(Gdzieś na tej sali czai się zło | Fot.” Esther Lin z Allelbows.com)

Zaczęły się już pomeczowe analizy drugiej przegranej z rzędu najlepszego kiedyś zawodnika wagi ciężkiej, Fedora Emelianenko. Nasz redakcyjny kolega Yoshihro w bardzo ładny sposób pokazał że to złe przygotowanie i kiepskie warunki w jakich trenuje Fedor były głównym powodem porażki Rosjanina. Okazuje się że to są bzdury.

 

Pierwszym „prawdziwym” powodem porażki wg Alexandra Michkova trenera Fedora od boksu jest tajemniczy przyrost wagi Antonio Silvy w dniu walki:

Czy martwiło cię że Silva w dniu walki był o 10 kg cięższy? Jak możesz wytłumaczyć taki wielki przyrost wagi zawodnika?

Oczywiście że to nas zaskoczyło. Pomyśl o tym, jak normalny człowiek może przytyć 10 kg w 24 godziny? Coś tu śmierdzi. Prawda jest taka że wszyscy nasi zawodnicy. Mówię tu o Rosyjskich fighterach którzy walczą pod banderą M-1, trenują w naturalnym środowisku. Oczywiście biorą witaminy ale nic poza tym. W tym samym czasie, wszyscy zagraniczni fighterzy, mówię tu o 99% z nich, biorą substancje chemiczne. Oczywiście Silva nie miał żadnego problemu żeby zrobić wagę. W dniu ważenia ważył 264 funty, a dzień później ponad 280. Przytył o 10 kg…Bardzo ciężko jest walczyć z kimś takim

Podczas Grand Prix miały się odbyć badania medyczne które miałyby uniemożliwić próby oszustwa?

Sytuacja nie jest jasna. Słyszeliśmy pogłoski że drugie pary ćwierćfinałów mają walczyć w mieście które jest bardzo liberalne w przypadku testów. Czemu? Ponieważ każdy dokładny test sprawi że Overeem nie będzie mógł walczyć. Gołym okiem możesz zauważyć że jest naszpikowany sterydami. Prosiliśmy organizatorów o olimpijskie testy ale nie zgodzili się na to. I to była dobra decyzja ponieważ gdyby się zgodzili wszyscy poza Fedorem zostali by złapani na dopingu.

Ostre słowa, ale uznajmy że mają jakieś logiczne uzasadnienie. Drugim „prawdziwym” powodem może być relacja Rashada Evansa którego trener Greg Jackson był obecny w szatniach zawodników ponieważ przygotowywał do walki biorącego udział w Grand Prix Andrei`a Arlovskiego:

Mam kogoś kto był blisko całej sytuacji, kogoś kto pracował z Bigfootem. Mówił mi że Fedor był poruszony brakiem księdza który się nie pojawił. Wiesz on zawsze na każdej walce ma z sobą księdza, a na tej albo go nie było albo się spóźnił i to naprawdę zbiło go z tropu. Kiedy wyszedł do walki, wyglądało to tak jakby pokazywał więcej emocji niż zwykle. Normalnie na jego twarzy brakuje emocji a teraz wyglądał jakby był zły. To nie była typowa twarz Fedora.

Tym sposobem przechodzimy do prawdziwego hitu o którym Venom już pisał na naszym forum. Kolejny z trenerów Rosjanina, Vladimir Voronov w rozmowie z LifeSports.ru twierdził że jego zawodnik przegrał ponieważ:

Uważamy że została użyta tajemnicza psychologiczna technologia…Nie wszystko było tak jak trzeba, i do tego celu użyto właśnie pewnych technik. Nie takich jakie możemy dostrzec gołym okiem ale psychologicznych technologi które działały z dystansu na obu zawodników. Dlatego właśnie podczas walki Fedor nie był sobą. Jego zachowanie było bardzo dziwne. Wszedł do ringu i zrobił wszystko dokładnie odwrotnie niż miał, niż trenowaliśmy przed walką. Wszyscy byliśmy zszokowani. Nigdy wcześniej mu się to nie zdarzyło. Teraz gdy mineło trochę czasu, rozumiemy już czemu to wszystko się wydarzyło.

