczyć to na gali będę ale jeśli teraz mieliby wyskoczyć z taką kartą jak w Krk to zostawię sobie kasę na KSW, przykro mi Dana, wcisnąć dwa razy byle czego sobie nie dam.

    wystarczy popatrzeć jak wyglądają rozpiski na Holandie i Chorwacje gdzie MMA powiedzmy sobie szczerze nie przebija się do głównych mediów. UFC ma polskę w dupie, mimo że mamy mistrzynie. Dla mnie to niepojęte.

  36. vincent

    Jak byli za pierwszym razem powiedziałem sobie że choćby nie wiem kto miał walczyć to na gali będę ale jeśli teraz mieliby wyskoczyć z taką kartą jak w Krk to zostawię sobie kasę na KSW, przykro mi Dana, wcisnąć dwa razy byle czego sobie nie dam.

    wystarczy popatrzeć jak wyglądają rozpiski na Holandie i Chorwacje gdzie MMA powiedzmy sobie szczerze nie przebija się do głównych mediów. UFC ma polskę w dupie, mimo że mamy mistrzynie. Dla mnie to niepojęte.

  37. I dobrze,  nie są głupi,  niech UFC nie myśli.  ze może kupić wszystkich i każdego.Szkoda tylko tej międzynarodowej promocji KSW ale może kiedyś sami się dorobia

  38. A w sumie po co tu współpracować z jakimś tam UFC. Robią 4 gale w roku czyli do każdej większej wsi przyjadą raz na dwa lata. Taki grubas taryfiarz akurat co dwa lata odłoży parę stówek żeby z nową obciągarą zasiąść pod klatką i się polansować trochę w przyciasnej koszuli. Do tego se zobaczy Pudziana i tego Bedorfa co ponoć jest też mistrzem UFC ( przysięgam,że znam takich co tak myślą) a i tego Mameda też się z bliska obluka.
    Fani nieprawdziwi tacy jak ja kupią sobie ze 3 razy PPV albo skoczą do kina i popatrzą przy chipsach na solidne europejskie mma i inne karłowate krokodyle. Polsat zadowolony bo sprzeda w chuj reklam. Z biletów i z PPV spokojnie da się wyżyć a widać że i zawodnicy hulajnogami nie jeżdżą no i nie muszą za często walczyć a i walki w miarę wygodne i testów nie ma. Komuś tu źle? Komuś potrzeba więcej? Zwykłe poszerzenie parku zawodników i zrobienie 8 gal też się nie opyla bo się wtedy produkt opatrzy a nie daj boże wygra jakiś niemedialny Aslan albo Wrzosek i co wtedy? Tu musi być Mamed Różal Pudzian i kręcący się w koło rozgadany Borys czy wielce oryginalny człowiek z brodą i w okularach a nie jacyś wyrobnicy . Póki co interes się kręci, brzuchy rosną i nie ma co się sprzedawać i robić dobrze UFC które jest z innego segmentu w ogóle. Nie hejtuję, nie neguję, firma prywatna, PPV kupuję. 😉

  39. A w sumie po co tu współpracować z jakimś tam UFC. Robią 4 gale w roku czyli do każdej większej wsi przyjadą raz na dwa lata. Taki grubas taryfiarz akurat co dwa lata odłoży parę stówek żeby z nową obciągarą zasiąść pod klatką i się polansować trochę w przyciasnej koszuli. Do tego se zobaczy Pudziana i tego Bedorfa co ponoć jest też mistrzem UFC ( przysięgam,że znam takich co tak myślą) a i tego Mameda też się z bliska obluka.
    Fani nieprawdziwi tacy jak ja kupią sobie ze 3 razy PPV albo skoczą do kina i popatrzą przy chipsach na solidne europejskie mma i inne karłowate krokodyle. Polsat zadowolony bo sprzeda w chuj reklam. Z biletów i z PPV spokojnie da się wyżyć a widać że i zawodnicy hulajnogami nie jeżdżą no i nie muszą za często walczyć a i walki w miarę wygodne i testów nie ma. Komuś tu źle? Komuś potrzeba więcej? Zwykłe poszerzenie parku zawodników i zrobienie 8 gal też się nie opyla bo się wtedy produkt opatrzy a nie daj boże wygra jakiś niemedialny Aslan albo Wrzosek i co wtedy? Tu musi być Mamed Różal Pudzian i kręcący się w koło rozgadany Borys czy wielce oryginalny człowiek z brodą i w okularach a nie jacyś wyrobnicy . Póki co interes się kręci, brzuchy rosną i nie ma co się sprzedawać i robić dobrze UFC które jest z innego segmentu w ogóle. Nie hejtuję, nie neguję, firma prywatna, PPV kupuję. 😉

