W najnowszym odcinku Warrior Medic, zajmiemy się eliminacją dolegliwości bólowych wynikających ze zbytniego napięcia mięśni mających wpływ na prawidłowe funkcjonowanie stawu ramiennego i łokciowego. Zaprezentowane ćwiczenia pomagają usprawnić funkcjonowanie takich mięśni jak: nadgrzebieniowy, podgrzebieniowy, czworoboczny w części zstępującej, mięśnie zginaczy i prostowników nadgarstka oraz piersiowy większy. Zestaw ten może również być pomocny przy bólach w okolicy całego barku barku, szyi oraz nadgarstków.

Materiał pomocny dla sportowców trenujących dyscypliny siłowo-wytrzymałościowe oraz zawodników sportów uderzanych, którzy dużo czasu spędzają w pozycjach wymuszonych, takich jak garda.

7 KOMENTARZE

  1. Akurat dla mnie idealnie, bo mam problem z lewym barkiem. Miałem na dniach się umawiać z rehabilitantem by mi pomógł zniwelować uścisk blokujący mi dodatkowy ruch w tej części mego ciała.

  2. To wg. Jedne z najważniejszych materiałów na tym portalu-szkoda tylko że trudno kogoś poniżej dwudziestki zachęcić do ich oglądania;)

  3. To wg. Jedne z najważniejszych materiałów na tym portalu-szkoda tylko że trudno kogoś poniżej dwudziestki zachęcić do ich oglądania;)

    Trafiłeś w sedno z tym "poniżej dwudziestki". Jak byłem młody też mnie nic nie bolało :D.

  4. Czekam na tutorial "Jak zmartwychwstać nadgarstki" 🙂 Ja akurat z tym się borykam.

    Inny temat-już były płacze;) Mi nie pomogło nic. Kaczka twierdzi że mu pomogła krioterapia.

  5. Ja kiedyś zrobiłem fiflak do tyłu i centralnie przez rok mnie bolał nadgarstek, a po roku… samo przeszło.

  6. Szkoda, że tak małe zainteresowanie? na tak wartościowy materiał, gdzie w komentarzu ktoś uznał, że jestem podobny do Mirka Oknińskiego hehehe

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.