Voronov dodał że na sali mógł być obecny ktoś kto potrafi „blokować energię” i „przekazywać ją z jednej osoby do drugiej”. Człowiek M-1 w USA, Evgeni Kogani starał się ratować sytuację pisząc na twiterze że wywiad został źle przetłumaczony i że Voronov żartował ale dziennikarze Valetudo.ru którzy od zawsze krytycznie patrzyli na M-1 szybko to skontrowali mówiąc że  wypowiedź Voronova brzmiała dokładnie tak jak to przetłumaczyły zachodnie media. Sam Voronov twierdzi teraz że cały wywiad jest sfabrykowany i nigdy nie rozmawiał z portalem LifeSports.ru. Tylko czy gdyby tak było to przyparty do muru menadżer Antonio Silvy w rozmowie na forum MMA.tv przyznałby się do winy ?

Jezu, zostaliśmy złapani. Będę teraz musiał powiedzieć prawdę. Zatrudniłem czarownika Macumbeiro i zabiliśmy czarnego kurczaka na skrzyżowaniu. Po tym, i kilku wypitych piwach pokazałem czarodziejowi walki Fedora. Gdy je zobaczył to uznał że jeden kurczak to za mało więc poszliśmy zabić jeszcze czarną kozę dla pewności.  To właśnie tak namieszało w głowie Fedora. Tak naprawdę to chcieliśmy użyć wojskowej technologii o której mówił Voronov ale to jest drogie a my nie mamy kasy. Kurczak i koza były dużo tańsze a ten czarodziej jest naszym przyjacielem i zrobił to za kilka piw i autograf.

Jakby było mało dowodów na spisek, fani MMA szybko namierzyli tą tajemniczą postać która kradnie energię na hali podczas gali Strikeforce

I teraz zanim zaczniecie komentować to pamiętajcie że żadne z tych słów nie zostało wypowiedziane przez samego Fedora Emelianenko a ostatnie tłumaczenie jest tak niedorzeczne że skłaniam się wierzyć Voronovi gdy mówi że wywiad został sfabrykowany. Chyba nikt na świecie nie powiedziałby takiej bzdury publicznie 🙂 Wrzucam to tylko żeby być na czasie z tym co się dzieje obecnie w świecie MMA. W razie czego źródło do sprawdzenia: http://lifesports.ru/news/51518

165 KOMENTARZE

  1. hahahaha, nie ma to jak dobra dawka humoru :] tyle można powiedzieć o tych tłumaczeniach

  2. Hahah ! Rozmowę o sterydach zaczęli Ruscy doktorowie którzy za czasów komuny do NRD wysyłali leki zmieniające kobiety w mężczyzn 😀 Tonący brzytwy się chwyta . Ale poczucia humoru nie można im odmówić.

  3. Voronov powinien iść do komisji badającą katasrofę Smoleńską :D, znalazłby idealnego kompana w postaci Macierewicza 😀

  4. Fajnie się to czyta 🙂 I tyle się można dowiedzieć, i w ogóle…

    PS. Prawda jest pewno taka, że technologię wojskową, na którą nie było stać Silvy wykupił Ali, a oni tu wszyscy w głowę zachodzą co się mogło stać. A Ali siedzi gdzieś w kącie i śmieje się do rozpuku 😀

  5. Myślę, że agent Mulder i agentka Scully z Archiwum X tą sprawę zbadają, też po walce miałem przeczucie, że tu jakieś nieznane moce działały na niekorzyść Fedora. Poza tym Fedor najwidoczniej olał treningi hipnozy i tai chi więc nie ma ci się dziwić.
    A tak na poważnie, to chyba większych bzdur w życiu nie słyszałem na temat tłumaczenia się.