  40. Bo w UFC niby cyrków nie ma i się gwiazd WWE nie sprowadza, a niejaki CM Punk, to gdyby nie ciągłe kontuzje, to walki wieczoru by już dostawał. Kolego skunx, wyczuwam hipokryzję, ale lekko. 😉
    PS " …pod klatką się polansować trochę w przyciasnej koszuli"- miałeś może tu na myśli szefa FEN, bo to on chyba z tego słynie? 😉

  41. Bo w UFC niby cyrków nie ma i się gwiazd WWE nie sprowadza, a niejaki CM Punk, to gdyby nie ciągłe kontuzje, to walki wieczoru by już dostawał. Kolego skunx, wyczuwam hipokryzję, ale lekko. 😉
    PS " …pod klatką się polansować trochę w przyciasnej koszuli"- miałeś może tu na myśli szefa FEN, bo to on chyba z tego słynie? 😉

  42. Czemu od razu wszyscy piszą, że KSW na FP równa się mniejsze wpływy z PPV? A co to przez FP nie da się zrobić gali w PPV, za którą trzeba zapłacić extra? Za te 10$ taki Johnny miałby po prostu "tylko" archiwum wszystkich gal i na żywo te, które są w otwartym Polsacie…

  43. Czemu od razu wszyscy piszą, że KSW na FP równa się mniejsze wpływy z PPV? A co to przez FP nie da się zrobić gali w PPV, za którą trzeba zapłacić extra? Za te 10$ taki Johnny miałby po prostu "tylko" archiwum wszystkich gal i na żywo te, które są w otwartym Polsacie…

  44. Pyrrus89

    Bo w UFC niby cyrków nie ma i się gwiazd WWE nie sprowadza, a niejaki CM Punk, to gdyby nie ciągłe kontuzje, to walki wieczoru by już dostawał. Kolego skunx, wyczuwam hipokryzję, ale lekko. 😉
    PS " …pod klatką się polansować trochę w przyciasnej koszuli"- miałeś może tu na myśli szefa FEN, bo to on chyba z tego słynie? 😉

    nie wspominając o partnerach lalki Barby, facetach z rekordem 0-0 na karcie było nie było Ligi Mistrzów MMA. Mysle że jakby Pudzian walczył w UFC miałby promocje na poziomie Conora i Sejdża. UFC to taki sam 'cyrk' jak KSW. 'Hardcorowcy' którzy mają ołtarzyk UFC w kuchni muszą zrozumieć że sport musi się sprzedać i takie mechanizmy jakie stosuje KSW przyczyniają się do rozwoju zawodników pokroju Materli, Mameda, Borysa itd.

  45. Pyrrus89

    Bo w UFC niby cyrków nie ma i się gwiazd WWE nie sprowadza, a niejaki CM Punk, to gdyby nie ciągłe kontuzje, to walki wieczoru by już dostawał. Kolego skunx, wyczuwam hipokryzję, ale lekko. 😉
    PS " …pod klatką się polansować trochę w przyciasnej koszuli"- miałeś może tu na myśli szefa FEN, bo to on chyba z tego słynie? 😉

    nie wspominając o partnerach lalki Barby, facetach z rekordem 0-0 na karcie było nie było Ligi Mistrzów MMA. Mysle że jakby Pudzian walczył w UFC miałby promocje na poziomie Conora i Sejdża. UFC to taki sam 'cyrk' jak KSW. 'Hardcorowcy' którzy mają ołtarzyk UFC w kuchni muszą zrozumieć że sport musi się sprzedać i takie mechanizmy jakie stosuje KSW przyczyniają się do rozwoju zawodników pokroju Materli, Mameda, Borysa itd.

