KSW 33

Gala KSW 34, która odbędzie się już 5 marca w Warszawie emitowana będzie w otwartym Polsacie. Ostatnim wydarzeniem warszawskiej organizacji, które można było obejrzeć bez wykupywania PPV, była gala KSW 30, która odbyła się w Poznaniu. Brak PPV przy gali niesie za sobą konieczność przerywania emisji blokami reklamowymi.

Serwis Wirtualnemedia.pl poinformował, że trzydziestosekundowy spot podczas gali KSW 34 został wyceniony przez telewizję Polsat na 53,8 tys. złotych. Jest to cena netto, nieuwzględniająca rabatów. Spoty reklamowe podczas KSW 34 są na drugim miejscu wśród najwyżej wycenianych w marcowym cenniku stacji Polsat. Najwięcej, bo aż 66,6 tys. zł, trzeba zapłacić za spoty przy filmach z cyklu „Mega Hit”. Na trzecim miejscu znalazły się emisji w trakcie trwania programu „Nasz nowy dom” – 53,7 tys. zł. Na czwartej pozycji pojawiło się niedzielne wydanie serwisu sportowego – 53,6 tys. zł. Jako ciekawostkę, warto też wspomnieć o niedzielnym show „Must be the music”. Przy okazji tego programu należy się liczyć z wydatkiem od 34,8 do 51,6 tys. zł za trzydziestosekundowy spot.

16 KOMENTARZE

  1. Tyle kasy płacą to może następnym razem pójdę się odlać na walce Kułaka żeby się nie zmarnowało

  2. Wbrew pozorom, to zdradza że Polsat bardzo wysoko ceni produkt KSW. To dobra informacja dla dyscypliny, bo zawsze, summa sumarum, na końcu jest konsument.

  3. Strzelam, że oglądalność KSW to ok. 2 mln widzów czyli chyba mniej więcej tyle co te talent show. Zobaczymy jak długa rozłąka z otwartym Polsatem wpłynie na oglądalność gali.

  4. trpone92

    Polacy lubią nie płacić, myślę że KSW 34 będzie miało wysoką oglądalność.

    Swoją drogą jestem ciekaw, jaką oglądalność wykręciłby teraz Pudzian czy Khalidov, gdyby zostali rzuceni na galę w otwartym Polsacie. 😉

  5. Januszon gala znudzi się po już po pierwszej walce z karty wstępnej. "Zawołaj na Pudziana" mogłoby podratować oglądalność

  6. Myślę że w tym wypadku przy ustalaniu ceny mocnym czynnikiem jest sprzedaż PPV ostatnich gal a więc musi być naprawdę dobrze pod tym względem.

  7. Taran

    czy tylko ja wbijam cwela w Polsat za te 20 minutowe przerwy podczas KSW?

    Policz sobie, ile oni na tym zarabiają… Trzeba liczyć około 1,5 mln złotych na samych reklamach.

  8. BoykaMMA

    A ile z tego będzie miało KSW?

    Nic. KSW zarabia na licencji, która bezpośrednio z cenami reklam nie ma nic wspólnego.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.