  6. ;];];];];];];];];];];];];];];];];] ………………………………

  7. Podobno kolesie z valetudo.ru zarzekają się ze wlasnie takie jest dokladne tlumaczenie, ale hej kto to wie. A co do księdza – faktycznie go nie było. A jak wiemy obecnosc kleru podczas walk w klatkach to tradycja chrześcijańska, także Fedor jako ortodoksyjny prawosłowianin mógł czuć się tym faktem obrażony.

  8. Dobrze ze nie o krzyz tym razem poszlo 😉
    Smierdzi im z uszu.. Maja niezle nasrane we lbie 😀

  9. Tak myślałem, że to nie możliwe, że tak łatwo przegrał. Fedor nr1 wagi cięzkiej, powinniście jako redakcja, przeprosić wiernych fanów i przesunąć w tabeli Fedora…

     

    <użyta tajemniczej psychologicznej technologi>

  10. Antonio Silva gadał przed walką z Hardcorowym Koksem i na rozgrzewce mu się z powietrzem zapompowało i dlatego był cięższy.

  11. M-1 musi się dużo nauczyć o ścinaniu wagi. Może dzięki temu Fedor zejdzie do półciężkiej. Zawsze chciałem go zobaczyć w pojedynku z Hendersonem.

  12. I ponoć z Fabriciem przegrał gdyż jakaś tajemnicza postać z trybun podcięła go telekinezą wprost do trójkąta.

  13. "Mówię tu o Rosyjskich fighterach którzy walczą pod banderą M-1, trenują w naturalnym środowisku. Oczywiście biorą witaminy ale nic poza tym. W tym samym czasie, wszyscy zagraniczni fighterzy, mówię tu o 99% z nich, biorą substancje chemiczne." To jest prawie tak śmieszne jak kurczak i koza. Eh, ci zgnili, biorący sterydy imperialiści…Facepalm

  14. Synthol wstrzyknięty w mięśnie Silvy to znacznie bardziej prawdopodobna opcja.

  15. „Prawda jest taka że wszyscy nasi zawodnicy. Mówię tu o Rosyjskich fighterach którzy walczą pod banderą M-1, trenują w naturalnym środowisku. Oczywiście biorą witaminy ale nic poza tym.”

    jak choćby Sidelnikov

  16. Hahaha ale pod jedym względem mają racje wszyscy jadą na dopingu . Fedor też brał ale na Pride .

  17. Rozumiem ze nic nie dzieje sie teraz w MMA ale po co walkowac ten sam temat wkolko? Fedor Fedor Fedor Fedor Fedor Fedor to juz monotematycznosc.Przegral a stal sie wieksza gwiazda portali niz jakby wygral,terorie spiskowe,bzdura goni bzdure,usprawiedliwanie jedni drugich,voodoo ehhh MMApudelekROCKS ;]

  18. http://www.youtube.com/watch?v=Zo_gABtEVQY

    “He showed no resistance” czyli “nie wykazal sprzeciwu” to jednak znaczaca roznica niz “Fedor chcesz walczyc? Nie, juz nie chce”. Wiedzialem, ze ten rosyjski dziennikarz sciemnia. Poza tym co mial Fedor powiedziec lekarzowi jak nawet nie mowi dobrze po angielsku.

  19. Smieszne sa te tlumaczenia ludzi z obozu Fedora. Jego trenerzy trzepia na nim niezla kase wiec za nic nie chca przyznac sie do bledu by nie stracic swojego glownego zrodla dochodu

    "Ze swoich zrodel" wiem takze , ze ksiadz Fedora siedzial tuz przy klatce podczas walki.

  20. jeżeli fedorowi w jakikolwiek sposób zalezy na karierze to niech zmieni managment, trenerów w ogóle cały jego sztab jest wymiany, nie życzę mu źle ale to jest jego koniec moim zdaniem chyba że postąpi drastycznie a na to nie ma szans bo jaki Fedor jest wszyscy wiedzą, to z tym brakiem księdza też było dobre, może Fedor na dzień dzisiejszy byłby lepszym mnichem niż wojownikiem, warto by było aby na to pytanie też sobie odpiowiedział