  46. cypher

    Czemu od razu wszyscy piszą, że KSW na FP równa się mniejsze wpływy z PPV? A co to przez FP nie da się zrobić gali w PPV, za którą trzeba zapłacić extra? Za te 10$ taki Johnny miałby po prostu "tylko" archiwum wszystkich gal i na żywo te, które są w otwartym Polsacie…

    Bo skoro się nie zgodzili to tak musi być. K&L są doświadczonymi biznesmenami, gdyby mieli szeroką możliwość promocji a swoje gale mogli sprzedawać w PPV na UFC.tv to pewnie by się zgodzili

    Póki co żadne dodatkowe usługi poza kartami głównymi gal numerowanych nie są dodatkowo płatne

  47. cypher

    Czemu od razu wszyscy piszą, że KSW na FP równa się mniejsze wpływy z PPV? A co to przez FP nie da się zrobić gali w PPV, za którą trzeba zapłacić extra? Za te 10$ taki Johnny miałby po prostu "tylko" archiwum wszystkich gal i na żywo te, które są w otwartym Polsacie…

    Bo skoro się nie zgodzili to tak musi być. K&L są doświadczonymi biznesmenami, gdyby mieli szeroką możliwość promocji a swoje gale mogli sprzedawać w PPV na UFC.tv to pewnie by się zgodzili

    Póki co żadne dodatkowe usługi poza kartami głównymi gal numerowanych nie są dodatkowo płatne

  48. Kasta pierd**I po Angielsku do majka, moze w koncu by sie to przydalo bo poza gala w UK to raczej bylo tylko na pokaz bo I tak same polaczki ksw ogladaja.

  49. trpone92

    jak z Gonzagą albo innym old boyem w ME to ja dziękuje. :facepalm:

    Nie no mam nadzieję że zorientowali sie ze nie wypelnili hali…

    Liczę po cichu na 4. obronę pasa przez Asia np. z Namajunas albo Torres

  50. trpone92

    jak z Gonzagą albo innym old boyem w ME to ja dziękuje. :facepalm:

    Nie no mam nadzieję że zorientowali sie ze nie wypelnili hali…

    Liczę po cichu na 4. obronę pasa przez Asia np. z Namajunas albo Torres

  51. UFC dalej konsekwentnie próbuje zrobić to:

    [​IMG]

    Dlatego w tej oraz w wielu innych kwestiach cieszę się, że K&L zostaną przy swoim.

  52. UFC dalej konsekwentnie próbuje zrobić to:

    [​IMG]

    Dlatego w tej oraz w wielu innych kwestiach cieszę się, że K&L zostaną przy swoim.

  53. Prawie dostałem raka, czytając ten temat.
    KSW to biznes przynoszący dobre zyski dla organizatorów, więc nie dziwota że w ich interesie leży wzrost i stabilizacja dochodów organizacji. K&L działają dla zysku. I według ich kalkulacji nie opłacało się na taką umowę. Znając K&L i ich świetny model biznesowy, podjęli słuszną decyzję (rzadko kiedy podejmowali błędne w tym zakresie). Warunki brzegowe były kluczowe. Zakładam, że chodziło o możliwość popierdolenia kilku zawodników do UFC (np. Mameda) – na co KSW nie mogłoby sobie pozwolić, bo na niech opierają swoje zyski – lub pewne wpływy na ilość gal transmitowanych w systemie PPV (muszę tłumaczyć?).

  54. Prawie dostałem raka, czytając ten temat.
    KSW to biznes przynoszący dobre zyski dla organizatorów, więc nie dziwota że w ich interesie leży wzrost i stabilizacja dochodów organizacji. K&L działają dla zysku. I według ich kalkulacji nie opłacało się na taką umowę. Znając K&L i ich świetny model biznesowy, podjęli słuszną decyzję (rzadko kiedy podejmowali błędne w tym zakresie). Warunki brzegowe były kluczowe. Zakładam, że chodziło o możliwość popierdolenia kilku zawodników do UFC (np. Mameda) – na co KSW nie mogłoby sobie pozwolić, bo na niech opierają swoje zyski – lub pewne wpływy na ilość gal transmitowanych w systemie PPV (muszę tłumaczyć?).

