Listopadowe wydarzenia w świecie MMA sprawiły, że miesiąc ten okazał się najbardziej medialnym w tym roku. Ponad 7 tysięcy publikacji z prasy, internetu, radia i telewizji przyniosło ciekawą zmianę w miesięcznym zestawieniu najważniejszych marek.
Tym razem na pierwsze miejsce zestawienia wśród marek – po raz pierwszy w historii – trafiła organizacja Fame MMA, która przygotowała swoją ósmą galę. Wydarzenie to i kontrowersje związane z występem Marcina Najmana, przyniosły blisko 2400 publikacji.
W listopadzie KSW trafiło na miejsce drugie. Gala KSW 56 i zapowiedź grudniowego wydarzenia dały marce nieco ponad 2000 materiałów.
W ostatnim miesiącu UFC zajęło pozycję trzecią z prawie 1500 publikacji na koncie. Sporo ponownie mówiono o Janie Błachowiczu, ale również o następnej walce Marcina Tybury.
Organizacja FEN ze swoją drugą galą udostępnianą w systemie PPV osiągnęła wynik blisko 700 materiałów. O marce ACA, która ponownie zawitała do Polski, napisano nieco ponad 300 informacji. Natomiast o Babilonie MMA i jego ostatniej gali pojawiło się nieco ponad 260 materiałów.
Badanie opracowane na podstawie danych zebranych przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów z najważniejszych mediów regionalnych i ogólnopolskich. Analiza nie obejmuje branżowych portali internetowych piszących tylko o MMA.