  21. Ksiadz Fedora byl przy nim caly czas, nawet na wazeniu, a w dniu walki to juz co, wyparowal?

  22. O kurwa. Zapomniałem o księdzu.
    Jak mogłem w sekcji zwłok zapomnieć o księdzu 😀

  23. A ja myśle że jedynym i prawdziwym rozwiązaniem tej zagadki jest to że Steven Seagal zdradził swoje mordercze techniki nie jednemu Silvie ale dwóm 🙂

  24. 10 kg w dobę???jak on to zrobił????magik :P, Voronova chyba faktycznie wrabiają bo takiej głupizny nawet od scjentologów nie usłyszycie 🙂

  25. nie będę wysilać… krótko-Gratki za artykuł, pod tym względem nikt Ci nie dorówna

  26. haha czarownik Macumbeiro 😀 wiedzialem, ze to ten stary cwaniak z Karaibow 🙂

  27. @Defthomas
    znajdz sobie lepiej dziewczyne ,to jest duzo lepsze niz liczenie moich komentarzy i czytanie wkolko o Fedorze.no offence ; )

  28. Nie musiałem tego liczyć, masz to w swoim profilu napisane z poziomu administracji a napisałem to dlatego że z jednej strony mówisz że nie chcesz o tym czytać a z drugiej komentujesz na całego teksty o Fedorze

    You got a big Z on yo fro what are black zoro…
  29. Dziewczynka tak zareagowała na to że nowym mistrzem WWE został The Miz na jednej z gal wrestlingu. Dodatkowo dostała Slamy 2010 za tą minę. (Slamy to coś jak Oscary tylko we wrestlingu a dokładniej w WWE)

  30. @bobek nie chciał byś z dEFTHOMASem iść do klubu.
    Ja po ostatnim BOTE musiałem miesiąc kompleksy leczyć kiedy w TESCO o 2 w nocy nie mogłem za bagietkę (ani słowa kanalie!;) zapłącić bo każda kasjerka chciała żeby to własnie u niej dEF zapłacił za mrożona pizzę.

     

    Do dziś w pełni sie nie otrząsnąłem.

  31. @Defthomas
    domyslilem sie ze pewnie masz gdzies spis tego heh poprostu ostatnio sie czuje ze jestem na jakims fan blogu o fedorze ;D

  32. bobek

    Ok 🙂

    dante107

    te dzieci z USA to mają dopiero problemy co 🙂

    You got a big Z on yo fro what are black zoro…
  33. O ile to co plecie Voronov jest smieszne, to Michkov to za przeproszeniem kawal bladzi z takimi tekstami na jakie sobie pozwala.

  34. juz z 2-3 dni temu czytalem o tej hipnozie, myslalem, ze nie publikujecie tego, bo jest to zbyt glupie – widac nie 😀

  35. Jeżeli management Silvy przyznał się do tego to nie widzę innej możliwości niż uznać walkę nc

  36. Jeżeli management Silvy przyznał się do tego to nie widzę innej możliwości niż uznać walkę nc

    Powoli, spokojnie, najpierw to trzeba ustalic, ze to zakazana technika crazy

  37. te 10kg Bigfoota to żaden problem – Jon Jones tez wyglada jakby z 10kg zjeżdzal do walki

    a ta dziewczynka na trybunach – mAsakra 😀 ktos jej ladnie beret porył zabierajac dzieciaka na takie mordowanie Fedora

  38. I WSZYSTKO MA SENS!!!
    Anderson Silva kiedyś ćwiczył w koszulce ‘trust me, I am a JEDI’, pamiętacie? Z Wandem bali się razem jeździć windą w Japonii. Cholerne brazylijskie JEDI MIND TRICKS!!!

    Dobrze chociaż, że menagement ma na tyle odwagi cywilnej, by się przyznać.

    P.S. podobno świadkowie katastrofy słyszeli strzały, powinniście to zbadać!

  39. podobno świadkowie katastrofy słyszeli strzały, powinniście to zbadać!

    Trzeba powołać komisje!

  40. te 10kg Bigfoota to żaden problem – Jon Jones tez wyglada jakby z 10kg zjeżdzal do walki

    Nie chodzi o to, ze scial 10kg, tylko ze w jeden dzien mu wrocilo.

