MMA w polskich mediach

W marcu zabrakło dosłownie kilkudziesięciu materiałów, by wyrównać w mediach zeszłoroczny wynik informacji na temat MMA. Jednocześnie marzec okazał się najlepszym miesiącem w zestawieniu od początku roku.

Medialność MMA 2019

Największe zainteresowanie mediów (ponad 2000 publikacji) wzbudziła organizacja KSW, która nie tylko przygotowała swoją 47. galę, ale również ogłosiła dwa kolejne wydarzenia. Pierwszym będzie gala w Lublinie, która ma odbyć się pod koniec kwietnia, a drugim – wydarzenie planowane w Ergo Arenie, czyli KSW 49.

Organizacja UFC, w której zawalczyła Karolina Kowalkiewicz, osiągnęła w marcu wynik nieco ponad 900 publikacji. Co ciekawe, tuż obok Karoliny, najbardziej medialną postacią marca w UFC okazał się Conor McGregor, który ponownie popadł w konflikt z prawem.

Trzecią najbardziej medialną marką w tym miesiącu okazała się organizacja Fame MMA, która tym razem wyszła ze swoim wydarzeniem zdecydowanie poza świat mediów społecznościowych i o której pisano w tzw. mediach tradycyjnych ponad 800 razy.

O organizacji FEN, która przygotowała swoją kolejną galę w Warszawie i zapowiedziała wydarzenie planowane na czerwiec, pisano w marcu ponad 400 razy.

Wyniki pozostałych miesięcy można zobaczyć tutaj:

Medialne podsumowanie stycznia 2019
Medialne podsumowanie lutego 2019

Badanie opracowane na podstawie danych zebranych przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów z najważniejszych mediów regionalnych i ogólnopolskich. Analiza nie obejmuje branżowych portali internetowych piszących tylko o MMA.

1 KOMENTARZ

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.