  55. W UFC chyba nie do konca zdaja sobie sprawe jak mocna jest pozycja KSW na polskim rynku… To KSW mogloby pokazywac UFC na swojej platformie co najwyzej

  56. defthomas

    Pojedyncze walki oraz gale polskiej organizacji miały by być częścią platformy UFC Fight Pass na której dziś, poza galami UFC możemy śledzić na żywo imprezy między innymi takich organizacji jak Invicta, Pancrase, Glory, EFN czy Shooto Brazil.

    To pewnie wiązałoby się z zamknięciem kswTV.com. Tak więc dobrze, że do tego nie doszło.

    Pat Bateman

    W UFC chyba nie do konca zdaja sobie sprawe jak mocna jest pozycja KSW na polskim rynku… To KSW mogloby pokazywac UFC na swojej platformie co najwyzej :boss:

    Taka jest prawda. I UFC skorzystałoby na tym bardziej niż na umowie z eXtreme.

  57. defthomas

    Pojedyncze walki oraz gale polskiej organizacji miały by być częścią platformy UFC Fight Pass na której dziś, poza galami UFC możemy śledzić na żywo imprezy między innymi takich organizacji jak Invicta, Pancrase, Glory, EFN czy Shooto Brazil.

    To pewnie wiązałoby się z zamknięciem kswTV.com. Tak więc dobrze, że do tego nie doszło.

    Pat Bateman

    W UFC chyba nie do konca zdaja sobie sprawe jak mocna jest pozycja KSW na polskim rynku… To KSW mogloby pokazywac UFC na swojej platformie co najwyzej :boss:

    Taka jest prawda. I UFC skorzystałoby na tym bardziej niż na umowie z eXtreme.

  58. trpone92

    jak z Gonzagą albo innym old boyem w ME to ja dziękuje. :facepalm:

    Main event z Cro Copem na propsie, ale tera już takiego main eventu nie zrobią z old boyem na propsie

  59. trpone92

    jak z Gonzagą albo innym old boyem w ME to ja dziękuje. :facepalm:

    Main event z Cro Copem na propsie, ale tera już takiego main eventu nie zrobią z old boyem na propsie

  60. myślę, że cały problem leżał w prawach jakie ma Polsat.

    W ogóle po co dywagować, nie może ktoś z KSW odpowiedzieć w 3 zdaniach czemu nie?

  61. myślę, że cały problem leżał w prawach jakie ma Polsat.

    W ogóle po co dywagować, nie może ktoś z KSW odpowiedzieć w 3 zdaniach czemu nie?

  62. michaugdynia

    myślę, że cały problem leżał w prawach jakie ma Polsat.

    W ogóle po co dywagować, nie może ktoś z KSW odpowiedzieć w 3 zdaniach czemu nie?

    Też nie rozumiem dlaczego trzymają to w tajemnicy, powiedziałby któryś konkretnie czemu nie i tyle.

    Chyba chcą bysmy o nich pisali… 😀

    MMA Rocks – czekam na video wywiad w ktorym ich przyciśniecie 😛

  63. michaugdynia

    myślę, że cały problem leżał w prawach jakie ma Polsat.

    W ogóle po co dywagować, nie może ktoś z KSW odpowiedzieć w 3 zdaniach czemu nie?

    Też nie rozumiem dlaczego trzymają to w tajemnicy, powiedziałby któryś konkretnie czemu nie i tyle.