  41. no to napisalem, że 10kg odwodnienia do ważenia – potem w jeden dzien ta woda wraca, kumaci wiedzą ocb

  42. Skoro Irokezowi wraca 6-7 kg w wadze lekkiej, to chyba 10 dla zawodnika 120-kilowego to żaden problem

  43. Mam dla was coś specjalnego związanego z tematem 😀 ale to za godzinkę może więcej 😉 

  44. nie wiem jak oni to sobie wyobrażają… że Silva 10kg mięśni dołożył przez jeden dzień dzięki koksom?… na ważeniu był odwodniony po prostu. Same zejście z wody przy takiej masie to minus kilka/kilkanaście kg. Wystarczy przygotowania kulturystów śledzić.

  45. Wiadomo, ze sie przy scinaniu odwadnia i czesc pozniej odzyskuje, ale 10kg mi sie wydalo duzo; ale faktycznie w takim LHW np. walcza ok. 225lbs.

  46. Thiago Alves musi ostro ścinać, chociaz ostatnio podobno mocno diete zmienił 😉

  47. hohohoh so funny!

    NOT.

    precyzując:

    -zdjęcie zajebiste

    -temat idiotyczny

    Kaczka, powiedz mi po kiego wdajesz się w jakieś zbędne utarczki i osobiste wycieczki? Niby jesteś dorosły, niby ponad to, a zachowujesz się jak jakiś [strike]Mir [/strike]dzieciak. Zdjęcie było wrzucić do skóry, a nie zaśmiecać forum w oczekiwaniu na propsy i tysiące śmiesznych emotek. (tak wiem, mam ciążowy nastrój)

  48. Zgadzam się z Pervertem, post ze zdjęciem można było podlinkować w odpowiednim dziale, a nie od razu osobny topic.

  49. Pervert, prawie całkowita zgoda. Zdjęcie nie jest zajebiste. Po raz n-ty zabawił się w przyklejanie głowy. To już było nudne 5 jego prac temu.

  50. Pervert : )

    Nie wiem jak mam to ocenić, z początku wydawało się to śmieszne, ale … Ciężko mi siebie określić .

  51. Zgadzam się z Pervertem i niech się nikt nie dziwi, jeśli ataki na kaczkę się powtarzają, bo – jak widać- chłopak nie wyciągnął zbyt wielu wniosków. A obrazek bardzo fajny i śmieszny, ale spokojnie wystarczył do "Tanio…".

  52. GLF ur right, na zmęczeniu wydawał się dość zabawny, drugie spojrzenie niestety już się nie obroniło, ale nie dało rady wyedytować tego "zajebiste". "Niezłe/zabawne" byłoby odpowiedniejsze (bez tego napisu na koszulce ofc)

    btw, jeśli sami użytkownicy nie będą dawać odporu śmieceniu na forum, to non stop będą się pokazywały tak idiotyczne tematy, albo jakieś inne testy…

  53. GLF ur right, na zmęczeniu wydawał się dość zabawny, drugie spojrzenie niestety już się nie obroniło, ale nie dało rady wyedytować tego "zajebiste". "Niezłe/zabawne" byłoby odpowiedniejsze (bez tego napisu na koszulce ofc)

    btw, jeśli sami użytkownicy nie będą dawać odporu śmieceniu na forum, to non stop będą się pokazywały tak idiotyczne tematy, albo jakieś inne testy…

  54. kaczka w ankiecie dał swój wiek i prawidłową odpowiedź 30-35. Jak ja mam to ocenić. Po zachowaniu na forum daje mu max 15

  55. kaczka w ankiecie dał swój wiek i prawidłową odpowiedź 30-35. Jak ja mam to ocenić. Po zachowaniu na forum daje mu max 15

  56. Haha kaczy shejtowany. Teraz, juz sie nie pokazuje.

    @kaczka41 Możesz podesłać oryginalny obrazek (z murzyńską twarzą)? Spodobało mi się zdjęcie.

    Zapytam wprost, jestes prowokacja?

  57. Haha kaczy shejtowany. Teraz, juz sie nie pokazuje.

    @kaczka41 Możesz podesłać oryginalny obrazek (z murzyńską twarzą)? Spodobało mi się zdjęcie.

    Zapytam wprost, jestes prowokacja?

  58. @Shoocker Ależ skąd. Najnormalniej w świecie zdjęcie mi się podoba, ale wolałbym aby twarz była tak samo murzyńska jak ręce. Być może zapodam je na jakimś forum (nie na tym). Oczywiście zgadzam się z opinią że skóra byłaby lepszym miejscem na to zdjęcie, ale na to nie jestem w stanie nic poradzić.

  59. @Shoocker Ależ skąd. Najnormalniej w świecie zdjęcie mi się podoba, ale wolałbym aby twarz była tak samo murzyńska jak ręce. Być może zapodam je na jakimś forum (nie na tym). Oczywiście zgadzam się z opinią że skóra byłaby lepszym miejscem na to zdjęcie, ale na to nie jestem w stanie nic poradzić.

  60. Ale macie kierwa problem 🙂 Z Papayem na czele.

    Spoko, nie będe wrzucał przerabianych fotek, bo jak widać się nie przyjęło. Szkoda – tyle w temacie. Narka

  61. Ale macie kierwa problem 🙂 Z Papayem na czele.

    Spoko, nie będe wrzucał przerabianych fotek, bo jak widać się nie przyjęło. Szkoda – tyle w temacie. Narka

  62. @kaczka41 Jeżeli nie chcesz podawać tutaj linku lub oryginału z murzyńską twarzą to prześlij prosze na priva:

    cezaryzwirko [małpka] gmail {kropeczka] com

  63. @kaczka41 Jeżeli nie chcesz podawać tutaj linku lub oryginału z murzyńską twarzą to prześlij prosze na priva:

    cezaryzwirko [małpka] gmail {kropeczka] com

  64. Spoko, nie będe wrzucał przerabianych fotek, bo jak widać się nie przyjęło. Szkoda – tyle w temacie. Narka

    Foch. Foch i chuj.

  65. Spoko, nie będe wrzucał przerabianych fotek, bo jak widać się nie przyjęło. Szkoda – tyle w temacie. Narka

    Foch. Foch i chuj.

  66. Kaczka, powiedz mi po kiego wdajesz się w jakieś zbędne utarczki i osobiste wycieczki? Niby jesteś dorosły, niby ponad to, a zachowujesz się jak jakiś Mir dzieciak. Zdjęcie było wrzucić do skóry, a nie zaśmiecać forum w oczekiwaniu na propsy i tysiące śmiesznych emotek. (tak wiem, mam ciążowy nastrój)

    Dokladnie. Przez takie akcje Kaczka tylko sprawia, ze to co pisze Egzekutor ma sens.

    wole takie tematy Kaczki niż każdy inny Kokosa czy wspomnianego w temacie ;]

    To akurat usprawiedliwianie jednej zenady druga…

    ——–

    Gdy zaczalem czytac MMARocks, tudziez pisac pozniej na forum, to byla dyskusja o MMA i rozmaitych pierdolach, a teraz coraz wieksza czesc tematow/postow, to tresci o innych uzytkownikach/forum samym w sobie. Wot ewolucja.

  67. Kaczka, powiedz mi po kiego wdajesz się w jakieś zbędne utarczki i osobiste wycieczki? Niby jesteś dorosły, niby ponad to, a zachowujesz się jak jakiś Mir dzieciak. Zdjęcie było wrzucić do skóry, a nie zaśmiecać forum w oczekiwaniu na propsy i tysiące śmiesznych emotek. (tak wiem, mam ciążowy nastrój)

    Dokladnie. Przez takie akcje Kaczka tylko sprawia, ze to co pisze Egzekutor ma sens.

    wole takie tematy Kaczki niż każdy inny Kokosa czy wspomnianego w temacie ;]

    To akurat usprawiedliwianie jednej zenady druga…

    ——–

    Gdy zaczalem czytac MMARocks, tudziez pisac pozniej na forum, to byla dyskusja o MMA i rozmaitych pierdolach, a teraz coraz wieksza czesc tematow/postow, to tresci o innych uzytkownikach/forum samym w sobie. Wot ewolucja.