    Chyba chcą bysmy o nich pisali… 😀

    MMA Rocks – czekam na video wywiad w ktorym ich przyciśniecie 😛

  64. Ktoś pisał o liście błagalnym FEN do UFC ale tak szczerze mowiąc, gdyby UFC sfrustrowane odrzuceniem oferty przez KSW chciało wobec urażonego ego 'poprzeć' konkurencję lokalną i przez to próbować zaszkodzić Konfrontacji i utrudnić jej byt na lokalnym rynku to chyba nie byłoby to takie głupie rozwiązanie, wiadomo rozpisku FENu obecnie nie są powalające ale dzięki wpływom od Zuffy może zaczęli by montować coraz lepsze karty i sprowadzać głośniejsze nazwiska (niektóre podkupując Konfrontacji przebijając ich oferty przedłużenia umowy-współpracy)

  65. Ktoś pisał o liście błagalnym FEN do UFC ale tak szczerze mowiąc, gdyby UFC sfrustrowane odrzuceniem oferty przez KSW chciało wobec urażonego ego 'poprzeć' konkurencję lokalną i przez to próbować zaszkodzić Konfrontacji i utrudnić jej byt na lokalnym rynku to chyba nie byłoby to takie głupie rozwiązanie, wiadomo rozpisku FENu obecnie nie są powalające ale dzięki wpływom od Zuffy może zaczęli by montować coraz lepsze karty i sprowadzać głośniejsze nazwiska (niektóre podkupując Konfrontacji przebijając ich oferty przedłużenia umowy-współpracy)

  66. Madman

    Ktoś pisał o liście błagalnym FEN do UFC ale tak szczerze mowiąc, gdyby UFC sfrustrowane odrzuceniem oferty przez KSW chciało wobec urażonego ego 'poprzeć' konkurencję lokalną i przez to próbować zaszkodzić Konfrontacji i utrudnić jej byt na lokalnym rynku to chyba nie byłoby to takie głupie rozwiązanie, wiadomo rozpisku FENu obecnie nie są powalające ale dzięki wpływom od Zuffy może zaczęli by montować coraz lepsze karty i sprowadzać głośniejsze nazwiska (niektóre podkupując Konfrontacji przebijając ich oferty przedłużenia umowy-współpracy)

    otóż to ziom. Jakbym chciał zrobić na złość KSW i był Daną to bym tak zrobił. 😆

  67. Madman

    Ktoś pisał o liście błagalnym FEN do UFC ale tak szczerze mowiąc, gdyby UFC sfrustrowane odrzuceniem oferty przez KSW chciało wobec urażonego ego 'poprzeć' konkurencję lokalną i przez to próbować zaszkodzić Konfrontacji i utrudnić jej byt na lokalnym rynku to chyba nie byłoby to takie głupie rozwiązanie, wiadomo rozpisku FENu obecnie nie są powalające ale dzięki wpływom od Zuffy może zaczęli by montować coraz lepsze karty i sprowadzać głośniejsze nazwiska (niektóre podkupując Konfrontacji przebijając ich oferty przedłużenia umowy-współpracy)

    otóż to ziom. Jakbym chciał zrobić na złość KSW i był Daną to bym tak zrobił. 😆

  68. trpone92

    otóż to ziom. Jakbym chciał zrobić na złość KSW i był Daną to bym tak zrobił. 😆

    Danka nie wie co to KSW. Wszystkim zajmują się ludzie z UFC Europe

  69. trpone92

    otóż to ziom. Jakbym chciał zrobić na złość KSW i był Daną to bym tak zrobił. 😆

    Danka nie wie co to KSW. Wszystkim zajmują się ludzie z UFC Europe

  70. Niedobrze się dzieje że UFC wchłania mniejsze organizacje. Historia uczy że monopol nigdy nie był dobry dla klienta, w tym wypadku widza.Gdyby w Polsce KSW miało monopol, to do tej pory pewnie oglądalibyśmy Najmanów,Walusiów czy innych Ibiszów.

  71. Niedobrze się dzieje że UFC wchłania mniejsze organizacje. Historia uczy że monopol nigdy nie był dobry dla klienta, w tym wypadku widza.Gdyby w Polsce KSW miało monopol, to do tej pory pewnie oglądalibyśmy Najmanów,Walusiów czy innych Ibiszów.

  72. merida83

    Gdyby w Polsce KSW miało monopol, to do tej pory pewnie oglądalibyśmy Najmanów,Walusiów czy innych Ibiszów.

    Mylisz się.

  73. merida83

    Gdyby w Polsce KSW miało monopol, to do tej pory pewnie oglądalibyśmy Najmanów,Walusiów czy innych Ibiszów.

    Mylisz się.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.