  68. Gdy zaczalem czytac MMARocks, tudziez pisac pozniej na forum, to byla dyskusja o MMA i rozmaitych pierdolach, a teraz coraz wieksza czesc tematow/postow, to tresci o innych uzytkownikach/forum samym w sobie. Wot ewolucja.

    To dział cohones – mogę zakładać temat o dupie Maryny..o ile redakcja nie zamknie/usunie

    @Pervert – Papay – marynarz – czyli Mr. GLF

    Ps. Foch i chuj – idę pić dalej

  69. Gdy zaczalem czytac MMARocks, tudziez pisac pozniej na forum, to byla dyskusja o MMA i rozmaitych pierdolach, a teraz coraz wieksza czesc tematow/postow, to tresci o innych uzytkownikach/forum samym w sobie. Wot ewolucja.

    To dział cohones – mogę zakładać temat o dupie Maryny..o ile redakcja nie zamknie/usunie

    @Pervert – Papay – marynarz – czyli Mr. GLF

    Ps. Foch i chuj – idę pić dalej

  70. To dział cohones – mogę zakładać temat o dupie Maryny

    nie cwaniaczku nie możesz. dopiero co mnie upominałeś, że od takiego gówna jest dział hyde park. no chyba, że z wiekiem zaczynają się jakieś problemy typu demencja…

  71. To dział cohones – mogę zakładać temat o dupie Maryny

    nie cwaniaczku nie możesz. dopiero co mnie upominałeś, że od takiego gówna jest dział hyde park. no chyba, że z wiekiem zaczynają się jakieś problemy typu demencja…

  72. @bobyflex "…@Antek – Ty tak na serio z tym Pudzianem i hieną?…"

    Tak. Poważnie. Chciałbym poznać Wasze zdanie. Oczywiście mam świadomość że będzie to science-fiction i nigdy nie zweryfikujemy kto miał rację. Od taka zabawa.

  73. @bobyflex "…@Antek – Ty tak na serio z tym Pudzianem i hieną?…"

    Tak. Poważnie. Chciałbym poznać Wasze zdanie. Oczywiście mam świadomość że będzie to science-fiction i nigdy nie zweryfikujemy kto miał rację. Od taka zabawa.

  74. No to jeśli o mnie chodzi, to zawodnik MMA jest bez szans, hiena to duży drapieżnik z chyba najsilniejszym uściskiem szczęk u zwierząt lądowych na ziemi – to by była jakaś masakra:-)

    I choćby to był gościu o posturze Alie'go, agresywny jak Shogun, Wand czy Fiedzia za najlepszych lat i wszechstronny jak GSP to nie, kurwa, nie ma szans:-)

  75. No to jeśli o mnie chodzi, to zawodnik MMA jest bez szans, hiena to duży drapieżnik z chyba najsilniejszym uściskiem szczęk u zwierząt lądowych na ziemi – to by była jakaś masakra:-)

    I choćby to był gościu o posturze Alie'go, agresywny jak Shogun, Wand czy Fiedzia za najlepszych lat i wszechstronny jak GSP to nie, kurwa, nie ma szans:-)

  76. "…hiena to duży drapieżnik z chyba najsilniejszym uściskiem szczęk u zwierząt lądowych na ziemi – to by była jakaś masakra[​IMG]…"

    Nie zupełnie. Najsilniejszy uścisk w stosunku do wagi. Lew i tygrys w wartościach bezwzględnych mają lepszy wynik. Choć pewnie i tak wystarczy jedno solidne ugryzienie aby złamać kość człowiekowi.

  77. "…hiena to duży drapieżnik z chyba najsilniejszym uściskiem szczęk u zwierząt lądowych na ziemi – to by była jakaś masakra[​IMG]…"

    Nie zupełnie. Najsilniejszy uścisk w stosunku do wagi. Lew i tygrys w wartościach bezwzględnych mają lepszy wynik. Choć pewnie i tak wystarczy jedno solidne ugryzienie aby złamać kość człowiekowi.

  78. To dział cohones – mogę zakładać temat o dupie Maryny..o ile redakcja nie zamknie/usunie

    Czy ja Ci mowie, ze nie mozesz?

    Po prostu nie bardzo rozumiem sens x testow o tym, jakie kto ma ksywy na forum i tematow rodem z piaskownicy cisnacych jakiegos innego fredzla z forum. W zadnym wypadku nikomu nie zamierzam przekszadzac Ci w taplaniu sie w tym, jesli masz taka fantazje :]

  79. To dział cohones – mogę zakładać temat o dupie Maryny..o ile redakcja nie zamknie/usunie

    Czy ja Ci mowie, ze nie mozesz?

    Po prostu nie bardzo rozumiem sens x testow o tym, jakie kto ma ksywy na forum i tematow rodem z piaskownicy cisnacych jakiegos innego fredzla z forum. W zadnym wypadku nikomu nie zamierzam przekszadzac Ci w taplaniu sie w tym, jesli masz taka fantazje :]

  80. I choćby to był gościu o posturze Alie'go, agresywny jak Shogun, Wand czy Fiedzia za najlepszych lat i wszechstronny jak GSP to nie, kurwa, nie ma szans[​IMG]

    moim zdaniem mocne jiu jitsu i hiena czy inny jej podobny kocur konczy bez glowy 🙂

  81. I choćby to był gościu o posturze Alie'go, agresywny jak Shogun, Wand czy Fiedzia za najlepszych lat i wszechstronny jak GSP to nie, kurwa, nie ma szans[​IMG]

    moim zdaniem mocne jiu jitsu i hiena czy inny jej podobny kocur konczy bez glowy 🙂

  82. Kaczka chyba miał na myśli Popeye'a

    nie cwaniaczku nie możesz. dopiero co mnie upominałeś, że od takiego gówna jest dział hyde park. no chyba, że z wiekiem zaczynają się jakieś problemy typu demencja…

    to nie demencja to procenty wylewające się na klawiaturę 🙂

    [​IMG]

  83. Kaczka chyba miał na myśli Popeye'a

    nie cwaniaczku nie możesz. dopiero co mnie upominałeś, że od takiego gówna jest dział hyde park. no chyba, że z wiekiem zaczynają się jakieś problemy typu demencja…

    to nie demencja to procenty wylewające się na klawiaturę 🙂

    [​IMG]

  84. Antek musielibyśmy chyba się przenieść na jakieś forum poświęcone zwierzętom, jestem trochę zjarany, ale nie aż tak. Albo innym razem ci odpowiem bo już się za bardzo zmęczyłem pisaniem:-)

  85. Kaczka umówmy się, że wszystkie photoshopy, emotki i inne pierdoły zamieszczasz w "tanio skóry nie sprzedam". Nie chcę więcej widzieć, że tworzysz osobne tematy do takich rzeczy, denerwuje to innych userów i tworzy niepotrzebny burdel na forum.

  86. "…Antek musielibyśmy chyba się przenieść na jakieś forum poświęcone zwierzęto…"

    Próbowałem kiedyś, ale za założenie wątku w którym pytałem czy ktoś wie jakim wynikiem kończyły się na igrzyskach w starożytnym Rzymie starcia niedźwiedzia z lwem lub słoniem (to były takie, dziś już wymarłe, małe słonie z gór Atlas) dostałem bana. Na priva wyjaśniono mi że jest to zachęcanie do znęcania się nad zwierzętami. Na szczęście tutaj mamy wyższy poziom tolerancji i inteligencji.

  87. UFC organizuje im tą walkę, a żaden zawodnik nie odważył się jeszcze odmówić, jeśli odmowa nie była spowodowana kontuzją bądź innym czynnikiem losowym.

    Zdanie nie jest prawdziwe. Takie sytuacje w UFC się zdarzają.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.